abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85502606
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef phluphy het volgende:
Dat rokje vond ik ook echt té leuk gewoon! :D Wie weet!

trui, een kersBOOM? :-O en kerstSTAL? Kan me er niets bij voorstellen!

Anyway, mijn eerste SGGS is af, en gewoon goed, mooi, leuk! *O*
Maar hoe werk ik nou al die draadjes af? :@ (dat besteedde ik vroeger uit) :P
Ik haak ze mee :Y

Als je er net eentje hebt vastgemaakt pak je die er gewoon bij met alle stokjes en de laatste van de vorige ronde moet je dan even terugvouwen en erbij pakken :)
pi_85502763
Ooh Utrecht is maar 2 uur rijden voor mij :@ Utrecht mag voor mij dus ook, maar das het maximum ;-) (ik dacht al dat 3uur te veel was hoor, heb het al een aantal keer gedaan)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:40:10 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85502843
ah Inu, je kunt gebruikersnaam dusgaan veranderen in Indo! :)
in de haak.
pi_85503093
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef trui het volgende:
ah Inu, je kunt gebruikersnaam dusgaan veranderen in Indo! :)
:D

Deze staat er al best lang ja :) Ik heb een tijdje in IJsland gewoond en toen stond er dus; In IJsland, en ik kreeg er commentaar op nadat ik terugwas, dus toen dit er van gemaakt, maar Indo vind ik ook wel een goede :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:00:19 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85503258
ik dacht altijd dat InU daar een afkorting van was.
in de haak.
pi_85503474
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:00 schreef trui het volgende:
ik dacht altijd dat InU daar een afkorting van was.
:D Nee, het is een stukje van een naam van een manga karakter;

Ooit zo genoemd door een vriend en dat is blijven hangen... Het betekent hond in het Japans ;)
pi_85505980
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef Vicky het volgende:
Vraagje namens een van de Swapdames:
Spiegelei, heb je het swaphaakwerk ontvangen??
het is zaterdag verzonden en pastte door de brievenbus.
Er kan toch ook via die lootjessite mail verstuurd worden van en naar slachtoffer?
pi_85508200
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef phluphy het volgende:
Dat rokje vond ik ook echt té leuk gewoon! :D Wie weet!

trui, een kersBOOM? :-O en kerstSTAL? Kan me er niets bij voorstellen!

Anyway, mijn eerste SGGS is af, en gewoon goed, mooi, leuk! *O*
Maar hoe werk ik nou al die draadjes af? :@ (dat besteedde ik vroeger uit) :P
kerstboom:

kerststal:

de mogelijkheden... O+

qua foto's is het een beetje saai in huize mijsje... ik kan gewoon nog steeds niks laten zien op het gebied van haken... eerst maar eens die rand op het babydekentje zetten, dan kan ik weer een foto maken en laten zien... :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:22:05 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85509624
ik heb ook weinig gehaakt deze week. poes Gijsje maakt 't me behoorlijk lastig wat dat betreft. gisteren ben ik met de kinderen de speeltuin in gevlucht om daar op 't bankje lekker even ongestoord te haken. :D maar verder is ze erg lief hoor! al klimt ze voortdurend bij me op, ik zit aardig onder de schrammen. ze ligt 't liefst in m'n nek, onder m'n haren. O+
in de haak.
pi_85511657
dat vonden de katten die ik alleen had (ik heb nu twee broertjes, die deden dat niet, die waren meer met elkaar bezig) ook heerlijk. die klommen dan langs m'n broek en trui naar boven en gingen inderdaad in m'n nek onder m'n haar zitten O+ dat maakte handwerken ook wel lastig, als ik aan het haken was met die kittens toen, gingen ze er steeds met de wol vandoor... :D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:31:49 #286
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85512349
Misschien krijg je je swapkadootje toch op tijd Trui. Er zit schot in de zaak *O* :P

Dat rokje wat eerder is gepost vind ik geweldig!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85512897
*O* Trui zou hem toch sowieso op tijd krijgen, want ik was al klaar... :P

fijn dat er schot in de zaak zit M@x! :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:49:45 #288
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85515198
SPOILER: allemaal off topic :@
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:52:19 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85515297
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef mijsje het volgende:
*O* Trui zou hem toch sowieso op tijd krijgen, want ik was al klaar... :P
dat was mijn regeltje :o :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:21:02 #290
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85516455
Wow zag allemaal leuke dingen langskomen!! :D En leuke ideeën!! :D
Ben 2 dagen weggeweest en gelijk alles bij lezen, dus even geen persoonlijke reacties ;)
Maar iedereen succes met alle mooie passionele ideeën met GS-jes en andere dingen en succes met Swap afmaken enzo!:D
Ow en welkom voor alle nieuwkomers enzo! :D

En die kerststal, super leuk! ^^ Onthouden voor later, als ik groot ben ;)

Ben naar Groningen geweest, en dat is lekker lang in de trein dus heb heerlijk aan m'n Lucy Bag kunnen haken ^^ Wel wat mensen zien kijken en de conducteur vond me heerlijk ouderwets en dat deed 'm goed geloof ik! :D
En ik zag een hele grote wolwinkel maar ben er niet in geweest :o vriendlief had geen zin meer;)

[ Bericht 0% gewijzigd door EsseEi op 20-08-2010 16:58:04 ]
pi_85517642
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat was mijn regeltje :o :D
*)

klinkt als een leuke dag EsseEi :D (en jammer dat je vriend geen zin meer had in de wolwinkel... ;) )
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:20:15 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85518693
dank jullie! *O* ik kijk er erg naar uit! en ik kan vast verklappen dat wat ik voor jullie maak aan de zware kant is.... en groot!! past zelfs niet door 10 brievenbussen. :o
in de haak.
pi_85518772
jajaja, die autohoes toch? ik ga m'n auto volgende week nog door de wasstraat doen, dan kan de hoes er meteen op... ;) en ik zorg dat ik thuis ben als je even laat weten wanneer je het op de post doet ;) komt helemaal goed dus! ^O^
pi_85520593
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:21 schreef EsseEi het volgende:
Wow zag allemaal leuke dingen langskomen!! :D En leuke ideeën!! :D
Ben 2 dagen weggeweest en gelijk alles bij lezen, dus even geen persoonlijke reacties ;)
Maar iedereen succes met alle mooie passionele ideeën met GS-jes en andere dingen en succes met Swap afmaken enzo!:D
Ow en welkom voor alle nieuwkomers enzo! :D

En die kerststal, super leuk! ^^ Onthouden voor later, als ik groot ben ;)

Ben naar Groningen geweest, en dat is lekker lang in de trein dus heb heerlijk aan m'n Lucy Bag kunnen haken ^^ Wel wat mensen zien kijken en de conducteur vond me heerlijk ouderwets en dat deed 'm goed geloof ik! :D
En ik zag een hele grote wolwinkel maar ben er niet in geweest :o vriendlief had geen zin meer;)
Hee, ik ga toevallig dit weekend naar Groningen! Herinner je je toevallig waar ergens die grote wolwinkel zat? Of hoe die heette?? :D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:21:51 #295
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85521859
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:27 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik haak ze mee :Y

Als je er net eentje hebt vastgemaakt pak je die er gewoon bij met alle stokjes en de laatste van de vorige ronde moet je dan even terugvouwen en erbij pakken :)
Misschien dat ik dat ooit ga proberen, maar eerst wil ik wat meer behendigheid krijgen. Al moet ik het zeggen dat het al erg goed gaat. Ik ben mijn moeder heel dankbaar dat ze het me als kind al heeft geleerd!

Trui, bedankt voor het linkje naar die vierkantjes (2x2 sq). Dat gaat 'm worden. Ik zag dat zij op zich alle kleuren door mekaar heen gebruikt, maar ze houdt wel rekening met de buitenste rand van elke losse square, die komen steeds tegenover elkaar. Ga ik lekker na-apen. :7
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:22:49 #296
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85521882
Wat is dat swap-dinges eigenlijk? Sturen jullie elkaar kant-en-klare werkjes? Of is het meer het uitwisselen van materialen?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:23:53 #297
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85521909
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:29 schreef Knyn het volgende:

Hee, ik ga toevallig dit weekend naar Groningen! Herinner je je toevallig waar ergens die grote wolwinkel zat? Of hoe die heette?? :D
Weet niet meer hoe die heette. Hij zit in een zijstraat van de Vismarkt (als je vanaf Groningen CS rechtdoor naar het centrum loopt kom je daarop uit). Als je met bij de AH staat, met je rug richting AH, loop je langs de H&M en de Xenos enzo, en dan de zijstraat links (niet de zijstraat naast de AH, maar ongeveer tegenover de DE-winkel/bar). En dan zit 'ie aan de linkerkant in die straat.
Het centrum is niet zo groot, dus je kan even iedere zijstraat aan de linkerkant van de vismarkt proberen en dan zie je 'm vanzelf wel een keer ;)
pi_85522445
Ooh EsseEi ik had vriend zo de winkel in gesleurd! Of hem op een terras gedropt en alleen binnen gegaan (zo doe ik het dus echt :D )
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:47:01 #299
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85522667
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:40 schreef StefanieV het volgende:
Ooh EsseEi ik had vriend zo de winkel in gesleurd! Of hem op een terras gedropt en alleen binnen gegaan (zo doe ik het dus echt :D )
haha ik heb 'm de laatste tijd al naar heel veel meegesleurd: wolwinkel, kralenwinkel, nog meer crea-winkels;) (hij gaat altijd braaf mee, en denkt zelfs mee! :D, hij ziet beter welke kleuren samen kunnen dan ik :@, en volgens mij vind hij het stiekem best leuk) en we waren op weg naar een kop koffie. Dacht misschien kijk ik op de terugweg wel even, maar toen namen we andere weg terug. Had overigens ook niks nodig, moet eerst maar concreet project verzinnen en kleurtjes daarvoor enzo. En kijken hoeveel ik nog over heb na m'n LucyBag!:)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:36:21 #300
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85524261
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:22 schreef phluphy het volgende:
Wat is dat swap-dinges eigenlijk? Sturen jullie elkaar kant-en-klare werkjes? Of is het meer het uitwisselen van materialen?
Pluphy, kort geleden hebben een aantal mensen hier lootjes getrokken en iedereen maakt nu iets leuks voor die ander. Het thema is "zomer".
Niemand mag weten wie welk lootje heeft dus dat worden op 1 september een hoop blije verrassingen!

En maak je geen zorgen, ik heb zo'n gevoel dat we nog wel eens een keertje gaan swappen :+

SPOILER: ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')