Rode jurk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik vind m nu toch wel mee vallen die rode jurk!
iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Als je de lapo jat moet je de nieuwe wel in diversen openen.
Dat is heul moeilijk hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
med edvenst pauerquote:
En dat!quote:
hij staat in diversenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Rode jurk?Ik heb een rode jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deed ik ook bij Tommiequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere TT...tis maar goed dat ik de laatste 2 pagina's heb terug gelezen![]()
Cat, fijn dat de plasjes weer plasjekleur hebben![]()
Nu nog een betere oplossing voor de AB.
Bij Baloe deed ik een pilletje in een injectiespuit, zoog wat gloeiend heet water op...ff laten liggen en wat schudden tot het was opgelost en toen achter in de keel spuiten.
Ging perfect
Zielig hè?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!
Arme Tombo, 5 posts lang tegen zichzelf lullen en toch de lapo missen!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een rode jurk [ afbeelding ]Eej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazerenquote:
Ze moesten bij dat modeprogramma iets maken met een 'bewerkte stof'.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej!
Voor mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Woops!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazeren)
quote:
Heb jij ook een rode jurk dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie spannen gewoon samenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!
Arme Tombo, 5 posts lang tegen zichzelf lullen en toch de lapo missen!
Sifonquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazeren)
Da's een goeie tip!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere TT...tis maar goed dat ik de laatste 2 pagina's heb terug gelezen![]()
Cat, fijn dat de plasjes weer plasjekleur hebben![]()
Nu nog een betere oplossing voor de AB.
Bij Baloe deed ik een pilletje in een injectiespuit, zoog wat gloeiend heet water op...ff laten liggen en wat schudden tot het was opgelost en toen achter in de keel spuiten.
Ging perfect
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, dat is de meest gaye toepassing van een brander ever
Die man is ook de meest gaye man everquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Dan had je de gebruiker moeten zien. Ubergay.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moesten bij dat modeprogramma iets maken met een 'bewerkte stof'.
Heeft er eentje met een brander gaten in de stof gebrand. En is er heel trots op
Hoi Socios!
Ingepingebipsebaps!
Hoe ist met je binnentuin?quote:
Een eckte vrouw ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ist met je binnentuin?
En met je visitekat?
@Ml-etje: ik heb boekjes op de post gedaan hoor, je zult ze morgen wel krijgen!
Twee dunnere met elk 1 verhaal en een dubbele!
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een goeie tip!Ik had me al bedacht dat ik het ging geven net voor ze naar bed gaan. Niet meer bij het eten want dan blijft het eten leuk, en na de pil een lekkere plens kattemelk tegen de smaak en voor het vocht. Maar ik ga eens kijken hoe goed deze AB oplost.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man is ook de meest gaye man ever
check, en de nog echtere man maakt een bbq van betonijzer en gaas boven een kampvuur!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar complete volksstammen bbq-en op gas. Een echte man doet dat op houtskool.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je de gebruiker moeten zien. Ubergay.
Ik vind het altijd zo leuk hierquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man is ook de meest gaye man ever
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij ook een rode jurk dan?Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Binnentuin gaat prima, nog niks geknipt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Hoe ist met je binnentuin?
En met je visitekat?
Doeg Ing, sterkte met je hoofdpijn!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.
Meestal legde ik al een half uurtje van te voren klaar en voor de ochtendpil legde ik hem 's avonds al klaar.
Iets met tijdsgebrek 's ochtends![]()
Ennieweej, ik moet ff wat papieren en rekeningen van Tantetje gaan invullen en klaar leggen op de bus te doen.
Laterzzzz
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, en de nog echtere man maakt een bbq van betonijzer en gaas boven een kampvuur!
Ml is ff douchen maar dat duurt wel ff voor je hier bentquote:
Hij ziet er dan ook zo uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Tot later!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ging hier iig prima, duurde wel ff voordat ie was opgelost.
Meestal legde ik al een half uurtje van te voren klaar en voor de ochtendpil legde ik hem 's avonds al klaar.
Iets met tijdsgebrek 's ochtends![]()
Ennieweej, ik moet ff wat papieren en rekeningen van Tantetje gaan invullen en klaar leggen op de bus te doen.
Laterzzzz
Als ik dat zo zou dragen zou iedereen met uitlachen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er dan ook zo uit
[ afbeelding ]
Ik ga ze morgen proeven!quote:
quote:
Oh cute!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Binnentuin gaat prima, nog niks geknipt.
Mijn visitekat chillt tegenwoordig zelfs op mijn bed.Ze was de slaapkamer ingeslopen via een raam dat openstond, had het helemaal niet door. Totdat ik haar ontdekte toen ik de slaapkamer binnenkwam. Lag die kat daar heerlijk te relaxen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er dan ook zo uit
[ afbeelding ]
Ik zie en ik mag niet meer quoten.quote:quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
*Naar Ml vertrekt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CAT! ZIE JE DAT?
zo moeilijk zijn die niet om te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag zo'n ding al jaren aan Sinterklaas, maar ik krijg er nooit eentje.
Ik vind m lief!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
calcifer
Waarom weet je dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
calcifer
Ik krijg van tijd tot tijd een foutmelding als ik op de quoteknop klik. En dan doe ik maar copypaste en 'quote tekst'.quote:
Ik vraag me af of ie lekker zoent hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m lief!
Ik wil hem voor mijn verjaardag
uit de tekenfilm howls moving castle, hijs echt te leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m lief!
Ik wil hem voor mijn verjaardag
wel vlammende seks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie lekker zoent hoor
Wel vurig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En quickquote dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg van tijd tot tijd een foutmelding als ik op de quoteknop klik. En dan doe ik maar copypaste en 'quote tekst'.
Nu doet hij het opeens weer. Weird.....
Nope, wordt allemaal foutcode 0.quote:
Zie, ik wist het niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik het niet ontken, is dit geen pokemon
Zoenen doe ik wel met eckte mannenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit eens niet zo door mijn JJH'tje heen te roeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoenen doe ik wel met eckte mannen
quote:
Dat heb ik ook wel eens maar dan is internet heel even offquote:
Dan had je maar moeten kijken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doet hij het zelf of iemand anders?
miljonair match maker, is dat leuk?quote:
En daar kwam je nu pas achter.quote:
Patty Brard?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Yay! Patti met de miljonairs! Ook zo lekker hersenlook vermaak
TR gemachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar kwam je nu pas achter.Ik ben het al jaren aan het ondermijnen.
That's my girl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar kwam je nu pas achter.Ik ben het al jaren aan het ondermijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |