Geloof mij maar; ze zal altijd wat nieuws vinden om een probleem van te maken. Dat gedrag heeft echt niks meer met bevestiging zoeken te maken. Met deze vrouw ga je echt niet gelukkig worden kerel en ik denk dat het te diep zit bij haar om het eventjes op te lossen. Daar moeten echt jaren overheen gaan en die problemen kun je niet als vriend zijnde oplossen. Hier moet een psycholoog/psychiater zich over buigen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:43 schreef Rpm1984 het volgende:
Ze zegt zelf wel dat wanneer ze genoeg bevestiging heeft langzaam het steeds beter gaat maar denk eerder dat ze keer op keer iets nieuws vind wat weer een probleem is en het straks alleen maar uit de hand loopt.
Als je aan 10 van die punten voldoet dan kan je wederhelft zich met recht achter de oren krabbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien... Maar in mijn geval is het echt een eye-opener. Ik zou willen dat dit artikel me eerder onder ogen was gekomen.
Denk dat 'Loser' in dit artikel ook meer staat voor 'Labiele Manipulatieve Bitch (m/v)'.
Was dat iets eenzijdigs? Of voelde jij dat ook zo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Rpm1984 het volgende:
vooral het gedeelte van aan het begin aangeven dat je geen leven zonder elkaar kan hebben en haar absoluut nooit in de steek moet laten herken ik heel erg.
en wees eerlijk naar jezelf toe, en handel daarnaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:03 schreef Copycat het volgende:
Maak dan een einde aan deze relatie. Dit doormodderen tegen beter weten/voelen in, is ook niet echt fair.
Wow kort door de bocht, even om het te verduidelijken:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Rpm1984 het volgende:
*knip * Toen ze weg ging zei ze nog ik ben gewoon heel raar en je kan daar nu toch niets aan veranderen *knip*
Sorry hoor maar dit meisje gaat gewoon een enge stalker worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:45 schreef Rpm1984 het volgende:
Zoals verwacht stond ze vannacht hier aan de deur, waarom ik niets meer liet horen en waarom ik totaal geen rekening meer hield met haar gevoelens en ze het had het gevoel dat het "express" deed om haar pijn te doen en of ik even letterlijk "toch geen klap om haar gaf"
Als ik je verhaal lees goofy krijg ik het steeds benauwder ik heb er heel veel steun aan. Toen ze weg ging zei ze nog ik ben gewoon heel raar en je kan daar nu toch niets aan veranderen die zinnen spoken heletijd door me hoofd nu....
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:15 schreef formerjellybean het volgende:
Kies echt voor jezelf, want ze wil niet eens aan zichzelf werken
Niet om lullig te doen hoor , maar een meisje die s'nachts voor je deur staat omdat er niet gesmst word, daar is alle redelijkheid bij weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:32 schreef Hephaistos. het volgende:
TS, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je nu professionele hulp voorgesteld? Ik zie je telkens heel erg focussen op de vraag of je nu wel of niet contact met haar moet opnemen, en hoe vaak en op welke manier. Maar uiteindelijk is dat voor het probleem niet zo nuttig lijkt me, helemaal bij iemand met verlatingsangst.
Het klinkt alsof je totaal niet tot haar doordringt namelijk, waardoor zij het idee krijgt dat je haar aan het pesten bent.
Ik zou d'r een brief of een mail sturen, iets wat ze in alle rust kan lezen als ze wat bedaard is. Blijft ze dan nog steeds bij die 'zo ben ik nu eenmaal' houding, dan is de keuze om de relatie af te breken gemakkelijk.
Dat was toch vanaf het begin al duidelijk, dat de redelijkheid totaal afwezig was? Vind het eigenlijk vrij logisch dat als je iemand met verlatingsangst negeert, zij zich op gaat zitten vreten totdat ze zich niet meer in kan houden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor , maar een meisje die s'nachts voor je deur staat omdat er niet gesmst word, daar is alle redelijkheid bij weg.
Daar kan je proberen blijven naar oplossingen maar dit is toch echt een stap te ver om uberhaupt naar oplossingen voor haar te zoeken.
Waarom zoeken naar oplossingen bij iemand die toch wel heel erg over jou grenzen heen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |