we wachten op Slayerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
De herrie valt bij nadere beluistering wel mee trouwens. Maar het is wel oké.
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.quote:
ik hou je niet tegen!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.
Tom Araya's kenmerkende "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" loeit nú door de huiskamer.quote:
Monstertruckdriver! Die noteer ik voor m'n eerstvolgende request...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
De intro van One doet me denken aan T. Raumschmiere... heb ik ook wel weer eens zin in eigenlijk...
Komt er maar een paar kb binnen als je iets probeert te downloaden? Gezeik heb ik vroeger wel eens gehad. Bleek aan de netwerkkaart te liggen, vaag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef borisz het volgende:
Pff YTfilmpje afspelen op mijn laptop is een ramp tegenwoordig. Ding doet al weken raar. Downloaden is al helemaal de dood.
ach reclame voor forestpoker.com. Dat kan toch helemaal niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Eric is creatief met censuurbalkjes.
[ link | afbeelding ]
Wat waren ze stoer vorig jaar in het voorprogramma van Deep Purplequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rock 'n roll uit den speakers. Heerlijk!
Reblochon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
brie, emmentaler, roquefort en zo'n Franse geitenkaasstaaf.
En rode wijn natuurlijk.
Geloof ik direct. Helaas niets van gezien of gehoordquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat waren ze stoer vorig jaar in het voorprogramma van Deep Purple![]()
![]()
een week terug vroeg Eric: "Is trouwen nog in".quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een week terug vroeg Eric: "Is trouwen nog in".
Sharid "De laatste tijd is het wel weerin".
Eric: "Onder de EO jongeren of ook bij leuke mensen".![]()
Heel erg tof inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Kelly watch the stars![]()
![]()
![]()
wat een geweldige video zat daar bij
![]()
![]()
Zag gister nog de opbouw vanuit de achtbaan kon maar een paar seconden kijken toen scheurden we naar benedenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Lowlands lijkt mij dan wel een tof festival om een keer te checken en opzich nog wel redelijk in de buurt.
Kun je die artiesten wel bekijken als je niet meedoet met de Keiweek, volgens mij is het een afgesloten gebeurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Jotis Voorn staat vanavond op de Grote markt.. Die gast had wel een toffe hit met Chase the mouse (paar keer gedraaid @ SoD). Opzich wel tof om ff te checken
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is van een reclame, weet iemand welke?
Oja, jij was daar natuurlijk in de buurtquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag gister nog de opbouw vanuit de achtbaan kon maar een paar seconden kijken toen scheurden we naar beneden
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef themauster het volgende:
Kun je die artiesten wel bekijken als je niet meedoet met de Keiweek, volgens mij is het een afgesloten gebeuren
Check, thnxquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.
Fantaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |