quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gamingroom
Wat staat daar zoal als ik vragen mag?
Dan zou ik gewoon voor leuk LCD'tje van LG gaan ofzo. Goed genoeg dan tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, tv is gewoon voor mn slaapkamer.. dus max. 26 inch is genoeg
okquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor leuk LCD'tje van LG gaan ofzo. Goed genoeg dan toch
Het moet !quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes, wie weet loop je nog tegen wat leuks aan
Alle spelcomputers die tot nu toe uitgebracht zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gamingroom
Wat staat daar zoal als ik vragen mag?
wat voor kabel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het moet !
Kan je bij de mediamarkt ook zo'n nieuwe kabel halen, weet iemand dat?
Wel OK,quote:
alles wat je tussen je tv en apparaten kan knopen hebben ze daar welquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het moet !
HDMI? Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je wil aansluiten, als jij gewoon analoge kabelTV hebt dan moet er gewoon een coax-kabel in, heb je digitale TV met ontvanger moet het ook wel de HD-versie zijn anders gaat het wss gewoon via SCART etc. etc.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het moet !
Nee, gewoon de kabel.. die achter in je tv moet, om te kunnen kijken..quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor kabel?
HDMI kabel bedoel je?
Kijk je analoog? Dan is het gewoon COAX, witte kabel met ronde connector?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de kabel.. die achter in je tv moet, om te kunnen kijken..
coaxquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de kabel.. die achter in je tv moet, om te kunnen kijken..
ja daarom zeg ik.... voor 300 heb je geen full hdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
HD-ready moet je niet eens overwegen
dan heb je een colecovisionquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alle spelcomputers die tot nu toe uitgebracht zijn
`quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik.... voor 300 heb je geen full hd
Maar al hij echt maar 300 euro te besteden heb
Dan zou ik persoonlijk idd nog ff doorsparen tot 400/500 euro. Dan heb je echt veel meer TV. Anders is het nog steeds zo'n net-niet iets.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik.... voor 300 heb je geen full hd
Maar al hij echt maar 300 euro te besteden heb
je interpreteert haar zin verkeerd, het ging er puur om of je budget flexibel is, niet hoe rijk je bentquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Niet iedereen is rijk, verdient goed, of heeft een dubbel inkomen
Nee maar je koopt een TV niet alleen voor NÚ lijkt me. Je wil er ook later wellicht digitaal op kijken, of een bluray'tje oid.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:33 schreef Rauzer het volgende:
Als hij toch geen digitale tv neemt hoeft ie ook geen hdready of full hd toch?
Dit dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je interpreteert haar zin verkeerd, het ging er puur om of je budget flexibel is, niet hoe rijk je bent
Nee die missen we nog inderdaadquote:
Nee joh, over een paar jaar is Patrique beroemd dus koopt ie gewoon weer een nieuwe tv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar je koopt een TV niet alleen voor NÚ lijkt me. Je wil er ook later wellicht digitaal op kijken, of een bluray'tje oid.
atari jaguar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die missen we nog inderdaadEn nog eentje missen we, maar die is tweedehands behoorlijk duur. Weet even de naam niet
True, die ene die hier in R'dam staat bij de MM, kost maar 80.000quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, over een paar jaar is Patrique beroemd dus koopt ie gewoon weer een nieuwe tv.
Dat is een onwijs dingquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, die ene die hier in R'dam staat bij de MM, kost maar 80.000
Dat ding past niet eens in min huisquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een onwijs ding
Die heeft hier ook in Alkmaar gestaan
dat ding is gigantischquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, die ene die hier in R'dam staat bij de MM, kost maar 80.000
goed hoor, alleen heeel weinig geslapen vannachtquote:
KIJK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, over een paar jaar is Patrique beroemd dus koopt ie gewoon weer een nieuwe tv.
`quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je je ziel maar niet verkoopt aan de Tros
Nou, nee hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Muziekfeest op het Plein, met Patrique in hoofdrol
Of aan de E.O. vroeg was ik homo, nu ben ik verkeerd christen. Ik bedoeld bekeerd homo, ik bedoel bekeerd christen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je je ziel maar niet verkoopt aan de Tros
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of aan de E.O. vroeg was ik homo, nu ben ik verkeerd christen. Ik bedoeld bekeerd homo, ik bedoel bekeerd christen.
Das al beter dan de trosquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon 5x Ahoy' in het voorprogramma van Metallica?
Dat kan je toch niet menen? Hoe kan je dat beeld met elkaar verenigen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha
Dat zou wat zijn, trouwens, er werkt wel een homosexuele presentator bij de EO
ja, ik snap het ook niet..quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet menen? Hoe kan je dat beeld met elkaar verenigen?
Uiteraardquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je hebt ook NES/SNES/N64 en alle SEGA consoles en PS1/PS2/PS3?
Klopt.. Ach, bij mij is arie ook welkomquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en bij de KRO was boomsma dan weer welkom! Rare jongens, de christenen!
geen idee dan eigenlijk, 3do?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die hebben we
Ga ff mijn man sms-en
Ik vraag me altijd af waar Arie zich welkom voelt!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. Ach, bij mij is arie ook welkom
Maar hoe kan je dat in godsnaam op 1 TV hebben aangesloten allemaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
We gaan de gamingroom vergroten en opknappenDan zal ik wel nieuwe foto's maken
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
We gaan de gamingroom vergroten en opknappenDan zal ik wel nieuwe foto's maken
niet allemaal tegelijk he, kwibusquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dat in godsnaam op 1 TV hebben aangesloten allemaal
Wel gaaaf![]()
Nee okay, maar das wel toch het leukste/handigstequote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet allemaal tegelijk he, kwibus
ik heb al heel lang zitten zoeken naar een soort van switch waar ik er een hoop op kon aansluitenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, maar das wel toch het leukste/handigste![]()
Ik zou anders wel gek worden van iedere keer kabels wisselen e.d. als je eens een andere console even wil gebruiken.
Maar goed, dan heb je meer dan 1 TV nodig, en vreet het stroom als je al die adapters standaard inplugged, dus das ook niet echt te realiseren.
Maar hoe doe je dat dan eigenlijk als je zwanger bent C_AHeb je nog een kamertje over?
Alleen de xbox 360 en de PS3 staan aangeslotenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dat in godsnaam op 1 TV hebben aangesloten allemaal
Wel gaaaf![]()
gewoon een dekentje in het gootsteenkastje pleurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan eigenlijk als je zwanger bent C_AHeb je nog een kamertje over?
Mjah je hebt ze wel voor scart, of HDMI, maar echt eentje die ook RGB of composite en nog een aantal scart en HDMI aansluitingen verzorgd én een goeie kwaliteit zonder verstoring levert is niet echt te vinden neequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb al heel lang zitten zoeken naar een soort van switch waar ik er een hoop op kon aansluiten
mijn conclusie is dat ik maar gewoon een kastje moet gaan solderen, want het is er niet
ja die is hier ook nauwelijks te krijgen geloof ikquote:
We hebben nu 3 slaapkamers.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer klussen, mijn laatste dag van de vakantie
succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer klussen, mijn laatste dag van de vakantie
succesquote:
Ah ok, lekker aan de klus dus als het zover isquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben nu 3 slaapkamers.
De zolder is de gamingroom
Van 1 slaapkamer gaan we 2 slaapkamers maken.
Dus hebben we 3 slaapkamers op de eerste verdieping
1 slaapkamer
1 eventuele babykamer
1 computer kamer
en nog een paar coax aansluitingen, want ze zitten natuurlijk allemaal op hetzelfde kanaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah je hebt ze wel voor scart, of HDMI, maar echt eentje die ook RGB of composite en nog een aantal scart en HDMI aansluitingen verzorgd én een goeie kwaliteit zonder verstoring levert is niet echt te vinden nee
Tis wel een leuk projectje jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nog een paar coax aansluitingen, want ze zitten natuurlijk allemaal op hetzelfde kanaal![]()
maar als ik zo'n doosje ga solderen, gooi ik er ook wel meteen een paar relais in om de adapters te schakelen
Mijn man en ik zijn beide gamersquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja die is hier ook nauwelijks te krijgen geloof ik
zit ik dan, mijn "collectie" bestaat uit een xbox360, een gamecube, een megadrive en een atari 2600
niets mooier dan pacman of pitfall spelen op een full hd scherm tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man en ik zijn beide gamers
Veel van marktplaats gehaaldmeestal voor een prikkie...
Atari doet het ook nog
Ik zoek alleen nog het spelletje MouseTrap
Laatst nog de commodore 64 opgestart..... gewoon 20 minuten wachten tot het spel opgeladen was
Maar wel heerlijk die retrogames
Ik schoot al letterlijk in de lach toen ik m'n SNES aansloot en Mario in Full HD ging spelen, en dan die geluidjes in 5.1quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niets mooier dan pacman of pitfall spelen op een full hd scher toch
Wat voor een beeldeffect geeft dat dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik schoot al letterlijk in de lach toen ik m'n SNES aansloot en Mario in Full HD ging spelen, en dan die geluidjes in 5.1![]()
pixels ter grootte van je duimquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor een beeldeffect geeft dat dan?
Sowieso SMK op de SNES.
Nou tis gewoon het oude beeld, en dan wat uitgerekt, het is niet ineens stukken mooier ofzo. De kleuren zijn wel wat duidelijker, en vooral die herkenbare sound over 5.1 is wel grappigquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor een beeldeffect geeft dat dan?
Sowieso SMK op de SNES.
hoorde gister voor het eerstquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
O jeej, die Loesje plaat. Nu al genoeg gehoord.
Ik hoorde hem vorige week ofzo op 3fmquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dat kan heel goed hoor. Hij is pas een klein weekje in de running. Je zult veel mensen voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |