dan ben ik er iig nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh toch maar niet bij de opposites in de Alpha in het voorvak meeten dan??
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
BraamJe moet echt stoppen met dat lapohunten
Het is vet grappigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
Toen ze officieel niet gingen trouwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, maar die Dolce & Gabbana zonnebril is gay.
terug van sporten, eten op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En hoeEen post van 16.20 uur, dat moet minstens 4 topics geleden zijn
Of zorgen dat je op het goede moment je slag slaat en niet structureel een post te vroegquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond. Net ff met collega's uit eten geweest. Tonijnsteak is best lekker eigenlijk
en dan als jullie post 300 maken er zeker iemand anders mee vandoor zien gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of zorgen dat je op het goede moment je slag slaat en niet structureel een post te vroeg
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TVquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
Maar stereo.... moest ik een plekkie in het publiek roggelen?
dacht ik alquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TV
Laten we er een cul-meet van makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TV
quote:AMSTERDAM - De Britse band Jamiroquai komt na een afwezigheid van vijf jaar met een nieuw album. 'Rock Dust Light Star' ligt vanaf november in de winkels. Dat heeft platenmaatschappij Universal bekendgemaakt.
'Rock Dust Light Star' wordt het eerste studioalbum van Jamiroquai sinds het in 2005 verschenen 'Dynamite'. De eerste singles van het album worden 'White Knuckle Ride' en 'Blue Skies'.
Op wat het zevende album van Jamiroquai wordt, gaat de band voor een 'organische livesound'. "Alles op het album is live", zegt zanger Jay Kay. "We gaan deze keer het gevoel van onze liveoptredens overbrengen."
Jamiroquai werd begin jaren negentig opgericht. De jazzfunkband verkocht vijfentwintig miljoen albums en scoorde hits met onder meer 'Virtual Insanity' en 'Deeper Underground'.
Mijn oude plaatsgenootquote:
Nee, mij ook niet meer. Ik vond m leuker in de BNN-tijd, op de radioquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
Mijn oude plaatsgenootVond hem in "nu we er toch zijn" wel grappig altijd, maar de programma's die hij tegenwoordig doet lijken me niet geheel aan mij besteed.
Ik heb liever kip. De structuur van vis is mij niet 'vlezig' genoeg zeg maar. Het valt zo naar uit elkaar als je je kiezen erin zet, en het voelt alsof het wil 'piepen' langs je tanden. Vleesquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
helemaal niettonijn is veel vetter
Ik ben helemaal voorquote:
Is het niet meer een programma voor PUB?quote:
Maar het is nu met Braam!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Is het niet meer een programma voor PUB?
We weten dat je oud bent, golferquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het niet meer een programma voor PUB?
Ik bedoel meer qua smaak en structuur, tonijn is vet en kip is droog als je 't mij vraagtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tonijnsteak heeft bij benadering even weinig vet als kipfilet hoor.Zo rond de 1%. En ongeveer dezelfde hoeveelheid eiwitten, rond de 20-25%.
Ik ben vrij op vrijdagquote:
Checkquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarin is Tonijn dan wel de uitzondering: dat eet bijna als vlees![]()
Vis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga jij achter de knoppen staan dan?
Tonijnsteak is gortdroog vind ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua smaak en structuur, tonijn is vet en kip is droog als je 't mij vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb afgesproken om in onze eerste vak. week naar RW te gaan ergens in de middag en dan mee te gaan om de babi van de opvang te halen zodat ik dat ook een keer zie![]()
Verder heeft L. afgelopen weekend voor het eerst een epileptische aanval meegemaakt op haar werk & ze is niet hard weggerent![]()
![]()
Oh ja, dat had ik al een keer eerder gezegd he?quote:
Maar tonijn kun je prima rauw etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tonijnsteak heeft bij benadering even weinig vet als kipfilet hoor.Zo rond de 1%. En ongeveer dezelfde hoeveelheid eiwitten, rond de 20-25%.
Wat is TMOquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Medisch babybulletin, over te slaan indien gewenst
Babi JSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb afgesproken om in onze eerste vak. week naar RW te gaan ergens in de middag en dan mee te gaan om de babi van de opvang te halen zodat ik dat ook een keer zie![]()
Verder heeft L. afgelopen weekend voor het eerst een epileptische aanval meegemaakt op haar werk & ze is niet hard weggerent![]()
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.Confidence through competence
Maar wáárom steer, wááromquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al een keer eerder gezegd he?
Nou, ben ik iig consequent.
Kroep?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Babi J
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.
Kroepquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Babi J
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.
Had Babi Q. ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kroep ja, goedzo CF en Bloes! Pseudokroep heeft ze.
Pseudokroepquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Babi J
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...okquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Take Me Out, dat superfoute programma waar Braam aan mee gaat doen.
Wilco !quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...okIk kijk geen TV. Hoef ik dat debacle ook niet te zien dus
MAareh....Braam....succes he
Ik zie mezelf best snoezelen met m'n moeder. Maar dat is anders denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
@ Anne & Lein, ik was op mijn werk een snoezelkont, maar ik zou met mijn moeder never nooit niet kunnen snoezelen, het idee alleen al
Ja volgens mij wel, al weet ik het niet helemaal meer zekerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maar tonijn kun je prima rauw etenen kip dus niet.
kaasje, heb jij in Japan ook van die sashimi van vette tonijn gegeten? Dat bestaat ook en het lijkt me heerliljk
Gister trouwens ook nog rauwe zeebaars gegeten, yum.
Ik eet wel stokbrood met fleur de sel boter danquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ja volgens mij wel, al weet ik het niet helemaal meer zekerHet staat iig niet in mn foto's
Ik zou zo graag nog een keer naar Bretagne gaan en dan iedere dag een grote schaal fruit de mer bestellen met witte wijn
Jaaaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Babi T ziet er echt friggin' zoet uit
Maar ik snap het op zich niet helemaal, twee vriendinnen van mij die gewoon erg leuk / spontaan / 'een beetje gekquote:
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bordquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Alfred's Diner in Alphen a/d Rijn
Erg lekkere brunchbuffet gehad hier, vrij upscale. Schijnen vaak huwelijksrecepties e.d. gehouden te worden. We begonnen met een glaasje bubbels, en daarna een runderboullion (altijd boullion bij onbeperkt eten arrangementen). De brunch zelf was uitstekend: ik heb genoten van de kipragout, carpaccio, en de uitstekende zalm en paling. Vers brood was ook lekker.
Ja hoor. En dan prakken en zo opschoepen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[quote]Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bord![]()
Hm ja ik weet niet, het is meer het imago van dat programma zelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik snap het op zich niet helemaal, twee vriendinnen van mij die gewoon erg leuk / spontaan / 'een beetje gek' enzo zijn die zeiden ook dat ze totaaaaaaaaaaaaaaal niet op die vrouwen bij TMO leken terwijl wij (andere vriend en ik) zoiets hadden van:
Als jullie ertussen hadden gestaan, dan pastte je er gewoon goed bij.
Past bij jouw imago?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Hm ja ik weet niet, het is meer het imago van dat programma zelf
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bord![]()
Zie het probleem niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Goed geïntegreerde familie.
Slaap lekker danquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Hmmm hoofdpijn, dus ik ga mn bed maar in
Leuk boek? Vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef DarkElf het volgende:
zo vanavond eens op tijd naar bed (heb een leuk boek ) net wel nog een afl. sopranos gekeken..
trusten alvast voor straks!
Ik ook. Zag CF in gedachten gelijk al Nerdic Walking.quote:
Puh, no wayquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Zag CF in gedachten gelijk al Nerdic Walking.
Oh een topic dat bij CF past!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Oh en een leuk topic voor de microbiologen/chemici/bacteriekenners hier:
Knoflook op olie gezet. Stom! Valt er nog iets te redden?
Superinteressant, doet me denken aan mijn 3-daagse crash course microbiologie in het AZM jaren geledenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Oh en een leuk topic voor de microbiologen/chemici/bacteriekenners hier:
Knoflook op olie gezet. Stom! Valt er nog iets te redden?
Slaap lekker lieve Aurequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Hmmm hoofdpijn, dus ik ga mn bed maar in
Ik las het topic ook, maar van botulisme weet ik vrij weinig. en ik ben mega-allergisch voor LHOquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Superinteressant, doet me denken aan mijn 3-daagse crash course microbiologie in het AZM jaren geleden
En: LeeHarveyOswald![]()
LHO is zelf een soort vorm van botulisme.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las het topic ook, maar van botulisme weet ik vrij weinig. en ik ben mega-allergisch voor LHO
Ben jij een kloon van Krakkemieke?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
de ornitholoog - Toon Hermans - poulifinario
Kaddotje om terug te zien een uurtje geleden op tv.
En in plaats van dat we ROEK roepen, roepen we nu KROEPquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Neuh.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Krakkemieke?
met jou kan ik praten...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En in plaats van dat we ROEK roepen, roepen we nu KROEP
Ouwe lullen-amusement.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Kaddotje om terug te zien een uurtje geleden op tv.
Feli FFquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
mozes wat gaan jullie hard
Hiiiik heb na een reeks nederlagen vnv gewonnen!! jaaa
![]()
en nu alles bijlezen
Wat beschouw jij als je specialiteit op dat gebied?quote:
Serieuse vraag?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat beschouw jij als je specialiteit op dat gebied?
Italiaans. Indisch. Experimenteren met smaakjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef AnneX het volgende:
Serieuse vraag?
Appeltaart - draadjesvlees - quiches - tiramisu - italiaanse happen.
En sinds een week: koekjes , mmm.
En jij ?
Hoelaat neem jij die korrelrommel in?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bedje toe, de man met de melatoninehamer begint toe te slaan
Jammer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat neem jij die korrelrommel in?
Het werkt niet bij mij
Yups.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef AnneX het volgende:
Dan kun je je hart ophalen in Toscana vermoed ik.
alhoewel mamma een keer haar pizza uit de de diepvries achter ons haalde !!!
Jullie hebben toch ook een kookles tegoedgeboekt?
Ik kan mij ook verhalen herinneren van kreeft, kreeft en kreeft.
Nee? Ik ga me er morgen in verdiepen, nu een afl. The Killing en dan slapen en werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:56 schreef AnneX het volgende:
Jammer.
Schoonzusje is (ook ) weer in een slapeloze periode en met melahuppelepup bezig.
Heb je Dormiplant al eens gebruikt? = plantaardig.
Soms om 20:00-20:30 al. Vandaag 0.5 mg stukgekauwd. Begon rond 22:00 me een beetje loom te voelen. Mijn kamer is donker met alleen een bureaulamp en de computermonitor aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat neem jij die korrelrommel in?
Het werkt niet bij mij
gezien deze reactie kijk ik even op de klok,quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms om 20:00-20:30 al. Vandaag 0.5 mg stukgekauwd. Begon rond 22:00 me een beetje loom te voelen. Mijn kamer is donker met alleen een bureaulamp en de computermonitor aan.
Is hij boos omdat hij naar bed moet van jequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef z80 het volgende:
[..]
maar die ##$#@ laptop staat nog te stampen.
ff buiten rondje gaan lopen? Desnoods met koptelefoon en muziek? Helpt bij mij meestal welquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben zwaar onrustig in mijn kop, weet niet hoe t komt,. maar tis niet fijn
Gebeurt dat vaker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
nee, omdat er wat fijne software op verstopt zit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is hij boos omdat hij naar bed moet van je
Vervelend zegquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
geen ervaring meequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vervelend zegHeb je ervaring met iets van yoga? Dan zou je dat ff kunnen proberen, misschien?
Ik lees de tweede pagina van het topic nu pas. Wat een allerverschrikkelijkst vervelende, onbenullige betweter is het ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
LHO is zelf een soort vorm van botulisme.
En als je op je rug gaat liggen, ogen dicht, handen op je buik en diep inademen naar je buik en dan 4 tellen in, 8 tellen uitademt?quote:
hmm, het lijkt er op dat dit bij iedereen in dit topic werkt..quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En als je op je rug gaat liggen, ogen dicht, handen op je buik en diep inademen naar je buik en dan 4 tellen in, 8 tellen uitademt?
Overmorgen is mijn oom er en die laat ik even er naar kijken. Die is als die vrij is fulltime nerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, ik heb dat een beetje met mijn IPod. Als je hem meeneemt bij onze ontmoeting, wil mijn Meneer er vast wel even naar kijken
Ik kijk er al naar uit. heb die menu-kaart bekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; leuke tent (oude spoorhuis), maar minder leuke gelegenheid. hopelijk gaat alles rustig en niet van dat geruzie. ik ben paar weken terug daar boven wezen eten bij de tapasbar, was errug lekker maar ze hebben maar plek daar voor 28 man. beneden is gewoon vlees enzo met dikke vlaamse frieten.
Ja, het laatste live-concert van Vivaldi met mijn kind was ook geweldig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt leuk voor hem dat al zijn kinderen nu dingen op muzikaal gebied doen die hij zelf toen hij jong was ook zo graag deed
Wow, jij bent echt oud, Vivaldi is in 1741 overledenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het laatste live-concert van Vivaldi met mijn kind was ook geweldig.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
LHO is zelf een soort vorm van botulisme.
morgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, was het maar zo dat je je klepje kon sluiten en automatisch in slaap viel.
Ben nu echt weg
Tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, net even met mijn vader bijgepraat aan de foon. Hij vind het helemaal tof om mijn zusje + vriendinnetje donderdag avond op Lowlands af te zetten![]()
Hij is onlangs nog met mijn (gehandicapte) broertje naar Zappa plays Zappa in de Melkweg geweest, vond hij ook echt helemaal te gek! (en mijn broertje ook) Echt leuk voor hem dat al zijn kinderen nu dingen op muzikaal gebied doen die hij zelf toen hij jong was ook zo graag deed
me 2, laat even wetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:59 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Have fun in vliss Sarabi!
Over een uurtje is de gemeente hier.. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Zal ik doenquote:
Mn broer gebruikte het toen hij nog intensief aan kickboksen deed. Hij was er erg tevreden over!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef z80 het volgende:
heeft hier iemand ervaring met eiwit sport drankjes?
ik zit al een tijdje te twijfelen om een pak eiwit poeder te kopen.
gister in de sportschool na een intensieve training een keer een eiwitshake genomen,
en 's avonds geen behoefte aan een bak pinda's (wat normaal wel het geval is).
het lijkt dus te werken voor deze keer.
Jaquote:
Werkt prima voor na het trainen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef z80 het volgende:
gister in de sportschool na een intensieve training een keer een eiwitshake genomen,
Gaat niet meer genoeg zijn ben ik bangquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:00 schreef borisz het volgende:
** Borisz stuurt een pallet positieve energie naar PdeHoog
Geen Marsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stuurt positieve energie en een mars naar PdeHoog
Ik vond dat je hem wel verdiende....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat niet meer genoeg zijn ben ik bang
[..]
Geen Mars![]()
Ik zit al aan mijn vierde bak Wiener Melange
Klopt. In dit geval emotie-eterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
die wiener melange kan je ook niet helpen P
Jeejquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Oh help! Moet ik opeens TWEE nieuwe huisgenoten zien te vinden per 1 sept. Ik heb maar meteen die kamers op kamernet gezet. Met andere woorden, de gemeente heeft het goedgekeurd!!
Fijn dat je het even bevestigt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Internet was gister stuk, wat irritant.![]()
En Anne-x is geen kloon van me, ik was toch een kloon van sararaats?
Ja echt hoor! Ben heel blij dat het allemaal is opgelost. De gozer van de gemeente is ook een debiel hoor. Zegtie de eerste keer dat het allemaal moeilijk gaat worden en dat een oplossing lastig zal zijn, zegtie nu "Ja alles is goed hoor, het was ook niks ernstigs, gewoon een kleine formaliteit"quote:
Ben je al naar de leuke markt int leuke stadje Veere geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, vandaag voor een paar daagjes naar Vlissingen
Hopelijk is het daar beter weer
Nee maarhet is allemaal wel heel kort dag. 1 september is al snel.. Maar goed, heb de advertenties erop gezet en volgende week woensdag kijkavond. En dan hopen dat er leuke mensen bij zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een geweldige opluchting Aure.
Huisgenoten vinden zal toch niet lastig zijn. ?
eten doe ik sowieso na een training.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Werkt prima voor na het trainen.
Brinta erbij voor als je wilt bulken (en nog druivensuiker)
maar als je nog niemand hebt is het toch niet jouw verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee maarhet is allemaal wel heel kort dag. 1 september is al snel.. Maar goed, heb de advertenties erop gezet en volgende week woensdag kijkavond. En dan hopen dat er leuke mensen bij zitten
Picsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik had dit bloesje gister nog gekocht:
[ afbeelding ]
Het decolleté lijkt best een beetje op dat van een 'Duitse deerne' jurk
Nog ergerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
P. ik heb ook nutsen voor je?
neequote:
Hallo, 't instroom van nieuwe studenten in Rotterdamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee maarhet is allemaal wel heel kort dag. 1 september is al snel.. Maar goed, heb de advertenties erop gezet en volgende week woensdag kijkavond. En dan hopen dat er leuke mensen bij zitten
Ik zit hier ook aan te denken, whey proteïne. Momenteel mix ik mijn post-workout drankjes met (ongezoete) soja melk en dextrose, maar eigenlijk is whey een veel completere mix aan aminozuren, en ook op termijn goedkoper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef z80 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Aure het volgende:
Oh help! Moet ik opeens TWEE nieuwe huisgenoten zien te vinden per 1 sept. Ik heb maar meteen die kamers op kamernet gezet. Met andere woorden, de gemeente heeft het goedgekeurd!!
Op zich niet, maar het moet allemaal wel heel snelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo, 't instroom van nieuwe studenten in RotterdamNiet zo moeilijk toch?
Bij de kachel 0phangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef krakkemieke het volgende:
Werkze Bluezz!
Het is echt herfst, mijn was droogt niet. Nu zijn mijn sportkleren niet op tijd droog.
ik heb hier op het werk de link niet van een shop in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit hier ook aan te denken, whey proteïne. Momenteel mix ik mijn post-workout drankjes met (ongezoete) soja melk en dextrose, maar eigenlijk is whey een veel completere mix aan aminozuren, en ook op termijn goedkoper.
Het voordeel van whey is dat je goeie proteïne binnen krijgt zonder vet of koolhydraten. Als je pinda's of soyamelk drinkt, krijg je toch een hoop vet binnen samen met je proteïne.
Een pot van 1 kg van 30 EUR lijkt wat intimiderend op het eerste gezicht.
Echt...dat had de ultieme opvrolijker geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee![]()
Ondanks dat ik een L heb gekocht zit het er allemaal vrij strak inDacht dat het een iets losser flodderbloesje zou zijn. Maar ach, stiekem is het wel leuk..
Ja, de prijzen van 30 EUR de kilo zijn van De Tuinen. Ik koop mijn spul altijd van iHerb.com uit de VS. Duurt 10 dagen voordat je het hebt, maar je betaalt de helft van whatever je wil kopen bij De Tuinen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:30 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb hier op het werk de link niet van een shop in Duitsland.
maar daar zijn de kosten voor een zak whey een stuk lager.
even uit mijn hooft 15¤ de kilo.
zal dit nog even nakijken.
edit
ik drink ook geen melk, ook geen soja.
aanlengen met water of limonade gaat ook goed.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt...dat had de ultieme opvrolijker geweest kunnen zijn![]()
Ik doe maar geen verwarming aan, het is hier 22 graden! In uiterste nood kan het in de droger, maar ik ben bang voor mijn sportbroek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij de kachel 0phangen?
En mail to my other self.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
xxlnutrition is ook goedkoop Steer
Whey met een smaakje is beter. kunt het zelfs in koekjes stoppen
Door consequent over een periode minder energie tot me te nemen dan dat ik verbrand heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe heb je het vet verbrand eigenlijk? Door gewoon rustig dat dieet te volgen?
Jij hebt behoorlijk wat reserves voor barre tijden idd. Die had ik ook. Heb nog steeds een buikje e.d.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
In dat geval heb ik een erg dikke, hypothetische, portomonnee.
Dan ben ik hypothetisch ook heel rijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door consequent over een periode minder energie tot me te nemen dan dat ik verbrand heb.Daar kan een dag bij zitten waar ik wat meer gegeten heb dan dat ik die dat verbrand heb, maar 't gaat om het gemiddelde.
Vetreserves op je lichaam zijn eigenlijk een dikgevulde portemonnee met geld.Hoe krijg je de portemonnee leeg, ondanks dat je dagelijks geld erbij stopt (eten) en geld uitgeeft (ademen, bewegen, sporten)? Door te zorgen dat je consequent méér uitgeeft dan je inkomen. Hou je dit lang genoeg vol, dan zal die portemonnee langzaam wel leger raken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan ben ik hypothetisch ook heel rijk!
Grote paniekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:28 schreef borisz het volgende:
Zo was gezellig bij oma. Ook weer wat simpele computerprobleempjes opgelost. Ze had per ongeluk een werkbalk weggeklikt en weet het dan niet meer hoe ze die terug moet toveren
.
Bij mij is het een heel prettig neveneffect, hoewel het nu stilstaat. Maar gezondsheidsgewijs is het ook beter voor mijn klutsknie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben in de eerste plaats afgevallen om esthetische redenen, maar ook omdat mijn vader hartproblemen heeft. Dichtgeslibte aderen. Dit verhoogt mijn eigen kans op hart- en vaatproblemen later aanzienlijk. Wil er graag nog wat aan doen nu ik jong ben.
Ik begin wel meer te bewegen dan wat ik deed en dadelijk als ik verhuisd ben fiets ik naar mijn werk. Maar ik wil het geleidelijk weg laten gaan. Niet binnen 3 maanden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt behoorlijk wat reserves voor barre tijden idd. Die had ik ook. Heb nog steeds een buikje e.d.
In 2007 woog ik 13 kg meer dan nu. 13 kilo vet heeft een ongeveer een energie van 104 000 kcal. Dat zijn ongeveer 175 Big Macs.
Vooral sporten is toch aanbevolen als je bang bent voor dichtslibbende aderen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben in de eerste plaats afgevallen om esthetische redenen, maar ook omdat mijn vader hartproblemen heeft. Dichtgeslibte aderen. Dit verhoogt mijn eigen kans op hart- en vaatproblemen later aanzienlijk. Wil er graag nog wat aan doen nu ik jong ben.
Je hebt het natuurlijk aan de input-kant ook zelf in de hand, als het te snel gaat naar je zin, eet je gewoon een paar boterhammen extra, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begin wel meer te bewegen dan wat ik deed en dadelijk als ik verhuisd ben fiets ik naar mijn werk. Maar ik wil het geleidelijk weg laten gaan. Niet binnen 3 maanden.
Ik realiseerde mij van foto's laatst dat ik inderdaad best dik ben geworden. Of stevig. En kaal aan het worden.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begin wel meer te bewegen dan wat ik deed en dadelijk als ik verhuisd ben fiets ik naar mijn werk. Maar ik wil het geleidelijk weg laten gaan. Niet binnen 3 maanden.
Ik realiseerde mij van foto's laatst dat ik inderdaad best dik ben geworden. Of stevig. En kaal aan het worden.
Ja! Behalve dat het genetisch vastgelegd is of je een verhoogde kans hebt op hart- en vaatziektes, en dat teveel visceraal vet (buikvet) ook een verhoogd risico geeft, kun je met sporten de risico's juist ook verminderen. Sporten is gezond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral sporten is toch aanbevolen als je bang bent voor dichtslibbende aderen?
Je bent een vrouw, dus je risico's zijn sowieso lager.quote:Ik weet niet zo goed hoe ik mijn eigen risico's in moet schatten daarin; aan mijn vaders kant van de familie heeft men wel last van hartkwalen, hoog cholesterol etc. Maar mijn cholesterol is heel netjes, geloof ik (ondanks het feit dat ik dol ben op een heleboel producten die 'men' afraadt).
Ja want dan kan ze geen nieuwe mail meer sturenquote:
Van die kleine Nederlandse garnalen? Vind ze af en toe ook lekker, maar prefereer de grotequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze geen nieuwe mail meer sturen.
Op de terugweg nog een broodje garnalen gegeten. Wel lekker zo af en toe.
Ik geef er weinig om eigenlijk. Het is niet iets waar je wat aan kan veranderen. Je gewicht daarentegen, maar het schommelt hevig. Ik ga niet over mijn maximum gewicht heen dus dat is goed en verder beweeg ik veel meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Binnen 3 maanden is idd niet realistisch, je hebt er immers ook wat tijd voor gehad om de reserves op te bouwen.
En kaal... tja, daar valt weinig aan te doen.
Mijn oma is eraan overleden, dus die sekse-factor durf ik niet mee te tellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja! Behalve dat het genetisch vastgelegd is of je een verhoogde kans hebt op hart- en vaatziektes, kun je met sporten de risico's ook verminderen. Sporten is gezond.
[..]
Je bent een vrouw, dus je risico's zijn sowieso lager.
Neuh Noorse garnalen ditmaal. Waren iets goedkoper .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Van die kleine Nederlandse garnalen? Vind ze af en toe ook lekker, maar prefereer de grote
quote:Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van.
En je hebt je genen van 2 kanten he.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn oma is eraan overleden, dus die sekse-factor durf ik niet mee te tellen
Goed. Vanmiddag maar weer een rondje rennen
Ja, van de andere kant van de familie heb ik ook e.e.a. aan kwalen geerfdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En je hebt je genen van 2 kanten he.....
leuk is dat he? ik zit genetisch ook zo lekker in elkaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, van de andere kant van de familie heb ik ook e.e.a. aan kwalen geerfd
ja herfsteten! gisteren zag ik 'what to eat now' de herfst versie en daar kwamen ook zulke heerlijke gerechten langsquote:DE, 't is echt soepweer, jaik ben echt alweer in de mood voor dikke soep met pompoen, zoete aardappel, kikkererwten en currypasta ofzo. Hmm. Met verse spinazie
Maar wij hebben gisteren al soep gegeten.
Ja wel waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
Noorse garnalen zijn echt veel minder lekker dan Nederlandse ... (vind ik dan)
Ja. Dat dacht ik, maar bleek niet zo te zijn. En toen begonnen mijn collega's me ook nog te vertellen dat het opzetje voor mijn nieuwe site het niet helemaal isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
denk je
Maar mooi dat je de oplossing binnen handbereik hebt nu
Ik vind alle garnalen ieuwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
Noorse garnalen zijn echt veel minder lekker dan Nederlandse ... (vind ik dan)
echt? ik vind bijna alle schaal en schelpdieren lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind alle garnalen ieuwwwwwwwwwwwwwwwmaargoed
eigenlijk alle schelp en schaaldieren alhoewel die noorse kleintjes door de nasi heen gebakken, tja dan proef ik ze amper en krijg ik het wel weg.
Maar zo;n grote wegwerken of een bordje met die hollandse *ril*
Mijn vrienden en familie moeten ook altijd lachen om mjn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? ik vind bijna alle schaal en schelpdieren lekker
dan lust je dit zeker helemaal niet?
[ afbeelding ]
Te laatquote:
20/20 regel toepassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:47 schreef Aure het volgende:
Omg, ik dacht, waarom heb ik nog steeds geen reacties. Open ik mn spam, 9 reacties van kamernetNu nog even kijken wie ik kan uitnodigen.
Ohh brrrrquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet zo goed beoordelen zo, omdat 'ie nog niet echt af isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik, maar bleek niet zo te zijn. En toen begonnen mijn collega's me ook nog te vertellen dat het opzetje voor mijn nieuwe site het niet helemaal is
Geef jullie mening eens: http://dev.peterdehoog.nl/WordPress tov mijn huidige site http://www.peterdehoog.nl.
Tenminste, als jullie daar zin in hebben hoor....
Ga ik even mijn emotionele eetbui bevredigen met een broodje Mexicano met fritessaus![]()
Ik moet zeggen dat ik het er zo ook niet super-appetijtelijk vind uitzienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op het bord ligt maar 1 ding dat ik weg krijg. (het geval met scharen)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
P, je nieuwe site maakt geen gebruik van het onderste gedeelte van het beeldscherm op de voorpagina, is dat bewust?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik, maar bleek niet zo te zijn. En toen begonnen mijn collega's me ook nog te vertellen dat het opzetje voor mijn nieuwe site het niet helemaal is
Geef jullie mening eens: http://dev.peterdehoog.nl/WordPress tov mijn huidige site http://www.peterdehoog.nl.
Ga ik even mijn emotionele eetbui bevredigen met een broodje Mexicano met fritessaus![]()
ik zou op de index pagina beginnen met of 1 foto van dat genen waar je op specialiseert,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor scherm heb je? Resolutie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
P, je nieuwe site maakt geen gebruik van het onderste gedeelte van het beeldscherm op de voorpagina, is dat bewust?
Ik ben toch vooral een visliefhebberquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef golfer het volgende:
Garnalen, schaaldieren, schelpdieren, vis.
Allemaal vind ik het even lekker.
17" 1280x1024 Opera 10.1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor scherm heb je? Resolutie?
Hmm....nou ja, het is blog-software. Wat je nu ziet als voorpagina is de gallery. Die laat nu slechts 1 gallery zien, maar dat moeten er straks 3 of 6 worden. Dan is het scherm wel volquote:
Lobster thermidorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben toch vooral een visliefhebber![]()
Hoewel een lekker kreeftje met goeie mayo ook wel echt geweldig is.
Je vergeet de contextquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
Deze is mooi
Houden je kinderen niet van groenten? Doe ze dan 'ns door de spaghettisaus of maak er soep van.
Ha! nu blijkt dat de uitreiking )waar ik toch al niet heen wilde op 8 oktober is en dan ga ik naar Maastrichtquote:De examencommissie heeft inmiddels je aanvraag bachelordiploma beoordeeld en goedgekeurd.
Dit betekent dat je bent afgestudeerd in de bachelor Rechtsgeleerdheid op 30 juni 2010. Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ha! nu blijkt dat de uitreiking )waar ik toch al niet heen wilde op 8 oktober is en dan ga ik naar Maastrichtdus goede keus om m af te gaan halen
ik ben ook dol op groente, ook rauwequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen niet van groente kunnen houdenWhat's not to like? Rauwe worteltjes, bleekselderij met pindakaas, gegrillde groene asperges, geroosterde aubergine, gepofte knoflook, een lekkere gratin van knolselderij met kaas en broodkruim... Ik ben er echt dol op. Behalve op rauwe tomaten
dan er maar wijn van maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef z80 het volgende:
groente eet ik meer omdat het "moet".
ik eet me nu klem aan de druiven.
gister in de aanbieding 2 doosjes gekocht voor 1,25¤ de kilo.
alleen zitten slapen, het zijn 2 kilo dozen.
dus nu 4 Kilo druiven in de koelkast liggen.
Oh, rauwe tomaten vind ik dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen niet van groente kunnen houdenWhat's not to like? Rauwe worteltjes, bleekselderij met pindakaas, gegrillde groene asperges, geroosterde aubergine, gepofte knoflook, een lekkere gratin van knolselderij met kaas en broodkruim... Ik ben er echt dol op. Behalve op rauwe tomaten
congratsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ha! nu blijkt dat de uitreiking )waar ik toch al niet heen wilde op 8 oktober is en dan ga ik naar Maastrichtdus goede keus om m af te gaan halen
Ik. Kom jij mij dan helpen? Of iig gezelschap houden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Wie komt me helpen, het is niet meer te doen
* Boriszstuurt een pallet positieve energie per pont naar de overkant van het kanaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
nog even!! en dan is het 5 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
en eet je het koud of warm?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef DarkElf het volgende:
zo, uitje en knoflook gefruit met wat p&z en kerriepoeder, enorme hoeveelheid wortel en courgette erbij (pan zit echt propvol.. dat zacht laten worden, bouillon erbij (niet te veel, anderhalf tot 2 cups.. en dan koken... af laten koelen, staafmixeren en voila een gezonde en voedzame soep
boordevol groentjes
warm, met een dotje low fat griekse yoghurt erop en wat fijngesneden platte peterselie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
en eet je het koud of warm?
Het klinkt weer geweldig !
Inspirerend ook ! Staat het (al) int Soeptopic?
Dinsdag = Moederdag en dus op naar moeders.
En dat zag en voelde je niet toen je ze kocht, die 2 kilo dozenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef z80 het volgende:
gister in de aanbieding 2 doosjes gekocht voor 1,25¤ de kilo.
alleen zitten slapen, het zijn 2 kilo dozen.
dus nu 4 Kilo druiven in de koelkast liggen.
Ach gossie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Sauerkraut mit bradwursten?quote:
Och armequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Je maakt het wel aanlokkelijk om thuis te komen huhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef golfer het volgende:
Ach gossie.
Nou troost je. Als je straks thuis komt krijg je een lekker maaltje van mij voorgeschoteld.
en weer een brief van de belastingdienst.
quote:
Heerlijk. maar ik ben gewoon 2kg afgevallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was het Vietnamese eten eigenlijk, DH?
Yep. weer nach die heimat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Toch naar Duitsland weer? Waar dit keer naar toe?
Gefeliciteerd mamma FCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef freecell het volgende:
Duits eten?Lidl folder gezien?
Ik heb officieel een peuter vanaf vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |