Geen idee, wat kan er fout aan zijn dan? Het kastje is gewoon zo aangeleverd door UPC, wij hebben er enkel de kabels ingestoptquote:
Yep, zowel het modem als de router zijn er al even uit geweest. Geen effect.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Alles al even gereset dmv stekker er even uit?
Werken andere apparaten wel op de roeter?
Ziet ie hem helemaal niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Yep, zowel het modem als de router zijn er al even uit geweest. Geen effect.
Ik zit nu op een laptop die wel gewoon het draadloze internet uit de lucht plukt. Maar dat deed die dus altijd al, daarom was er de routeralleen mijn vaste PC wil er dus nog niet aan... en een draadloze netwerkkaart past niet in mijn PC, ik ben dus aangewezen op de WUA die vooralsnog geen internet levert
Op de laptop waar ik nu op zit zit helemaal geen stick.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef smegmanus het volgende:
Je kunt je dus wel aanmelden op het draadloze netwerk met die stick? Krijg je een ip-adres toegwezen?
start > uitvoerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op de laptop waar ik nu op zit zit helemaal geen stick.
Of ik een IP heb op mijn vaste PC... geen idee, waar kan ik dat vinden? Ik ben niet erg thuis in Vista.
sorrie, ja even cmd eerst typenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ipconfig werkt niet. Ik zie wel even kort een schermpje als ik dat intoets maar dit verdwijnt vrijwel onmiddelijk weer uit zichzelf.
Firewall uitgezet... ook geen resultaat.
Ik heb het ook niet over je laptop, maar over je vaste PC.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op de laptop waar ik nu op zit zit helemaal geen stick.
Of ik een IP heb op mijn vaste PC... geen idee, waar kan ik dat vinden? Ik ben niet erg thuis in Vista.
Ik quote jou toch nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn 56k modem was anders wel voor de helft analoog internet
En bij KPN was het helemaal analoog![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Die maakte Graseter al omdat ik de fipo niet had
Dit krijg ik te zien:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
sorrie, ja even cmd eerst typen
http://oit.ncsu.edu/resnet/vista
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daarachter staan wel een hoop cijfers die op IP-adressen lijken, maar of het de juiste zijn
Het is toch lokaal, dus post die nummers evenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien:
Adapter voor draadloos LAN draadloze netwerkverbinding 2:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel
Link-local Ipv6 adres...
Ipv4-adres...
Subnetmasker...
Standaardgateway...
Daarachter staan wel een hoop cijfers die op IP-adressen lijken, maar of het de juiste zijn
Beter lezen, hij heeft al internet via zijn laptop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
Je moet gewoon het volgende doen
UPC modem uit
ROuter uit
UPC modem aan (2 minuten ofzo laten opstarten)
Router aan (minuutje wachten)
Laptop aan / pc aan , et voila internet.
Als je wel een ip krijgt van je router wil niet zeggen dat je ook kan internetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is toch lokaal, dus post die nummers even
Als het niet met 169 begint is het meestal wel goed
Hij heeft internet op de router, dus dit zal niet werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
Je moet gewoon het volgende doen
UPC modem uit
ROuter uit
UPC modem aan (2 minuten ofzo laten opstarten)
Router aan (minuutje wachten)
Laptop aan / pc aan , et voila internet.
Meestal welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je wel een ip krijgt van je router wil niet zeggen dat je ook kan internetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |