Ja Benny dus.quote:
quote:
teeveee staat er naastquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu achter je computer zit![]()
Treinstel foutief.quote:
Kusjes.quote:
Zolang de tv-uitzending duurde was er live muziek, zodra de tv uit ging werd het podium afgebroken en liep het plein leegquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vriendinnen van mij waren ladderzat 's nachts in de teevee uitzending
Nog nooit zo hard gelache!
Kwijltjequote:
Hou op, ik ben jaloersquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schatje wat vind je van me tulband cake
Geen account.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Meld het in dit topic:
http://www.somda.nl/forum/8992/Foute+spots+16+augustus/
Ik ga me meteen registreren. Stel je voor dat ik een belangrijke spot doe terwijl je der niet bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja.
Somda. Spots en OMlopen DAtabase.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja.
Somda. Spots en OMlopen DAtabase.![]()
quote:
Ja, wat als ik er gisteren niet bij was?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga me meteen registreren. Stel je voor dat ik een belangrijke spot doe terwijl je der niet bent.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hou op, ik ben jaloers![]()
(ik heb pizza in de oven staan.. maar duurt behoorlijk lang... dus t ligt aan de oven
Voor mij was het gewoon een treintje geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, wat als ik er gisteren niet bij was?Hoe vet was die onverwachte bijzondere spot?
Niet met treinen spotten, hè.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
Voor mij was het gewoon een treintje geweest.![]()
OH NO U DI-INT GURL *z snap*quote:
Jaquote:
Je snapt de woordgrap.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
Hihihihi, treinen spotten zegt de treinenspotter.![]()
Wie niet.quote:
Ohw, hehe. Nice.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
In before. Je kan je niet vervelen want je hebt FOK!
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
In before. Je kan je niet vervelen want je hebt FOK!
Hallontjes.quote:
boing gaat me ook goed afquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun je ook nog andere dingen zeggen?
quote:
Territoriumquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat jongen, ik was eerder in TAL dan jij
quote:
quote:
quote:
joh, maar je was een tijdje absent hierquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat jongen, ik was eerder in TAL dan jij
territoriumdrift, i haz itquote:
Ja het gaat daar snel. En heb geen zin om door de posts over plekkende Amerikanen door te lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]Alles goed?
[..]Ik zei al gedag in V&A maar je zei niks terug
[..]
![]()
![]()
![]()
Druk he, tot donderdagquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
joh, maar je was een tijdje absent hier
Jah,quote:
Zeikwijf.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom hou je je gebagger niet gewoon in ONZ eigenlijk?
Dan is de helft van deze SC weg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom hou je je gebagger niet gewoon in ONZ eigenlijk?
Ja een paar plaatjes van wat kampers mag niet maar de hele tijd nutteloze kreten roepen is dan wel weer normaal blijkbaarquote:
Van sommige mensen zou dat niet eens zo erg zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan is de helft van deze SC weg.
hier ben ik het best wel mee eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja een paar plaatjes van wat kampers mag niet maar de hele tijd nutteloze kreten roepen is dan wel weer normaal blijkbaar
Dat is waar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Van sommige mensen zou dat niet eens zo erg zijn
Jij snapt het.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja een paar plaatjes van wat kampers mag niet maar de hele tijd nutteloze kreten roepen is dan wel weer normaal blijkbaar
wat ben je weer lekker directquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als ik direct zou zijn had ik gewoon de namen genoemd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker direct
ik vind je liefquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als ik direct zou zijn had ik gewoon de namen genoemd.
Oké.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee Bella, ik had het niet over jou!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja als je die sarcastische kutsmilie blijft posten wel.
En dat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
Noem dan gewoon namen, dan word het tenminste nog leuk.
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
Bespeur ik hier het begin van kliekjesvorming binnen TAL SC?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
Als ik me erger aan mensen zeg ik het gewoon, waarom zou ik daar nu nog een keer een samenvatting van gaan geven?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
nog een keer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik me erger aan mensen zeg ik het gewoon, waarom zou ik daar nu nog een keer een samenvatting van gaan geven?
Omdat wij fokkers zijn, dus geen hoog IQ, dus snappen het niet..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik me erger aan mensen zeg ik het gewoon, waarom zou ik daar nu nog een keer een samenvatting van gaan geven?
Omdat ik het je nog nooit heb zien zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
schatje... me cake is bijna klaarquote:
Hou eens op met dat gebaggerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schatje... me cake is bijna klaar
Ik hoop dat hij is gelukt..... maar dat zal wel
Tja daar kan ik dan ook niks aan doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik het je nog nooit heb zien zeggen.
Okay, dan heb ik er ook schijt aan en blijf ik gewoon zo door gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja daar kan ik dan ook niks aan doen.
dat is waarquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz zegt het altijd als hem iets niet aanstaat.
Dankje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik merk nu pas wat voor een overheerlijke TT dit topic heeft.
Ok, ik zal beginnen..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Mensen, maak van je hart geen moordkuil. Gooi het eruit.
Dankje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee, klinkt heel logisch allemaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik er ook schijt aan en blijf ik gewoon zo door gaan.
maaruh... we mogen niet baggeren in onzin, we mogen geen foto's plaatsen van mannen met emmers op hun hoofd. Maar jij mag hier wel baggerenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik er ook schijt aan en blijf ik gewoon zo door gaan.
Is Zeroku ook homoquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de pest aan Zeroku omdat ie homo is, en daarom moet ik ook denken aan mijn eigen liefde voor poesjes.
Er is genoeg bagger in onzin. En je mag die foto niet plaatsen van Benny, ik haal hem alleen weg voor hem, mij kan die foto niets schelen. En zo erg bagger ik hier niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maaruh... we mogen niet baggeren in onzin, we mogen geen foto's plaatsen van mannen met emmers op hun hoofd. Maar jij mag hier wel baggeren
Ikke niet snapEn daarom ben ik het eens met Rauzertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |