Dat klinkt als een leuk boek Caroline

Ik heb net 4 pagina's bijgelezen (dit topic gaat snel ineens

) maar ik ben nu alweer de helft vergeten wat er is gezegd.

Iig Sylvana

voor jou en Bos81 heel goed dat je even je hart komt luchten hier, gewoon doen! En Francis 'welkom' in dit topic, post gerust berichten als je iets kwijt wil! Dat zijn even de dingen die me nu te binnenschieten, maar voor de rest iedereen natuurlijk een dikke

!
Oei, dacht ik helemaal van mijn depressie af te zijn, sleept het toch nog wat langer mee dan gedacht. Het ging de afgelopen 2 maanden heel goed maar ik had afgelopen weekend een mental breakdown helaas. Er is wel iets kuts gebeurd wat ik er even niet bij kon hebben. Het is niet het einde van de wereld maar op dat moment vond ik het wel even heel erg. Kort samengevat: ik zit dus net bij een studentenvereniging en nu moeten we jaarclubs vormen bestaande uit minimaal 6 personen. Ik had al 5 weken ofzo een groepje van 6 meiden, allemaal leuk en gezellig, en we hadden keiharde afspraken dat we elkaar niet in de steek zouden laten. Nou je voelt hem aankomen; 2 zijn afgelopen weekend naar een andere groep overgestapt. Ik zat dat weekend alleen op mijn kamer om te studeren en toen ging ik maar piekeren enzo... en toen voelde ik me dus ineens weer heel depressief. Ben helemaal overstuur naar mijn ouders gegaan enzo, het was echt vreselijk en ik dacht echt dat ik terug bij af was. Het was echt heel kut.

Niet zozeer omdat ik het nou zo vreselijk vond dat die groep uit elkaar is gevallen (ja ook wel natuurlijk) maar meer omdat ik bang was dat het allemaal weer niet ging lukken en dat het weer zo'n kutjaar als vorig jaar zou worden.
Dus ik heb me weer echt vreselijk gevoeld... heb tegen m'n ouders geroepen dat ik uit het raam zou springen (ik woon op de 14e) en toen schrokken ze zich kapot enz. Naja ik heb daar toch (gelukkig) niet de ballen voor, maar zo voelde ik me wel op dat moment.
Maar weetje? Maandag werd ik wakker en toen voelde ik me ineens zó gemotiveerd. Echt zo van: wat een gezeik, hier ga ik mijn energie niet aan verspillen! Ik voelde me ineens zo sterk

En nu nog steeds! Het klopt wel écht dat je sterker komt uit kutte dingen. Ik heb nu echt schijt aan die vereniging, fuck them! Alsof dit het belangrijkste in mijn leven is ofzo! Ik heb alweer wat andere plannetjes van wat ik wil gaan doen wat me ook superleuk lijkt. Die hele vereniging kan me gestolen worden

En ik heb er wel 2 vriendinnen ('achterblijvers' ook uit mijn groepje) aan overgehouden die er precies zo over denken. Dus wat dat betreft is het een win-situatie.
Het is alweer een veel te lang verhaal geworden

Maar ik wou het ff van me af typen. Ik merk wel dat áls ik een terugval heb, die meteen wel erg heftig is. Maar ik merk ook dat ik er weer sterker uitkom, en dat vind ik echt zo fijn! I won't let them get me!