Hehehe mooi zeg. Die Schouten heeft kwa uitdrukkingen heel veel weg van die filiaaleigenaar van de AH-reclamesquote:
interessant ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Zeer interessant leesvoer:
http://www.catenaccio.nl/2010/08/17/georgisch-netwerk-ontrafeld/
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef farscapevr8 het volgende:
dus ipv titelkandidaat word vitesse een goedkoop handelshuis ala die belgische club?
Zou wat zijn als het allemaal klopt wat in dat artikel staat. Is er misschien dus een kans dat Kezman terug komt in de eredivisiequote:
Behoort tot het netwerk van Jordiani, dus gaat die gozer later veel aan verdienen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef HaagsPietje het volgende:
het gaat dus om deze categorie spelers......overduidelijk NIET om clubliefde voor vitesse en om die club omhoog te stuwen maar PUUR om jonge spelers ervaring te laten opdoen en daarna doorverkopen of opstellen voor het echte werk![]()
wat een topper......
Georgisch talent Chanturia eerste versterking Vitesse
17/08/2010 12:47
Terwijl Piet Velthuizen een nieuwe aanbieding kan verwachten, dient bij Vitesse de eerste aanwinst sinds de overname zich aan: toptalent Giorgy Chanturia.
Chanturia is de eerste van de nieuwelingen die Merab Jordania bij zijn aantreden op korte termijn beloofde. De Georgische aanvaller maakt een dezer dagen de overstap van de jeugdopleiding van Barcelona naar Vitesse.
Jordania gaat bovendien dinsdagmiddag om de tafel met Velthuizen (foto). De doelman klaagde vrijdag over een gebrek aan medewerking van Vitesse bij een overstap naar Hércules Alicante. De Oranje-international kan van de nieuwe clubeigenaar een verbeterd aanbod verwachten. Zijn contract zou dan worden opengebroken.
Wie weet, ik denk het niet het gaat denk ik meer om talentenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het allemaal klopt wat in dat artikel staat. Is er misschien dus een kans dat Kezman terug komt in de eredivisie
yep ....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schouten is absoluut de grote winnaar van dit hele verhaal, dikke winst maken en alle verantwoordelijkheid kwijt.
Waar is je bron daarvoor? Hij kocht alles voor 1 miljoen en krijgt 4 miljoen. Maar volgens mij heeft hij de afgelopen tijd ook al miljoenen in Vitesse gestoken om de boel overeind te houden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schouten is absoluut de grote winnaar van dit hele verhaal, dikke winst maken en alle verantwoordelijkheid kwijt.
Nos sportjournaal gisteravond meldde dat Schouten er flink winst op heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef rubbereend het volgende:Van Leeuwen net tijdens het Sport Journaal
dikke grijns er zit blijkbaar best wel wat in de pijpleiding
En bij Ester Bal op kantoor, ze kregen al allemaal mailtjes van mensen die hun huis wel willen verkopen aan Zordania
[..]
Waar is je bron daarvoor? Hij kocht alles voor 1 miljoen en krijgt 4 miljoen. Maar volgens mij heeft hij de afgelopen tijd ook al miljoenen in Vitesse gestoken om de boel overeind te houden.
VI ook ..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nos sportjournaal gisteravond meldde dat Schouten er flink winst op heeft gemaakt.
Die wisten eerst niet eens dat Schouten al alle aandelen ahdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nos sportjournaal gisteravond meldde dat Schouten er flink winst op heeft gemaakt.
juist daar werd er ook bijgezegd dat Schouten inmiddels ook al geld in Vitesse had gestoptquote:
In het hypothetische geval dat Schouten geen winst zou maken op de verkoop van 100% van de aandelen Vitesse is het logischer om slechts een deel te verkopen omdat in de lijn van verwachting ligt dat de aandelen met het geschetste toekomstige beleid van Zhordania de lucht in gaan schieten in waarde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die wisten eerst niet eens dat Schouten al alle aandelen ahd
[..]
juist daar werd er ook bijgezegd dat Schouten inmiddels ook al geld in Vitesse had gestopt
Aardig stukje om te lezen iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Zeer interessant leesvoer:
http://www.catenaccio.nl/2010/08/17/georgisch-netwerk-ontrafeld/
Van Leeuwen zag juist extra kansen voor het jeugdigtalent, die gaan nu trainen met betere spelers en worden er zelf ook beter van. Trainingen zullen op hoger niveau zijn. Ik denk wel dat de talenten de kans blijven krijgen, zeker omdat de nieuwe eigenaar de jeugdopleiding expliciet roemdequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop wel dat Van Ginkel en Prupper nog een kans krijgen, anders is het zonde van de jeugdopleiding als eigen talent niet doorbreekt, maar moet wijken voor Oostblok derdeklas
Dat laatste vraag ik me ook af. Zij bepalen niet wie de aandelen koopt, hooguit als het inderdaad een marionet van Abramovic is of maffia linkjes heeft...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef WebForce het volgende:
Ben erg benieuwd voor morgen wat er gaat gebeuren... Enige twijfel is nog wel de KNVB die het nog niet helemaal heeft goedgekeurd (in hoeverre kunnen ze het tegenhouden...).
Giorgy Chanturia, talent van Barcelona, die komt nu naar Vitesse toch? Was van de week al zo goed als zeker rond met Chelsea volgens meerdere bronnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:29 schreef Linkerrijtje het volgende:
Nog geen enkele nieuwe speler getoond. Het is natuurlijk 1 grote grap.
Moeten ze het gewoon laten gaan die pistolen en corruptie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:30 schreef Migue het volgende:
Johan Derksen was gisteren weer mongool zoals altijd. Sowieso dat hele Voetbal International op RTL7, als dat nou sportjournalistiek moet zijn... Totaal geen diepgang en wat one-liners over pistolen en corruptie. Pff.
Ik kijk uit naar de komende weken (Y)
Die Georgier is niet zo rijk, maar hij's ook niet de eigenaar.. 'Abramovic 100% Vitesse eigenaar' en hij is wel rijk. Dat is die Rus die bij Chelsea zit, en omdat je niet twee clubs mag hebben heeft die Georgier z'n handtekening gezet voor Abramovic.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik las net dat die vent maar een paar miljoen heeft
quote:
Daarmee word je wel kampioen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:50 schreef Casualty het volgende:
Als Jeffrey Bruma al niet komt , kun je je afvragen welke spelers dan wel .
Ik denk dat je eerder moet denken aan superjonge gasten van 16 en 17 uit Oostbloklanden die in Engeland nooit een werkvergunning zouden krijgen, maar hier zo aan de bak kunnen .
Dat ligt er maar net aan . Als het écht supertalenten zijn dan kun je wel kampioen worden .quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:10 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Daarmee word je wel kampioen.
Maar geen 16 of 17.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef Casualty het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan . Als het écht supertalenten zijn dan kun je wel kampioen worden .
Gouden elftal van Ajax die de CL wonnen waren gemiddeld ook net 21 ofzo .
quote:Extra koopavonden i.v.m. grote run op seizoenkaarten
17-08-2010 13:08
In verband met het grote nieuws van de overname van Vitesse is er een enorme toeloop op seizoenkaarten van Vitesse. Wij verwachten dat deze toeloop deze week nog groter zal worden als de eerste nieuwe speler bekend gemaakt zal worden.
Voor het bestellen van een seizoenkaart verzoeken wij je langs te komen in de Vitesse Fanzone in GelreDome. De Fanzone is tot en met vrijdag geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Daarnaast zijn er extra koopavonden op woensdag 18 en donderdag 19 augustus tot 20.00 uur. Alleen op deze manier kunnen wij iedereen tijdig van een seizoenkaart, met ingang van de wedstrijd Vitesse – FC Twente, voorzien.
Op de wedstrijddag, komende zaterdag 21 augustus, is het niet mogelijk om jouw seizoenkaart te bestellen.
Een heel blik Serviërs, Kroaten en Georgiërs, je moet er maar blij van worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
moeilijk he luisteren naar wat mensen ze zeggen
2 tot 3 dagen had hij nodig
we zijn nog geen 48 uur na de bekendmaking!!
Dus ergens vandaag en/of morgen verwachten we wel wat nieuws
We hebben het niet over een Vitesse supporter met veel geld die de club heeft overgenomen, maar over een Georgiër die 2 maanden geleden nog nooit van Vitesse had gehoord, en een discutabel verleden heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:41 schreef Runselpink het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de overname 'een groot risico' wordt genoemd door sommigen? Ik snap de achterliggende gedachte niet helemaal.
De eigenaar kan alles doen en laten met Vitesse wat hij wil. Hij kan bijvoorbeeld om belastingtechnische redenen leningen aangaan (tientallen miljoenen) met Vitesse als onderpand en die schulden op de balans van de club zetten. Als de eigenaar de stekker eruit trekt nadat hij zat geld heeft verdiend aan transacties van spelers, gaat Vitesse failliet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:41 schreef Runselpink het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de overname 'een groot risico' wordt genoemd door sommigen? Ik snap de achterliggende gedachte niet helemaal.
Dat en dat je dan met dure contracten zit en dus nog verder van huis bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen zijn bang dat ie de stekker eruit trekt als het m niet meer bevalt.
Dat geloof ik niet. Gezien zijn stropdas enzo, echt iemand met een clubhart volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben het niet over een Vitesse supporter met veel geld die de club heeft overgenomen, maar over een Georgiër die 2 maanden geleden nog nooit van Vitesse had gehoord, en een discutabel verleden heeft.
Mensen zijn bang dat ie de stekker eruit trekt als het m niet meer bevalt.
Ja, als ze niets anders te melden hebben "ooh hij heeft zich vrijgekocht uit de gevangenis" en dat soort one-liners, dan wel. Zo zou ik bijvoorbeeld wat meer willen weten over die zaken, want voorlopig heb ik niet meer 'bewijs' daarvan gezien dan vragen van journalisten en ontkenningen van de club en Jordania.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeten ze het gewoon laten gaan die pistolen en corruptie?
De twee dagen zijn al voorbij ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waar blijven die transfers nou, ik ben benieuwd. Zijn er al geruchten oid?
'Give me two more days'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Positive_Thinking het volgende:
moeilijk he luisteren naar wat mensen ze zeggen
2 tot 3 dagen had hij nodig
we zijn nog geen 48 uur na de bekendmaking!!
Dus ergens vandaag en/of morgen verwachten we wel wat nieuws
"Maybe they don't want to play for the champion!"quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waar blijven die transfers nou, ik ben benieuwd. Zijn er al geruchten oid?
Ik weet niet waar ik het las, maar Theo Bos zei dat hij niet verwachte dat er nieuwe spelers op het trainingsveld zouden staan. Misschien vrijdag maar sowieso maandag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Give me two more days'
dus maak er maar geen 3 van.
quote:Jordania vol vertrouwen in Theo Bos
telegraaf
18-8-2010
ARNHEM - Vitesse-trainer Theo Bos heeft inmiddels het eerste gesprek met zijn nieuwe baas achter de rug. "Het was een ontspannen ontmoeting, waarin ik mijn visie heb neergelegd en meneer Jordania zijn volste vertrouwen in mij heeft uitgesproken. Hij zal niet op mijn trainersstoel gaan zitten."
Bij de ondertekening van zijn contract kondigde Jordania 'binnen twee dagen' nieuwe spelers aan, maar Bos denkt niet dat vandaag de eerste nieuwe gezichten in Arnhem arriveren. "Misschien morgen, vrijdag of in het weekend", aldus Bos. "Maar maandag verwacht ik zeker iets nieuws op het trainingsveld te hebben staan."
Kandidaten om de Arnhemse gelederen te versterken komen zowel uit het netwerk van de club als dat van Jordania. "We gaan de komende twee weken gericht kijken naar wat er nodig is en daarnaar handelen", zegt Bos. "De doelstelling gaan we bepalen als we op 1 september weten hoe de vernieuwde selectie eruitziet."
Ja hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Ferdii het volgende:
zijn er al nieuwe slachtoffers om bij vitesse te spelen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Wopper1 het volgende:
Dit is zijn ex-vrouw.
[ afbeelding ]
Er zouden binnen 2 dagen enkele toppers komen, maar volgens Bos zou er maar maximaal 1 worden opgesteld in de volgende wedstrijd omdat ze eerst moeten 'wennen'.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef Kip62 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, maar Theo Bos zei dat hij niet verwachte dat er nieuwe spelers op het trainingsveld zouden staan. Misschien vrijdag maar sowieso maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |