20 minuutjes geneutraliseerd en 40 minuten open koers. Maar geloof me, het valt écht reuze mee! Je wordt zegmaar "meegezogen" door de groep.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok, ik laat 't je weten.En dat van die dinsdag had ik begrepen inderdaad. Hoe lang rijden jullie dan op dat tempo? Want dat ligt wel hoog.
Op het vlakke rijd ik gemakkelijk 37 km/h voor een poos, maar 45 km/h is toch wel wat hoger. Ligt eraan hoe lang je dat moet volhouden...
is het een idee om alleen het probleemgebied uit te snijden/knippen en dat gedeelte op te sturen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
Ik moet mijn buitenband naar Schwalbe opsturen, maar hoe vouw je in hemelsnaam een buitenband een beetje netjes en compact op...
Het past niet in de grootste bubbeltjesenvelop, dus moet ik weer ergens een doosje gaan scoren...
Moet ie juist dan niet hoger slaan? :pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook, als ik met m'n vriendin fiets
waar? waar? waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gaaf!
Hey CyclingGirl... Je wordt een woest stoempende man genoemd
*edit*
Ik rijd overigens mét bel... Mag ik dan wel op het fietspad blijven?![]()
Ow niks van gemerkt, het was alleen wat langzaam op de brienenoord en bij de afrit sterrenburgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:36 schreef Freddeh het volgende:
Denk overigens dat CyclingGirl nog in de file staat. Heel de rondweg van Dordrecht staat volgens mij stil, overgestoken bij afrit Stadspolders waar alles stil stond en mannen vrouwlief stonden te bellen naast hun auto: "Ik ben wat later, rij wel langs de Mc..."
Afrit Stadspolders stonden ze gewoon buiten hun auto te bellen. Prachtig!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ow niks van gemerkt, het was alleen wat langzaam op de brienenoord en bij de afrit sterrenburg
Ja. Binnenkort weer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef Knevelt het volgende:
Is er al eens een Fok!-fietstocht georganiseerd?
Leuk! ff wachten op mijn renfiets nogquote:
Snelle versie van een loopfietsjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Leuk! ff wachten op mijn renfiets nog
zo noem je het togquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Snelle versie van een loopfietsje
quote:
Limburg blijft top!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
As zondag weer richting zuid-Limburg om de Eneco tour te kijken plus zelf wat rondjes te trappen.
Gelukkig woon ik in Zuid-Limburg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Limburg blijft top!
Ik ben net thuis van een rondje van 90, helaas net niet binnen de 3 uur maar wel lekker gefietst! Wat is fietsen toch eigenlijk leuk!
Cauberg, Keutenberg Vaalserbergquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in Zuid-Limburg.Vaak goed weer terwijl het in de rest van het land dan doorgaans wat minder is, en natuurlijk mooie routes om te fietsen! Heuvels FTW!
![]()
inderdaadquote:
Gewoon vanuit het centrum richting Ikea fietsen. Heb je 4 bruggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef nodisch18 het volgende:
hier in eindhoven hebben we zelfs geen van brienenoord...
voordeel is wel dat het nog geen uur naar limburg is!
en een optocht toeterende auto's/vrachtwagens achter je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon vanuit het centrum richting Ikea fietsen. Heb je 4 bruggen
Fietspad ( mooi ) ernaast hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
en een optocht toeterende auto's/vrachtwagens achter je!
Langs de Nieuwe Waterweg richting HvH, kan je vlak voor de Maeslantkering het heuveltje op. En bij Berschenhoek heb je ook nog iets van een oude vuilnisbelt waar je op kan fietsen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:04 schreef FJD het volgende:
Brienenoord, Willemsbrug, verkeersdrempel
Genoeg stukken waar geen auto op je pad komt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat zou ik ook wel willen verhuizen naar Limburg. Maar dan zou ik daar ook een baan moeten hebben en ik heb gehoord dat de automobilisten daar minder tolerant zijn jegens racefietsers omdat ze moe zijn van al die fietstoeristen.
Ik moet zeggen dat ik daar de laatste keer dat ik in Limburg fietste eigenlijk weinig last van had. Misschien had ik gelukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat zou ik ook wel willen verhuizen naar Limburg. Maar dan zou ik daar ook een baan moeten hebben en ik heb gehoord dat de automobilisten daar minder tolerant zijn jegens racefietsers omdat ze moe zijn van al die fietstoeristen.
Volgens mij haal je wat getallen door elkaar (en voor en achter, of je zit verkeerd om op je fiets), hier wordt ik niet echt wijs uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef BillyBeflap het volgende:
Op mijn fiets kan ik als kleinste versnelling rijden met 28 tanden voor en 30 tanden achter. Nu heb ik gelezen dat kleiner rijden nog wel mogelijk is, geloof 26 tanden voor en 36 tanden achter. Dit lijkt me wel lekker voor de echt steile bergen. Weet iemand hoe duur goede modellen cranks (triple) en cassettes kosten waarmee ik lekker licht kan rijden?
En vervolgvraagje: ik heb ook gehoord dat de derailleur dergelijk lichte versnellingen niet aankan....klopt dit?
Alvast bedankt
Heb ik ook. En als het echt veel wordt, haal ik het er gewoon vanaf met een droge doek en zo'n kettingborstel (om het eruit te peuteren). Het voordeel van Squirt is dat het makkelijker ervan af te halen is. Bij normale middelen zit echt alles onder de zwarte troep en vettigheid, het is nog veel vuiler. Het vuil wat bij Squirt achterblijft is een beetje kleiachtig en daardoor makkelijker te verwijderen. Bovendien is het milieuvriendelijker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Marurk het volgende:
Nog even een lompe vraag: Ik heb dus dat Squirt Lube gisteren op de ketting gedaan (die naam), alles loopt prima en geruisloos, maar ik zie wel dat dat spul een beetje is geklonterd. Dus op de derailleurwieltjes, op de cassette en langs de ketting zie ik stukjes verharste/dikke smeer (is ook een klein beetje donkerder van kleur geworden). Maar is dat niet bij elk smeermiddel zo? Dus dat dat gewoon normaal is?
Bedoel dit:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat getallen door elkaar (en voor en achter, of je zit verkeerd om op je fiets), hier wordt ik niet echt wijs uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |