quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Napalm Death maakt gewoon kutmuziek.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, en ik was niet bij die opnamen 5 jaar terug. Ik was toen ziek en mijn ex wou me niet zo ziek in de auto hebben
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Napalm Death maakt gewoon kutmuziek.
Ja ik was er ook bij.![]()
Tja anders kan ik niet op de dvd opnames staan.
Omdat ik Napalm Death kutmuziek vind??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak![]()
Dat zou inderdaad raar zijn
Ja daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik Napalm Death kutmuziek vind??
Een wereld vol goede bands, Napalm Death is daar helaas geen onderdeel van.
Mja dat is een heel lange lijst. Maar ik vind Death erg goed om maar even bij die naam te blijven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Wat zijn dan wel goeie bands volgens jou?
In de lijst kan ik mij zeker vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja dat is een heel lange lijst. Maar ik vind Death erg goed om maar even bij die naam te blijven.
Morbid Angel, Deicide, Carcass, Dying Fetus, Satan, The Great Kat, Blind Guardian, Destruction, Possessed, Grim Reaper, Axel Rudi Pell, Sodom, Liege Lord, Dark Angel, Cancer, etc
Ik ben meer een BM fan overigens en dat wordt hier toch altijd afgebrand dus weinig zin om een lijst van bands op te noemen.
Zekers, en Cerebral Bore was ook zeer de moeite waard.quote:
Jij leeft wel in je eigen wereldje hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Oooh! Bandlijstjes dumpen om je truiheid te bewijzen ftw!
Ja, en dat vind ik heerlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij leeft wel in je eigen wereldje hè?
Ik heb iig juist geen BM lijstje gemaakt omdat jouw opmerking TE voorspelbaar was.
Fergal, die het hier in Dublin organiseert, daar krijg ik de ticket van, dus komt helemaal goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tickets en hotel zijn hier al geboekt!
WASP op wacken gezien, wat vond ik ze bagger zegquote:
Ja ik wil gewoon wat klassiekers horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
WASP op wacken gezien, wat vond ik ze bagger zegniet echt m'n smaak
Veel plezier iig.
Autistquote:
nee hoor, het gaat vaak ook over non-metal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
jammer dat het alleen maar over black en death blijkt te gaan hier
scheer je weg!quote:(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Begin jij dan eens over andere metal dan black en deathquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Full Blown Chaosquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begin jij dan eens over andere metal dan black en death
Toffe band, maar hiermee moet je natuurlijk naar het hardcore/punk-topic gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Full Blown Chaos![]()
Metal heeft meer baarden nodig en minder schmink.
Het is metalcore.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Toffe band, maar hiermee moet je natuurlijk naar het hardcore/punk-topic gaan.
Vind Iron maiden wel tof/oké. Maar ik vond ze echt bagger op wacken. Waste of timequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
Tja, er stonden ook zat bands op wacken die mij totaal niet konden boeien, maar kennelijk wel 75.000 anderen *kuch*Iron Maiden *kuch*
Hebben ze kennelijk toch ergens aan verdient hè?
Ik vind het meer metalcore.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Op wacken zat ik tijdens Iron Maiden gewoon op de camping, vermaakte me daar wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Vind Iron maiden wel tof/oké. Maar ik vond ze echt bagger op wacken. Waste of time
-
Ik ben verliefd op Ghost Brigade <3 !!
Maar dat is heel belangrijk, anders worden mensen straks in hun trueheid aangetast.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:07 schreef Tokus het volgende:
boohoo weer van dat zielige gejank of iets metal is of niet.
Toevallig wel de beste drummer van de laatste 25 jaar!quote:
4chan is waarschijnlijk aan het werk geweest daar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Toevallig wel de beste drummer van de laatste 25 jaar!
Drummer Slipknot beste in 25 jaar
Joey Jordison van de band Slipknot is
uitgeroepen tot de beste drummer van de
afgelopen 25 jaar.De poll werd gehouden
door het Britse magazine Rhythm en was
goed voor 100.000 stemmen.De drummer
speelt altijd tegelijkertijd op twee
basdrums en zit vastgebonden op zijn
stoel op een ronddraaiend podium.
Bron:http://teletekst.nos.nl/tekst/421-01.html
Toe maar zeg: tegelijkertijd op twee (!) bassdrums spelen! Wat een genie!
En niet te vergeten, Sean Reinertquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
Gene Hoglan
Dave Lombardo
Mike Portnoy
Van welke band is dat de drummer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En niet te vergeten, Sean Reinert
Cynicquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van welke band is dat de drummer?
Thomas Haakequote:
Probeer hem maar eens ondersteboven te laten hangen aan een drumkruk.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef BOKA het volgende:
[..]
Probeer hem maar eens ondersteboven te laten hangen aan een drumkruk.
Waardeloze drummer dus volgens de definitie.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef BOKA het volgende:
[..]
Probeer hem maar eens ondersteboven te laten hangen aan een drumkruk.
Waardeloze drummer dus volgens de definitie.
Dat is veel leukerquote:Op woensdag 1 september 2010 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
Sepultura is op persistence tour vervangen door D.R.I.![]()
En daar is heel weinig mis mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Mark het volgende:
Onderschat, maar effectief:
Tom Hunting (Exodus)
Kirk Arrington (Metal Church)
De overige 4 in de top 5 waren overigens Mike Portnoy, Neil Peart, de drummert van Porcupine Tree en Dave Grohl
Beter.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
Sepultura is op persistence tour vervangen door D.R.I.![]()
Ik zie niet in waarom die twee niet gecombineerd kunnen worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef RoW_0 het volgende:
Wakker worden met endstille is beter dan koffie. amirite?
18 september: Dublin Doom Day (met pre-party de avond ervoor) @ Dublin, Ierlandquote:Op donderdag 2 september 2010 10:49 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hahaha, Joey Jordison beste drummer... dan heb je shit for brains, natuurlijk! Maar dat soort polls is meer een populariteits test dan een daadwerkelijke kwaliteitspeiling!
Anyway! Wie gaan er nog naar toffe concerten/festivals deze maand?
Ik denk dat ik nog wel naar Baroeg Open Air en Misfits ga, verder weet ik het zo even niet zo goed... het nieuwe openingsseizoen lijkt niet zo heel boeiend, voor nu dan.
Blind Guardian kan ik begrijpen, maar Dark Tranquillity is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:02 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hehehe, zo'n beetje alles wat je daar opsomt wordt ik nou niet bepaald blij van... Alleen die Doom Days in Baroeg en misschien die in Utrecht...
Ik denk dat ik zelfmoord zou plegen als ik naar Dark Tranqility of Blind Guardian of Joe Satriani zou moeten![]()
quote:Disaster was in the air at tonight's Guns N' Roses gig at The O2 when front man Axl Rose walked off stage after only 20 minutes.
Ik kan niet snappen dat je het leuk vindt, haha... Heb er nooit wat aan gevonden, oud werk niet, nieuw werk al helemaaal niet ;-)quote:Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Blind Guardian kan ik begrijpen, maar Dark Tranquillity is niets mis mee hoor
Ik ga op 5 november naar Annihilator in Barcelona en 6 November naar Blind Guardian ook in Barcelona.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:02 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hehehe, zo'n beetje alles wat je daar opsomt wordt ik nou niet bepaald blij van... Alleen die Doom Days in Baroeg en misschien die in Utrecht...
Ik denk dat ik zelfmoord zou plegen als ik naar Dark Tranqility of Blind Guardian of Joe Satriani zou moeten![]()
Annihilatorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga op 5 november naar Annihilator in Barcelona en 5 November naar Blind Guardian ook in Barcelona.
Ik woon niet in Nederland en ze komen niet naar Ierland.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Mark het volgende:
Die komen ook gewoon in Nederland spelen, beetje moeilijk doen
Annihilatorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga op 5 november naar Annihilator in Barcelona en 6 November naar Blind Guardian ook in Barcelona.
Moest jij niet naar Baroeg Open Air ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
18 september: Dublin Doom Day (met pre-party de avond ervoor) @ Dublin, Ierland
24 september: Blind Guardian @ 013, Tilburg
27 september: Dark Tranquillity @ 013, Tilburg
29 september: Killing Joke @ Melkweg, Amsterdam
2-3 oktober: Sathanas In Gloriam festival @ Baroeg, Rotterdam
10 oktober: UtrechtDOOM @ dB's, Utrecht
1 november: Joe Satriani @ 013, Tilburg
6-7 november: Dutch Doom Days @ Baroeg, Rotterdam
Mja, best wel wat dus
Ga jij naar Dublin Dooms Day?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef lifeblind het volgende:
Hm, die dag heb ik al andere verplichtingen dus dat gaat 'm niet worden
Yup, een vriend van me woont sinds een jaar of 3 ongeveer in Dublin en die ga ik opzoeken, en dan is toevallig net Dublin Doom Dayquote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga jij naar Dublin Dooms Day?
In de Fibbers?
Ik ook.
Gaafquote:Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup, een vriend van me woont sinds een jaar of 3 ongeveer in Dublin en die ga ik opzoeken, en dan is toevallig net Dublin Doom Day
Nee, komt gewoon uit nederland maar is een paar jaar geleden verhuisd omdat ie 't beu was hierzoquote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Gaaf
De dag ervoor speelt Old Season by de warming up.Maar dat is in The Pint. (Daar ga ik binnenkort ook optreden.
)
Is die vriend een Ier?
Rotterdammer?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee, komt gewoon uit nederland maar is een paar jaar geleden verhuisd omdat ie 't beu was hierzo
Hmm ik ken maar 1 Nederlander hier die ook hier naar toe zou gaan, dus ik spreek hem wel aan op die dag.quote:
Hm, zegt me verder niks. We zullen hoe dan ook wel een biertje nuttigen samen danquote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ik ken maar 1 Nederlander hier die ook hier naar toe zou gaan, dus ik spreek hem wel aan op die dag.
Is een jongen die Hertz in Swords werkte, mss niet dezelfde, maar de Nederlanders in de metalscene zijn wel op een hand te tellen, dus vandaar dat ik het me afvraag.
Mij herken je welquote:Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, zegt me verder niks. We zullen hoe dan ook wel een biertje nuttigen samen dan
Ja ik ben niet zo'n superfan, maar ik ken de meeste mensen die er heen gaan en ik mag graag naar zoveel mogelijke metal evenementen gaan. Eigenlijke het enige wat ik dit jaar heb overgeslagen was Suffocation, omdat ik dat een kutband met kutmuziek vind.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:44 schreef lifeblind het volgende:
Mja ach, ik ben 't gewend vanwege Dutch Doom Days in Rotterdam altijdEn sowieso, ik luister bijna de hele dag door naar doom metal.. dus ik kan er wel tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |