Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.
Ik dacht dat ik dood gingquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Christus, ik maar F5 doen en dan 6 minuten duren mafkees.
Yeah, right.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wist niet dat je een nieuwe moest openen als je lapo had
Huh? nee...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr; heb je de link tussen lapo en Tombo nog niet gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ook, toen deed ik maar een nieuw eopenen. Het is graag of niet de lapo willen hebben hoor. Tombo opent tenminste meteen een nieuwe.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik d8 ik maak er maar 1 want het duurt zolang.
Zat ook te f5'en![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe dan ook, het is gelukt
Congratz, deze twijfelachtige eer gaat naar de Ferrari of is het toch een Vivaro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik d8 ik maak er maar 1 want het duurt zolang.
Zat ook te f5'en![]()
Neequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?
of in 90% van de andere reeksen op fokquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het was je hier en in TAL nog nooit opgevallen dat diegene die opent ook altijd de vorige op slot heeft gegooid?
Ahzo, maar wie sluit het topic?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft vaak de lapo's en opent (dus) ook altijd
De Lapoquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ahzo, maar wie sluit het topic?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik er pas achter, na jaren, toen ik in SC's zatquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of in 90% van de andere reeksen op fok
dat gaat automatischquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
al geregistreerd in 2007quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ehh, hoi, ferrari, dit is fok
nieuw hier?
Mag ik je zaad?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ehh, hoi, ferrari, dit is fok
nieuw hier?
pfwrhwhahahahahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag hier toch geen kloonaccount maken?
Ik wil oak een vleesetende plantquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
close your eyes and suck it out of a hose
Dan pak je je zakgeld en ga je er eentje kopen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil oak een vleesetende plant
Geen tuincentrum in de buurtquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan pak je je zakgeld en ga je er eentje kopen?
Geen ferrari? En er zit toch in ieder gat wel een tuincentrum?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen tuincentrum in de buurt![]()
En geen auto ter beschikking.
Ja, hier zit er wel een maar dat is z'on pauperttuincentrum die geen vleesetende planten heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen ferrari? En er zit toch in ieder gat wel een tuincentrum?
Inderdaad, iedere nickname op fok! is een uniek individuquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag hier toch geen kloonaccount maken?
Jammer, anders had ik ff een kloonaccount gemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere nickname op fok! is een uniek individu
again;quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik ff een kloonaccount gemaakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 14:38:59 ]
Hier in Rotterdamquote:
quote:ROTTERDAM – Op het kruispunt van de Goudse Rijweg en de Boezemweg in Rotterdam-Crooswijk is maandag een fietser ernstig gewond geraakt.
Tegen het middaguur werd de oudere man aangereden door een vrachtwagen. De trauma-helikopter kwam eraan te pas om het slachtoffer te reanimeren.
Bron:Rtv rijnmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |