Ga je nu tot 14.00 zulke posts plaatsen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kerel kan echt maar 1 programma maken. Wat een non-talent
Hej hoi !quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Raaaaaamonnnnnnnnnn
Ik heb lekker vrij vandaag, heerlijk genieten dus
Maakt niet uit, ik heb ze gemist toen ze weg waren, dit is een fijne compensatiequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej hoi !![]()
. Geloof dat Flirt Je Stijf wel ontbreekt.
Muziek valt mij eigenlijk nog een beetje tegen, maar wel tof dat ze er weer zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ze gemist toen ze weg waren, dit is een fijne compensatie
Ik moest net alweer lachen om die basslijn
En de muziek is ook alles behalve slecht
Roel heeft geen knoppen op z'n radio.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nu tot 14.00 zulke posts plaatsen?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, terwijl jullie naar dat 538 talentje luisteren, luister is naar Loesje
In de auto niet nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel heeft geen knoppen op z'n radio.
Schijt plaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, terwijl jullie naar dat 538 talentje luisteren, luister ik naar Loesje
Ja met Sander, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Frank Dane straks toch om 16:00 uur?
Ik vind het helemaal niks, stonden vanmiddag de hele tijd ''ballen'' voor de deur hier te schreeuwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Leve de KEI week! Wat een leuke studentes lopen er weer rond in de stad. Zo'n buitenlandse chick was aan het bellen met het thuisfront "er staan hier wel 1000 fietsen!! " (bij Vindicat). Haha dan staat haar nog wat te wachten als ze bij het station terecht komt. Leuk
Ik geef hem wel een kans.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
Voor mijn gevoel past Frank helemaal niet bij 3fm![]()
Haha ja iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Leve de KEI week! Wat een leuke studentes lopen er weer rond in de stad. Zo'n buitenlandse chick was aan het bellen met het thuisfront "er staan hier wel 1000 fietsen!! " (bij Vindicat). Haha dan staat haar nog wat te wachten als ze bij het station terecht komt. Leuk
Dat hadden de meesten hier eerst ook bij Timur. Het kost wat tijd om de juiste toon te vinden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
Voor mijn gevoel past Frank helemaal niet bij 3fm![]()
Ze roepen inderdaad wel om aandacht al die gastenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, stonden vanmiddag de hele tijd ''ballen'' voor de deur hier te schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |