quote:
Stand 2e 020 AKQ topic:quote:
Kreeg die vraag gisteren bij 'Eén tegen 100' op mijn DS en ik had geen idee...quote:
Hier op de Veluwe hoor ik ze wel eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg die vraag gisteren bij 'Eén tegen 100' op mijn DS en ik had geen idee...
Stand 2e 020 AKQ topic:
9 tomtomaat
8 MadMaster
2 slaveloos
18 Yankee
2 Corkscrew
2 DuTank
6 Rucebo
4 bierjoost
2 Ezechielk
2 PhysicsRules
4 CaLeX
4 lubje25
en dan zeggen ze dat je dom wordt van computerspelletjes spelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ze ook wel eens geluid horen maken, maar dat zou ik dus nooit 'burlen' hebben genoemd...
Moet er zo heen.quote:
+quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef tomtomaat het volgende:
mossel oester kokkel venusmossel slak?
quote:
quote:Devlinder (Danaus plexippus) dankt zijn naam aan zijn majestueuze omvang. Volwassen exemplaren kunnen zo’n vijf centimeter groot worden en hebben een spanwijdte tot wel tien centimeter. De vlinders zien er met hun roestbruine vleugels met daarop donkergekleurde nerven fraai uit. De zwarte vleugelranden zijn bedekt met witte vlekken – een typisch kenmerk voor de vlinders van het geslacht waartoe de
vlinder behoort.
Het is heel lang een raadsel gebleven waar de miljoenenvlinders uit het midden en oosten van Noord-Amerika ’s winters verblijven. Door
vlinders te merken hoopte men de trekroute te kunnen bepalen. Een van degenen die zich hiermee bezighield, was de Canadese bioloog Fred Urquhart. In 1975 ontdekten twee van zijn medewerkers bij toeval het overwinteringsgebied op de steile zuidwesthellingen van de Sierra Madre, op bijna drieduizend meter boven zeeniveau. Tot dan toe was dat alleen bekend bij de lokale bevolking.
quote:Eenis het staatshoofd van een
, waarbij de troonopvolging meestal erfelijk bepaald is.
We zijn los...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |