Rode jurk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik vind m nu toch wel mee vallen die rode jurk!
iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Als je de lapo jat moet je de nieuwe wel in diversen openen.
Dat is heul moeilijk hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
med edvenst pauerquote:
En dat!quote:
hij staat in diversenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Rode jurk?Ik heb een rode jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deed ik ook bij Tommiequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere TT...tis maar goed dat ik de laatste 2 pagina's heb terug gelezen![]()
Cat, fijn dat de plasjes weer plasjekleur hebben![]()
Nu nog een betere oplossing voor de AB.
Bij Baloe deed ik een pilletje in een injectiespuit, zoog wat gloeiend heet water op...ff laten liggen en wat schudden tot het was opgelost en toen achter in de keel spuiten.
Ging perfect
Zielig hè?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!
Arme Tombo, 5 posts lang tegen zichzelf lullen en toch de lapo missen!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een rode jurk [ afbeelding ]Eej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazerenquote:
Ze moesten bij dat modeprogramma iets maken met een 'bewerkte stof'.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej!
Voor mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Woops!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazeren)
quote:
Heb jij ook een rode jurk dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie spannen gewoon samenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!
Arme Tombo, 5 posts lang tegen zichzelf lullen en toch de lapo missen!
Sifonquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazeren)
Da's een goeie tip!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere TT...tis maar goed dat ik de laatste 2 pagina's heb terug gelezen![]()
Cat, fijn dat de plasjes weer plasjekleur hebben![]()
Nu nog een betere oplossing voor de AB.
Bij Baloe deed ik een pilletje in een injectiespuit, zoog wat gloeiend heet water op...ff laten liggen en wat schudden tot het was opgelost en toen achter in de keel spuiten.
Ging perfect
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, dat is de meest gaye toepassing van een brander ever
Die man is ook de meest gaye man everquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Dan had je de gebruiker moeten zien. Ubergay.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moesten bij dat modeprogramma iets maken met een 'bewerkte stof'.
Heeft er eentje met een brander gaten in de stof gebrand. En is er heel trots op
Hoi Socios!
Ingepingebipsebaps!
Hoe ist met je binnentuin?quote:
Een eckte vrouw ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ist met je binnentuin?
En met je visitekat?
@Ml-etje: ik heb boekjes op de post gedaan hoor, je zult ze morgen wel krijgen!
Twee dunnere met elk 1 verhaal en een dubbele!
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een goeie tip!Ik had me al bedacht dat ik het ging geven net voor ze naar bed gaan. Niet meer bij het eten want dan blijft het eten leuk, en na de pil een lekkere plens kattemelk tegen de smaak en voor het vocht. Maar ik ga eens kijken hoe goed deze AB oplost.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man is ook de meest gaye man ever
check, en de nog echtere man maakt een bbq van betonijzer en gaas boven een kampvuur!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je de gebruiker moeten zien. Ubergay.
Ik vind het altijd zo leuk hierquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man is ook de meest gaye man ever
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij ook een rode jurk dan?Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Binnentuin gaat prima, nog niks geknipt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Hoe ist met je binnentuin?
En met je visitekat?
Doeg Ing, sterkte met je hoofdpijn!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.
Meestal legde ik al een half uurtje van te voren klaar en voor de ochtendpil legde ik hem 's avonds al klaar.
Iets met tijdsgebrek 's ochtends![]()
Ennieweej, ik moet ff wat papieren en rekeningen van Tantetje gaan invullen en klaar leggen op de bus te doen.
Laterzzzz
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, en de nog echtere man maakt een bbq van betonijzer en gaas boven een kampvuur!
Ml is ff douchen maar dat duurt wel ff voor je hier bentquote:
Hij ziet er dan ook zo uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Tot later!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.
Meestal legde ik al een half uurtje van te voren klaar en voor de ochtendpil legde ik hem 's avonds al klaar.
Iets met tijdsgebrek 's ochtends![]()
Ennieweej, ik moet ff wat papieren en rekeningen van Tantetje gaan invullen en klaar leggen op de bus te doen.
Laterzzzz
Als ik dat zo zou dragen zou iedereen met uitlachen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er dan ook zo uit
[ afbeelding ]
Ik ga ze morgen proeven!quote:
quote:
Oh cute!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Binnentuin gaat prima, nog niks geknipt.
Mijn visitekat chillt tegenwoordig zelfs op mijn bed.Ze was de slaapkamer ingeslopen via een raam dat openstond, had het helemaal niet door. Totdat ik haar ontdekte toen ik de slaapkamer binnenkwam. Lag die kat daar heerlijk te relaxen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er dan ook zo uit
[ afbeelding ]
Ik zie en ik mag niet meer quoten.quote:quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
*Naar Ml vertrekt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CAT! ZIE JE DAT?
zo moeilijk zijn die niet om te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag zo'n ding al jaren aan Sinterklaas, maar ik krijg er nooit eentje.
Ik vind m lief!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
calcifer
Waarom weet je dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
calcifer
Ik krijg van tijd tot tijd een foutmelding als ik op de quoteknop klik. En dan doe ik maar copypaste en 'quote tekst'.quote:
Ik vraag me af of ie lekker zoent hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m lief!
Ik wil hem voor mijn verjaardag
uit de tekenfilm howls moving castle, hijs echt te leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m lief!
Ik wil hem voor mijn verjaardag
wel vlammende seks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie lekker zoent hoor
Wel vurig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En quickquote dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg van tijd tot tijd een foutmelding als ik op de quoteknop klik. En dan doe ik maar copypaste en 'quote tekst'.
Nu doet hij het opeens weer. Weird.....
Nope, wordt allemaal foutcode 0.quote:
Zie, ik wist het niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik het niet ontken, is dit geen pokemon
Zoenen doe ik wel met eckte mannenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit eens niet zo door mijn JJH'tje heen te roeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen doe ik wel met eckte mannen
quote:
Dat heb ik ook wel eens maar dan is internet heel even offquote:
Dan had je maar moeten kijken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doet hij het zelf of iemand anders?
miljonair match maker, is dat leuk?quote:
En daar kwam je nu pas achter.quote:
Patty Brard?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Yay! Patti met de miljonairs! Ook zo lekker hersenlook vermaak
TR gemachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar kwam je nu pas achter.Ik ben het al jaren aan het ondermijnen.
That's my girl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar kwam je nu pas achter.Ik ben het al jaren aan het ondermijnen.
Mwah. Je moet ervoor in de stemming zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
miljonair match maker, is dat leuk?
*wacht op note*quote:
nope, allemaal opgegeten!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:gedoucht
ff kijken of er nog leuke kusthotelletjes zijn in France.
Hij lijkt echt gewoon bij jouquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel in that case, hi, ik ben zwabber![]()
[ afbeelding ]
Loop jij altiid met je tong uit je mond?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoiquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, ik wilde net zeggen dat het net is alsof ie niet goed is, maar goedquote:
Iig langs de kust (zeequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Welke regio Frankrijk zoek je, Ml-etje?
Hoe lang wil je?quote:
Mwah, ik bedoelde meer dat "wij" Loveless vaak Ll noemenquote:
only 7,50!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik bedoelde meer dat "wij" Loveless vaak Ll noemen![]()
Daar ben ik eigenlijk niet echt veel geld aan kwijt
10 daagjes ws.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang wil je?
En steeds op dezelfde plaats, of om de drie dagen verplaatsen ofzo?
Mont Saint Michel, google daar eens op?Wel toeristisch, maar mooiiiiii. Kan een leuke tussenstop zijn ofzo!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie zijn er allemaal geld kwijt aan loveless?
Ja, dat krijg ik nogquote:
We wilden iets verder rijden de eerste dagquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang wil je?
En steeds op dezelfde plaats, of om de drie dagen verplaatsen ofzo?
Mont Saint Michel, google daar eens op?Wel toeristisch, maar mooiiiiii. Kan een leuke tussenstop zijn ofzo!
Ik vind hem cool!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
deze is ook leuk
alhoewel in de japanse versie zijn stem leuker is
Popi tv actie. Of compleet gestoorde vent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Cat! Kijken jullie nog Millionaire MM?
Wat vinden jullie van die vuilnisophaalactie?????
Die wil ik zien!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die film is fucking briljant
die wandelende vogelverschrikker ook, die heet turniphead
Mathijs Vrieze!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
So Thijs, ook nog even kijken, ter afsluiting van een avondje hersenloos vermaak
quote:
Gaan jullie dan 'even' een dagje heen en weer naar Venetiëquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
- Nice Frankrijk (11,4 uur) 3 dagen (1 dag Venetië) (vrij,zat, zon)
- Venetie Italie (5 uur van Nice) (zat)
- Perpignan Spanje (4 uur van Nice) (ma,di)
- Valencia (4 uur van Perpignan) (wo,do,vrij,zat)
Steden muv Ventië bij benadering
Nu leuke hotelletjes zoeken ehh morgen dan
Is 5 uur rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan jullie dan 'even' een dagje heen en weer naar Venetië
Welnee 1 dag in de hele vakantie vroeg uit bed en laat terugquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
5 heen, 5 terug. Netjes hoor.
Ik denk dat ik het zonde van mijn dag zou vinden.
Als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee 1 dag in de hele vakantie vroeg uit bed en laat terugen wie weet zoek ik wel een hotelletje daar in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de Mr vond het zelf ook best pittig dus we gaan nog ff strepen
Mogge trouwens!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Moggequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ik zou echt niet vijf uur heen, vijf uur terug gaan rijden voor Venetië hoor Ml-etje
Mijn ouders zijn er net vijf dagen geweest en hebben nog lang niet alles gezien. Dus dan heb je maar zó kort daar, zonde!
Shazam op je telefoon zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik had gister een nummer op de TV gehoord datwas.
Alleen geen ID meer welke
Ik ken hetquote:
Volgens mij het midden?... toen die auto kwam aanscheuren en op dat lege plein stondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
Zat het nummer aan het begin, einde of halverwege die aflevering?
Oh nee ik kijk nooit Gooise Vrouwen, maar ik kijk wel ff of ik iets kan vinden voor je vanmiddag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij het midden?... toen die auto kwam aanscheuren en op dat lege plein stond
Rustig Greys, het komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik kijk nooit Gooise Vrouwen, maar ik kijk wel ff of ik iets kan vinden voor je vanmiddag.
Bonjourrrrrr allemaal
Mijn kaartjes naar Spanje, Slowakije en Denver (oke, die laatste snap ik) zijn er nog steeds niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Rustig Greys, het komt allemaal goed.![]()
quote:GDVERDOMME ER IS NOG GEEN 1 KAARTJE AANGEKOMEN VAN MIJ, GRMBLLL...![]()
Hoe lang geleden zijn die eerste 2 verstuurd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
Mijn kaartjes naar Spanje, Slowakije en Denver (oke, die laatste snap ik) zijn er nog steeds niet
Die van mij is nou al 6 dagen onderwegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zijn die eerste 2 verstuurd?
Mijn eerste gaat vandaag naar Amerika![]()
Waarheen? Ook Amerika?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die van mij is nou al 6 dagen onderweg
Had gezien dat het ongeveer 10 dagen kost.
Iedereen die ik ken die in Portugal is geweest vond het tegenvallen, zeg dat meer tegen je vent. Ja, Lissabon vonden ze wel leuk, maar verder niet echt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
staat al jaren op de planning wil de Mr Portugal in
Lol, dat duurt wel een dag of 12-14 hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, al 6 dagen onderweg en mijn kaart naar China 4 dagen.
Ja, dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol, dat duurt wel een dag of 12-14 hoor
Mijne vertrekt vanmiddag, verwacht dat hij er begin September is.![]()
Ik was in de war door de "quote:
Ik ook, dan verstuur ik mijn 4equote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was in de war door de "" erachter, dat je 6 dagen al veel vond
Ik ben heel benieuwd wat m'n volgend land wordtMaar ik wacht braaf tot m'n eerste er is
Ik heb gister al wat leuke kaartjes gekochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook, dan verstuur ik mijn 4e
Vijf dagen onderweg zijn ze nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zijn die eerste 2 verstuurd?
Mijn eerste gaat vandaag naar Amerika![]()
Say whuuuuuut?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb me ook opgegeven en heb m'n eerste match
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb me ook opgegeven en heb m'n eerste match
Greys of Pisces?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouw, 37, uit regio Lansingerland, houdt van dieren en muziek (songfestival) en ontvangt graag discrete voorstellen?
OMGquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouw, 37, uit regio Lansingerland, houdt van dieren en muziek (songfestival, singer/songwriter en nederpop) en ontvangt graag discrete voorstellen?
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Alarm om haai aan de Cote d'Azur
NICE - Verschillende mensen hebben aan de Franse Cote d'Azur een haai gespot. Uit voorzorg mogen badgasten niet meer in zee zwemmen.
Het is niet zeker of het echt om een gevaarlijke haai gaat. Reddingsdiensten die met een bootje patrouilleerden zeggen een twee meter lange haai gezien te hebben met een stijve rugvin en een witte buik.
Whyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
You make me sound like a hoer!
Wat is dat toch altijd hier met die 7,50?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Je vraagt er toch geen 7,50 voor. En misschien wil je wel tips voor nieuwe leuke muziek gewoon discreet ontvangen
hihiiiiiiiiihihiiiiiiiihihihi je zei stijve.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehehe, een haai met een stijve
En toch klinkt het áls...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Je vraagt er toch geen 7,50 voor. En misschien wil je wel tips voor nieuwe leuke muziek gewoon discreet ontvangen
Dat moet je aan Tombolicious vragenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd hier met die 7,50?
Neeee niet als een hoer hoor, dat echt nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch klinkt het áls...
En dat weet je donders goed, want dat was ook je bedoeling, draak
Discrete voorstellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeee niet als een hoer hoor, dat echt niet
Dat hoeft niet meteen prostitutie te zijn tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Discrete voorstellen
Nederpop klinkt me ook iets te Jan Smitterig.
Maar verder klopt ie aardig
Ik denk "even FOK!ken in mn koffiepauze"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why![]()
Gut nou eh, da's een hele geruststelling, I guess?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meteen prostitutie te zijn toch
Hij maakt weer vrienden he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk "even FOK!ken in mn koffiepauze"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het is dus pas prostitutie als je er 7,50 voor vraagt * kras *quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Gut nou eh, da's een hele geruststelling, I guess?
quote:Hij maakt weer vrienden he?
Misschien moeten we even vragen of hij zijn hoffelijkheid en liefde soms in de westvleugel heeft laten liggen!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
In de westvleugel?
Ik snap het niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
In de westvleugel?
Ik snap het niet
oh gadver, dat klinkt als een of ander neukhok zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je m'n Palacio di Loveless weer af te kraken?
met een roterend rond bed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh gadver, dat klinkt als een of ander neukhok zo
quote:
zoveel kostten haar twee vleesetende plantjes, geen idee waarom het zo grappig isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Tombo, Wat is dat nou met die 7,50???
Voor jou wordt het iets meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Tombo, Wat is dat nou met die 7,50???
Oh god, dat was ook zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoveel kostten haar twee vleesetende plantjes, geen idee waarom het zo grappig is
Nee popje, maar de vorige keer werd je boos toen ik dat zei, weetjenog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je m'n Palacio di Loveless weer af te kraken?
Nou? Je zegt het alsof het iets slechts is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh gadver, dat klinkt als een of ander neukhok zo
Ik? Boos? Neeeee dan begreep je het verkeerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee popje, maar de vorige keer werd je boos toen ik dat zei, weetjenog?
Toen met die telefoon en dat je geen zin had om je camera te pakken.
Hiiiiiiiiihihihi.
Voor jongerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Reken je extra voor ontmaagdingen?
+1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik? Boos? Neeeee dan begreep je het verkeerd
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Reken je extra voor ontmaagdingen?
Ik kan dr net niet bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah...
Als ik Tombo was kreeg je klappen nu
Opstokerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah...
Als ik Tombo was kreeg je klappen nu
Ik zou een kogelvrijvest aandoen op de volgende meetquote:
Is opstoker een woord?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, noem me niet van die erge dingennnnnnn![]()
Ik heb nog een betere, maar dan ga je 'flippen'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, noem me niet van die erge dingennnnnnn![]()
Een flurry tussen je ogen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een betere, maar dan ga je 'flippen'![]()
Hehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een betere, maar dan ga je 'flippen'![]()
Ja, zie je nou wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gister de season finale gezien van Greys!
-->![]()
![]()
![]()
Ik heb er zelfs hier en daar nog een pietsie om gejanktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zie je nou wel!![]()
Als je mij toch niet had
Jaaaa, was heftig hè! Volgens mij heb ik ook zitten janken, maar het is al zo'n poos geleden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs hier en daar nog een pietsie om gejankt
Vooral op dat stukje dat Mer moest zitten van Christina en niet mocht kijken.
Ja ja, wrijf het me maar in dat ik eeuwen achterliepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, was heftig hè! Volgens mij heb ik ook zitten janken, maar het is al zo'n poos geleden!
Wat toevállig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Succes Tombo
Ik lurkte er eigenlijk nooit meer, maar ik keek vanochtend ff en toen viel ik met mijn neus in de (spreekwoordelijke) boter.
dan zou ik die boter van jou maar eens weggooien, die is niet goed meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Succes Tombo
Ik lurkte er eigenlijk nooit meer, maar ik keek vanochtend ff en toen viel ik met mijn neus in de (spreekwoordelijke) boter.
Moi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, wrijf het me maar in dat ik eeuwen achterliep
Misschien dat ik vanavond nog even aflevering 22 en 21 doe ook. Dan maar in de verkeerde volgorde, ben gisteravond meteen voor 23 en 24 gegaan na jouw beschrijving
Whoopsiequote:
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moi?![]()
Nee, maar lekker voor jou juist, want in september begint het weer volgens mij![]()
Oeh, ik heb zulke lekkere pistoletjes gehaald bij de bakker net, nomnomnom
Ja, ik vind hem wel sexyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk verheug me er alweer enorm op!
En ik zag dat er een nieuwe dokter komt, heb je hem al gezien?
In Men in Trees vond ik hem ook zoooooooo leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem wel sexyEven kijken hoe dat in bewegend beeld/in zijn rol uit gaat komen. Hij zat in Men in Trees en daar was hij echt zo'n
ruige man
.
Van de vakantie nog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan zo ongeveer niet staan op mijn linkervoet
Oh, dat keek je ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In Men in Trees vond ik hem ook zoooooooo leuk![]()
[..]
Van de vakantie nog?
Of iets nieuws?
Oh bah, ben je misselijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveul me heul.
En ik voel me niet lekker
Ja, ik vond het echt een vreselijk leuke serie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat keek je ook?Mensen die dat hebben gekeken kunnen hem beter waarderen, volgens mij
![]()
Als je er nu amper op kunt staan, dan morgen toch maar ff mee naar de dokter ofzo als het dan nog niet beter is?quote:Iets nieuws, aber naturlich. Was zondag nog Amsterdam ingeweest, zere voeten op het eind van het lopen op laarzen met hak natuurlijk. Nouja, en toen kwam ik thuis en deed ik die laarzen uit, zag ik ineens een grote rode plek op mijn enkel. Deed pijn! Maar goed, ik dacht dat dat wel weg zou trekken. Niet dus!
Volgens mij ben ik gestoken door het één of het ander, ik weet alleen niet door wat! En wat ik er tegen moet doen ook niet..
Ja, geweldig was datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt een vreselijk leuke serie!
Zij zo lekker neurotisch en hij zo enorm down to earth (letterlijk en figuurlijk, vaak).
En die politieagente/moeder van Patrick
[..]
Als je er nu amper op kunt staan, dan morgen toch maar ff mee naar de dokter ofzo als het dan nog niet beter is?
Ja, hoofdpijn en duizelig.quote:
Heb je wel genoeg gegeten? En misschien helpt wat frisse lucht? Sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoofdpijn en duizelig.
Ik wou eigenlijk vanmiddag ff naar een tuincentrum.
En ik moet ook nog naar de AH boodschappen doen.
Maar dat zit er nu niet echt in
Ik snapte hem niet, maar de Core Business begreep ik dan weer welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
IK WIL BEVROREN YOGHURT.
Ik ging heel nerdy HTC op Facebook er over vragen
Of een suikerbrood/cake dingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
zou er al een bakje yoghurt naast die android staan nu?
froyo, oftewel Frozen Yoghurt is de nieuwe versie van Android, een besturingssysteem voor mobiele telefoonsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
[..]
Ik snapte hem niet, maar de Core Business begreep ik dan weer wel
Ah oke, Android ken ik uiteraard wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
froyo, oftewel Frozen Yoghurt is de nieuwe versie van Android, een besturingssysteem voor mobiele telefoons
al die updates hebben namen van eten
[ afbeelding ]
Van zoetigheid om precies te zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
froyo, oftewel Frozen Yoghurt is de nieuwe versie van Android, een besturingssysteem voor mobiele telefoons
al die updates hebben namen van eten
[ afbeelding ]
Het lijkt wel de bakkerij in FVquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van zoetigheid om precies te zijn
Cupcake was versie 1.6
Eclair is huidige versie 2.1
Frozen Yoghurt (Froyo) is 2.2
en 3.0 heeft vooralsnog codenaam Gingerbread
Misschien spelen die ontwikkelaars het welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het lijkt niet op FarmVille.
Ik herhaal; NIET OP FARMVILLE
Dat ding met slagroom ertussen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij blijft hij ook gingerbread heten
maar hij staat er bij zie ik net
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet, anders krijg je straks ingebouwde FarmVille-integratie in Android 3.0 ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien spelen die ontwikkelaars het wel
Op de Aaifoon kun je al een hoop, maar ja Apple hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders krijg je straks ingebouwde FarmVille-integratie in Android 3.0 ofzo
Mooie spullen. Ik hou van Apple. En van Twitter. En van Franse muziek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de Aaifoon kun je al een hoop, maar ja Apple hè
het is de nexus he slimmert, kijk maar hij heeft een trackballetjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding met slagroom ertussen?
En welke telefoon moet het voorstellen? De Desire of Wildfire zo te zien
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie spullen. Ik hou van Apple. En van Twitter. En van Franse muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |