abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85682094
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Als het verdedigend een beetje beter staat dan de vorige 2 wedstrijden zie ik het nog helemaal niet zo negatief in!
Probleem zit 'm deels ook op middenveld.
Ik wil Wellenberg wel weer eens zien ipv Will. En als Nuytinck deze wedstrijd weer zo slap speelt vervangen door Amieux.
pi_85684525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Probleem zit 'm deels ook op middenveld.
Ik wil Wellenberg wel weer eens zien ipv Will. En als Nuytinck deze wedstrijd weer zo slap speelt vervangen door Amieux.
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.

Hoe staat het eigenlijk met de blessure van Fejzullahu?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:51:03 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85684647
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.
Volgens mij komt Beerens Bram tegen op weg naar het doel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85696216
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:

Hoe staat het eigenlijk met de blessure van Fejzullahu?
Dat vraag ik me dus ook af..
pi_85718435
Volgens mij is Erton er nog een week of 4 uit. Gebeurde vlak voor de seizoensstart. En er staat 6 tot 8 weken voor.
pi_85719619
Blijkbaar is NEC ook in de race geweest voor een overname door Jordania.
Aldus Hans van Delft vandaag in de Gelderlander.
Wie dit leest is gek
pi_85720100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijkbaar is NEC ook in de race geweest voor een overname door Jordania.
Aldus Hans van Delft vandaag in de Gelderlander.
Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:09:56 #108
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85720127
Goeie foto van Vak P (Twente) op De Trouwe Honden site:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_85722533
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.
In de gedrukte versie van de Gelderlander staat dat er in kringen rond NEC gefluisterd wordt dat van Delft nog altijd achter de schermen aan belangrijke touwtjes trekt. Sowieso ook al via de stichting die de aandelen van NEC beheert dus in principe ook verantwoordelijk is als het gaat om het verkopen van die aandelen.
Wie dit leest is gek
pi_85722842
Er wordt inderdaad van alles gefluisterd..... maar duidelijkheid is er volgens mij niet echt.
Er zou rond deze tijd toch ook een supprtersavond komen?
pi_85745801
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Er wordt inderdaad van alles gefluisterd..... maar duidelijkheid is er volgens mij niet echt.
Er zou rond deze tijd toch ook een supprtersavond komen?
Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.

Over de supportersavond....wat zou er echt verteld kunnen worden? dat de stadionuitbreiding weer langer gaat duren? dat NEC het financieel heel moeilijk heeft? er is volgens mij niet echt iets nieuws dat de moeite waard is om daar een supportersavond over te houden.

Het is (helaas) gewoon een kwestie van overleven tot het nieuwe stadion klaar is en dat kan nog wel een jaar over 4 duren.
pi_85751461
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.

Over de supportersavond....wat zou er echt verteld kunnen worden? dat de stadionuitbreiding weer langer gaat duren? dat NEC het financieel heel moeilijk heeft? er is volgens mij niet echt iets nieuws dat de moeite waard is om daar een supportersavond over te houden.

Het is (helaas) gewoon een kwestie van overleven tot het nieuwe stadion klaar is en dat kan nog wel een jaar over 4 duren.
Zoals jij in je post aangeeft ben je niet overtuigd hoe het allemaal zit achter de schermen van NEC (qua bestuur). Ik denk dat de benadering van Jordania wel vragen oproept bij bepaalde supporters. Na sluiten van transferwindow praten over doelstellingen. Update over stadion. Update over Sponsor voor volgend seizoen.

kortom er is altijd wel wat om over te praten. Ik vind het altijd wel gezellig. Is ook een samenzijn met supporters. Lekker biertje drinken op kosten van Jacco.
pi_85766495
Cayfano Latupeirissa morgen op de vleugel samen met George.
Goossens zakt een linie i.v.m. blessure Zimling.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:39:58 #114
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85767463
Dat leek me al de meest logische oplossing :)

Hopelijk is Gabor weer in vorm
Dommage arachide-fromage
pi_85767469
Ondanks de blessures en matige spel van vorige week, heb ik een goed gevoel voor morgen :?
pi_85767578
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Ondanks de blessures en matige spel van vorige week, heb ik een goed gevoel voor morgen :?
Voorin staat het goed, achterin alleen niet, denk dat het weer een wedstrijd met veel doelpunten wordt en ik hoop natuurlijk dat we winnnen, maar ik denk een gelijkspel
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:48:01 #117
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85767735
Vorig jaar hebben Lasse en Bjorn laten zien hoe het moet :)
Dommage arachide-fromage
pi_85768522
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Mark het volgende:
Vorig jaar hebben Lasse en Bjorn laten zien hoe het moet :)
De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85770518
van beukering naar de eagles
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_85772496
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!
pass op sibum van schone (2-2 excelsior) was ook geniaal.

Op 6:00
pi_85772667
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef sjeppert het volgende:
van beukering naar de eagles
Die houdt wel van gevogelte.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85773928
Ik heb toch echt een heel slecht gevoel voor mogen :N :{

Volgens mij staan we over een paar weken weer bij de onderste vijf met 6 uit 8 ofzo :'(
pi_85775269
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef Greetings het volgende:
Ik heb toch echt een heel slecht gevoel voor mogen :N :{

Volgens mij staan we over een paar weken weer bij de onderste vijf met 6 uit 8 ofzo :'(
Dus rond plek 13... daar waar we horen. Niets mis mee toch?
Ik denk dat we dan 8 of 9 punten uit acht wedstrijden hebben.

Daarna gaan we weer punten pakken (groningen, roda, vitese, ado en graafschap, Willem II). Met wat geluk ga je met 21 punten de winterstop in..... staan we er beter voor dan vorig jaar.
pi_85775524
quote:
Babos ontbreekt op training NEC

NIJMEGEN - NEC trainde vrijdag zonder doelman Gabos Babos. Hij heeft last van zijn rug en het is onduidelijk of de Hongaarse doelman zaterdag onder de lat staat in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.

Bij de Nijmeegse club ontbreken in ieder geval Thomas Chatelle, Eron Fejzullahu, Zimling en Lorenzo Davids.

Babos (?); Will, Van Eijden, Zomer, Nuytinck; Sibum, Schöne, Goossens, Latupeirissa, Vleminckx, George.
Bron: OG

Babos er dus misschien niet bij. Ben wel benieuwd naar Cillissen. Oogt altijd best prima op trainingen en jong NEC. Nu nog een stapje hoger.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:20:28 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85775710
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Erton er nog een week of 4 uit. Gebeurde vlak voor de seizoensstart. En er staat 6 tot 8 weken voor.
Volgens de Gelderlander doet hij vanaf maandag met Jong NEC mee
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')