quote:The 1954 OSCA MT-4 sports racer is the world's most famous sports-racing OSCA. Its dual-overhead-cam four displaced just 1-1/2 liters (1,452 cc), and horsepower totaled only 130 at 6,300 rpm. No matter -- at the 12 Hours of Sebring (Florida) in 1954 this little OSCA slayed the giants.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
ja, verschrikelijk dat altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet weten, behalve alexxxxx en 1 van zijn scharrels die hier dan sporadisch poste
En jij post niet waar zij posten wil je zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, verschrikelijk dat altijdalsof ze me controlerenof zo
er lezen zelfs exen van me mee hier, en in andere topics waar ik post, echt , bah
volgens mij post ik op geen enkele plek actief waar exen van me posten? S komt niet meer op fok, R alleen in dat gedeelte van static, daar kom ik niet, M loop ik met een grote boog omheen dus zie ik ook nergens meer posten, O zit hoofdzakelijk in de CUL SC waar ik niet kom, in heel CUL niet, en D was vandaag voor het eerst sinds 'de rel' weer op het forum, maar dat was toeval dat ik ook in dat topic zit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:19 schreef Anne het volgende:
[..]
En jij post niet waar zij posten wil je zeggen.
En dan nog, volgens mij doet iedereen dat. Ik wed dat Tim hier ook nog wel eens meeleest.
Haaai.
Ik had het eigenlijk over de periodes waarin het aan was. Jij haalde die mensen zelf hierheen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij post ik op geen enkele plek actief waar exen van me posten? S komt niet meer op fok, R alleen in dat gedeelte van static, daar kom ik niet, M loop ik met een grote boog omheen dus zie ik ook nergens meer posten, O zit hoofdzakelijk in de CUL SC waar ik niet kom, in heel CUL niet, en D was vandaag voor het eerst sinds 'de rel' weer op het forum, maar dat was toeval dat ik ook in dat topic zit.
dus war je dat op baseerd?
hoorje niet al lang op bed te liggen?
weinig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef Barcaconia het volgende:
'de rel'? Wat heb ik gemist.
Daarnaast was de barbecue geniaal. Geen BBQ-spullen kopen dus met een steeksleutel 3/4 en 13/16 en 2 schroevendraaiers het vlees beoordelen en omdraaien, tot veel vermaak van omstanders
ik was nog jong en dom. en sinds je geboortequote:Op maandag 16 augustus 2010 01:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over de periodes waarin het aan was. Jij haalde die mensen zelf hierheen bijvoorbeeld.
Sinds wanneer ben jij mijn moeder?
Alex had een vriendinnetje. En ineens stond er in KDP een foto van het vriendinnetje, met laforest erachter die d'r tiet greep en in d'r nek aan het lebberen was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:28 schreef Barcaconia het volgende:
'de rel'? Wat heb ik gemist.
Daarnaast was de barbecue geniaal. Geen BBQ-spullen kopen dus met een steeksleutel 3/4 en 13/16 en 2 schroevendraaiers het vlees beoordelen en omdraaien, tot veel vermaak van omstanders
Joh, je hebt het een aantal weken terug nog gedaan. Ik noem een MarijkeZwolle.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog jong en dom. en sinds je geboorte
die kwam hier pas nadat het al uit was, z eis hier begonnen te posten toen ze een eigen auto kreeg, die kreeg ze in februari en toen waren we al een paar weken uit elkaar. en die post hier al een hele tijd niet meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Joh, je hebt het een aantal weken terug nog gedaan. Ik noem een MarijkeZwolle.
Die andere dan. Windinges.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kwam hier pas nadat het al uit was, z eis hier begonnen te posten toen ze een eigen auto kreeg, die kreeg ze in februari en toen waren we al een paar weken uit elkaar. en die post hier al een hele tijd niet meeren ik heb haar hier absoluut niet naar toe gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Vrouwenquote:
Wat! Ik ben best lief. Vraag maar een Ml-tje bijvoorbeeld. Denk ik. Waarschijnlijk. Misschien.quote:
jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:41 schreef Anne het volgende:
Ach gossie en met MZ heb je alweer ruzie?
Shiiit. Nu kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jamaar die ging weg uit de SC vóór ze mij stom vond, omdat ze jou stom vond, geloof ik
Ik ben iig blij dat ze nu ook uit het Limburg topic weg is.. alleen wel jammer dat het topic in de tussentijd dood is gegaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Shiiit. Nu kan ik niet meer slapen.
Daar zou ik niet aan beginnen. Ik lees alleen nog maar terug als het over bier, tieten of auto's gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:43 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu trouwens deel neem aan het gesprek.
Anders moest ik dat morgenvroeg allemaal teruglezen.. Daar word je niet vrolijk van!
ik had vanavond bijna een HJ open gedaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan beginnen. Ik lees alleen nog maar terug als het over bier, tieten of auto's gaat.
brabantquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had graag een biertje gedronken tijdens de BBQ, maar bierin
publiek
is
verboden
PTA waardige BBQ Barcaquote:
*noteertquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:31 schreef Barcaconia het volgende:
Het bleek dat het dunne deel van een drumstick precies opgepakt kon worden met een 3/4"sleutel. Zonder te vallen en netjes klemmen dus
Whehe, buienradar roeleertquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:37 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto staat nog open buiten, omdat het nog steeds 30 graden en zonnig is.
*SD jaloers maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nou, het topic zelf heb ik eigenlijk nooit op geklikt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
!
Je wilt toch niet vertellen dat je dit topique had gemist heah![]()
Het einde van de TVP
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja niet normaal.
tegen dat ik mijn tvt's bekijk is de slowchat al weer vol
Gelukkig maar dat je ze hebt gezet dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
Ja niet normaal.
tegen dat ik mijn tvt's bekijk is de slowchat al weer vol
243 euro............ best duur die koffie daarquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh jee, dat gaat weer geld kosten
overleg over de familie leenauto met mn broer? (ik heb 4 auto's die allemaal kapot zijn, mijn broer heeft er 10, ook allemaal kapot.... blok van zn daily drive opgeblazen.. (LaRo blokquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gestolen? Car jacking? Joyriding?
Misschien is het genetisch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overleg over de familie leenauto met mn broer? (ik heb 4 auto's die allemaal kapot zijn, mijn broer heeft er 10, ook allemaal kapot.... blok van zn daily drive opgeblazen.. (LaRo blok) )
Gaat goed bij julliequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overleg over de familie leenauto met mn broer? (ik heb 4 auto's die allemaal kapot zijn, mijn broer heeft er 10, ook allemaal kapot.... blok van zn daily drive opgeblazen.. (LaRo blok) )
Is wel mooi geworden!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is die kutkast af
mijn vader had een heel goede auto, maar kon er ook een paar weken ietin rijden, geen APK omdat het chassisnummer niet goed te lezen was, mocht ie nar de RDW om een nieuwe er in te laten meppenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaat goed bij jullie14 auto's en geen een die het nog doet
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Jaja heb terug gelezen en ben van mening dat alexxxxx niet meer z'n scharrels deze kant moet laten komen.
Want tering wat zijn ze lelijk! Kan je in veel gevallen bijna geen vrouw meer noemen!
En nee niet om te stoken. Ben bloed serieus!
over een paar uur sta ik precies een week droog!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
Moeten we niet en pooltje maken over hoe lang Alexxxx dit vol gaat houden ??
Ja, maar hij heeft zijn volgende account al klaar staan. Dan kunnen we het niet meer controleren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
Moeten we niet en pooltje maken over hoe lang Alexxxx dit vol gaat houden ??
Met die account heb ik geen KEL rechten, dus ik blijf nog maar ff bij dezequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zijn volgende account al klaar staan. Dan kunnen we het niet meer controleren.
Wat moet je met KEL als je toch niet aan SEX doetquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met die account heb ik geen KEL rechten, dus ik blijf nog maar ff bij deze
Ja. Zo kan ik het ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zeg dat het géén 3 maanden gaat duren tot de volgende prikaktie
Als je KEL rechten zou hebben zou je dat wetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je met KEL als je toch niet aan SEX doet.
2 weken iig niet. geen sex meer bij eerste dates en zo, en ik wil eerst ook niet datenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef Anne het volgende:
Over 2 weken loopt ie alweer te batsen. En dan roept ie dat die relatie lang stand gaat houden en uiteindelijk is het na een maand alweer uit. En dan roept ie dat ie helemaal nooit niet meer aan sex zal doen.
al ontmaagd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socios + Myraela ??quote:
Euj; look who's talkingquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zonder Niva is het soberzo moeilijker chicks te scoren btw
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:32 schreef Anne het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1496587/3/50#84953265
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1496587/3/50#84953265
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
Ohw, hehe. KPD kon het al niet zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:34 schreef Anne het volgende:.
Is een speciaal forum, voor SD en mij alleen.
Het zit in die blauwe kleur heah ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zonder Niva is het soberzo moeilijker chicks te scoren btw
We call that 'backstage'quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, hehe. KPD kon het al niet zijn.
Hey lekkere pappaquote:
Geeft niks, gewoon zorgen dat alle plaatwerkdelen een andere kleur hebben en volhouden dat dat 'design' is ..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen nieuwe deur kopen voor de pandaDat wordt een rode of blauwe deur op een witte fiat panda
![]()
Deel FF met mij dan ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:34 schreef Alfisti het volgende:
Heeft er iemand zuurstof voor mij?
* Alfisti heeft een uur gefietst
supra club nl heeft het forum gesloten. het lijkt definitief hoewel ik het niet écht geloof en denk dat er nog wel iets voor terug komt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef PeuRac het volgende:
GVD, post eens niet zoveelBen even weg en heb iemand op bezoek en ik mis meteen alles
Nieuw domein kopen nieuwe forum software opzetten alles overhevelen. Sponsoren regelen en hoppa eigenaar van een groot supra forumquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
supra club nl heeft het forum gesloten. het lijkt definitief hoewel ik het niet écht geloof en denk dat er nog wel iets voor terug komt.
Maar goed, iedereen zit tot die tijd blijkbaar op shoarmateam.nl ; het is me een potje druk niet normaal hey!
8 nieuwe users in 3 dagen, een zooi nieuwe topics, en ik heb eea opnieuw moeten indelen om de drukte te beheersen.
de grootste supra community van de LuxeBeNe zijn is leuk maar damn wat wordt er veel gepost
Ik dacht er aan om hem gewoon gedeeltelijk op te spuiten met een stencil van een amerikaanse outlawquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geeft niks, gewoon zorgen dat alle plaatwerkdelen een andere kleur hebben en volhouden dat dat 'design' is ..
+ eindelijk afgestudeerdquote:
Thanks; needed thatquote:
Ook warm ??quote:
Had je daar een goede reden voor?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:34 schreef Alfisti het volgende:
Heeft er iemand zuurstof voor mij?
* Alfisti heeft een uur gefietst
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je met KEL als je toch niet aan SEX doet.
Lichte vorm van verstandsverbijstering ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had je daar een goede reden voor?
* PeuRac skate 2u per week, danst 2-3u per week en voetbalt 1,5-2u per weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar niet met dit benauwde qudweer ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac skate 2u per week, danst 2-3u per week en voetbalt 1,5-2u per week
Is niks mis mee, zelfs heel lekker
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar niet met dit benauwde qudweer ?
Jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik mijn mandje uit kwam was alles nog klef van de regen buiten.. nu schijnt hier idd ook gewoon de zon zo nu en dan; 27.9 op de buitentemp meterquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ze zitten er trouwens weer lekker naast met het weerNog geen druppel regen gezien
![]()
Het zou de hele dag gaan regenen![]()
Als je een strandtent/pretpark hebt en mensen gaan uit van die weersvoorspellingen dan schiet je die lui toch kapot
Das smokkelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je er geen in huis hebt.
Hier is het 21-22 graden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik mijn mandje uit kwam was alles nog klef van de regen buiten.. nu schijnt hier idd ook gewoon de zon zo nu en dan; 27.9 op de buitentemp meter
Of zorgen dat je jezelf gelooft als je stelt dat hij niet goed geeikt is, scheef staat, kapot is etc.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je er geen in huis hebt.
Stijldansen, in ballroom en latin. Waarbij ballroom technisch lastiger is en latin lichamelijk zwaarder.quote:
Van waar jij woont ben je met 10min in de auto in het bos. Ga je daar hardlopen? Ohja, do zoiets wel met iemand anders, mijn ervaring is dat ik bij dingen alleen, snel opgeefquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik tennis alleen en zou graag er naast hardlopen. Maar in de stad hardlopen werkt voor geen meter![]()
Op een loopband vind ik geen klap aan dus dan maar tennis.
Maarja aangezien m'n arm naar de tifus is staat dat ook weer op een laag pitje
z'n sensor zal wel in de zon hangen neem ik aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Idd, wtf! Zit je wel in Nederland, SD?
22 of bijna 28 is wel een verschilletje, fristi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:19 schreef Alfisti het volgende:
Hier is het nu 22,2 graden, zo gek is het dus niet.
Hey hallo. En ik dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nsamerica_trail.html
SDWanneer gaan we deze route doen?
Nope, ebn het is op 3 stations inclusief en alcometer 26+quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
z'n sensor zal wel in de zon hangen neem ik aan?
en anders zou ik eens een nieuw station kopen
Geilquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zo'n motor komen je voetjes niet aan de grond
was graag gegaan, maar geld is op he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Lex, moest jij hier niet heen afgelopen weekend? http://www.spitsnieuws.nl(...)asie_in_utrecht.html
Een huisgenootje had veel vrienden van dr uitgenodigd, tering wat een mensen waren dat
ik hou van pijn doen ja, en heb inderdaad in het verleden regelmatig 'speeldates' gehad, met bdsm maar zonder vaginale penetratiequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
wil nog geen sex zeggen
![]()
maybe houd die wel van pijn enzo
wheheh, Koarnjum is het heets van heel NLquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
SD, wat heb je voor chinese rommel gekocht?
ik rij in het buitenland soms voor de lol een stukje met bus, tram en trein ja, maar wil wil altijd een eigen auto bij me hebben op vakantie. Vrijheidquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:39 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1075581/0d9b81e5/pw_p.html.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:15 schreef Alfisti het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1075581/0d9b81e5/pw_p.html
Ik moet ook van die toeters hebben
Youtuben op Hornblastersquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:39 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1075581/0d9b81e5/pw_p.html.
Bij vakanties maak ik soms gebruik van de trein, maar de trein is dan een middel om ergens te komen, meer niet.quote:
Echt hè.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iedereen hier dumpert aandelen of zo?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zo'n motor komen je voetjes niet aan de grond
Wat grappig. Ik ga vrijdag een treinvakantie maken. Ik ga dan meer voor de treinen dan voor de steden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Alicey het volgende:
Bij vakanties maak ik soms gebruik van de trein, maar de trein is dan een middel om ergens te komen, meer niet.
Ik ga voornamelijk met de auto als ik ergens niet per trein kan komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts).quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik rij in het buitenland soms voor de lol een stukje met bus, tram en trein ja, maar wil wil altijd een eigen auto bij me hebben op vakantie. Vrijheid
ik alleen bij Alfisti, want die is cutequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè.Ik klik niet eens, want sowieso Dumpert.
Dat dacht ik al. Vandaar dat ik het er bij meldde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik ga vrijdag een treinvakantie maken. Ik ga dan meer voor de treinen dan voor de steden.
dat niet, wel teveel vrije tijdquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iedereen hier dumpert aandelen of zo?
mag ik je auto een paar weken lenen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk met de auto als ik ergens niet per trein kan komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts).
* Alfisti geeft een perenijsje aan Lexxxxquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen bij Alfisti, want die is cute
Bij grote steden is een auto vaak vrij zinloos en heb je er meer last van dan dat het nuttig is. Maar het grootste deel van de wereld is weer geen grote stad...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef Socios het volgende:
Ik ga voornamelijk met de auto als ik ergens niet per trein kan komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts).
de verouderde techniek, I likequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is er zo leuk aan de trein dan? Naast stinkende mensen zitten?
In elkaar getimmerd worden op het station?in de gure kou staan op het station of mis ik nog een geweldige kant van het openbaar vervoer?
* Alexxxxx likt alfistiquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft een perenijsje aan Lexxxx
Ik neem aan dat ze op zoek zijn naar gebruikte onderdelen? Ebay duitsland al bekeken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mag ik je auto een paar weken lenen?net weer mail van mijn garage, onderdelen is nogal moeilijk aan te komen...
Ik heb al heel vaak ruzie gehad in de treinquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
In elkaar getimmerd worden op het station?in de gure kou staan op het station of mis ik nog een geweldige kant van het openbaar vervoer?
gratis parkeren in een voorstad en dan met de trein/tram/bus naar het centrumquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij grote steden is een auto vaak vrij zinloos en heb je er meer last van dan dat het nuttig is. Maar het grootste deel van de wereld is weer geen grote stad...
Omdat je productiever bent dan met de auto, omdat het een socialere vorm van vervoer is, omdat het sneller is, omdat je niet hoeft te parkeren, omdat je dan alcohol/drugs kunt gebruiken. Redenen genoeg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Serieus, waarom zou je voor je lol met de trein gaan?
Vergeet niet de blerende kinderen, stinkende zwetende dikke mensen, kut hang jongeren. Er is maar 1 voordeel, je ontmoet makkelijk leuke vrouwen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
ja, en ze willen liever geen buitenlandse onderdelen. Heb ze maar wat adresjes ion NL gegegvenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze op zoek zijn naar gebruikte onderdelen? Ebay duitsland al bekeken?
Wtf?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en ze willen liever geen buitenlandse onderdelen. Heb ze maar wat adresjes ion NL gegegvenen anders revisie of nieuw
Zolang je niet in het centrum wilt zijn, valt dat reuze mee. Bijna alle bedrijven hebben bezoekers parkeerplaatsen, eentje reserveren bij het maken van de afspraak en voìla.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij grote steden is een auto vaak vrij zinloos en heb je er meer last van dan dat het nuttig is. Maar het grootste deel van de wereld is weer geen grote stad...
Maar dat is alle andere ellende niet waardquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet niet de blerende kinderen, stinkende zwetende dikke mensen, kut hang jongeren. Er is maar 1 voordeel, je ontmoet makkelijk leuke vrouwen!
Dan elimineer je alweer wat nadelen en heb je wel de voordelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
gratis parkeren in een voorstad en dan met de trein/tram/bus naar het centrum
-hmja? ik word vooral afgeleid...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je productiever bent dan met de auto, omdat het een socialere vorm van vervoer is, omdat het sneller is, omdat je niet hoeft te parkeren, omdat je dan alcohol/drugs kunt gebruiken. Redenen genoeg.
Voor zakelijk verkeer ligt het iets anders, vooral omdat je daar soms aan strakke tijden gebonden bent. Privé is het echter toch weer net iets anders.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Zolang je niet in het centrum wilt zijn, valt dat reuze mee. Bijna alle bedrijven hebben bezoekers parkeerplaatsen, eentje reserveren bij het maken van de afspraak en voìla.
Ik wist idd ook niet dat er nationalistische garagisten bestondenquote:
en dan je station voorbij of je portemonnaie geroldquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
Het enige voordeel van de trein imho is dat je er in kunt slapen.
Ook dat lukt me nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
Achter het stuur zul je echter sowieso op de weg moeten letten.quote:
Dan is de auto geschikter.quote:-van die idioten die tegen je gaan kleten waar je geen zin in hebthet vervoer mag dan sociaal zijn, ik ben niet sociaal
Met de auto in de spits doe je Rotterdam-Brussel echter weer niet in een uurtje en een kwartiertje.quote:-sneller? en dan in Leeuwarden 55 minuten wachten op de bus naar huis.....
Sure, maar dan gebruik je alsnog OV.quote:-niet parkeren is een voordeel, maar te ondervangen met mijn voornoemde methode
Eerste klas heb je daar doorgaans geen last van.quote:-dronken/stonede mensen in de trein..
Moet je er meer hebben?quote:De rest van de redenen?
Alcohol = laten rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je productiever bent dan met de auto, omdat het een socialere vorm van vervoer is, omdat het sneller is, omdat je niet hoeft te parkeren, omdat je dan alcohol/drugs kunt gebruiken. Redenen genoeg.
Dit, en dat ik vaak word betaald om erin te zittenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
Nog zo iets, station voorbij rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan je station voorbij of je portemonnaie geroldslaap ik liever op een parking langs de snelweg ff
Tijd die je anders gewoon zou kunnen gebruiken om iets voor te bereiden. Kortom, productieve tijd i.p.v. reistijd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alcohol = laten rijden
Ik ben productiever met de auto want minder reistijd (soms wel 70% minder!)
Je werkt met lastige jongeren oid?quote:aangezien ik echt niet in de trein ga zitten bellen/overleggen/stukken uitwerken. Daarvoor zijn de gesprekken iets te gevoelig.
Kan net liggen aan de locaties waar je moet zijn.quote:Parkeren is voor mij nooit een probleem, overal waar ik kom is een plek gereserveerd.
Het sociale aspect zal me aan mn reet roesten.
Ik woon bijna in t centrum van Utrecht, 5min bij centraal vandaan, toch is er maar 1 locatie waar ik kom, die sneller met de trein te bereiken is dan met de auto. Klopt toch iets niet dan.
Om een of andere reden werd ik altijd precies een paar minuutjes wakker voor ik het station naderde waar ik moest zijn (heen was het trouwens sowieso altijd de laatste halte). Hebben jullie dat ook niet met je wekker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan je station voorbij of je portemonnaie geroldslaap ik liever op een parking langs de snelweg ff
Voor de prijs van 1e klas kan je een hele mooie auto rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Achter het stuur zul je echter sowieso op de weg moeten letten.
[..]
Dan is de auto geschikter.
[..]
Met de auto in de spits doe je Rotterdam-Brussel echter weer niet in een uurtje en een kwartiertje.
[..]
Sure, maar dan gebruik je alsnog OV.
[..]
Eerste klas heb je daar doorgaans geen last van.
[..]
Moet je er meer hebben?
Je zult echter nog steeds een chauffeur nodig hebben of zelf moeten rijden in die hele mooie auto.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:55 schreef PeuRac het volgende:
Voor de prijs van 1e klas kan je een hele mooie auto rijdenlekker sociaal is dat
![]()
Dan ben je nog langer onderweg en in die tijd doe je niets anders dan rijden, terwijl iemand die de trein pakt korter onderweg is en bovendien werkt in de trein.quote:En mensen met de auto hebben een beter gevoel voor plannen, C.Q. beginnen eerder/gaan langer door. Als ik een hele dag in Brussel moet zijn, ga ik gewoon om kwart voor 7 weg. En pas na 7u weer terug.
Ik werk met 'lastige' volwassen, iets met mensen die al te lang hetzelfde doen en een nieuw kunstje moeten leren. Kan je moeilijk bedrijfsnamen en persoonsnamen rond gaan roepen in een coupequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tijd die je anders gewoon zou kunnen gebruiken om iets voor te bereiden. Kortom, productieve tijd i.p.v. reistijd.
[..]
Je werkt met lastige jongeren oid?
[..]
Kan net liggen aan de locaties waar je moet zijn.
360 euro per maand!?!?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Anne het volgende:
Holy fuck. Ik was toentertijd 235 euro per maand kwijt voor een maandabonnement Boxmeer-Arnhem Velperpoort. Ik zie nu dat het inmiddels ¤ 359,50 kost.
Wtf man.
Werken = geen optie in de trein. Hoogstens een paar mailtjes sturen, maar dat stopt ook bij de grens. Overigens moet ik uit Utrecht komen, dus Utrecht - R'dam - Antwerpen (in mijn geval)quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zult echter nog steeds een chauffeur nodig hebben of zelf moeten rijden in die hele mooie auto.
Maar, de tarieven van OV zijn in Nederland inderdaad wel absurd hoog.
[..]
Dan ben je nog langer onderweg en in die tijd doe je niets anders dan rijden, terwijl iemand die de trein pakt korter onderweg is en bovendien werkt in de trein.
Nou... Daar red je het niet meequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
360 euro per maand!?!?!
Jezus, daar kun je inderdaad een leuke auto voor rijden
Dat is echt lang niet altijd waar. Sterker nog, de trein wint het vaker van de auto dan andersom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
zelfs op benzine is de auto nog goedkoper, sneller en comfortabeler.
Ligt er maar net aan. Kwestie van niet te hard schreeuwen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk met 'lastige' volwassen, iets met mensen die al te lang hetzelfde doen en een nieuw kunstje moeten leren. Kan je moeilijk bedrijfsnamen en persoonsnamen rond gaan roepen in een coupe![]()
Hoewel je met een trein weer geen files hebt (Wel vertragingen natuurlijk).quote:Dus werken in de trein gaat niet op voor mij, als de auto sneller is, kost de trein me dus meer productieve tijd. Heel simpel, als het me echt geld zou schelen, dan zou ik wel met de trein gaan. Helaas is dat niet het geval, zelfs op benzine is de auto nog goedkoper, sneller en comfortabeler. Daar is geen enkel rationeel of emotioneel argument tegen in te brengen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Alicey het volgende:
Hoewel je met een trein weer geen files hebt (Wel vertragingen natuurlijk).
Van binnenstad naar binnenstad zeker. Het verneukeratieve is wel dat je vaak juist niet midden in de stad moet zijn en die laatste paar kilometer verlies je weer alle snelheidswinst mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef Socios het volgende:
Dat is echt lang niet altijd waar. Sterker nog, de trein wint het vaker van de auto dan andersom.
Waarbij op tijd wordt gedefinieerd als niet meer dan 20 minuten ofzo vertraging.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
![]()
Minstens 95% van de treinen rijdt op tijd.
Nee, 5 minuten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Alicey het volgende:
Waarbij op tijd wordt gedefinieerd als niet meer dan 20 minuten ofzo vertraging.
Een trein rijdt niet op tijd, een trein rijdt op railsquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Minstens 95% van de treinen rijdt op tijd.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een trein rijdt niet op tijd, een trein rijdt op rails
Laat ik het dan anders definiëren: minstens 95% van de treinen komt op of binnen vijf minuten na de geplande aankomsttijd aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Alfisti het volgende:
Een trein rijdt niet op tijd, een trein rijdt op rails
Dat is maar een heel klein percentage. Met de auto loopt men vaker vertraging op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Weet je hoe kut 5min vertraging kan zijn?![]()
maar dan mis je je aansluiting nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is maar een heel klein percentage. Met de auto loopt men vaker vertraging op.
Maar die kan ik zelf aansturen door mijn route of rijgedrag te veranderenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is maar een heel klein percentage. Met de auto loopt men vaker vertraging op.
Welke trien?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb trouwens altijd VEEL bagage.. ook leuk in de trien
Een Thalys wel, alleen hebben die paar minuten die die inloopt doorgaans weinig zin op de opgebouwde vertraging.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar die kan ik zelf aansturen door mijn route of rijgedrag te veranderendie trein gaat er echt niet harder om rijden.
Dat ben ik met je eens. Treinen dienen dan ook te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Maar die kan ik zelf aansturen door mijn route of rijgedrag te veranderendie trein gaat er echt niet harder om rijden.
-vertraging bij grote seinstoringen ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
En het compleet uitvallen van treinen rekenen ze voor het gemak niet mee![]()
Morgen ??quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik mag achterop bij SDquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Okey, maar Anne wil ook mee dus hoe moet dat dan?
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel een plekkie voor dat ze er niet af kan vallen, kan ik er denk ik nog nét overheen kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Okey, maar Anne wil ook mee dus hoe moet dat dan?
[ afbeelding ]
Fixedquote:
68 euro per maandquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
Hoe duurt is de sportschool bij jullie bij onbeperkt sporten?
Wowquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
68 euro per maandMeteen de reden waarom ik het ga opzeggen
ik moet over 5 minuten de bluebird weer naar mn broer brengen, dus helaasch!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:34 schreef Alfisti het volgende:
Lexxxx, maak jij de volgende OP? met weer eens een dubieuze oostblok auto?
Heb je daar serieus klachten over gehad van iemand?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En geen BB OP's van mijn hand meer he?
Ik had gister een FA PM dat ik niet meer mag spammen, op straffe van een geshredderde accountquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je daar serieus klachten over gehad van iemand?
Voordeel is dat al het tokkievolk weg blijftquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Wow. Hier de helft en ik vond dat al veel
.
Triest gedoequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had gister een FA PM dat ik niet meer mag spammen, op straffe van een geshredderde account
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had gister een FA PM dat ik niet meer mag spammen, op straffe van een geshredderde account
meen je dat, alsof dat spammen isquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je hebt ook nog een Belgisch trucje. Dat gaat zo dat je een trein laat uitvallen en doet alsof de trein die met een uur vertraagd is gewoon de volgende is.quote:
30 euries de maand bij een jaarcontract. Maar we gaan er eik alleen heen als het weer wat kouder weer is en vooral om heel veel te squashen dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
Hoe duurt is de sportschool bij jullie bij onbeperkt sporten?
Hier 32,50quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
30 euries de maand bij een jaarcontract. Maar we gaan er eik alleen heen als het weer wat kouder weer is en vooral om heel veel te squashen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |