dan ben ik er iig nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh toch maar niet bij de opposites in de Alpha in het voorvak meeten dan??
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
BraamJe moet echt stoppen met dat lapohunten
Het is vet grappigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
Toen ze officieel niet gingen trouwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, maar die Dolce & Gabbana zonnebril is gay.
terug van sporten, eten op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En hoeEen post van 16.20 uur, dat moet minstens 4 topics geleden zijn
Of zorgen dat je op het goede moment je slag slaat en niet structureel een post te vroegquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond. Net ff met collega's uit eten geweest. Tonijnsteak is best lekker eigenlijk
en dan als jullie post 300 maken er zeker iemand anders mee vandoor zien gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of zorgen dat je op het goede moment je slag slaat en niet structureel een post te vroeg
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TVquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
Maar stereo.... moest ik een plekkie in het publiek roggelen?
dacht ik alquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TV
Laten we er een cul-meet van makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij nader inzien bekijk ik je glorieuze overwinning liever op TV
quote:AMSTERDAM - De Britse band Jamiroquai komt na een afwezigheid van vijf jaar met een nieuw album. 'Rock Dust Light Star' ligt vanaf november in de winkels. Dat heeft platenmaatschappij Universal bekendgemaakt.
'Rock Dust Light Star' wordt het eerste studioalbum van Jamiroquai sinds het in 2005 verschenen 'Dynamite'. De eerste singles van het album worden 'White Knuckle Ride' en 'Blue Skies'.
Op wat het zevende album van Jamiroquai wordt, gaat de band voor een 'organische livesound'. "Alles op het album is live", zegt zanger Jay Kay. "We gaan deze keer het gevoel van onze liveoptredens overbrengen."
Jamiroquai werd begin jaren negentig opgericht. De jazzfunkband verkocht vijfentwintig miljoen albums en scoorde hits met onder meer 'Virtual Insanity' en 'Deeper Underground'.
Mijn oude plaatsgenootquote:
Nee, mij ook niet meer. Ik vond m leuker in de BNN-tijd, op de radioquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
Mijn oude plaatsgenootVond hem in "nu we er toch zijn" wel grappig altijd, maar de programma's die hij tegenwoordig doet lijken me niet geheel aan mij besteed.
Ik heb liever kip. De structuur van vis is mij niet 'vlezig' genoeg zeg maar. Het valt zo naar uit elkaar als je je kiezen erin zet, en het voelt alsof het wil 'piepen' langs je tanden. Vleesquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
helemaal niettonijn is veel vetter
Ik ben helemaal voorquote:
Is het niet meer een programma voor PUB?quote:
Maar het is nu met Braam!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Is het niet meer een programma voor PUB?
We weten dat je oud bent, golferquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het niet meer een programma voor PUB?
Ik bedoel meer qua smaak en structuur, tonijn is vet en kip is droog als je 't mij vraagtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tonijnsteak heeft bij benadering even weinig vet als kipfilet hoor.Zo rond de 1%. En ongeveer dezelfde hoeveelheid eiwitten, rond de 20-25%.
Ik ben vrij op vrijdagquote:
Checkquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarin is Tonijn dan wel de uitzondering: dat eet bijna als vlees![]()
Vis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga jij achter de knoppen staan dan?
Tonijnsteak is gortdroog vind ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua smaak en structuur, tonijn is vet en kip is droog als je 't mij vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb afgesproken om in onze eerste vak. week naar RW te gaan ergens in de middag en dan mee te gaan om de babi van de opvang te halen zodat ik dat ook een keer zie![]()
Verder heeft L. afgelopen weekend voor het eerst een epileptische aanval meegemaakt op haar werk & ze is niet hard weggerent![]()
![]()
Oh ja, dat had ik al een keer eerder gezegd he?quote:
Maar tonijn kun je prima rauw etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tonijnsteak heeft bij benadering even weinig vet als kipfilet hoor.Zo rond de 1%. En ongeveer dezelfde hoeveelheid eiwitten, rond de 20-25%.
Wat is TMOquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Medisch babybulletin, over te slaan indien gewenst
Babi JSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb afgesproken om in onze eerste vak. week naar RW te gaan ergens in de middag en dan mee te gaan om de babi van de opvang te halen zodat ik dat ook een keer zie![]()
Verder heeft L. afgelopen weekend voor het eerst een epileptische aanval meegemaakt op haar werk & ze is niet hard weggerent![]()
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.Confidence through competence
Maar wáárom steer, wááromquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al een keer eerder gezegd he?
Nou, ben ik iig consequent.
Kroep?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Babi J
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.
Kroepquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Babi J
Babi T. heeft een ontstoken keel momenteel, die zit helemaal dicht en is hoorbaar bij het ademen. Ben ff de naam kwijt van de aandoening. Pseudohuppeldenogwat.
Had Babi Q. ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kroep ja, goedzo CF en Bloes! Pseudokroep heeft ze.
Pseudokroepquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Babi J
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...okquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Take Me Out, dat superfoute programma waar Braam aan mee gaat doen.
Wilco !quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...okIk kijk geen TV. Hoef ik dat debacle ook niet te zien dus
MAareh....Braam....succes he
Ik zie mezelf best snoezelen met m'n moeder. Maar dat is anders denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
@ Anne & Lein, ik was op mijn werk een snoezelkont, maar ik zou met mijn moeder never nooit niet kunnen snoezelen, het idee alleen al
Ja volgens mij wel, al weet ik het niet helemaal meer zekerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maar tonijn kun je prima rauw etenen kip dus niet.
kaasje, heb jij in Japan ook van die sashimi van vette tonijn gegeten? Dat bestaat ook en het lijkt me heerliljk
Gister trouwens ook nog rauwe zeebaars gegeten, yum.
Ik eet wel stokbrood met fleur de sel boter danquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ja volgens mij wel, al weet ik het niet helemaal meer zekerHet staat iig niet in mn foto's
Ik zou zo graag nog een keer naar Bretagne gaan en dan iedere dag een grote schaal fruit de mer bestellen met witte wijn
Jaaaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Babi T ziet er echt friggin' zoet uit
Maar ik snap het op zich niet helemaal, twee vriendinnen van mij die gewoon erg leuk / spontaan / 'een beetje gekquote:
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bordquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Alfred's Diner in Alphen a/d Rijn
Erg lekkere brunchbuffet gehad hier, vrij upscale. Schijnen vaak huwelijksrecepties e.d. gehouden te worden. We begonnen met een glaasje bubbels, en daarna een runderboullion (altijd boullion bij onbeperkt eten arrangementen). De brunch zelf was uitstekend: ik heb genoten van de kipragout, carpaccio, en de uitstekende zalm en paling. Vers brood was ook lekker.
Ja hoor. En dan prakken en zo opschoepen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[quote]Op maandag 16 augustus 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bord![]()
Hm ja ik weet niet, het is meer het imago van dat programma zelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik snap het op zich niet helemaal, twee vriendinnen van mij die gewoon erg leuk / spontaan / 'een beetje gek' enzo zijn die zeiden ook dat ze totaaaaaaaaaaaaaaal niet op die vrouwen bij TMO leken terwijl wij (andere vriend en ik) zoiets hadden van:
Als jullie ertussen hadden gestaan, dan pastte je er gewoon goed bij.
Past bij jouw imago?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Hm ja ik weet niet, het is meer het imago van dat programma zelf
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Parbleu, en dan ook nog alles bij elkaar op 1 bord![]()
Zie het probleem niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Goed geïntegreerde familie.
Slaap lekker danquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Hmmm hoofdpijn, dus ik ga mn bed maar in
Leuk boek? Vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef DarkElf het volgende:
zo vanavond eens op tijd naar bed (heb een leuk boek ) net wel nog een afl. sopranos gekeken..
trusten alvast voor straks!
Ik ook. Zag CF in gedachten gelijk al Nerdic Walking.quote:
Puh, no wayquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Zag CF in gedachten gelijk al Nerdic Walking.
Oh een topic dat bij CF past!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Oh en een leuk topic voor de microbiologen/chemici/bacteriekenners hier:
Knoflook op olie gezet. Stom! Valt er nog iets te redden?
Superinteressant, doet me denken aan mijn 3-daagse crash course microbiologie in het AZM jaren geledenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Oh en een leuk topic voor de microbiologen/chemici/bacteriekenners hier:
Knoflook op olie gezet. Stom! Valt er nog iets te redden?
Slaap lekker lieve Aurequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Hmmm hoofdpijn, dus ik ga mn bed maar in
Ik las het topic ook, maar van botulisme weet ik vrij weinig. en ik ben mega-allergisch voor LHOquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Superinteressant, doet me denken aan mijn 3-daagse crash course microbiologie in het AZM jaren geleden
En: LeeHarveyOswald![]()
LHO is zelf een soort vorm van botulisme.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las het topic ook, maar van botulisme weet ik vrij weinig. en ik ben mega-allergisch voor LHO
Ben jij een kloon van Krakkemieke?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
de ornitholoog - Toon Hermans - poulifinario
Kaddotje om terug te zien een uurtje geleden op tv.
En in plaats van dat we ROEK roepen, roepen we nu KROEPquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
de ornitholoog - Toon Hermans - poulifinario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |