Het is radio hoor?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef alors het volgende:
Ik vind em wel meevallen voor een debuut. Hij heeft iig niet zo'n nare plofkop als z'n broer.
Tegenwoordig is de factor uiterlijk toch wel wat belangrijker dan pak weg 15 jaar geledenquote:
Ja maar jij zegt z'n debuut valt mee omdat hij geen plofkop heeftquote:
Misschien nog een cursusje begrijpend lezen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt z'n debuut valt mee omdat hij geen plofkop heeft
Dat dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sziget is natuurlijk veel toffer.
Ze gaan de afkorting gebruiken ODOFquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Frank. Juist
Ik vind het geniaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef alors het volgende:
Drieswordt weer heerlijk te kakken gezet
Stille hint naar Frank Dane?quote:DJ-carrièretip: Als je nieuw bent bij een radiostation, wees dan bescheiden. Bijdehand zijn/'stoer doen' wordt meestal niet gewaardeerd!
8 minutes ago via TweetDeck
Ik heb het praatje niet gehoord, maar ik mag toch wel hopen dat dit ludiek was en niet serieus.quote:
Ludiek. En niet zo zuinig ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het praatje niet gehoord, maar ik mag toch wel hopen dat dit ludiek was en niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |