Jonathan is nog heel jong. Je hebt zeker de super cup zitten kijken het weekend? Is ook een leuk talent wel vind ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind die Dos Santos(Barça) echt slechtMaar die andere(Tottenham) mogen ze wel halen
Koevermans en Amrabat zijn niet beschikbaar om te vertrekkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef Wilskracht het volgende:
Vitesse kan zo een elftal ophalen
Romero AZ
Blind Ajax huren
Wielaert Ajax
Salcido PSV
Tim De Cler Feyenoord
Van Dijk Utrecht
Landzaat werkloos
Sno Ajax
Dembele AZ
Koevermans PSV huren/kopen
Amrabat PSV huren/kopen
martwert is dat wat de club waard is ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Op 31 Augustus is het minimaal 30 mil
Marktwaarde, alle spelers geloof ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Casualty het volgende:
[..]
martwert is dat wat de club waard is ?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Op 31 Augustus is het minimaal 30 mil
Lijkt me eerder de totale waarde van de selectie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef Casualty het volgende:
[..]
martwert is dat wat de club waard is ?
waar komt dat lijstje vandaan? Is altijd gewoon raar natte vinger werkquote:
uhm, nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat de eerste verrassingsaankoop Kakha Kaladze gaat worden, die hij kent van zijn periode als voorzitter van Dinamo Tbilisi en als oud-voorzitter van de Georgische voetbalbond.
Kaladze is aan een zijspoor beland bij AC Milan, speelde afgelopen seizoen slechts 6 wedstrijden, heeft geen buitensporig salaris bij Milan en daarom haalbaar.
quote:AC Milan en Juventus ronden mogelijk met gesloten beurzen een transfer af. Kakha Kaladze en Fabio Grosso ruilen in dat geval
van club.
De 32-jarige Georgiër Kaladze is bij AC Milan op een zijspoor geraakt en mag van de clubleiding vertrekken. Grosso op zijn beurt heeft de hooggespannen verwachtingen van Juventus niet kunnen inlossen afgelopen seizoen.
Volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport staan zowel de clubs als de spelers niet onwelwillend tegenover een spelersruil.
Het enige breekpunt zou de salariseisen van Grosso kunnen zijn. De Italiaan verdient bij Juventus een slordige vier miljoen euro per jaar. Een bedrag dat Milan niet van plan is te betalen aan de speler.
http://www.transfermarkt.de/quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar komt dat lijstje vandaan? Is altijd gewoon raar natte vinger werk
Talenten uit de niet-traditionele topcompetities zijn echt wel haalbaar hoor, waarom denk je dat al die Brazilianen naar Rusland/Oekraine/Tsjechie gaan? Omdat alle topclubs daar spelen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:58 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ja precies . Geld of geen geld , het blijft natuurlijk gewoon Vitesse en niet een topclub
Hopelijk komt Neymar naar Nederland.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talenten uit de niet-traditionele topcompetities zijn echt wel haalbaar hoor, waarom denk je dat al die Brazilianen naar Rusland/Oekraine/Tsjechie gaan? Omdat alle topclubs daar spelen?
Ik nie...loop al even mee maar post niet heeeel vaak. Kom al jaaaren in het gelredome ( sinds de eerste wedstrijd ) daarvoor iig niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Elvislives het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nieuwe Vitesse-fans? Jullie posten zoveel, ik kan de OP nog aanpassen
Dat zeg je goed . Grote talenten zeker , inmiddels gearriveerde spelers en routine zal een ander verhaal blijken .quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talenten uit de niet-traditionele topcompetities zijn echt wel haalbaar hoor, waarom denk je dat al die Brazilianen naar Rusland/Oekraine/Tsjechie gaan? Omdat alle topclubs daar spelen?
Of ze zijn binnen 3 jaar echt failliet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef TLC het volgende:
Vitesse wil binnen 3 jaar landskampioen wordennou veel succes
Vind je het rot als ik bedank?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef Elvislives het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nieuwe Vitesse-fans? Jullie posten zoveel, ik kan de OP nog aanpassen
Klopt. Ik denk ook dat er niemand bij Vitesse is die serieus denkt dat we (binnen 3 jaar) kampioen gaan worden. Natuurlijk wordt het afwachten welke spelers er allemaal gaan komen - Schouten zei dat het écht namen zijn die 3 treetjes te hoog voor ons waren, maar middels een bij elkaar gekocht team kampioen worden is inderdaad lastig. Overigens speelt Piet natuurlijk al meer dan 10 jaar voor de club en ook in de jeugd heb je Pluim en Pröpper die al lang bij de club zitten, maar nu nog maar een handvol wedstrijden in de benen hebben. Ik hoop zo dat op z'n minst die 3 spelers de komende jaren in de basis zullen staan bij ons en niet alleen maar Oostblokkers... Misschien Theo volgend jaar terug naar Ernem ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vind je het rot als ik bedank?
Ik heb nog steeds mijn twijfels bij het bij elkaar kopen... Ik ben van de 'ouderwetse' stempel die denkt dat je 5 a 10 jaar nodig hebt om structureel de top te bereiken en kampioen te worden. Een team moet groeien, dat duurt jaren. Je hebt mensen nodig die er al 10 jaar spelen, wat nieuwelingen, een superspits, etc. etc. en dat moet allemaal op elkaar ingespeeld zijn en het het liefst een beetje kunnen vinden met elkaar.
Je raakt aan de schijterijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:23 schreef Elvislives het volgende:
Niet te filmen dit. Ik maak net mijn gelukskoekje van de Chinees open en die zegt:
"Een financiele investering brengt resultaten die je nooit verwachtte."
Hehehe nee dat voedsel hier ben ik al aan gewend, dus zéker Chinees hahaha. Mooi trouwens, (vanwege werk) om half 6 opstaan en een gratis Jiskefet aflevering kijken. Wát een persconferentie was dat zegquote:
Er ontgaat jou ook nietsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het is inderdaad iets wat alleen bij Vitesse kan.. Even in de trending topics op twitter ookBen benieuwd hoe het vanaf morgen gaat zijn. Kampioen worden zie ik niet gebeuren binnen nu en drie jaar, maar ik hoop dat Vitesse weer een rol van betekenis gaat spelen in het linkerrijtje, zo in de top 6 ongeveer, en dat we dit seizoen eens niet bang hoeven te zijn dat we gaan degraderen, 3 wedstrijden voor het einde. Heerlijke reacties ook van andere voetbalsupporters. Vooral van Feyenoord kant valt me op dat er jaloers wordt gereageerd. Andere vinden het onzin en belachelijk, alhoewel de reacties me over all wel meevallen. VI had helemaal gelijk, die Maasbert Schouten zat daar echt als een clown.
Meer dit inderdaad. Het was óf nu kapot, óf het roer om.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef JH87 het volgende:
DeVinger heeft het mooi samengevat. Denk dat 9 van de 10 Vitessesupporters geen zak gelooft van het kampioensschap in drie jaar, maar de ontwikkelingen wel toejuicht.
En als ik dan lees dat Vitesse de spelerssalarissen van september niet meer kon betalen, konden ze ook niet veel anders.![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef Elvislives het volgende:
Ja, schijnt dat Jordania mede-eigenaar van hem is en dus Chelsea geblokkeerd heeft. Maar ja, of dat allemaal waar is moet blijken. De nieuwe Messi las ik al ergens... Maar ja, Waarom zou Barca de nieuwe Messi naar Hollywood laten gaan?
17quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:15 schreef Casualty het volgende:
[..]
Ja idd
En toptalent ... Hij is toch 24 ?
okayquote:
Ach, hoeveel "nieuwe [insert topspeler]" hebben we wel niet langs horen komen? djuric van Heerenveen de nieuwe Cruijff, tevens Modric trouwens. Dus zal wel meevallen. Heb wat filmpjes gezien, die jongen is wel echt vreselijk technisch lijkt het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:02 schreef Casualty het volgende:
[..]
okay
maar als hij de nieuwe Messi is zal Barcelona hem toch niet weg doen ?
denk dat er een clausule zal komen waarin hij elk moment tegen een vaste prijs terug gekocht kan worden .
Er is een run op seizoenskaarten volgens TV Gelderlandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
Mischien dat het stadion nu ook is wat voller wordt..:P
GA Eagles =/= excelsiorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou leuk zijn. Want laten we eerlijk zijn, vitesse is altijd beter dan een excelcior of GA Eagles in de eredivisie. Het zal het niveau ten goede komen hoop ik van het hele Nederlandse voetbal.
My point exactly.quote:
Interessante websitequote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef remlof het volgende:
Ow dat spandoek is opgehangen door afgunstige Nekkers: http://www.telegraaf.nl/t(...)ucces__.html?cid=rss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |