quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Napalm Death maakt gewoon kutmuziek.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, en ik was niet bij die opnamen 5 jaar terug. Ik was toen ziek en mijn ex wou me niet zo ziek in de auto hebben
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Napalm Death maakt gewoon kutmuziek.
Ja ik was er ook bij.![]()
Tja anders kan ik niet op de dvd opnames staan.
Omdat ik Napalm Death kutmuziek vind??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak![]()
Dat zou inderdaad raar zijn
Ja daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik Napalm Death kutmuziek vind??
Een wereld vol goede bands, Napalm Death is daar helaas geen onderdeel van.
Mja dat is een heel lange lijst. Maar ik vind Death erg goed om maar even bij die naam te blijven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Wat zijn dan wel goeie bands volgens jou?
In de lijst kan ik mij zeker vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja dat is een heel lange lijst. Maar ik vind Death erg goed om maar even bij die naam te blijven.
Morbid Angel, Deicide, Carcass, Dying Fetus, Satan, The Great Kat, Blind Guardian, Destruction, Possessed, Grim Reaper, Axel Rudi Pell, Sodom, Liege Lord, Dark Angel, Cancer, etc
Ik ben meer een BM fan overigens en dat wordt hier toch altijd afgebrand dus weinig zin om een lijst van bands op te noemen.
Zekers, en Cerebral Bore was ook zeer de moeite waard.quote:
Jij leeft wel in je eigen wereldje hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Oooh! Bandlijstjes dumpen om je truiheid te bewijzen ftw!
Ja, en dat vind ik heerlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij leeft wel in je eigen wereldje hè?
Ik heb iig juist geen BM lijstje gemaakt omdat jouw opmerking TE voorspelbaar was.
Fergal, die het hier in Dublin organiseert, daar krijg ik de ticket van, dus komt helemaal goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tickets en hotel zijn hier al geboekt!
WASP op wacken gezien, wat vond ik ze bagger zegquote:
Ja ik wil gewoon wat klassiekers horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
WASP op wacken gezien, wat vond ik ze bagger zegniet echt m'n smaak
Veel plezier iig.
Autistquote:
nee hoor, het gaat vaak ook over non-metal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
jammer dat het alleen maar over black en death blijkt te gaan hier
scheer je weg!quote:(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Begin jij dan eens over andere metal dan black en deathquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Full Blown Chaosquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begin jij dan eens over andere metal dan black en death
Toffe band, maar hiermee moet je natuurlijk naar het hardcore/punk-topic gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Full Blown Chaos![]()
Metal heeft meer baarden nodig en minder schmink.
Het is metalcore.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Toffe band, maar hiermee moet je natuurlijk naar het hardcore/punk-topic gaan.
Vind Iron maiden wel tof/oké. Maar ik vond ze echt bagger op wacken. Waste of timequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
Tja, er stonden ook zat bands op wacken die mij totaal niet konden boeien, maar kennelijk wel 75.000 anderen *kuch*Iron Maiden *kuch*
Hebben ze kennelijk toch ergens aan verdient hè?
Ik vind het meer metalcore.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:22 schreef Elife het volgende:
oehhh een metal topic?
(en W.A.S.P. maar dat is gewoon troep)
Op wacken zat ik tijdens Iron Maiden gewoon op de camping, vermaakte me daar wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Vind Iron maiden wel tof/oké. Maar ik vond ze echt bagger op wacken. Waste of time
-
Ik ben verliefd op Ghost Brigade <3 !!
Maar dat is heel belangrijk, anders worden mensen straks in hun trueheid aangetast.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:07 schreef Tokus het volgende:
boohoo weer van dat zielige gejank of iets metal is of niet.
Toevallig wel de beste drummer van de laatste 25 jaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |