Ja, af en toe geeft een bui een paar donders. Niet extreem allemaal, maar het geeft wel aan dat er toch wat energie aanwezig is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Hogedrukgebieden zijn hardnekkiger dan lage, trouwens gezien dat het hier en daar wat begint te onweren?
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Hmm, vannacht toch al wel zeker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, af en toe geeft een bui een paar donders. Niet extreem allemaal, maar het geeft wel aan dat er toch wat energie aanwezig is.
Ik vrees dat we gewoon weer een nachtje moeten slapen en morgen ( vroeg! ) de radar moeten bekijken of het wat gaat worden.
We hebben hier toch wel wat regen gehad, Groningen, maar idd, dat had niet veel om het lijf, het ziet er op de SAT24 wel spectaculair uit imo, als je FRA selecteert dan zie je 3 drukgebieden die naar elkaar toe komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach het mag bijna geen naam hebben.
Trouwens hier de hele dag droog gebleven, waar zijn die buien gebleven? Laat staande de onweersbuien.
Ik zou zeggen, geniet morgen maar weer lekker van het mooie weer
Hmm ja wat buien, maar heb geen idee of het actieve gedeelte al snachts over ons land gaat trekken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, vannacht toch al wel zeker?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Het broeit mooi door en verplaatst zich nu richting ons toch?
Ik ook niet, zal het wel merken, ik ga zo maar slapen denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm ja wat buien, maar heb geen idee of het actieve gedeelte al snachts over ons land gaat trekken?
Belgisch nieuws nu even. Flink veel wateroverlast. 60mm in Gent en 86mm net zuid van Terneuzen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal het wel merken, ik ga zo maar slapen denk ik.![]()
![]()
86mm?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Belgisch nieuws nu even. Flink veel wateroverlast. 60mm in Gent en 86mm net zuid van Terneuzen.
1 dag zeiden ze.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
86mm?![]()
In hoeveel uur tijd of weet je dat niet?
Die Pluk drukt die lijn voor het land en op zee wel wat naar Noquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:20 schreef Schuifpui het volgende:
Vreemde regenlijnen:![]()
[ afbeelding ]
Morgen start de dag grijs en lokaal kan er wat neerslag gaan vallen. Tegen de middag krijgen we te maken met opklaringen vanuit het westen. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 19 tot 21 graden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef Coelho het volgende:
Krijgen we morgen ook weer een volledige regendag of wordt het droger dan gisteren en vandaag? Heb plannen om met de kinderen naar Julianatoren (Apeldoorn) te gaan, maar wil het af laten hangen van het weer. Vrijdag heb ik als alternatief achter de hand, wordt het dan beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |