Een verstandiger beslissing had je niet kunnen nemen.!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Rpm1984 het volgende:
Zoals verwacht stond ze vannacht hier aan de deur, waarom ik niets meer liet horen en waarom ik totaal geen rekening meer hield met haar gevoelens en ze het had het gevoel dat het "express" deed om haar pijn te doen en of ik even letterlijk "toch geen klap om haar gaf"
Als ik je verhaal lees goofy krijg ik het steeds benauwder ik heb er heel veel steun aan. Toen ze weg ging zei ze nog ik ben gewoon heel raar en je kan daar nu toch niets aan veranderen die zinnen spoken heletijd door me hoofd nu....
Dat is gewoon te lachwekkend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Rpm1984 het volgende:
Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
Dat is manipulatie en trap er niet in verbreek al het contact.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Rpm1984 het volgende:
Het gaat zo ver dat ze geprobeerd heeft haar eigen wat aan te doen en haar vriend toen dat heeft kunnen voorkomen..... Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
Wat een gestoord mens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Rpm1984 het volgende:
Het gaat zo ver dat ze geprobeerd heeft haar eigen wat aan te doen en haar vriend toen dat heeft kunnen voorkomen..... Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
Doe eens niet zo melodramatisch altijd!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Aandacht! Drama is aandacht! Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, zolang er maar aandacht is.
Laat je niet voor dat karretje spannen en laat haar lekker in haar sop gaarkoken.
maar haar vorige vriend heeft haar gered uit de kookpot voordat ze gaar was en sindsdien gedraagt ze zich ook verder als een half-gare....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
... en laat haar lekker in haar sop gaarkoken.
Je zou er eigenlijk zelfs op moeten hopen TS... Dan richt ze haar pijlen op iemand anders en ben jij er vanaf. Uiteraard is het niet leuk dat het zo gelopen is en dat je de boel nu zo moet eindigen. Maar als je dat niet doet dan staat je nog vele malen meer ellende te wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok, dan ga ik proberen dat vol te houden. Ik zeg wel eerlijk het doet me pijn om te lezen, dat ze waarschijnlijk vrij snel een nieuw iemand heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |