abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85517689
Heel goed besluit ^O^

Ik denk dat het nu even moeilijk is, maar ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je later na deze beslissing toch echt bevrijd voelt .
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:15:03 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85518542
Inderdaad. Het gaat in de eerste plaats om je eigen geluk. Als je niet gelukkig bent in een relatie en je pogingen tot verbetering hebben geen enkel succes, dan moet je ermee kappen, hoe zwaar dat soms ook kan vallen.

Maar aangezien jouw ex als 2 druppels water lijkt op de mijne... Er zullen een hoop beschuldigingen en verwijten jouw kant opkomen. Dat je een slappe zak bent, dat je er spijt van zult krijgen, dat ze iedereen zal neuken, dat ze snel een rebound zal hebben, dat jij het zou hebben geforceerd, dat je haar niet wilde begrijoen en het jezelf zo makkelijk mogelijk wilde maken, blabla etc. En als die emoties eenmaal zijn geweest zal ze zich nog kouder dan een jägermeister opstellen naar jou. Dat het allemaal niks betekende, dat ze het hoofdstuk RPM1984 heeft afgesloten en verder gaat. GA ER NIET OP IN, ook al maakt het je pissig.

En je moet er zeker niet gek van opkijken als ze binnen no-time een ander heeft. Dat soort labiele vrouwen zijn een meester in zielig doen en alles erger te doen lijken dan het is. En mannen steken over het algemeen snel een helpende hand uit. :Y
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85520132
Je zult je al snel opgelucht voelen denk ik en nog meer gaan beseffen in wat voor een keurslijf je jezelf liet zitten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:12:10 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85520171
Dat gaat vast en zeker snel heel veel opluchten.
Goeie move!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:13:26 #130
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_85520204
Ze is te afhankelijk
en moet leren om zelfstandig te zijn...een eigen leven op te bouwen etc
Snollebolt
pi_85524860
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Rpm1984 het volgende:
Zoals verwacht stond ze vannacht hier aan de deur, waarom ik niets meer liet horen en waarom ik totaal geen rekening meer hield met haar gevoelens en ze het had het gevoel dat het "express" deed om haar pijn te doen en of ik even letterlijk "toch geen klap om haar gaf"

Als ik je verhaal lees goofy krijg ik het steeds benauwder ik heb er heel veel steun aan. Toen ze weg ging zei ze nog ik ben gewoon heel raar en je kan daar nu toch niets aan veranderen die zinnen spoken heletijd door me hoofd nu....
Een verstandiger beslissing had je niet kunnen nemen.!
Die zin impliceert dat ze helemaal niet probeerde om te veranderen.
pi_85636248
De situatie loopt zoals iedereen hier aangaf uit de hand, hebben elkaar al paar dagen niet gezien en probeer langaam verder te gaan lukt nog niet echt maar goed.

Ik heb van haar moeten horen dat ze eerder zelfmoordneigingen heeft gehad en dat ze al keer eerder in een relatie om haar probleem met verlatingangst haar eigen wat aan heeft willen doen. Ook zeg ze dat zich gewoon algemeen "kut" voelt ze blijft ook maar zeggen dat er toch niks aan te veranderen is. Ik maak me nu heel erg druk dat ze haar zelf wat aan doet, want ondanks dat het beter is als het niet werkt wil ik niet dat haar iets overkomt en dat wil ik ook niet op me geweten hebben...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:32 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85636263
Manipulatie. Trap er niet in!
Eerder heeft ze het toch ook niet gedaan?

Ik zou serieus alle contact verbreken.
pi_85636347
Het gaat zo ver dat ze geprobeerd heeft haar eigen wat aan te doen en haar vriend toen dat heeft kunnen voorkomen..... Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:02:35 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85636395
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Rpm1984 het volgende:
Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
Dat is gewoon te lachwekkend.
En wie is je informatiebron van dit enorme altruīsme? Mevrouw in kwestie zeker?

Laat je niet opnaaien door dat wicht. En, doet ze zichzelf wat aan, dan is ze daar altijd nog zelf verantwoordelijk voor, niet jij. Hou dat jezelf echt voor hoor, want ze heeft je zo weer precies daar waar ze je hebben wil.
pi_85636598
quote:
Het gaat zo ver dat ze geprobeerd heeft haar eigen wat aan te doen en haar vriend toen dat heeft kunnen voorkomen..... Daar wil ze mij voor behoeden dat het niet zo ver komt...
Dat is manipulatie en trap er niet in verbreek al het contact.
pi_85636604
quote:
Wat een gestoord mens.

Het ergste is dat ze jou nu gaat zitten manipuleren, maar trap er niet in. Contact op nul, niet meer reageren op die onzin. Elk beetje aandacht dat je nu nog geeft, geeft haar weer een opening om jou te zieken.
pi_85636771
Ok duidelijk, hou ik dat vast.

Ik probeer soms begrijpen wat er in haar omgaat, zij kan er niet meer tegen en word gek van haar angsten dan ga ik weg bij haar zodat ze daar geen last meer van heeft, gaat ze aangeven wat er allemaal mis kan gaan met haar. Ik vond dat zo tegenstrijdig en kan niet volgen wat ze hier nou uit eindelijk mee wilt bereiken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:25:24 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85636815
Aandacht! Drama is aandacht! Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, zolang er maar aandacht is.
Laat je niet voor dat karretje spannen en laat haar lekker in haar sop gaarkoken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:31:16 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85636925
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Aandacht! Drama is aandacht! Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, zolang er maar aandacht is.
Laat je niet voor dat karretje spannen en laat haar lekker in haar sop gaarkoken.
Doe eens niet zo melodramatisch altijd! :'(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:36:17 #141
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_85637044
.......Ik heb van haar moeten horen dat ze eerder zelfmoordneigingen heeft gehad en dat ze al keer eerder in een relatie om haar probleem met verlatingangst haar eigen wat aan heeft willen doen........

Emotionele chantage !!!

Trap er niet in! Verbreek het contact rigoureus, voor je eigen geestelijke gezondheid.
Anders zal ze blijven proberen je te manipuleren , totdat ze een ander slachtoffer gevangen heeft.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_85637268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:

... en laat haar lekker in haar sop gaarkoken.
maar haar vorige vriend heeft haar gered uit de kookpot voordat ze gaar was en sindsdien gedraagt ze zich ook verder als een half-gare....

als de TS slim is laat hij haar gewoon sudderen totdat ze volledig gaar is, bespaart een hoop problemen voor de 'volgende' slachtoffer dat na de TS zal komen (en ook die komt heus wel, zelfs de vorige 'zelfmoord-redder' had kennelijk ook nog steeds een moment waarop ook die alles 'genoeg' vond )...

laat niet met je sollen TS, gewoon keihard dat contact verbreken en desnoods haar een keertje op haar hart trappen, iemand die dingen probeert te bereiken door met zelfmoord te gaan 'dreigen' alsod dat een chantage-middel is, behoort echt tot de allerlaagste wezens.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85639214
Bedankt voor alle reacties, altijd als ik twijfel of te bellen of te smse lees ik hier even en dat doet me goed.

Hoop dat ik over paar dagen me wat beter voel en het meer een plek kan geven.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:39:41 #144
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85640496
Inderdaad. Het hoort er allemaal bij. Niet op ingaan en niet laten merken dat het je iets doet, dan houdt ze vanzelf wel op.
pi_85640774
Bij jou heeft dat goed gewerkt, totaal nergens op reageren ? totdat ze op een moment je met rust liet ?

Ze blijft maar er alles aan doen om mij de schuld te geven van de situatie omdat ik soms 1 dingetje verkeerd deed in haar ogen, terwijl ze totaal niet ziet welke goede dingen we allemaal in het verleden hadden blijft maar zoeken na alle kleine foutjes om voor de eigen denk goed te praten van nee ik moet er niet om gaan geven want daar kan ik niet tegen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:52:46 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85640930
Ik heb me juist wel laten verleiden tot reageren en dat had ik niet moeten doen. Je moet haar zo min mogelijk houvast geven waarop ze je kan intimideren en emotioneel chanteren. Laat haar zien dat je niet bent te intimideren en dat je niet in haar bizarre trucjes stapt. Op een gegeven moment stopt ze wel (meestal heeft ze dan een nieuw slachtoffer waar ze haar problemen op kan projecteren).
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:56:16 #147
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_85641033
Wis haar, blokkeer haar, zendt haar mails ongelezen retour, reageer echt nergens meer op.
Je ziet hoe ze je probeert te manipuleren en probeert je een schuldgevoel aan te praten.
De "spin"is boos omdat haar prooi wegloopt, nu wordt ze giftig en zal er alles aan doen om je weer te vangen.
Negeer haar, zelfs als ze voor de deur staat.( Vooral NIET opendoen).
Pas als ze echt door heeft dat ze geen macht meer over je heeft zal ze , misschien?, stoppen.

Sterkte dus voor de komende tijd.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_85641079
Ok, dan ga ik proberen dat vol te houden. Ik zeg wel eerlijk het doet me pijn om te lezen, dat ze waarschijnlijk vrij snel een nieuw iemand heeft.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:04:55 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85641276
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok, dan ga ik proberen dat vol te houden. Ik zeg wel eerlijk het doet me pijn om te lezen, dat ze waarschijnlijk vrij snel een nieuw iemand heeft.
Je zou er eigenlijk zelfs op moeten hopen TS... Dan richt ze haar pijlen op iemand anders en ben jij er vanaf. Uiteraard is het niet leuk dat het zo gelopen is en dat je de boel nu zo moet eindigen. Maar als je dat niet doet dan staat je nog vele malen meer ellende te wachten.

Sterkte!
pi_85641539
Kan me heel erg vinden in je reactie en vanaf de buitenkant kan ik die reactie prima begrijpen en ik probeer ook naar me eigen situatie vanaf de buitenkant te blijven kijken.

Als ik alles puur op gevoel zou doen zou ik nu en van het weekend al 100 x hebben lopen vragen waar het aan ligt en de schuld bij mezelf leggen. Doet me echt goed dit meen ik serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')