ik kan het me wel voorstellen Stefanie, ik ben de diertjes ook wel even zat... maar ik moet toch nog in ieder geval één schattig beestje nog maken, aangezien de baby voor wie Guusje is bedoeld niet maar één baby blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef StefanieV het volgende:
Pjieuw ik ben mijn aap beuBen bezig met de poten, zou graag een ander project beginnen, iets als een dekentje ofzo, maarja, eerst de aap afwerken. En dan idd even een dekentje ofzo beginnen, want die beestjes ben k wat beu (zoals EsseEi
)
Die lapjes zien er allemaal leuk uit!!
SPOILER: offtopic maar moet het even kwijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door EsseEi op 17-08-2010 20:46:03 ]
yachiru, aan de ene kant lijkt 't me heel leuk om ook iets te maken zeker als er nog niet genoeg mensen meededen. aan de andere kant zitten de komende weken eigenlijk al hartstikke vol hier (2 verjaardagen te vieren, inclusief 'kinderfeestje', nog een paar laatste keren naar m'n werk waarin ik van alles moet afronden, een paar kraamkadootjes haken en, last but not least: solliciteren...) dus ik denk dat 't toch een wat te impulsieve vraag van me was en vind 't prima als jij gewoon zelf meedoet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Yachiru het volgende:
Misschien uhm.. Trui, als jij graag mee wil doen, dan mag jij mijn stukje wel overnemen? Niet dat ik het niet wil doen hoor, want ik vind het juist een super leuk idee en ik wil er graag aan bijdragen, maar ik vraag me nu af of ik niet een beetje teveel garen op m'n haaknaald () heb genomen omdat ik pas 1/3 van mijn swap klaar heb
Maar als jijzelf (Trui) ook nog veel moet doen voor de swap of andere projecten dan hoeft het niet hoor! Ik wil jou natuurlijk ook niet met extra haakwerk opzadelen
Maar ik dacht, ik gooi het even in de groep..
![]()
Hoop niet dat jullie het erg vinden
waarom niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef StefanieV het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een deken met granny stripes te maken van gewoon katoen? (catania en consoorten? )
oh leuk ynske!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Ynske het volgende:begin van t patroon begint erop te lijken, morgen even met een restje verder uittesten
Ik heb het weer uitgehaald, ga morgen ofzo proberen met een kleinere naald, had nu 4 genomen zoals ze had gezegd maar ga morgen met 3 proberen. Het was toch een proefdingetje met maar 21 steken dus het was er snel weer uit :-)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef trui het volgende:
misschien is 't met dunner katoen iets gateriger. je zou een kleinere naald kunnen proberen? of gewoon nog een stukje doorgaan, dan zie je pas echt hoe 't wordt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |