Pilletje extra genomen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo.
Gisteren kinderfeestje.. Wat nou bloeddruk.
Hij moet wel, anders feesten die kinderen hem er uit.quote:
5 uur vanmorgen? Doe je goed!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb de laatste echt om een uur of vijf naar huis gestuurd.. Dat waren geen kinderen trouwens maar volwassenen die a.s. donderdag niet konden (en die altijd erg slecht aanvoelen wanneer het tijd is om op te kazen
).
Ja toch nog he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
5 uur vanmorgen? Doe je goed!
Mja.. Ik zie het zo welquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe jij nou maar zorgen dat we op kraamvisite kunnen komen T!
Ik verloor bloed gisteravond na hevige krampen. Dus even een check up voor de zekerheid.quote:
Denk ik ook niet. Maar anders heb ik zo'n rot vakantie volgende weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Goed idee van die checkup maar vast niks aan de hand..
Misschien zie ik nu ook wel hoeveel het er zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Nee groot gelijk om ff te laten checken hoor, met zo'n ongerust gevoel op vakantie is niks.
het joch is al drie keer geschorst geweest vorig jaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn dochter zit in groep 3 naast een jongetje wat in de kleutergroepen al 2 keer geschorst is
Heeft dat joch toevallig een capuchon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
het joch is al drie keer geschorst geweest vorig jaar![]()
En het was vanmorgen druk bij de directeur met ongeruste ouders die dat joch niet op school willen hebben![]()
Volgens de vader van een vriendje (die vanmorgen dus ook bij de directeur was) hoeven we ons geen zorgen te maken. Voor de zekerheid maar veel klagen
D'r zijn in de kleuterklassen met 2 kindjes problemen geweest. Met deze fijne Malik dus en in Saskia d'r klas was het minst aangepast ventje een zekere Bharan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
ET, Swets, ik las het op de Twittert. Drie keer geschorst op de kleutergroepen, ik wist geeneens dat het kon..
Ik hoor het al, dat begint goed...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
D'r zijn in de kleuterklassen met 2 kindjes problemen geweest. Met deze fijne Malik dus en in Saskia d'r klas was het minst aangepast ventje een zekere Bharan.
En dan vragen nog mensen af hoe Wilders toch zo opkomt. Godbetert kleuters die geschorst moeten worden omdat ze de boel letterlijk terroriseren.
Dat dus..quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Dat dus..
Ik ben in verwachting van een tweeling.. En alles is goed
2 Wipkuikentjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Nog een keer gefeliciteerd.
Twee wipkuikentjes dus over 18 jaar + 8 maanden?.
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
Whappa!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
kan beide zijn. Er zullen wel twee embryo's zijn terug geplaatst. Als die alletwee zijn blijven plakken is het een twee-eiige tweeling. Is er eentje uitgevallen, maar ontwikkeld die ander zich als tweeling, is het een-eiigquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat dan gelijk een 1-eiige of hoe werkt dat? Ben een beetje een amateur wat dat betreft he.
Kan beide.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat dan gelijk een 1-eiige of hoe werkt dat? Ben een beetje een amateur wat dat betreft he.
En waarom weet jij dat soort dingen dan weer? Hmm? Wil je misschien OOK iets vertellen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan beide.
Een één eiige tweeling krijg je als een eitje na bevruchting bij het splitsen zich scheidt (en verder groeit).
Een twee eiige krijg je uit twee eitjes..
Ik excelleer in totaal overbodige en nutteloze feitjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat soort dingen dan weer? Hmm? Wil je misschien OOK iets vertellen?.
Wacht maar tot over een maand of 9.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:36 schreef Tally het volgende:
Wie neem ik in de malingIk kan helemaal niet slapen
Kan me helemaal niets schelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wacht maar tot over een maand of 9..
Nou, dan zeg je toch dat de koffie klaar staat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Of ik even een interne software audit tool wil runnen en de uitkomst even naar hun wil mailen anders komen ze het zelf doen
Dat zeg ik dan wel , maar ik ben zelf wel even afwezig die dagquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, dan zeg je toch dat de koffie klaar staat?
Dat is niet van de BSA man. Dat is waarschijnlijk van één of ander bedrijf die je licenties op orde wil brengen, zodat als de BSA een keer aanklopt dat je er klaar voor bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Of ik even een interne software audit tool wil runnen en de uitkomst even naar hun wil mailen anders komen ze het zelf doen
Mwah als er met het mooie logo van de BSA aan de bovenkant aan de onderkant , webadres en telefoonr van BSA nederland lijkt het me toch echt van de bsa vriendquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is niet van de BSA man. Dat is waarschijnlijk van één of ander bedrijf die je licenties op orde wil brengen, zodat als de BSA een keer aanklopt dat je er klaar voor bent.
Meid, je hebt het er maar druk mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef E.T. het volgende:
Plasmoeder in het zwembaden dem wat is het heet hier. Gelukkig werken die extra 3G masten in de regio best goed, nu prima verbinding hier terwijl ik voor de vakantie echt geen verbinding had hier.
het leven van een huismoeder wordt meestal onderschatquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meid, je hebt het er maar druk mee.
Ach, ik kijk de laatste tijd wel eens Gooise Vrouwen, en ik vind dat nogal meevallen, eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef E.T. het volgende:
het leven van een huismoeder wordt meestal onderschat
Heel raarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag een plek op een andere school
*kuch* zullen we het proberen gewoon eerst bij 1 te houden gewoon ofzo ?quote:
Ja een tweelingquote:
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ja zat ik me ook net te bedenken.. Wij zijn ook al 'klaar' immers.
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja een tweeling
Ik ben er onwijs blij mee maar gisteravond raakte ik wel even in paniek
Aan 1 kind zitten ook bepaalde voordelen J!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookMaar gezien de moeite die het kost eerst maar is kijken hoe het is met 1 en als dat allemaal goed gaat een 2e ofzo.
Want hij stond al te behangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er gister achter dat de kinderwens van hubbie groter is dan ik had verwacht
Mja dat weet ik. Tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor.. Maar gaat goed komen! Daweetjehe!
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Nee. Toen zijn collega's zeiden: Dan ben je meteen klaar met een tweeling. Gaf hij als antwoord: Wie zegt dat ik er maar 2 wil?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want hij stond al te behangen?
ik kan er nog niet over mee praten , maar ik schijn vanaf jongsafaan al gek te zijn op kinderen !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Gewoon alles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Jullie hebben echt mooie kindjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zó goedkoop is 1 kind nou ook weer niet S.
Precies ,plus je abbo op je phone verloopt wel ergens in de toekomst koop je dan de iphone 4.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch eigenlijk..
Maarja dan moet ik ook weer een HD ontvanger en dat spul heb ik net allemaal nieuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies ,plus je abbo op je phone verloopt wel ergens in de toekomst koop je dan de iphone 4.
Weet je hoe duur allemaal! Ik moet ook nog geld overhouden voor de zielige negertjes belasting en m'n biologische yoghurt J!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
Als je dat net hebt gekocht wat voor een prutser ben je dan als je dat niet gelijk HD hebt gekocht ?
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ohnee wacht 1,3% niet westerse-allochtonen bij ons in het dorp..
CI+ slot in je Samsung met HD ontvangerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maarja dan moet ik ook weer een HD ontvanger en dat spul heb ik net allemaal nieuw.
De vrouw wil een HD recorder S.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
CI+ slot in je Samsung met HD ontvanger
Bij ons nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.
Ze heeft niks te willen KoM.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De vrouw wil een HD recorder S.
Ik heb geen idee hoeveel van die kleurlingen wij in het dorp hebben , elke is er in elk geval 1 teveel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.
Nou mongolen met kinderen kunnen het wel waarderen als ze de tv op pauze kunnen zetten als ze ff wat zitten te kijken en 10x per uur naar boven moeten voor een plasje/drinken/smoesje/etc. En áls ik een keer tv kijk is dat geen crap dat op uitzending gemist komt enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef Joene het volgende:
Welke mongool neemt er nog op sinds uitzending en rtlgemist.
Bij ons in de straat sinds kort allemaal jonge stelletjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
Bij ons wonen alleen maar bejaarden.
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons in de straat sinds kort allemaal jonge stelletjes.
Bestaat dat? Welluke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef Joene het volgende:
Man man koop dan gewoon een knappe tv die ook kan onthouden een uurtje ofzo weet ik veel al die aparte apparaten shit zuigt.
Zouden mijn buren ooit ook dood gaan ? Liefst een beetje snel ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.
Hier komt er dan gewoon een antiliaan, surinamer, turk, marokkaan of tokkie wonen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.
Nou mijn semi-bejaarde buren moeten nog erg lang mee aub. Die mensen heb je totaal geen last van. Liever bejaarden dan Sjon de Bouwvakker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Zouden mijn buren ooit ook dood gaan ? Liefst een beetje snel ?
ik hopp dat als mijn buren dood gaan ,dat er een jong stel komt wat elke avond neukt als konijnen ofzo en een buuf met goeie jesters.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou mijn semi-bejaarde buren moeten nog erg lang mee aub. Die mensen heb je totaal geen last van. Liever bejaarden dan Sjon de Bouwvakker.
Ok dat is wel aardig. *bookmarkt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:32 schreef Joene het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)rd_detail&returnurl=
Usbstick erin en klaar
500 ? whehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef KingOfMars het volgende:
Mja weet je wat het is, ik heb niet het idee dat ik wat mis qua tv nu. Heb nu een mooie breedbeeld dinges, groot genoeg voor onze ieniemienie huiskamer, en dat HD zal vast allemaal harstikke mooi zijn enzo (zie het bij m'n pa wel eens) maar ik weet niet of het een dikke 500 euro-mooi is zeg maar.
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
500 ? whehehehe
Deze met die pvr is 1400 Jzonder ziggo module van 80 euro
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Ik heb nu voor op de slaapkamer een 32" gekocht met CI+ module voor 400 euro.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.
Precies. En dan hoop ik dat de 3d tv zonder Bril beschikbaar is voor normale prijzen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.
Maar wat ik zei, ik zou dan ff af willen wachten tot de 2e generatie. Die zal in januari/februari wel aangekondigd worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
Iemand die ik ken heeft hem en is er rete blij mee en heeft hem gejeelbreekt.
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Nog paar dagenDan ga ik mooie foto's maken in Italië
Nee daar ben ik vorig jaar geweest. Nu is het in de bergenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.
Ja ik zie de PM wel tegemoet he! Dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
niet? simlock vrij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
4!!!!!! Hubbie ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EET SMAKELIJK, JULLIE DRIE!!!11111
Irrelevant.quote:
Simlock vrij jaquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Irrelevant..
MAAR GOED, OOK EET SMAKELIJK VOOR HUBBIE, DE BUUF EN HOUZERT!!!1111
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
2 kuikentjes voor Tally
Of 3 voor 6 ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 voor 2 meier. Of 2 voor 4 meier.
Gewoon zo Digitaal zonder analoog gepiep ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is gewoon DIGITAAL internet tegenwoordig! Via een router!
Digitaal internet via de router...
Niet? hoeveel dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
Zo goeiekoop bennen ze ook weer niet Swets,
zonder oscilloscoop op je routert!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zo Digitaal zonder analoog gepiep ?
639 Ex. moet ik nu betalen.quote:
Maar ik heb nog een goeie tip gegeven in de digitale router.quote:
das relatief goedkoop jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
639 Ex. moet ik nu betalen.
En onder de 600 als ik de bulk bestel
Ware liefdequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb hier gewoon prachtige visuals bij: http://www.nu.nl/binnenla(...)-vrouw-motorkap.html.
Grote jongen, stop nu maar... het is niet grappig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Joene het volgende:
Whehehehe dat digitaal internet topic, ik loop lekker te kloten
Ga wegwezen hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Grote jongen, stop nu maar... het is niet grappig.
quote:
Ok "Swetsenegger"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand die zichzelf 'smegmanus' noemt en dan anderen verwijt niet grappig te zijn...
Maar ik ga alweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
DIe is boos op mij omdat ik via semi lollige trieste opmerkingen serieus probeer te helpen bij digitaal internet topic J.
In 2001 waren we daar danig van onder de indruk geweest ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, hij gaat nu met doorkras tags quotes wijzigen. Ja... daar hebben we niet van terug!
Maja toen hadden wee nog topixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In 2001 waren we daar danig van onder de indruk geweest ja.
Jups, zit er aan te denken om misschien eens te kijken of het leuk is om te programmeren mbv de Android SDK.quote:
Het is toch godsgeklaagd JK. Het lijkt wel oktober.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Staan je toppen al te rotten met al die regen?
Is binnen zetten nog een optie, of meur je dan zelf de pan(d) uit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Het is toch godsgeklaagd JK. Het lijkt wel oktober.
M'n planten staan er zo bij.
Dan meur je weg ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is binnen zetten nog een optie, of meur je dan zelf de pan(d) uit?
Vanmiddag in ieder geval zon volgens Helga van L.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Dan meur je weg ja.Maar er is nog niets aan de hand hoor. Ze staan nog niet in de bloei dus nu kunnen ze de regen nog wel hebben. Hopen op beter weer de komende tijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanmiddag in ieder geval zon volgens Helga van L.
ik heb het al druk als ik aan werken denk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
pff, ik heb het godverredomme druk
Was 't wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Zo ziekenhuis troep voor vandaag weer gehad , morgen weer
Yups gaat goed , morgen nog xtje check en dan punctie etc plannen.quote:
Meuj!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Yups gaat goed , morgen nog xtje check en dan punctie etc plannen.
ik heb alleen maar puike ideetjes J. Zoals nu zometeen met de auto naar de garage om vervolgens bij de bank mn faillisement aan te vragen ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit was trouwens een puik idee van je.
*slurp*
APK tijd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb alleen maar puike ideetjes J. Zoals nu zometeen met de auto naar de garage om vervolgens bij de bank mn faillisement aan te vragen ofzo.
Neehoor, gewoon de blower stuk .quote:
Jawel maar toch.quote:
Nope .... maar we zijn al een poosje aan het kijken / zoeken en dan is een andere auto ms een beterder plan dan investeren in dezequote:
We hebben 900 euro korting gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, da's allemaal peanuts, koppakking vervangen bij mijn glideride was ruim ¤ 1500,-.
Mijn man heeft daar gewerktquote:
Goed bezig daar!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Joene het volgende:
Nou dat valt mee wrs ken die het voor 150 euro's max wel fixen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |