Het kost een paar euro/maandquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!
quote:
Ga werken lui mormel!quote:
Que? 0.o Dat is 2,50/week? 0.oquote:
Zodra je een bankrekening hebt van ING, ABN of whatever en je hebt interwebzbankieren kun je dat ook gebruikenquote:
Whehe.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ja dat ding jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Goddelijker het volgende:
Xero, Wolvendagen bedoel je denk ik.
Keep on dreaming..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je bent 16. Ga eens internetbankieren.
Jup, maar in de realiteit is het werk wat je tegen komt voor het af hebben van een studie toch niet zo 'leuk' of je moet al geluk hebben dat je zonder vooropleiding ergens binnen kan rollen bij iets wat je interesse heeft.quote:
Ga opnieuw opvragen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |