we wachten op Slayerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
De herrie valt bij nadere beluistering wel mee trouwens. Maar het is wel oké.
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.quote:
ik hou je niet tegen!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.
Tom Araya's kenmerkende "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" loeit nú door de huiskamer.quote:
Monstertruckdriver! Die noteer ik voor m'n eerstvolgende request...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
De intro van One doet me denken aan T. Raumschmiere... heb ik ook wel weer eens zin in eigenlijk...
Komt er maar een paar kb binnen als je iets probeert te downloaden? Gezeik heb ik vroeger wel eens gehad. Bleek aan de netwerkkaart te liggen, vaag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef borisz het volgende:
Pff YTfilmpje afspelen op mijn laptop is een ramp tegenwoordig. Ding doet al weken raar. Downloaden is al helemaal de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |