abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85911975
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Gewoon iemand met voetbalverstand.
Ja want voor het voetbal ga je naar viestesse :')
pi_85913580
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Gelredome.htm

Weer een verrader erbij!
Kan me d'r niet druk om maken.
Is overigens wel een goeie voetballer. Zeker een meerwaarde voor Vitesse.

ontopic:
Had vernomen dat Zimling en Chatelle weer mee kunnen doen tegen PSV. Lijkt me wat vroeg betreft Chatelle? Iemand meer info?
pi_85921771
quote:

N.E.C. breidt selectie uit met Van Duin en Secerovic

31 augustus '10 18:12

N.E.C. versterkt zich op de laatste dag van de transfermarkt met nog twee spelers: Marco van Duin en Adnan Secerovic.
Foto

Keeper Marco van Duin maakt per direct deel uit van de N.E.C selectie en komt over van FC Volendam. Van Duin maakte in het seizoen 2008/2009 zijn officiële debuut in het betaalde voetbal voor HFC Haarlem. Hij speelde reeds 32 wedstrijden in de Jupiler League en speelde daarvoor in de jeugdopleiding van Ajax. De 23-jarige Van Duin tekende een contract tot het einde van het seizoen.

Daarnaast neemt N.E.C. middenvelder Adnan Secerovic tijdelijk over van Roda JC. De 18-jarige speler maakte in april jl. zijn eerste betaald voetbalminuten voor de ploeg uit Kerkrade.
Toch nog twee spelers erbij.
pi_85922159
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Toch nog twee spelers erbij.
Je was net iets eerder dan ik. Maar waarom nog een middenvelder? eerder een aanvaller en/of verdediger
pi_85925836
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Je was net iets eerder dan ik. Maar waarom nog een middenvelder? eerder een aanvaller en/of verdediger
Verdediging hebben we dubbel bezet. Rens is erg goed bezig, maar het niveau van de rest mag daar zeker hoger, maar we hebben gezien wat Nuytinck en Zomer kunnen, dus die moeten weer in vorm komen. Daarnaast hebben we Otten, Wellenberg, Amieux.
Middenveld of spits heb je gelijk in. Maar het is nog geen twaalf uur ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:00:30 #156
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85931725
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Kruitdampje het volgende:
Maar waarom nog een middenvelder?
Nou, zo heel dik zitten we niet in de middenvelders als je kijkt naar afgelopen zaterdag. Op de bank zaten alleen maar verdedigers en aanvallers.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85932957
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Gelredome.htm

Weer een verrader erbij!
Ook lekker hypocriet, toen ie een aantal jaar geleden vertrok gaf ie aan dat hij ooit weer terug wou naar NEC omdat NEC zijn club was geworden. Nu zegt hij dat ie t geweldig vindt om voor Vitesse te spelen...

Maar ja, je zult maar supporter zijn van vitesse. Het is gewoon een compleet vreemdelingenlegioen geworden.

Nu weer over de echt belangrijke zaken:
Mooi dat we eindelijk een derde keeper hebben. Daarentegen snap ik de huur van die jongen van Roda niet. Daar hebben we toch vrij weinig aan. Mocht hij het heel goed doen hebben wij er even profijt van maar daarnaast hebben we alleen een concurrent beter gemaakt, en mocht hij het slecht doen dan hebben we er helemaal niks aan. Beetje vreemd vind ik het.
pi_85934621
Die adnan schijnt van nol hendriks te zijn en niet van roda. Hij was daar gestald. Nu wordt ie gestald bij NEC. Dus geen huur, maar bepaalde overeenkomst met nol. Zal wel deel salaris zijn.
pi_85935693
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Die adnan schijnt van nol hendriks te zijn en niet van roda. Hij was daar gestald. Nu wordt ie gestald bij NEC. Dus geen huur, maar bepaalde overeenkomst met nol. Zal wel deel salaris zijn.
Aah oké dan zit er dus wel een positieve kant aan. Maar verder heb ik toch wel vertrouwen gekregen in dit seizoen. Denk dat we met deze selectie ons relatief gemakkelijk gaan veilig spelen.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:08:08 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85938882
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens De Gelderlander betaalt Hendriks het hele salaris. Het kost NEC dus niets, en Hendriks kan zijn speler in de kijker laten spelen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_85938964
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens De Gelderlander betaalt Hendriks het hele salaris. Het kost NEC dus niets, en Hendriks kan zijn speler in de kijker laten spelen.
Nog beter nieuws. Zal wel komen door Vloet. Hij en Nol blijken nog prima contact te hebben.
pi_85940056
Nja, in de kijker spelen... Verwachten jullie dan dat-ie minuten gaat maken in het eerste?
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 1 september 2010 @ 10:08:53 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85940109
Als iedereen heel blijft wordt het moeilijk, dat zie je al aan Davids. Maar zodra er schorsingen en blessures komen: waarom niet?
Dommage arachide-fromage
pi_85943069
Ik ben reuzeblij dat Schone niet verkocht is. ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85944514
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben reuzeblij dat Schone niet verkocht is. ^O^
Daar ben ik ook enorm blij om. In de winterstop zijn contract verlengen (meen dat er een éénzijdige optie was).
  zondag 5 september 2010 @ 21:21:16 #166
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86103001
Ik kwam er pas laat achter dat DTH de reactiemogelijkheid op hun site heeft geblokkeerd. Jammer, maar begrijpelijk: de schreeuwers overheersen weer
Dommage arachide-fromage
pi_86129787
Ja is idd jammer, helaas wel begrijpelijk imo
  woensdag 8 september 2010 @ 14:35:01 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86204313
Babos nog weken uitgeschakeld

De droom van Jasper Cillessen blijft voorlopig nog even voortduren. De jonge doelman is de komende weken onze sluitpost aangezien Babos nog enige weken is uitgeschakeld. De rugklachten van de doelman zijn erger dan verwacht.

De captain van de Nijmeegse ploeg kreeg na de derde competitiewedstrijd van dit seizoen te veel last van zijn rug om nog langer te keepen. In eerste instantie werd verwacht dat Babos vrij snel terug zou keren. Na uitgebreid onderzoek is echter gebleken dat een revalidatie van rust en behandeling het beste is voor de Hongaarse goalie. Babos moet nu dus langer revalideren zo laat NEC weten op de officiële website.

Cillessen verving hem in de wedstrijd tegen sc Heerenveen waarna hij vervolgens uit werd geroepen tot Man of the Match. Nieuwkomer Marco van Duin kampte de voorbije dagen ook nog met lichte blessureklachten. Hij maakt naar verwachting deze week zijn rentree op het trainingsveld.

Komende zaterdag gaat NEC op bezoek bij PSV.

http://www.detrouwehonden(...)-weken-uitgeschakeld
Dommage arachide-fromage
pi_86205698
Leuk voor die jonge gast, ben benieuwd. Ga hem eens even volgen :)
pi_86206343
Prima dat NEC Babos de tijd laat nemen. Deze blessure liep al veel langer, en dit was terug te zien op het veld (hij kon niet 100% gaan). Babos zonder blessure is beter dan Jasper Cillissen (op dit moment), dus primakans voor Jasper om ervaring op te doen en zich in de picture te spelen.
pi_86206402
hij heeft iig goed gekeept de vorige wedstrijd.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:36:40 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86276184
Chatelle is er weer bij, Davids speelt en dus zit Goossens op de bank.
Dommage arachide-fromage
pi_86276289
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Mark het volgende:
Chatelle is er weer bij, Davids speelt en dus zit Goossens op de bank.
Davids gewoon op affelay zetten en hopen dat ie affellay compleet uit de wedstrijd speelt, zijn specialiteit. Mooi dat Chatelle weer fit is :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:55:22 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86276864
George gaat Pieters dollen :+
Dommage arachide-fromage
pi_86285493
Kan er niet bijzijn dit weekend -O-
Hup NEC
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:21:10 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86316058
Otten ipv van Eijden (koorts)
Dommage arachide-fromage
pi_86338655
Best verdienstelijk toch, 3-1.
pi_86338686
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef DeVinger het volgende:
Best verdienstelijk toch, 3-1.
:')
pi_86338738
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef vizible het volgende:

[..]

:')
Ik meen het ook gewoon hoor. Zonder Babos enzo :P
pi_86338918
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik meen het ook gewoon hoor. Zonder Babos enzo :P
lame
pi_86339150
3-1 is zeker geen schande. Het is alleen balen dat je na zo een degelijke eerste helft je in de tweede helft na één minuut al de gelijkmaker tegen krijgt en ook nog eens op een hele simpele manier. Daarna komt toch echt de klasse van PSV naar boven en weet je gewoon dat je het niet gaat redden.
pi_86342911
Opzich geen onterechte uitslag. NEC speelde aanvallend en Durfde naar voren te spelen in eerste helft. Prima eerste helft hierdoor. Afellay had rood moeten krijgen, maar dat is achteraf gelul. Chatelle speelde weer een prima pot. Is er al nieuws over George?
pi_86344509
Heb ik niets nieuws over gelezen.. Valt hopelijk mee.

Ik vond Chatelle trouwens niet super spelen. Veel balverlies, ongelukkige acties.
Maar eigenlijk liet NEC die eerste helft zien prima te kunnen voetballen.

Alleen Will krijgt van mij echt een onvoldoende. Kan leuk voetballen, maar komt tot nu toe in elke wedstrijd verdedigend tekort, werd vooral in de laatste twee wedstrijden compleet zoek gespeeld. Nou zijn Assaidi en Dzsudzsak ook niet de minsten, maar toch..
  zondag 12 september 2010 @ 15:20:22 #184
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86344677
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb ik niets nieuws over gelezen.. Valt hopelijk mee.

Ik vond Chatelle trouwens niet super spelen. Veel balverlies, ongelukkige acties.
Maar eigenlijk liet NEC die eerste helft zien prima te kunnen voetballen.

Alleen Will krijgt van mij echt een onvoldoende. Kan leuk voetballen, maar komt tot nu toe in elke wedstrijd verdedigend tekort, werd vooral in de laatste twee wedstrijden compleet zoek gespeeld. Nou zijn Assaidi en Dzsudzsak ook niet de minsten, maar toch..
Vond bij de goal van Koevermans Nuytinck ook wel jammerlijk aan de verkeerde kant verdedigen waar de assist uit volgde. Jammer dat die talentvolle knul toch niet het niveau van vorig jaar haalt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86364431
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Vond bij de goal van Koevermans Nuytinck ook wel jammerlijk aan de verkeerde kant verdedigen waar de assist uit volgde. Jammer dat die talentvolle knul toch niet het niveau van vorig jaar haalt.
Iedere jongeling krijgt vroeg of laat een terugval. Het is gewoon zaak om vertrouwen te geven aan hem, dan komt zijn klasse en talent echt wel weer bovendrijven. En hij wordt ook verkracht op de linksback positie, zie hem veel liever spelen centraal, naast van Eijden.
  zondag 12 september 2010 @ 23:14:10 #186
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86365680
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef larry91 het volgende:

[..]

Iedere jongeling krijgt vroeg of laat een terugval. Het is gewoon zaak om vertrouwen te geven aan hem, dan komt zijn klasse en talent echt wel weer bovendrijven. En hij wordt ook verkracht op de linksback positie, zie hem veel liever spelen centraal, naast van Eijden.
Tsja, toch vind ik Otten een uitstekende vervanger en krijg ik toch het gevoel wanneer hij speelt onze verdediging de nodige agressiviteit en veerkracht krijgt. Speelt niet zo vaak, maar wel altijd voor 100 %.
pi_86375716
Ik hoorde net op Studio Voetbal (Munsterman), dat Goossens ook naar Twente kon gaan, maar hij wilde liever naar NEC... de held! _O_
pi_86375987
Ja, dat was toen bekend. Hij wilde meer speelminuten en NEC was daarnaast ook bereid mee te werken aan een terugkoopregeling met Ajax. Twente was dat niet.
pi_86377531
Eigenlijk dus gewoon een egoist ;)
pi_86377662
Neuh, dan speelde hij 15 km noordelijker.
  maandag 13 september 2010 @ 12:15:47 #191
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86377682
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef -J-D- het volgende:
Dan moest hij nu Georgisch leren.
Dommage arachide-fromage
pi_86377830
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef -J-D- het volgende:
Whehe :+
pi_86388501
Eigenlijk zou NEC dit seizoen gewoon moeten proberen om 8ste van de Eredivisie te worden.
Geen 7, geen 9 maar 8.
Wie dit leest is gek
pi_86390406
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eigenlijk zou NEC dit seizoen gewoon moeten proberen om 8ste van de Eredivisie te worden.
Geen 7, geen 9 maar 8.
Euhm leg eens uit? Ik snap dat je voor het hoogst haalbare wil gaan, maar waarom dan geen 7e (niet dat ik denk dat het mogelijk is hoor...)
pi_86390540
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Euhm leg eens uit? Ik snap dat je voor het hoogst haalbare wil gaan, maar waarom dan geen 7e (niet dat ik denk dat het mogelijk is hoor...)
http://bit.ly/abQvuw
Wie dit leest is gek
pi_86406140
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

http://bit.ly/abQvuw
Had je niet even een waarschuwing bij die link kunnen zetten :N
pi_86489821
quote:
Cruciale miljoenendeal NEC op losse schroeven
don. 16 september 2010

De Nijmeegse gemeenteraad gaat vooralsnog niet akkoord met de deal waarbij NEC 2,2 miljoen euro ontvangt, omdat de club afziet van het recht het trainingscomplex terug te kopen.

De raad wil, op voorstel van VVD en GroenLinks, een second opinion naar de rechtsgeldigheid van de deal. Grote vraag daarbij is of NEC inderdaad het keiharde recht heeft om De Eendracht terug te kopen voor het geringe bedrag van 300.000 euro. De stadsadvocaat meent van wel, maar diverse partijen betwijfelen dat. Zij willen daarom een onafhankelijke jurist naar de oude contracten en overeenkomsten laten kijken.

De deal is enorm belangrijk voor NEC, dat kampt met financiele problemen. Woensdag werd nog bekend dat de club miljoenen moet lenen om aan de eisen van de licentiecommissie te voldoen.

Wethouder Floris Tas hield de gemeenteraad woensdagavond voor dat de situatie voor NEC ‘penibel’ wordt als de Eendrachtdeal niet doorgaat. Eind deze maand velt voetbalbond KNVB een nieuw oordeel over de situatie bij de Nijmeegse club, zei hij.

De raad heeft volgden week woensdag een extra raadsvergadering ingealst. dan moet de uitkomst van de second opinion er liggen en wordt een besluit over de Eendrachtdeal genomen.
quote:
Beslissingen maken kunnen ze niet echt hier
pi_86506389
Ik heb het idee dat het clubs als NEC niet meer gaat lukken om het financiële tij nog te keren.
Nu worden de recettes van de komende jaren al verpand terwijl er totaal geen zicht is op een structurele verhoging van de inkomsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 17-09-2010 19:01:00 ]
Wie dit leest is gek
pi_86567939
De "Eendrachtdeal" die NEC ruim 2 miljoen euro moet opleveren is misschien niet rechtsgeldig.
Volgende week valt de beslissing

quote:
22 september is een cruciale datum voor NEC. Dan buigt de Nijmeegse gemeenteraad zich nogmaals over de constructie van de Eendrachtdeal. Afgelopen week besloot de raad, op voorstel van VVD en GroenLinks, tot een second opinion naar de rechtsgeldigheid ervan.

De Eendrachtdeal komt er in het kort op neer dat NEC afziet van het recht trainingscomplex De Eendracht terug te kopen van de gemeente. In ruil daarvoor ontvangt de club 2,2 miljoen euro. Met dat geld betaalt NEC de verplichtingen aan de gemeente tot en met juni 2011.

De deal is ook cruciaal voor NEC om een nieuwe miljoenenlening af te kunnen sluiten, waarmee de eredivisionist vervolgens kan voldoen aan de liquiditeitsgarantie die de licentiecommissie van de KNVB eist. „Als de Eendrachtdeal er niet komt, gaat die transactie ook niet door. Anders is het bij wijze van in een dag geregeld”, zegt Swart. „Beide deals zijn noodzakelijk om de financiële problemen op een structurele manier op te kunnen lossen. En de gemeente Nijmegen is dan verzekerd van vooruitbetaalde stadionhuur tot en met 31 augustus 2013.”
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:02:29 #200
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86567979
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het idee dat het clubs als NEC niet meer gaat lukken om het financiële tij nog te keren.
Nu worden de recettes van de komende jaren al verpand terwijl er totaal geen zicht is op een structurele verhoging van de inkomsten.
Dat hoopt men met uitbreiding van het stadion te bewerkstelligen. Maar dat het penibel is, geef ik onmiddellijk toe.
Dommage arachide-fromage
pi_86568802
De belangrijkste dag uit de geschiedenis van NEC zit er woensdag aan te komen. Gaat het woensdag niet door dan is de stekker eruit. Woensdag is nou echt eens D-day.
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:27:16 #202
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86570133
Denk je? Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt.
Dommage arachide-fromage
pi_86570406
Ik denk dat het deze keer echt kritiek is. We hebben geen geld een negatief eigen vermogen wat maar blijft groeien en schulden die we niet kunnen aflossen. Het zal woensdag wel goed komen omdat de gemeente al veel geld in NEC heeft gestoken en een faillissement zou betekenen dat de gemeente sowieso al dat geld kwijt is. Maar feit blijft dat de situatie uitermate kritiek is.
pi_86570994
Ik kan dan nog steeds niet geloven dat er ook deze zomer weer aankopen zijn gedaan. Hoe haal je het in je hoofd!?

Ik ga misschien wat ver maar ik kijk liever naar een NEC dat voetbalt in de eerste divisie met financiële zekerheid en toekomst dan naar een NEC dat voetbalt in de eredivisie maar onverantwoorde keuzes maakt en daardoor het risico loopt om in financieel zwaar weer te komen (of zelfs te verdwijnen :'().

Waarschijnlijk zal het niet in zo'n tempo lopen, maar we zitten wel op dit spoor...Hopen dat er ergens een spoorwissel onderweg is.
pi_86572961
Ergens geloof ik nog meer in een degradatie en dan met goedkope contracten en eigen jeugd gezond opnieuw beginnen dan in een vlucht voorruit met een groter stadion, maar waarschijnlijk nog hogere huur en exploitatiekosten.

Ik zag vanmiddag Leo Beenhakker op Rijnmond TV en die gokken volledig op het nieuwe stadion maar het klonk zo weinig overtuigend. Voorbeelden waren dan Groningen en Heerenveen die het gelukt is om een stapje hoger te komen maarja, Vitesse werd niet genoemd :P
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:03:50 #206
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86573868
Jullie hebben prima talentvolle spelers die verkocht kunnen worden. Dat kan best geregeld worden dat die - Vitesse-style - in de aanbieding worden gedaan en zo verkocht kunnen worden in de winterstop. Spelers als Schöne, Goossens en Vlemminkx hebben echt nog wel restwaarde. Alles beter dan dan NEC failliet
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86574262
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens geloof ik nog meer in een degradatie en dan met goedkope contracten en eigen jeugd gezond opnieuw beginnen dan in een vlucht voorruit met een groter stadion, maar waarschijnlijk nog hogere huur en exploitatiekosten.
Ook mijn filosofie _O_
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:18:43 #208
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86574361
Als Jordania niet was gekomen hadden we de Arnhem/Nijmegen Eendracht Combinatie kunnen oprichten. Of gewoon Gelderland Eendracht Combinatie. En dan de ene week in 'onze' fabriekshal en de andere in De Goffert spelen
Vamos el TRI!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:57:55 #209
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86577415
Elst United :+
Dommage arachide-fromage
pi_86578752
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Mark het volgende:
Elst United :+
Spero heeft prachtige kunstgrasvelden. Ben er vanmorgen nog geweest.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:57:42 #211
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86579411
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Spero heeft prachtige kunstgrasvelden. Ben er vanmorgen nog geweest.
Kunstgras levert meteen wat extra thuisoverwinningen op ^O^
Vamos el TRI!
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:40:21 #212
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86580966
Maar dan zouden we geen derby meer hebben.....

Al moet ik eerlijkheidshalve melden dat een derby tegen 10 Georgiers en een Moldavier ook niet echt tot de verbeelding spreekt. Waar is de tijd van Super Frank Demouge tegen Nicky "Breek je been" Hofs?
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:43:07 #213
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86581060
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:40 schreef Mark het volgende:
Maar dan zouden we geen derby meer hebben.....

Al moet ik eerlijkheidshalve melden dat een derby tegen 10 Georgiers en een Moldavier ook niet echt tot de verbeelding spreekt. Waar is de tijd van Super Frank Demouge tegen Nicky "Breek je been" Hofs?
We hebben er nu toch 2 geboren Arnhemmers in staan, waarvan jullie er één gruwelijk haten. Hopelijk blijft dat ook zo: veel goede jeugd
Vamos el TRI!
pi_86596631
Vandaag even de financiele zorgen uit ons hoofd zetten en winnen tegen AZ. Ik zie wel mogelijkheden vandaag, AZ is nog niet zo overtuigend.
  zondag 19 september 2010 @ 14:00:17 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86599285
Volgens mij kunnen we bij winst zelfs weer 5e staan, als Ajax en PSV ook winnen

en bij verlies van ons en winst van Utrecht en Heracles kunnen we zomaar weer 13e staan....
Dommage arachide-fromage
pi_86605102
Het was heel erg slecht :(
pi_86605141
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Het was heel erg slecht :(
Om te huilen gewoon, geen kans gecreërd. enige die applaus verdiende was Cillissen
  zondag 19 september 2010 @ 19:04:08 #218
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86608877
Idd, passing was ongekend slecht, men bracht continu een medespeler in de problemen. Jammer, tegen dit AZ was er zeker wat mogelijk geweest, maar met een collectieve offday houdt het snel op.
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 september 2010 @ 21:32:10 #219
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86615506
We gaan weer de ranglijst in de verkeerde richting af :'(
pi_86620738
Ach joh dat komt helemaal goed met die deal met de gemeente. De enige reden waarom Jacco Swart zogenaamd de noodklok luidt is om de gemeente onder druk te zetten.
pi_86635484
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:13 schreef Greetings het volgende:
Ach joh dat komt helemaal goed met die deal met de gemeente. De enige reden waarom Jacco Swart zogenaamd de noodklok luidt is om de gemeente onder druk te zetten.
Dat denk ik ook. We weten iig wel waar we aan toe zijn.
pi_86636536
Wat ik overigens wel een mooie deal zou vinden, is dat de raad akkoord gaat maar wel met de eis dat Jacco en zijn gevolg per direct aftreden (inclusief van delft). Het is tijd voor een frisse, en financieel verantwoordde, wind in de Goffert!
pi_86636744
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:44 schreef larry91 het volgende:
Het is tijd voor een frisse, en financieel verantwoordde, wind in de Goffert!
Opportunistisch gelul :')
pi_86636863
Je kan er zo van buitenaf idd weinig zinnigs over zeggen..
pi_86638276
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Opportunistisch gelul :')
Ja wat wil jij dan? Dat men maar blijft zitten en door blijft gaan met wat ze aan het doen zijn. Mij maak je niet wijs (ook al weet ik niet alle ins en outs) dat het beleid wat nu gevoerd wordt het juiste is. Daarom is het gewoon tijd voor een frisse wind. Het is niet voor niets dat er sinds 2003 alleen maar verlies (exclusief transferinkomsten, incl transfers zou er in het seizoen 2006/2007 en 2008/2009 winst zijn gemaakt, zei het marginaal) is gemaakt en het negatief eigen vermogen alleen maar gegroeid is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')