Probleem zit 'm deels ook op middenveld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Als het verdedigend een beetje beter staat dan de vorige 2 wedstrijden zie ik het nog helemaal niet zo negatief in!
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Probleem zit 'm deels ook op middenveld.
Ik wil Wellenberg wel weer eens zien ipv Will. En als Nuytinck deze wedstrijd weer zo slap speelt vervangen door Amieux.
Volgens mij komt Beerens Bram tegen op weg naar het doel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.
Dat vraag ik me dus ook af..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de blessure van Fejzullahu?
Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijkbaar is NEC ook in de race geweest voor een overname door Jordania.
Aldus Hans van Delft vandaag in de Gelderlander.
In de gedrukte versie van de Gelderlander staat dat er in kringen rond NEC gefluisterd wordt dat van Delft nog altijd achter de schermen aan belangrijke touwtjes trekt. Sowieso ook al via de stichting die de aandelen van NEC beheert dus in principe ook verantwoordelijk is als het gaat om het verkopen van die aandelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.
Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Er wordt inderdaad van alles gefluisterd..... maar duidelijkheid is er volgens mij niet echt.
Er zou rond deze tijd toch ook een supprtersavond komen?
Zoals jij in je post aangeeft ben je niet overtuigd hoe het allemaal zit achter de schermen van NEC (qua bestuur). Ik denk dat de benadering van Jordania wel vragen oproept bij bepaalde supporters. Na sluiten van transferwindow praten over doelstellingen. Update over stadion. Update over Sponsor voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.
Over de supportersavond....wat zou er echt verteld kunnen worden? dat de stadionuitbreiding weer langer gaat duren? dat NEC het financieel heel moeilijk heeft? er is volgens mij niet echt iets nieuws dat de moeite waard is om daar een supportersavond over te houden.
Het is (helaas) gewoon een kwestie van overleven tot het nieuwe stadion klaar is en dat kan nog wel een jaar over 4 duren.
Voorin staat het goed, achterin alleen niet, denk dat het weer een wedstrijd met veel doelpunten wordt en ik hoop natuurlijk dat we winnnen, maar ik denk een gelijkspelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Ondanks de blessures en matige spel van vorige week, heb ik een goed gevoel voor morgen
De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Mark het volgende:
Vorig jaar hebben Lasse en Bjorn laten zien hoe het moet
pass op sibum van schone (2-2 excelsior) was ook geniaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!
Dus rond plek 13... daar waar we horen. Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef Greetings het volgende:
Ik heb toch echt een heel slecht gevoel voor mogen![]()
![]()
Volgens mij staan we over een paar weken weer bij de onderste vijf met 6 uit 8 ofzo
Bron: OGquote:Babos ontbreekt op training NEC
NIJMEGEN - NEC trainde vrijdag zonder doelman Gabos Babos. Hij heeft last van zijn rug en het is onduidelijk of de Hongaarse doelman zaterdag onder de lat staat in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
Bij de Nijmeegse club ontbreken in ieder geval Thomas Chatelle, Eron Fejzullahu, Zimling en Lorenzo Davids.
Babos (?); Will, Van Eijden, Zomer, Nuytinck; Sibum, Schöne, Goossens, Latupeirissa, Vleminckx, George.
Volgens de Gelderlander doet hij vanaf maandag met Jong NEC meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Erton er nog een week of 4 uit. Gebeurde vlak voor de seizoensstart. En er staat 6 tot 8 weken voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |