Ik haak ze meequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef phluphy het volgende:
Dat rokje vond ik ook echt té leuk gewoon!Wie weet!
trui, een kersBOOM? :-O en kerstSTAL? Kan me er niets bij voorstellen!
Anyway, mijn eerste SGGS is af, en gewoon goed, mooi, leuk!![]()
Maar hoe werk ik nou al die draadjes af?(dat besteedde ik vroeger uit)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef trui het volgende:
ah Inu, je kunt gebruikersnaam dusgaan veranderen in Indo!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:00 schreef trui het volgende:
ik dacht altijd dat InU daar een afkorting van was.
Er kan toch ook via die lootjessite mail verstuurd worden van en naar slachtoffer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef Vicky het volgende:
Vraagje namens een van de Swapdames:
Spiegelei, heb je het swaphaakwerk ontvangen??
het is zaterdag verzonden en pastte door de brievenbus.
kerstboom:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef phluphy het volgende:
Dat rokje vond ik ook echt té leuk gewoon!Wie weet!
trui, een kersBOOM? :-O en kerstSTAL? Kan me er niets bij voorstellen!
Anyway, mijn eerste SGGS is af, en gewoon goed, mooi, leuk!![]()
Maar hoe werk ik nou al die draadjes af?(dat besteedde ik vroeger uit)
SPOILER: allemaal off topic :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was mijn regeltjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef mijsje het volgende:
Trui zou hem toch sowieso op tijd krijgen, want ik was al klaar...
quote:
Hee, ik ga toevallig dit weekend naar Groningen! Herinner je je toevallig waar ergens die grote wolwinkel zat? Of hoe die heette??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:21 schreef EsseEi het volgende:
Wow zag allemaal leuke dingen langskomen!!En leuke ideeën!!
Ben 2 dagen weggeweest en gelijk alles bij lezen, dus even geen persoonlijke reacties
Maar iedereen succes met alle mooie passionele ideeën met GS-jes en andere dingen en succes met Swap afmaken enzo!:D
Ow en welkom voor alle nieuwkomers enzo!
En die kerststal, super leuk! ^^ Onthouden voor later, als ik groot ben
Ben naar Groningen geweest, en dat is lekker lang in de trein dus heb heerlijk aan m'n Lucy Bag kunnen haken ^^ Wel wat mensen zien kijken en de conducteur vond me heerlijk ouderwets en dat deed 'm goed geloof ik!
En ik zag een hele grote wolwinkel maar ben er niet in geweestvriendlief had geen zin meer;)
Misschien dat ik dat ooit ga proberen, maar eerst wil ik wat meer behendigheid krijgen. Al moet ik het zeggen dat het al erg goed gaat. Ik ben mijn moeder heel dankbaar dat ze het me als kind al heeft geleerd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik haak ze mee![]()
Als je er net eentje hebt vastgemaakt pak je die er gewoon bij met alle stokjes en de laatste van de vorige ronde moet je dan even terugvouwen en erbij pakken
Weet niet meer hoe die heette. Hij zit in een zijstraat van de Vismarkt (als je vanaf Groningen CS rechtdoor naar het centrum loopt kom je daarop uit). Als je met bij de AH staat, met je rug richting AH, loop je langs de H&M en de Xenos enzo, en dan de zijstraat links (niet de zijstraat naast de AH, maar ongeveer tegenover de DE-winkel/bar). En dan zit 'ie aan de linkerkant in die straat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:29 schreef Knyn het volgende:
Hee, ik ga toevallig dit weekend naar Groningen! Herinner je je toevallig waar ergens die grote wolwinkel zat? Of hoe die heette??
haha ik heb 'm de laatste tijd al naar heel veel meegesleurd: wolwinkel, kralenwinkel, nog meer crea-winkels;) (hij gaat altijd braaf mee, en denkt zelfs mee!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:40 schreef StefanieV het volgende:
Ooh EsseEi ik had vriend zo de winkel in gesleurd! Of hem op een terras gedropt en alleen binnen gegaan (zo doe ik het dus echt)
Pluphy, kort geleden hebben een aantal mensen hier lootjes getrokken en iedereen maakt nu iets leuks voor die ander. Het thema is "zomer".quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:22 schreef phluphy het volgende:
Wat is dat swap-dinges eigenlijk? Sturen jullie elkaar kant-en-klare werkjes? Of is het meer het uitwisselen van materialen?
SPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |