Pilletje extra genomen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo.
Gisteren kinderfeestje.. Wat nou bloeddruk.
Hij moet wel, anders feesten die kinderen hem er uit.quote:
5 uur vanmorgen? Doe je goed!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb de laatste echt om een uur of vijf naar huis gestuurd.. Dat waren geen kinderen trouwens maar volwassenen die a.s. donderdag niet konden (en die altijd erg slecht aanvoelen wanneer het tijd is om op te kazen
).
Ja toch nog he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
5 uur vanmorgen? Doe je goed!
Mja.. Ik zie het zo welquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe jij nou maar zorgen dat we op kraamvisite kunnen komen T!
Ik verloor bloed gisteravond na hevige krampen. Dus even een check up voor de zekerheid.quote:
Denk ik ook niet. Maar anders heb ik zo'n rot vakantie volgende weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Goed idee van die checkup maar vast niks aan de hand..
Misschien zie ik nu ook wel hoeveel het er zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Nee groot gelijk om ff te laten checken hoor, met zo'n ongerust gevoel op vakantie is niks.
het joch is al drie keer geschorst geweest vorig jaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn dochter zit in groep 3 naast een jongetje wat in de kleutergroepen al 2 keer geschorst is
Heeft dat joch toevallig een capuchon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
het joch is al drie keer geschorst geweest vorig jaar![]()
En het was vanmorgen druk bij de directeur met ongeruste ouders die dat joch niet op school willen hebben![]()
Volgens de vader van een vriendje (die vanmorgen dus ook bij de directeur was) hoeven we ons geen zorgen te maken. Voor de zekerheid maar veel klagen
D'r zijn in de kleuterklassen met 2 kindjes problemen geweest. Met deze fijne Malik dus en in Saskia d'r klas was het minst aangepast ventje een zekere Bharan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
ET, Swets, ik las het op de Twittert. Drie keer geschorst op de kleutergroepen, ik wist geeneens dat het kon..
Ik hoor het al, dat begint goed...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
D'r zijn in de kleuterklassen met 2 kindjes problemen geweest. Met deze fijne Malik dus en in Saskia d'r klas was het minst aangepast ventje een zekere Bharan.
En dan vragen nog mensen af hoe Wilders toch zo opkomt. Godbetert kleuters die geschorst moeten worden omdat ze de boel letterlijk terroriseren.
Dat dus..quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Dat dus..
Ik ben in verwachting van een tweeling.. En alles is goed
2 Wipkuikentjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Nog een keer gefeliciteerd.
Twee wipkuikentjes dus over 18 jaar + 8 maanden?.
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
Whappa!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
kan beide zijn. Er zullen wel twee embryo's zijn terug geplaatst. Als die alletwee zijn blijven plakken is het een twee-eiige tweeling. Is er eentje uitgevallen, maar ontwikkeld die ander zich als tweeling, is het een-eiigquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat dan gelijk een 1-eiige of hoe werkt dat? Ben een beetje een amateur wat dat betreft he.
Kan beide.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat dan gelijk een 1-eiige of hoe werkt dat? Ben een beetje een amateur wat dat betreft he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |