Ja een tweelingquote:
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ja zat ik me ook net te bedenken.. Wij zijn ook al 'klaar' immers.
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja een tweeling
Ik ben er onwijs blij mee maar gisteravond raakte ik wel even in paniek
Aan 1 kind zitten ook bepaalde voordelen J!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookMaar gezien de moeite die het kost eerst maar is kijken hoe het is met 1 en als dat allemaal goed gaat een 2e ofzo.
Want hij stond al te behangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er gister achter dat de kinderwens van hubbie groter is dan ik had verwacht
Mja dat weet ik. Tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor.. Maar gaat goed komen! Daweetjehe!
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Nee. Toen zijn collega's zeiden: Dan ben je meteen klaar met een tweeling. Gaf hij als antwoord: Wie zegt dat ik er maar 2 wil?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want hij stond al te behangen?
ik kan er nog niet over mee praten , maar ik schijn vanaf jongsafaan al gek te zijn op kinderen !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Gewoon alles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Jullie hebben echt mooie kindjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zó goedkoop is 1 kind nou ook weer niet S.
Precies ,plus je abbo op je phone verloopt wel ergens in de toekomst koop je dan de iphone 4.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch eigenlijk..
Maarja dan moet ik ook weer een HD ontvanger en dat spul heb ik net allemaal nieuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies ,plus je abbo op je phone verloopt wel ergens in de toekomst koop je dan de iphone 4.
Weet je hoe duur allemaal! Ik moet ook nog geld overhouden voor de zielige negertjes belasting en m'n biologische yoghurt J!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
Als je dat net hebt gekocht wat voor een prutser ben je dan als je dat niet gelijk HD hebt gekocht ?
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ohnee wacht 1,3% niet westerse-allochtonen bij ons in het dorp..
CI+ slot in je Samsung met HD ontvangerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maarja dan moet ik ook weer een HD ontvanger en dat spul heb ik net allemaal nieuw.
De vrouw wil een HD recorder S.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
CI+ slot in je Samsung met HD ontvanger
Bij ons nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.
Ze heeft niks te willen KoM.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De vrouw wil een HD recorder S.
Ik heb geen idee hoeveel van die kleurlingen wij in het dorp hebben , elke is er in elk geval 1 teveel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wonen bij mij alleen al in mijn straat.
Nou mongolen met kinderen kunnen het wel waarderen als ze de tv op pauze kunnen zetten als ze ff wat zitten te kijken en 10x per uur naar boven moeten voor een plasje/drinken/smoesje/etc. En áls ik een keer tv kijk is dat geen crap dat op uitzending gemist komt enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef Joene het volgende:
Welke mongool neemt er nog op sinds uitzending en rtlgemist.
Bij ons in de straat sinds kort allemaal jonge stelletjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
Bij ons wonen alleen maar bejaarden.
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons in de straat sinds kort allemaal jonge stelletjes.
Bestaat dat? Welluke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef Joene het volgende:
Man man koop dan gewoon een knappe tv die ook kan onthouden een uurtje ofzo weet ik veel al die aparte apparaten shit zuigt.
Zouden mijn buren ooit ook dood gaan ? Liefst een beetje snel ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.
Hier komt er dan gewoon een antiliaan, surinamer, turk, marokkaan of tokkie wonen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat is als de bejaarden in kwestie doodgaan. Zie je hier ook wel een beetje gebeuren al.
Nou mijn semi-bejaarde buren moeten nog erg lang mee aub. Die mensen heb je totaal geen last van. Liever bejaarden dan Sjon de Bouwvakker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Zouden mijn buren ooit ook dood gaan ? Liefst een beetje snel ?
ik hopp dat als mijn buren dood gaan ,dat er een jong stel komt wat elke avond neukt als konijnen ofzo en een buuf met goeie jesters.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou mijn semi-bejaarde buren moeten nog erg lang mee aub. Die mensen heb je totaal geen last van. Liever bejaarden dan Sjon de Bouwvakker.
Ok dat is wel aardig. *bookmarkt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:32 schreef Joene het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)rd_detail&returnurl=
Usbstick erin en klaar
500 ? whehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef KingOfMars het volgende:
Mja weet je wat het is, ik heb niet het idee dat ik wat mis qua tv nu. Heb nu een mooie breedbeeld dinges, groot genoeg voor onze ieniemienie huiskamer, en dat HD zal vast allemaal harstikke mooi zijn enzo (zie het bij m'n pa wel eens) maar ik weet niet of het een dikke 500 euro-mooi is zeg maar.
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
500 ? whehehehe
Deze met die pvr is 1400 Jzonder ziggo module van 80 euro
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Ik heb nu voor op de slaapkamer een 32" gekocht met CI+ module voor 400 euro.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.
Precies. En dan hoop ik dat de 3d tv zonder Bril beschikbaar is voor normale prijzen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.
Maar wat ik zei, ik zou dan ff af willen wachten tot de 2e generatie. Die zal in januari/februari wel aangekondigd worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
Iemand die ik ken heeft hem en is er rete blij mee en heeft hem gejeelbreekt.
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Nog paar dagenDan ga ik mooie foto's maken in Italië
Nee daar ben ik vorig jaar geweest. Nu is het in de bergenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.
Ja ik zie de PM wel tegemoet he! Dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
niet? simlock vrij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
4!!!!!! Hubbie ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EET SMAKELIJK, JULLIE DRIE!!!11111
Irrelevant.quote:
Simlock vrij jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |