Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.
Ik dacht dat ik dood gingquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.
Yeah, right.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wist niet dat je een nieuwe moest openen als je lapo had
Huh? nee...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr; heb je de link tussen lapo en Tombo nog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ook, toen deed ik maar een nieuw eopenen. Het is graag of niet de lapo willen hebben hoor. Tombo opent tenminste meteen een nieuwe.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik d8 ik maak er maar 1 want het duurt zolang.
Zat ook te f5'en![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe dan ook, het is gelukt
Congratz, deze twijfelachtige eer gaat naar de Ferrari of is het toch een Vivaro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik d8 ik maak er maar 1 want het duurt zolang.
Zat ook te f5'en![]()
Neequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?
of in 90% van de andere reeksen op fokquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?
Ahzo, maar wie sluit het topic?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft vaak de lapo's en opent (dus) ook altijd
De Lapoquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ahzo, maar wie sluit het topic?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik er pas achter, na jaren, toen ik in SC's zatquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of in 90% van de andere reeksen op fok
dat gaat automatischquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
al geregistreerd in 2007quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ehh, hoi, ferrari, dit is fok
nieuw hier?
Mag ik je zaad?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ehh, hoi, ferrari, dit is fok
nieuw hier?
pfwrhwhahahahahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag hier toch geen kloonaccount maken?
Ik wil oak een vleesetende plantquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
close your eyes and suck it out of a hose
Dan pak je je zakgeld en ga je er eentje kopen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil oak een vleesetende plant
Geen tuincentrum in de buurtquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan pak je je zakgeld en ga je er eentje kopen?
Geen ferrari? En er zit toch in ieder gat wel een tuincentrum?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen tuincentrum in de buurt![]()
En geen auto ter beschikking.
Ja, hier zit er wel een maar dat is z'on pauperttuincentrum die geen vleesetende planten heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen ferrari? En er zit toch in ieder gat wel een tuincentrum?
Inderdaad, iedere nickname op fok! is een uniek individuquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag hier toch geen kloonaccount maken?
Jammer, anders had ik ff een kloonaccount gemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere nickname op fok! is een uniek individu
again;quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik ff een kloonaccount gemaakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 14:38:59 ]
Hier in Rotterdamquote:
quote:ROTTERDAM – Op het kruispunt van de Goudse Rijweg en de Boezemweg in Rotterdam-Crooswijk is maandag een fietser ernstig gewond geraakt.
Tegen het middaguur werd de oudere man aangereden door een vrachtwagen. De trauma-helikopter kwam eraan te pas om het slachtoffer te reanimeren.
Bron:Rtv rijnmond
Met veel bloed kan het soms erger lijken dan dat het is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam![]()
Man schijnt nog te leven, gereanimeerd door trauma-heli en naar ziekenhuis.
Vraag me af wat er uberhaupt nog te reanimeren was als je die foto's zo ziet
Fiets jij wel eens in de hometown eigenlijk LL?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en als je ziet wat er van die fiets over is.
Maar goed, je zal idd ook die vrachtwagenchauffeur zijn, je weet natuurlijk niet hoe het is gelopen. Voor hetzelfde geld is het zijn schuld niet, en als je dan ineens (naar het lijkt) letterlijk OVER iemand heen rijdt
Een meisje van 12 uit Nijmegen dat alleen naar R'dam reist (schijnbaar om bij die figuren te zijn?) en een grietje van 15 wat daar een weekje in dat huis verblijft?quote:ROTTERDAM - De politie heeft maandag een 24-jarige man uit Hoogvliet aangehouden op verdenking van een ernstig zedenmisdrijf tegen een 15-jarig meisje uit Capelle aan den IJssel. De politie onderzoekt nog of hij ook betrokken is bij het misbruik van een meisje (12) uit Nijmegen. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.
Vorige week werd al bekendgemaakt dat een 25-jarige Rotterdammer was aangehouden. Hij heeft bekend beide slachtoffers te hebben misbruikt.
Het meisje uit Nijmegen verbleef eind juli een week in Rotterdam. De politie vermoedt dat ze toen door verschillende mannen is misbruikt. Dit had onder meer plaats in een woning waar een maand eerder ook het 15-jarige slachtoffer was misbruikt.
Politieagenten vonden het 12-jarige meisje op straat. Ze was weggelopen en alleen naar de havenstad gereisd. De politie heeft (bij-)namen van mogelijke daders en sluit meer aanhoudingen niet uit
Het zijn daar ook echt klote straatjes, heel onoverzichtelijk, dichtbebouwd met allerlei zijstraatjes (zie je ook beetje op de foto), en op veel plekken dan ook nog de trambaan op de normale weg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Grote wagens, drukte, haast, smalle straatjes, fietsers...
In R'dam? Eigenlijk nooit. Voorheen in Delft wel zo af en toequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fiets jij wel eens in de hometown eigenlijk LL?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
En dit blijft ook zo'n triest en erg raar verhaal
[..]
Een meisje van 12 uit Nijmegen dat alleen naar R'dam reist (schijnbaar om bij die figuren te zijn?) en een grietje van 15 wat daar een weekje in dat huis verblijft?
Er is nooit een reden om misbruik verkrachting goed te praten, maar een beetje opletten als ouder (of ook zelf) kan ook geen kwaad lijkt me. Vorige week ook een nieuwsbericht dat er ergens bij Utrecht ofzo een meisje van 15 was verkracht. Die om 02:30 alleen naar huis fietste, doordeweeks.![]()
Ja grote vrachtwagens in smalle straatjes, yakquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn daar ook echt klote straatjes, heel onoverzichtelijk, dichtbebouwd met allerlei zijstraatjes (zie je ook beetje op de foto), en op veel plekken dan ook nog de trambaan op de normale weg.
Ah okequote:
Het zal sommige ouders interesseren waar hun kind uithangt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
En dit blijft ook zo'n triest en erg raar verhaal
[..]
Een meisje van 12 uit Nijmegen dat alleen naar R'dam reist (schijnbaar om bij die figuren te zijn?) en een grietje van 15 wat daar een weekje in dat huis verblijft?
Er is nooit een reden om misbruik verkrachting goed te praten, maar een beetje opletten als ouder (of ook zelf) kan ook geen kwaad lijkt me. Vorige week ook een nieuwsbericht dat er ergens bij Utrecht ofzo een meisje van 15 was verkracht. Die om 02:30 alleen naar huis fietste, doordeweeks.![]()
Nee okay, maar die ouders (en vooral het kind) zijn dan van zoiets wel te de dupe. Je kan wel altijd denken 'dat overkomt mij niet', maar dan gaat het een keertje fout.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal sommige ouders interesseren waar hun kind uithangt.
Meisje (15) in bosjes getrokken en verkrachtquote:Een 15-jarig meisje uit Voorschoten is dinsdagnacht verkracht. Ze fietste ergens tussen 01.30 en 02.30 uur van Leiden naar haar woonplaats en werd op het fietspad langs de Voorschoterweg vastgepakt en in de bosjes getrokken, meldt de politie.
Na de verkrachting is de man in onbekende richting vertrokken. Het meisje is naar huis gefietst, waarna de politie werd gewaarschuwd. Die heeft dezelfde nacht uitgebreid sporenonderzoek gedaan. De politie zoekt getuigen die de man mogelijk die nacht in de buurt hebben gezien.
De meeste ouders wel jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal sommige ouders interesseren waar hun kind uithangt.
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch ziek dat er mensen zijn die het gore lef hebben om zo'n kind dat aan te doen.
Zulke meisjes zijn voor het leven beschadigd lijkt mij...en dat alleen omdat een of andere ransbak z'n zwiebelzwans niet in de broek weet te houden
Ja ik snap dat ook niet. Ga dan naar de hoeren ofzo. Die doen het tenminste nog 'vrijwillig', lijkt me dat je er dan zelf ook wat meer lol aan hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch ziek dat er mensen zijn die het gore lef hebben om zo'n kind dat aan te doen.
Zulke meisjes zijn voor het leven beschadigd lijkt mij...en dat alleen omdat een of andere ransbak z'n zwiebelzwans niet in de broek weet te houden
Zeeland is ook erg zonnigquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:oma vind dat we op vakantie moeten
Waar wij nog zoiets hadden van nou ja geen idee nog duwt ze ons zowat al in de auto
Nu maar even kijken waar het mooi weer is ws Frankrijk, Italië of miss Spanje maar we hebben beide nog niet veel van Italië gezien.
Ja, goed hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Helleu![]()
Wat vindt je van mijn 1e lapo?![]()
*is errug trots op zijn 1e lapo
Je weet waar ze woont?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeeland is ook erg zonnig![]()
Als je daar heen wil kun je ff op mijn handtekening klikken
Haha, inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, goed hoorMaar je had nog wat problemen met het vervolg op die lapo zag ik?
Echniequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeeland is ook erg zonnig![]()
Als je daar heen wil kun je ff op mijn handtekening klikken
Ingquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaai Gb![]()
Wanneer begin je bij je nieuwe baan?
Oehh lekker wij nog 3 weken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk Em El![]()
Ik hoef ook nog maar een weekje te werken en dan lekker 3 weken vrij
aug? das rap!quote:
Mwah 30 minuutjes er vandaan.quote:
Detachering, hè!quote:
Nou, dat heb ik ook wel gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh lekker wij nog 3 weken.
Kan alleen niet kiezen en vond Gb's vakantie ook zo leuk
Maar we willen dit jaar ook een paar dagen gewoon plat op onze rug liggen
Wat snel al!quote:
Lekker he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh lekker wij nog 3 weken.
Kan alleen niet kiezen en vond Gb's vakantie ook zo leuk
Maar we willen dit jaar ook een paar dagen gewoon plat op onze rug liggen
Oeh heb je tips?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik ook wel gedaan.
Vorig jaar in Zuid-Frankrijk trouwens ook
Zo na zo'n verbouwing hebben we dat wel verdiendquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker he?![]()
Wij gaan dit jaar ook puur voor relaxen, eten, drinken en zon
Dat is heul woarquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo na zo'n verbouwing hebben we dat wel verdiend
Ik kan thuis ook prima gedijen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is heul woar![]()
Ik kan echt niet wachten...
Ik was al aan het zoeken. Hier zaten wij de eerste dagen en hebben we bijna niks anders gedaan dan aan het zwembad hangenquote:
Jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Heb ik gemist dat GB de baan heeft?Die waar je op solliciteerde vorige week? Waar wij voor duimden?
![]()
![]()
Dat ga ik aanstaande zaterdag al doen in Zeeland voor 1 weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker he?![]()
Wij gaan dit jaar ook puur voor relaxen, eten, drinken en zon
Wij wonen in hetzelfde durp als ouders/schoonouders, die graag onverwacht komen aanwaaien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik kan thuis ook prima gedijen hoorlekker op de bank met een boek.
Maar wat zon erbij is wel lekker.
Ja, ze waren blij voor mij maar niet voor hunzelf, aangezien ik best aardige bergen werk kan verzettenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat snel al!![]()
Wat zeiden ze op je huidige werk?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken. Hier zaten wij de eerste dagen en hebben we bijna niks anders gedaan dan aan het zwembad hangenEr is verder ook niet veel te doen daar, moet ik zeggen
Het is maar net wat je wilt van een vakantiequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga eens kijken
Ben blij hoor met alle tips want ik vind het uitzoeken van een reis een ramp, kan niet kiezen.
Nee we willen sowieso doorrijden langs de kust en dan Italië aan doen en daar wat steden bezoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt van een vakantieSommige mensen zitten ook liever de hele tijd op één plek, dat kan ik ook wel weer begrijpen. Minder gedoe.
Die zijn mooi geel, op diverse plaatsen te vinden en volgens de DA flink verdund (kan kloppen, ik had een hoop vocht in haar eten gesmokkeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Cat!![]()
Hoest met de plasjes van Yoko? Niet meer roze?
Och jeetje te grote pillen, arm beestje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Hier is het volk van slag.![]()
De antibiotica combineert niet met Yoko (die pillen zijn gewoon te groot). Pil in poes geduwd en vervolgens eten gegeven, maar ze zat mismoedig naar haar bakje vlees te kijken. Waarschijnlijk nog een vieze smaak in haar bek.Daar moet ik een ander plan voor smeden.
Satsu leek het een goed plan om zijn eten over te geven.![]()
Alleen Naartjie doet het lekker.
Goed nieuws is wel dat er geen blaasgruis in de urine is gevonden.Dus ik hoop dat deze blaasontsteking écht de laatste is. Maar dan moet ze wel haar pillen binnen houden. En haar eten opeten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig ligt Yoko nu weer naast me te spinnen.![]()
En is ze pardoes op Satsu gaan liggen die onder zijn dekentje lag. Hilariteit alom!
Waarom niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaan we het nu niet over hebben he![]()
Zéker daarover.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
In een SC mag je het overal hebben en zéker over dating in the dark
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
TomTombo!![]()
Wat vind je van mijn 1e lapo?
I'm in!quote:
Wel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaan we het nu niet over hebben he![]()
Ohhhhhhh waarom niet? Is er voetbal op tv?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zéker daarover.
Al ga ik niet kijken deze keer.
Oh jawelllllllquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat je mazzel hebt ferrari, en dat er verder geen dames kijken
Ja zoiets, maar ik ga ook extreem vroeg naar m'n bed vanavond. Lezen tot ik in slaap val, want vannacht heb ik echt max. 4 uur gepakt en ik heb minimaal 8,5 nodig ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh waarom niet? Is er voetbal op tv?
Waarom heb je zo weinig geslapen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ik ga ook extreem vroeg naar m'n bed vanavond. Lezen tot ik in slaap val, want vannacht heb ik echt max. 4 uur gepakt en ik heb minimaal 8,5 nodig ofzo
Dan ga je even wat anders doen tot het af is, het is maar een idee hoorquote:
Ik kon niet slapenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heb je zo weinig geslapen?
[..]
Dan ga je even wat anders doen tot het af is, het is maar een idee hoor
Dan ga je maar iets anders doenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
Heb trouwens vandaag nog een kaartje naar Finland verzonden
Ah, ook een snurkende kerel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kon niet slapenEn ik was wel heel moe, maar het lukte gewoon niet. Blegh.
Nu helemaal hyper van de moeheid
Nee, niet eens! Doet de mijne alleen als hij verkouden is gelukkig. Kon gewoon de slaap niet vatten, zat teveel te piekeren, denk ik.quote:
Nee, die hebben we vastgebondenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
Kan ik hier nog enige mannelijke steun verwachten?
Ll? JJH? Zwabbert?
Oh...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die hebben we vastgebonden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh...![]()
Maar ik ga weer.
Tot morruguh
Ja, alleen welke man heet er nou Rossiquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind de presentator ook wel leuk
Oh bah, dan word je zo vervelend wakker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Bij mij klopte er om 5 uur iemand op mn raam![]()
En ik was ZO diep in slaap dat ik er wel wakker van werd maar echt dacht dat er iets was of dat iemand me nodig had ofzo
Dat huis met die mieren!quote:
Ja, dat moet toch wel expres gedaan zijn om het verschil tussen die meiden te laten zien?quote:
quote:
Nou!quote:
Er was niks op en ik wist dat jullie gingen kijken.quote:
JA!quote:
Studie gaat wel. Nelis is chagrijnig omdat ik bij mn ouders studeer (minder afleiding door oa een kat die de hele dag op schoot wilquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er was niks op en ik wist dat jullie gingen kijken.![]()
Hoest met de studie?
terug voor Nelis.
Yoko ligt nog steeds gezellig bij me op de bank, dadelijk eens kijken of ze alsnog haar bordje wil leegeten.
Nee hij is heel klein, zie maar als alledrie die mannen bij elkaar zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Of is zij zo groot?
Ik vind haar een beetje op Michelle Obama lijken
Jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Die twee surferts zijn vast leuk samen.
Ik zag hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij is heel klein, zie maar als alledrie die mannen bij elkaar zijn.
Ik heb geen reclame onder mijn post, door mijn abonnementquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het
Die sushi-reclame onder jouw post!![]()
![]()
Die heb ik gemistquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Argh, wat ongemakkelijk
Ik verlang terug naar die gast van vorige week, die gewoon met alledrie de dames ging bekken om te kiezen wie er het beste zoende
Awww.... arme sjaggo Nelis.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Studie gaat wel. Nelis is chagrijnig omdat ik bij mn ouders studeer (minder afleiding door oa een kat die de hele dag op schoot wil) en ik dus weinig thuis ben
Ik dacht het ook evenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik dacht echt dat ze echt gingen zoenen!
Ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Argh, wat ongemakkelijk
Ik verlang terug naar die gast van vorige week, die gewoon met alledrie de dames ging bekken om te kiezen wie er het beste zoende
Ik kreeg helemaal een beetje kriebels in mn buik, van oeh! NU!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ze zijn allemaal wel leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Arghhhh, deze twee zijn écht leuk samen!
Waar kijk jij naar Greys? Hard core sex?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar Greys? Hard core sex?
Ja hequote:
quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Maar de eerste keer zoenen is altijd al spannend, in het donker lijkt het me helemaal apart
Je hoeft niet te kijken om het te volgen zeker?quote:
Nee, maar wel haar vestje uitdoen.quote:
Voor het eerst met iemand zoenen die je leuk vindt is echt het geweldigste spannendste gevoel dat er is vind ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Maar de eerste keer zoenen is altijd al spannend, in het donker lijkt het me helemaal apart
Exactlyquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken om het te volgen zeker?
Hallon! Denk ik.quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor het eerst met iemand zoenen die je leuk vindt is echt het geweldigste spannendste gevoel dat er is vind ikDie paar seconden er vlák voor. Oef.
Dat deden ze toen hij even in beeld wasquote:
Maar dat doe ik niet zo vaakquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Zoenen met je vriend is ook best leuk. Hoor.
Nog niet gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stoten ze nou wel eens keihard hun hoofd als ze gaan zoenen?
Ja, dat idd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat ze hem helemaal niet leuk vond aan haar gebaren te zien
Maar ze vond hem zo leuk dat ze er van ging huilen. Hihi.
Karakter was mwa maar uiterlijk is leuk. BAM, flieft!quote:
Dat gaat niks worden nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Zij heeft zo'n boos gezicht.
En ze vindt hem niets, zo te zien
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Deze twee moeten elkaar echt heel leuk vinden, dat moet gewoon
Zij is iets minder enthousiast.quote:
Ik vind r ook leuk, maar niet als ze niet gaatquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
Ze heeft zo'n leuke lach, zelfs IK ben een beetje verliefd op d'r
Allemaal kutwijvenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
OMG, ze vindt hem niets omdat ie pretty is.
En ze vond hem zo geweldig hoe hij deed en was en praatte.
Ja goh, bummer als ie dan ook nog leuk er uit ziet zeg
Vrouwen
Nou idd, ik had net last van plaatsvervangende spanning maar nu van plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he...
Ik denk dat ik voortaan maar op mannen v....
Oh. Wacht!
wutwutwut, mieren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Nou, ga maar weer terug naar je mieren dan
Ja maar jemig, ze doet alsof hij haar aangerand heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, wel goed dat ze hem afwijst op gedrag, en niet op uiterlijk![]()
Maar arme hij
Ja, er liepen mieren in haar gootsteenquote:
Ja ze hadden in haar huis gefilmd, d'r hele gootsteen liep vol mieren.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze hadden in haar huis gefilmd, d'r hele gootsteen liep vol mieren.
Het was een karma-ding, ze kon ze niet doodmaken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Gelukkig!
Ga eens zoeken of ze al zwanger is van haar tweede kind?
Whoeoeoeoeoeohoeoeoeoeoeoequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Godver, nu moet ik zeker weer opzoeken hoe het nu met ze is
Ja idd! Ik kon niet op die naam komen!quote:
quote:Shannon Freyer: Hey Guys!! Shannon from Episode 4 here. Kelly and Cormac still chat and get together when they can, but they live 5 hours away from each other, so probably no wedding plans in the near future. Jeff and I still chat online occasionally, but I am happily in a new relationship.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Tssssk. Als het de liefde van je leven is, dan is 5 uur afstand toch niet onoverkomelijk?
Dan verhuis je. Prutsers
wat een sukkelquote:
Wat ben je streng Greys.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Tssssk. Als het de liefde van je leven is, dan is 5 uur afstand toch niet onoverkomelijk?
Dan verhuis je. Prutsers
Jamaar.... hadden jullie gedated in the dark? Da's wel een heel verschil natuurlijk he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een scharrel in het oosten van het land gehad, maar dat was duidelijk ook niet de liefde van mn leven, want dat vond ik ook veel te ver
Dan was het hem dus niet, inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een scharrel in het oosten van het land gehad, maar dat was duidelijk ook niet de liefde van mn leven, want dat vond ik ook veel te ver
Nou snap ik hem!quote:
Mwah, een feest in een donker bosquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar.... hadden jullie gedated in the dark? Da's wel een heel verschil natuurlijk he?
Neuh, ik heb ook nooit er over na gedacht te verhuizen voor hem, dat zegt altijd veel bij mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was het hem dus niet, inderdaad
Ik heb ooit een huis gekocht met iemand die ik pas 2 maanden kende en het huis had ik niet in het echt gezien toen ik het kocht. Oh en achteraf bleek dat Hem ook niet te zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je ook kijkt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou snap ik hem!![]()
![]()
![]()
Ik had de uitzendig effe op pauze gezet terwijl ik de katten eten ging geven, In de reclame haal ik jullie wel weer in.
Ja, doe!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, een feest in een donker bos![]()
[..]
Neuh, ik heb ook nooit er over na gedacht te verhuizen voor hem, dat zegt altijd veel bij mij
Mn stiefvader vraagt altijd als ik een nieuwe liefde heb; Zou je met hem in Limburg gaan wonen? En alleen als ik "ja" zeg dan neemt ie het serieus
Ja, meneertje Labriequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk dat je ook kijkt!
Celebs in expeditie robinson lijkt me ook leuk trouwens!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Goedenavond.
Wat een prutdag. Zo'n beetje de halve dag op de bank liggen pitten.*geeft JJH een schop onder zijn kont*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, het is een manier om te bepalen of de liefde diep zit.quote:
Liever nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, doe!![]()
![]()
![]()
Gaan we samen koffieleuten.
oaquote:
Welke nog meer dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liever niet
Maar er zijn mannen geweest waar ik het voor zou doen![]()
[..]
oa
Mijn zusje vraagt bij de laatste mannen gewoon heel grof: "zou je bij hem blijven als ie onvruchtbaar blijkt te zijn?"quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het is een manier om te bepalen of de liefde diep zit.
'Zou je voor hem verhuizen'
Ik verhuisde dus wel. Het zei achteraf weinig over de liefde
Ik wil Kim wel zien lijden eigenlijkquote:
Pfoeh. Hoezo direct?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje vraagt bij de laatste mannen gewoon heel grof: "zou je bij hem blijven als ie onvruchtbaar blijkt te zijn?"
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil Kim wel zien lijden eigenlijk
Mwah, ik heb er vorig jaar serieus wel wat aan gehad toen ik in een soort rare scharrel-relatie zat met een playerquote:
Robinson is altijd leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk dat je ook kijkt!
Celebs in expeditie robinson lijkt me ook leuk trouwens!
Whut?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje vraagt bij de laatste mannen gewoon heel grof: "zou je bij hem blijven als ie onvruchtbaar blijkt te zijn?"
VERHUIZEN naar limburg bedoel ik!quote:
Hm, dat gaat nog niet echt lekker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Robinson is altijd leuk.![]()
Nou, Satsu en Yoko ieder apart gezet met hun eigen bakje: eerst eten ze niks, Yoko bij het bakje van Satsu gelaten (want geen pil daarin): bakje half leeg en die helft lag als een kotsje op de grond. Voor vanavond zijn die twee klaar met eten.
Gave zus.quote:
*opluchting*quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERHUIZEN naar limburg bedoel ik!
Koffiedrinken met jou is altijd leuk
Gaan we nog een Rotterdam tour doen?![]()
Nope, maar morgen weer een nieuwe dag en dan gaat het vást beter!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, dat gaat nog niet echt lekker.
Wij kunnen alles tegen elkaar zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Gave zus.![]()
Ik denk dat ik dat niet aan mijn zus hoef te vragen. Dan heb ik gelijk een blauw ook.
That's the spirit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*opluchting*![]()
Die R'dam toer staat nog steeds in de planning, maar dan liever ergens na het Redcat seizoen, wie weet krijg ik nog kittens.
[..]
Nope, maar morgen weer een nieuwe dag en dan gaat het vást beter![/Miss Sunshine]
Ja, dan wel ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij kunnen alles tegen elkaar zeggen
Ze weet ook echt wel dat ik stiekem heel jaloers ben dat ze zwanger is![]()
En ze weet hoe graag ik kinderen wil, (en ze wilde me bij die jongen vandaan halen) dus dan is het een goede vraag
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*opluchting*![]()
Die R'dam toer staat nog steeds in de planning, maar dan liever ergens na het Redcat seizoen, wie weet krijg ik nog kittens.
Vast welquote:Nope, maar morgen weer een nieuwe dag en dan gaat het vást beter![/Miss Sunshine]
Dan ga je in ieder geval meteen tot de kern. En als jullie elkaar goed kennen en weten hoe zo'n vraag bedoeld is, dan kan dat best.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij kunnen alles tegen elkaar zeggen
Ze weet ook echt wel dat ik stiekem heel jaloers ben dat ze zwanger is![]()
En ze weet hoe graag ik kinderen wil, (en ze wilde me bij die jongen vandaan halen) dus dan is het een goede vraag
Stomme katten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
En uiteraard staat Naartjie nu beneden te gillen omdat die wél eten wil.
Nou! Idiote beesten.quote:
Nee, iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik snap die gaten ook écht niet, hij is helemaal trots op zijn gaten van het brandertje, maar dat ziet er toch niet uit?
Gaten? Brandertje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik snap die gaten ook écht niet, hij is helemaal trots op zijn gaten van het brandertje, maar dat ziet er toch niet uit?
Mannen met gereedschap Greys... mannen met gereedschap.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen met gereedschap Greys... mannen met gereedschap.
Sommig gereedschap echterquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen met gereedschap Greys... mannen met gereedschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |