Ja dat zei ik net ook tegen m'n gro... Laat maarquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,. hij schijnt FOK!-nattedroom myreala te doen, dus hij doet vast iets goed, ik vind het ook een beetje een rare poster verder. Maar opzich doet ie niemand kwaad.
Waarom kan het plebs daar niet komen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, dat heb ik ook gehoord, Myralea heeft dat in FC verteld (het forumcrew-subforum)
Geen maagd meer
dan word je tcoh mod?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom kan het plebs daar niet komen?
Jij bent geen mod meer, maar kan wel in FC komen?quote:
Ik noem nog een AP, Nectar en Lonker is er weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:30 schreef neen het volgende:
Oké dan blijft zeker alleen nog schenkstroopbover met z'n kuttopics
nee.. ik had tot vorige week nog wel mijn mod PM boxquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij bent geen mod meer, maar kan wel in FC komen?
Hij is wel verdomde irritantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:39 schreef neen het volgende:
Ap komt uit hoerenveen dat gaat nooit wat worden
Als socio's anders nog wil dekken moet hij eens naar de doelesteeg gaan![]()
Tot iemand ging klikkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee.. ik had tot vorige week nog wel mijn mod PM box
ELF modden was vooral hard werken, of niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja inderdaadvond het wel een mooie beloning voor 4 jaar hard werken op fok
maar helaas...
ik heb STA en PTA ook gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
ELF modden was vooral hard werken, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |