abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85407658
W elkom annelotje. Leuk dat er steeds nieuwelingen mee komen posten. :)

Die voering is leuker dan je vooraf zou verwachten spiegelei, het fleurt helemaal op.

Mijn tas-project-inzending-ding, gaat eind deze week op de post.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85407791
Pjieuw ik ben mijn aap beu :P Ben bezig met de poten, zou graag een ander project beginnen, iets als een dekentje ofzo, maarja, eerst de aap afwerken. En dan idd even een dekentje ofzo beginnen, want die beestjes ben k wat beu (zoals EsseEi :P )

Die lapjes zien er allemaal leuk uit!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:12:38 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85407873
had je nou genoeg mensen die lapjes bijdragen, hoothoot?
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:16:33 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85408055
Ik ben adhv een oude plu aan t kijken of ik daar een patroon van kan maken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85408134
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef StefanieV het volgende:
Pjieuw ik ben mijn aap beu :P Ben bezig met de poten, zou graag een ander project beginnen, iets als een dekentje ofzo, maarja, eerst de aap afwerken. En dan idd even een dekentje ofzo beginnen, want die beestjes ben k wat beu (zoals EsseEi :P )

Die lapjes zien er allemaal leuk uit!!
ik kan het me wel voorstellen Stefanie, ik ben de diertjes ook wel even zat... maar ik moet toch nog in ieder geval één schattig beestje nog maken, aangezien de baby voor wie Guusje is bedoeld niet maar één baby blijkt te zijn... :D
pi_85408687
Spiegelei, je tas mét voering O+ Het is echt goed gelukt zeg!
Trui, dank voor de link! Ik ga eens met de techniek van Lucy aan de slag!
Die parasol O+ Lijkt me echt zo stoer om daar dan mee in een grote stad te gaan lopen, als het zonnetje lekker schijnt! :P
Die kom die eerst een kleedje was, haha! Je moet er maar op komen!
Hoera voor Lyssa's verpleegstertje *O* Vind het wel één van de mooiere eerlijk gezegd!
Leuk lapje Yppy! Ik moet nog aan de mijne beginnen :@ Ben ook nog druk met de swap :@
Misschien uhm.. Trui, als jij graag mee wil doen, dan mag jij mijn stukje wel overnemen? Niet dat ik het niet wil doen hoor, want ik vind het juist een super leuk idee en ik wil er graag aan bijdragen, maar ik vraag me nu af of ik niet een beetje teveel garen op m'n haaknaald ( :') ) heb genomen omdat ik pas 1/3 van mijn swap klaar heb :@ Maar als jijzelf (Trui) ook nog veel moet doen voor de swap of andere projecten dan hoeft het niet hoor! Ik wil jou natuurlijk ook niet met extra haakwerk opzadelen :@ Maar ik dacht, ik gooi het even in de groep.. :@
Hoop niet dat jullie het erg vinden :@

Edit: wauw, dat zijn veel blozende smileys! :@
pi_85408716
Oooh haha mijsje, aan de slag jij :D

Ik zou graag een tas voor me maken met zo'n granny stripe, maar ik heb geen idee hoeveel steken ik moet nemen en ik heb geen idee welke kleuren. Dus blijf ik eerst nog maar even twijfelen voor ik daaraan begin en blijf ik maar diertjes maken :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:39:14 #108
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85409043
Geloof dat er inderdaad genoeg mensen waren voor de tas Trui :)

En inderdaad Hoera voor Lyssa! Ik zat ook al te kijken dat ik 'm 1 van de mooiere vind :) Ik wilde het posten maar was het vergeten (zeef)

Stefanie kan je het patroon van de LucyBag niet een beetje combineren met de Granny Stripe ofzo? (of zeg ik nu iets heel raars?)

SPOILER: offtopic maar moet het even kwijt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 73% gewijzigd door EsseEi op 17-08-2010 20:46:03 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:45:50 #109
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85409333
Mijsje, gelukkig maar dat ze tegenwoordig alles al vantevoren kunnen weten. Veel plezier met Guusjes' broer of zus maken!
pi_85409421
Ja EsseEi, ik zal even moeten zien :-) Moet eerst de granny stripe nog leren haken dusja :-)

Balen zeg van die man :s Moet hij iemand hebben mss van in je appartement? (ik kan (nog) niet met spoilers werken :P )
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:53:04 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85409680
zo zag ik in de lucy-group op ravelry een leuke 'market-'variant op de lucy-bag.
in de haak.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:46 #112
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85409743
Ow hij is weg gelukkig :) Ikhoorde iets over verkeerd bezorgde post ofzo, beetje vaag, geen reden in ieder geval om zo hard op een deur te bonken.

Nu weer on-topic ^^: die tas is super vet!!!!
pi_85409950
Mooie tas trui!!

Is het trouwens mogelijk om een deken met granny stripes te maken van gewoon katoen? (catania en consoorten? )
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:11:07 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85410490
Yppy, leuk geworden! O+
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Yachiru het volgende:
Misschien uhm.. Trui, als jij graag mee wil doen, dan mag jij mijn stukje wel overnemen? Niet dat ik het niet wil doen hoor, want ik vind het juist een super leuk idee en ik wil er graag aan bijdragen, maar ik vraag me nu af of ik niet een beetje teveel garen op m'n haaknaald ( :') ) heb genomen omdat ik pas 1/3 van mijn swap klaar heb :@ Maar als jijzelf (Trui) ook nog veel moet doen voor de swap of andere projecten dan hoeft het niet hoor! Ik wil jou natuurlijk ook niet met extra haakwerk opzadelen :@ Maar ik dacht, ik gooi het even in de groep.. :@
Hoop niet dat jullie het erg vinden :@
yachiru, aan de ene kant lijkt 't me heel leuk om ook iets te maken zeker als er nog niet genoeg mensen meededen. aan de andere kant zitten de komende weken eigenlijk al hartstikke vol hier (2 verjaardagen te vieren, inclusief 'kinderfeestje', nog een paar laatste keren naar m'n werk waarin ik van alles moet afronden, een paar kraamkadootjes haken en, last but not least: solliciteren...) dus ik denk dat 't toch een wat te impulsieve vraag van me was en vind 't prima als jij gewoon zelf meedoet. :)
in de haak.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:11:33 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85410506
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef StefanieV het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een deken met granny stripes te maken van gewoon katoen? (catania en consoorten? )
waarom niet?
in de haak.
pi_85410788
Geen idee :D

Ik ben het trouwens aan het proberen en het lukt! Alleen zitten er bij mij zo'n gaten in en bij haar ziet het er zo strak uit :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:31:59 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85411448
*O* begin van t patroon begint erop te lijken, morgen even met een restje verder uittesten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:36 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85411484
misschien is 't met dunner katoen iets gateriger. je zou een kleinere naald kunnen proberen? of gewoon nog een stukje doorgaan, dan zie je pas echt hoe 't wordt denk ik.
in de haak.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:54 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85411497
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Ynske het volgende:
*O* begin van t patroon begint erop te lijken, morgen even met een restje verder uittesten
oh leuk ynske!!
in de haak.
pi_85411991
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef trui het volgende:
misschien is 't met dunner katoen iets gateriger. je zou een kleinere naald kunnen proberen? of gewoon nog een stukje doorgaan, dan zie je pas echt hoe 't wordt denk ik.
Ik heb het weer uitgehaald, ga morgen ofzo proberen met een kleinere naald, had nu 4 genomen zoals ze had gezegd maar ga morgen met 3 proberen. Het was toch een proefdingetje met maar 21 steken dus het was er snel weer uit :-)

Het grote probleem is alleen dat ik geen wol meer mag bijkopen van mijn vriend. Ik heb immens veel en moet dat eerst opgebruiken, maar de kleuren boven zijn allemaal donker :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:46:05 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85412186
maar zijn ze allemaal zo dun als catania? voor catania vind ik naald 4 ook wel vrij dik, ik denk dat 't met een dunnere naald vast dichter wordt. maar wel meer werk dan, voor je tas af is. :P (tenzij je een mini-tasje maakt)
in de haak.
pi_85412449
Hmpf morgen even testen met vanalles voor ik er daadwerkelijk aan begin :P Het moet deze keer wel een grote tas zijn zodat er genoeg in past :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:52:29 #123
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85412525
Wat leuk voor Lyssa. Mooie ogen heeft ze erop gemaakt!

Leuke tas trui. Ik vind het zo grappig dat ik nu door naar zoiets te kijken al zie hoe het gemaakt is. Het is wel een leuke variatie op de Lucy-bag.

Stefanie: ik vind dat ik met GSjes ook altijd zulke grote gaten hou hoor! Kweenie hoe dat komt. Het enige dat ik nog kan verzinnen is dat ze dikker garen gebruikt. Ik heb tot nu toe niet echt mooi dik garen kunnen vinden.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85412703
Catania doe ik ook met naad 4 en ik vind het best kunnen. Maar voor een deken is het misschien anders, die heb ik alleen voor een poppenbedje gemaakt en dan doet de warmtefactor er niet zo toe. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85412868
Ik haak Catania met 3,5. Ik heb wel meerdere naalden maar mijn 3,5 vind ik het fijnst :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')