hier een voorbeeld van een granny-stripe-tas, gehaakt met catania, naald 3,5. (bij GS'jes hóren toch ook wel gewoon wat gaatjes ertussen?)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef StefanieV het volgende:
Hmpf morgen even testen met vanalles voor ik er daadwerkelijk aan beginHet moet deze keer wel een grote tas zijn zodat er genoeg in past
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik liet gisteren aan vrienden een fotootje zien van mijn uil, en sommigen dachten dat het een pinguin was!
[ afbeelding ]
Misschien was LadyBlack vergeten de vrienden erbij te vertellen dat het een uil wasquote:
oh maar er is zoooveel mooi dik garen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef mmascha het volgende:
Stefanie: ik vind dat ik met GSjes ook altijd zulke grote gaten hou hoor! Kweenie hoe dat komt. Het enige dat ik nog kan verzinnen is dat ze dikker garen gebruikt. Ik heb tot nu toe niet echt mooi dik garen kunnen vinden.
Okeej, dan haak ik 'em zelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:11 schreef trui het volgende:
Yppy, leuk geworden!
[..]
yachiru, aan de ene kant lijkt 't me heel leuk om ook iets te maken zeker als er nog niet genoeg mensen meededen. aan de andere kant zitten de komende weken eigenlijk al hartstikke vol hier (2 verjaardagen te vieren, inclusief 'kinderfeestje', nog een paar laatste keren naar m'n werk waarin ik van alles moet afronden, een paar kraamkadootjes haken en, last but not least: solliciteren...) dus ik denk dat 't toch een wat te impulsieve vraag van me was en vind 't prima als jij gewoon zelf meedoet.
Ja, kijk. DAT is idd een uil.quote:
Oeh, erg leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:41 schreef Knyn het volgende:
Hoi allemaal,
via via kwam ik bij dit forum/topic terecht, wat leuk dat er zoveel enthousiaste haaksters zijn hier! En wat zie ik veel mooie dingen voorbij komen. Ik heb me speciaal voor dit topic aangemeld bij Fok. Zelf haak ik nu een paar maanden en heb nog tig projectjes op de to-do lijst staan!
Ik zag de discussie over haakgarens voorbij komen. Ook ik vind het lastig om mooi dikker garen te vinden. Ik haak nu alles met catania katoen. Aan catania vind ik het mooi dat het een beetje glimt, dat vind ik mooier dan dat doffe katoen. Drops Paris hebben ze hier (Utr) helaas niet in de wolwinkel... maar dat schijnt ook mooi te zijn. Voor de mensen die daar ervaring mee hebben: is dat dof garen? Ik hoor het graag, want ik wil graag snel overstappen naar dikker garen... ik ben namelijk een beetje ongeduldig en met catania ben je wel heel lang bezig met een tas/groter oppervlakte.
Mijn meesterwerk tot nu toe (tegen de 50 uur werk!!)
[ afbeelding ]
hij is echt superleuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |