Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?
Het wachten is nu nog op CyberDutchman.
weer net te laat thuisgekomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Braam
Bluezz..
t zit in de letter denk ik, lapo-hunters!
Was dat dezelfde waar je het eerder over had die nu ook weer z'n ex-vriendin haar spullen in huis had genomen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik huil weer even in bed.... jemig, ben ook veels te zwak en gevoelig![]()
-knip-
gefeli en een fijne avond alvast!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
Regen! En zo slapen
Morgen eerst werken, en dan naar de verjaardag van oma.
Niks sorry !quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry, wilde even mijn verhaal kwijt terwijl ik bezig was met in slaap vallen. even tranen vegen en morgen weer een nieuwe dag.
welterusten iedereen
dankjewel (glimlach door traan heenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niks sorry !
Jij bent hier meer dan welkom om je verhaal kwijt te kunnen, dat weet je![]()
En ik vind het echt heel rot voor jedus ga maar lekker slapen. En als je morgen vrij bent, ga bewegen ! ff keihard sporten om je frustraties er uit te rammen !
truste en sterkte meid
Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; klopt ja
het komt wel weer goed met me. heb ergere dingen overleefd
en kan het ergens kwijt (hier)![]()
Gaat helemaal goed komen met jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel (glimlach door traan heen)
ik moet werken helaas maar morgenavond rammen op de tennisbaan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met jou![]()
Zo'n eikel van een vent laat je toch jou dagen niet verpesten !
Ben je veel te AWESOME voor....
En CAKE ! want cake maakt alles goed ! dus CAKE !
is inderdaad zo. ben veels te zwak geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.
En schrijf het maar lekker van je af hoor.
we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk danquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met jou![]()
Zo'n eikel van een vent laat je toch jou dagen niet verpesten !
Ben je veel te AWESOME voor....
En CAKE ! want cake maakt alles goed ! dus CAKE !
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Sommige vrouwen trekken nou eenmaal foute mannen aan.
Dat moet ook, want dan blijven de goede mannen over voor de rest.
Dus foutquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
Ik zal eens een cake voor je bakkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk dan
en houden je dan aan het leintjequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.
Komt goed, echt wel!
lekkeeerrrrquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zal eens een cake voor je bakken
*Cake-meester meld zich*
Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt.
Laat kaas het maar niet horenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Braamyo het volgende:
en houden je dan aan het leintjesorry, I made a funny
![]()
Heel scherp iddquote:
Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerdequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerde
quote:
Zoiets heb ik wel eens gemaakt en was zeker goed eetbaar, maar ik vind veel salades niet voldoen voor een avondmaal.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon een spinaziesalade met geitenkaas en walnoten en dan appel of zo en een honingdressing, kan natuurlijk ookLekker knapperig vers broodje er bij.. jum!
Dat is absoluut waar..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:36 schreef rijsttafel het volgende:
Nu een boterham met spinazie en komijnenkaas. Spinazie is een bazengroente want je kan er alles mee maken.
Klinkt ook niet verkeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar..![]()
Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is![]()
Lekker met citroenkip![]()
Lekker voor verderop in de weekquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is absoluut waar..![]()
Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is![]()
Lekker met citroenkip![]()
Gezellig, die stagiairequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie dag Steer, vooral het soulsearchen
ik zou mijn moeder wel eens het boek : Mam, vertel eens in willen laten vullen, ik denk dat ze er nu te zwak voor is geworden en dan nog zal ze nooit hele waarheden opschrijven denk ik
Spleekt jouw zus net zo goed Nedellands als jij, Steel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ondanks dat ze de eerste 13 jaar van haar leven dáár is opgevoed door m'n oma en opa en pas daarna naar Nederland is gekomen.
Jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Spleekt jouw zus net zo goed Nedellands als jij, Steel?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
JepAccentloos, groot vocabulaire.
Het was het kado van mijn broer,wij hadden er niets mee te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Bloes, nogmaals eenvoor jullie cadeaus aan je moeder.
Ik had gister mobiel vrij kort teruggelezen en de foto gezien.
En helemaal zo goed. Mijn oma is beter op de hoogte van de politiek in binnen- en buitenland dan ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Feli LieWij moeten het nog maar zien te halen
Ja, ze woont nu nog zelfstandig. Al komt er wel 's ochtends, 's middags en 's avonds thuiszorg. Koken doet ze ook nog wel een deel van de week.quote:
Je bent heibel aan het trappen? Coolquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Alweer op het werkie
Benieuwd wat voor reacties ik krijg op de pittige mail van vrijdag richting zorgmanager & hoofd maatschap dat het zo niet langer kan met die overvolle spreekuren
ah duidelijke signalen dus afgegeven, in uitgespelde vormquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Benieuwd wat voor reacties ik krijg op de pittige mail van vrijdag richting zorgmanager & hoofd maatschap dat het zo niet langer kan met die overvolle spreekuren
Misschien ben je overtennist.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! slecht geslapen zeg... ik denk dat ik heel snel mn mail eruit gooi en tot 1 uur vrijneem als dat lukt. ffies bijslapen want ik voel me behoorlijk slecht nu en moet vnv tennissen
En meteen antwoord :quote:
quote:Goedemorgen Bloes
Bedankt voor je mail, natuurlijk is het bekend, maar wel heel goed om het onder de aandacht te blijven brengen. Hoe lang denk je dat we van te voren de roosters moeten openen om deze klachten te verminderen? Het is natuurlijk ook heel vervelend als er veel roosters open zijn, maar ook veel verzet moet worden omdat de cardiologen vrij willen voor congres etc.
Waar ligt volgens jou de goede grens. Ik hoor graag van je.
overtennistquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien ben je overtennist.![]()
Goedzo Bloes, LAAT ZE MAAR EENS WETEN WIE DE BAAS IS.
Gefeliciteerd LieLie met je oma, ik ga geen opmerking maken over mijn garnaal vanochtend.![]()
@golfer, goed cadeau van je broer dan
DE
Ah, jammer altijd he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen heibel geworden, dus mijn mail was weer té ISFJ
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen heibel geworden, dus mijn mail was weer té ISFJ
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Goed idee van de persoon die met die Kika pluisdingen is gekomen!
vriendelijk antwoord op een vriendelijke mail. fijn ook dat ze jou vragen of jij misschien iets weetquote:
Dat valt me dus mee, meestal wordt het ter kennisgeving aangenomen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vriendelijk antwoord op een vriendelijke mail. fijn ook dat ze jou vragen of jij misschien iets weet
Nieuwe spullen kopen is altijd goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
MogguhWij gaan zo eens naar Obelink (kampeergigant in WInterswijk). We moeten onze uitrusting hier en daar aanvullen/vervangen.. Lekker kansloos shoppen dus
![]()
En ik wil een andere LowlandstentVorig jaar een goedkoop koepeltje gekocht omdat mijn tunneltent het jaar er voor 'gewond' is geraakt maar ik vond het een onding! En veel te klein! Dus nu gaan we een andere tent kopen als het goed is.
![]()
Kansloos shoppen? Lekker in de opruiming lijkt mequote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
MogguhWij gaan zo eens naar Obelink (kampeergigant in WInterswijk). We moeten onze uitrusting hier en daar aanvullen/vervangen.. Lekker kansloos shoppen dus
![]()
En ik wil een andere LowlandstentVorig jaar een goedkoop koepeltje gekocht omdat mijn tunneltent het jaar er voor 'gewond' is geraakt maar ik vond het een onding! En veel te klein! Dus nu gaan we een andere tent kopen als het goed is.
![]()
WBquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen
weer terug in NL en aan het werk
das wel handig ja, als je straks ook wat muren en een plafond hebt enzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Yeah, het gaat echt gebeuren, er wordt nu geinventariseerd wat er meegaat naar ons nieuwe onderkomen![]()
Automatisering is al langs geweest en 'hotelzaken' (vind ik altijd zo'n leuk woord voor wat ze doen).
Nu het gebouw nog
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
best goed hoormaar vast niet zo goed als dat jij t in Azie had
![]()
mag ik volgende keer mee?
D-H is nu 30 dus een oude bedaarde man hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!
achter op de rugzakquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
best goed hoormaar vast niet zo goed als dat jij t in Azie had
![]()
mag ik volgende keer mee?
de sugar daddyquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
D-H is nu 30 dus een oude bedaarde man hoor
haha J. was geen player hoor... mocht ie willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!
oh bah, die zou ik echt met mijn dodelijke blik aankijken van: "wat mot je hier? wegwezen goorlap"quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
achter op de rugzak
[..]
de sugar daddy
zag je genoeg daar in Vietnam
het zijn je collega's dus dan weten ze ook de consequenties als je dat moet doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje man...leuk dat werken, maareh...eerst krijg ik een collega die een portretshoot nodig heeft voor zijn eigen bedrijfje en dan de grote IT-baas die een statie-portret wil voor bij een uitnodiging voor een presentatieZo kom ik natuurlijk noooooooooit aan werk toe
Goed werk, DEquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
wb D-H
net hardgelopen, voor t eerst achter elkaar zonder wandelen. Ging lekker. 33 minuten gelopen.
Whhehehe...de eerste is een betaalde opdracht die ik besproken heb tijdens een bakkie koffiequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zijn je collega's dus dan weten ze ook de consequenties als je dat moet doen
<mompelt iets onverstaanbaars...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha J. was geen player hoor... mocht ie willen
oh dan komt het vast goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whhehehe...de eerste is een betaalde opdracht die ik besproken heb tijdens een bakkie koffieDe tweede is de grote baas dus die weet dat
En maakt ook niet uit
Ik was voldoende vroeg op kantoor vanmorgen
nou hij belde vanochtend ineens van " hoe gaat het ". ik word er geeeeeeeek van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
<mompelt iets onverstaanbaars...>
Bekijk dit filmpje maar eens. Je buddy is de man met het speeltje. Jij bent de kat poes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou hij belde vanochtend ineens van " hoe gaat het ". ik word er geeeeeeeek van.
Dat is pas werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje man...leuk dat werken, maareh...eerst krijg ik een collega die een portretshoot nodig heeft voor zijn eigen bedrijfje en dan de grote IT-baas die een statie-portret wil voor bij een uitnodiging voor een presentatieZo kom ik natuurlijk noooooooooit aan werk toe
Negerenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
nou hij belde vanochtend ineens van " hoe gaat het ". ik word er geeeeeeeek van.
hij wil niet laden.. slome pcquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bekijk dit filmpje maar eens. Je buddy is de man met het speeltje. Jij bent de kat poes.
lekker, wat staat er op het menuquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Elf, fijn dat het weer goed ging
Ik ga zo lunchen
De poes kan er af en toe bij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij wil niet laden.. slome pcmaar ik heb zo'n idee dat ie ergens naartoe springt waar ie niet bij kan
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Bluezz het volgende:
2 eigengebakken low carb boterhammetjes die ik beleg met wat ik voor lekkers kan vinden.
En een soepie
Enjoy!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Bluezz het volgende:
2 eigengebakken low carb boterhammetjes die ik beleg met wat ik voor lekkers kan vinden.
En een soepie
Leuke discussie welquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een ochtendje verspild met snobbistische discussies elders op fok
ff lunchen en dan aan de slag voor vandaag maar
Dat is gewoon iemand die graag ziet wat er in zo'n tentje wordt uitgespooktquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo ff opzetten en kijken wat we met de raampjes gaan doen. Welke idioot toch heeft bedacht raampjes in de tent te maken die je niet af kunt sluiten..![]()
We plakken het wel dicht of zo..
Hehe nja ik vind het niet zo'n fijn idee dat iedereen die op Lowlands langs de tent loopt ziet hoeveel bier we nog hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is gewoon iemand die graag ziet wat er in zo'n tentje wordt uitgespooktBlijkbaar heb je van die gekken
de binnentent kan wel dicht P.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is gewoon iemand die graag ziet wat er in zo'n tentje wordt uitgespooktBlijkbaar heb je van die gekken
ff gezocht, lachenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ook even nagezocht. Zijn belangrijkste argument 'maar SHE zegt het'quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
ff lunchen en dan aan de slag voor vandaag maar
ik zit er over te lezen, lekker twijfelachtig figuur hebben ze binnen gehaald, misschien kan Aalbers de dagelijkse leiding op zich nemen?quote:
Het hotel in HCMC bleek redelijk naast een hoerenbuurtje te liggen. Erg speciale kroegen werden dat 's avondsquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah, die zou ik echt met mijn dodelijke blik aankijken van: "wat mot je hier? wegwezen goorlap"
Over een paar dagen staat er nieuw leger oostblokkers voor de deur in Arnhem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik zit er over te lezen, lekker twijfelachtig figuur hebben ze binnen gehaald, misschien kan Aalbers de dagelijkse leiding op zich nemen?
Ik had ook geitquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef DarkElf het volgende:
zo eens lunchen, ben helemaal in to geitenkaas op t moment dus dat zal t oa. wel weer worden.
Oooooooooooooooh....:D Ik dacht dat het slaapgedeelte raampjes hadquote:
Pervertquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh....:D Ik dacht dat het slaapgedeelte raampjes had
Mooi ding, maar welke raampjes bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: Thijs is idd nog een week vrij. En volgende week maandag ook.. de mazzelaar..![]()
Zo we hebben een nieuw tentje:
[ afbeelding ]
Zo ff opzetten en kijken wat we met de raampjes gaan doen. Welke idioot toch heeft bedacht raampjes in de tent te maken die je niet af kunt sluiten..![]()
We plakken het wel dicht of zo..
Die dunne strook naast de ingang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi ding, maar welke raampjes bedoel je?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
waar was er dan discussie? heb je een linkje ajb?
ik heb J. gebeld voor 'afscheidsgesprek'. komt er nu weer iets uit.. hij kon er niet tegen als ik serieus werd als hij net gezeik aan zn hoofd had van zn ex maar hij begreep wel dat ik dat niet kon ruiken. ik zeg; ik vind je leuk maar het heeft voor mij geen zin achter je aan te gaan als jij me niet leuk vind.
dat is dus niet zo zegt hij maar hij heeft het druk met van alles; raceseizoen en problemen met ex.
dus nog n maandje rustig aan doen...wie wil me slaan?
I concur. en mijn inschatting is 5 beurtenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is jouw leven en jouw keuzes. We proberen alleen je pijn te minimaliseren.
Hoeveel keer sex zou hij met deze vertragingstaktiek nog hebben kunnen scoren bij je? Of zou het hem alleen gaan om de 'trophy' van een vrouw te hebben die op hem aan het smachten is terwijl hij andere dingen doet?
Op zich wel een interessant psychologisch fenomeen dit.En ja dude, ik ben weer aan het analyseren. Vind ik leuk.
![]()
Wat valt onder een beurt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
I concur. en mijn inschatting is 5 beurten
Dude als roodharige is bleek in haar gezicht maar niet zó bleek!quote:
Eigenlijk snap ik het wel en tóch : de volgend keer dat je maar peinst over bellen, ga je maar wat leukers doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb J. gebeld voor 'afscheidsgesprek'. komt er nu weer iets uit.. hij kon er niet tegen als ik serieus werd als hij net gezeik aan zn hoofd had van zn ex maar hij begreep wel dat ik dat niet kon ruiken. ik zeg; ik vind je leuk maar het heeft voor mij geen zin achter je aan te gaan als jij me niet leuk vind.
dat is dus niet zo zegt hij maar hij heeft het druk met van alles; raceseizoen en problemen met ex.
zou ik eigenlijk ook doen ja maar kan dat blijkbaar niet zo makkelijk uit mn hoofd zetten. ik probeer hard wat leuks te doen maar blijft toch spoken en als dat vaak voorkomt denk ik toch: "nou ik bel, ben ik daar ook weer vanaf"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik het wel en tóch : de volgend keer dat je maar peinst over bellen, ga je maar wat leukers doen.
Houd de eer aan jezelf.
Smoesjes en je aan de lijn laten houden, zou je toch niet meer doen.
Zóóó jammer van je eigenlijk positieve energie die ik hier tegenkom.
en weer verder aan de administratie.
Té uitgebreid ontbeten-brunch dus geen geitenkaas en door !
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Hij praat tegen mensen die er niet zijn *insert twighlight muziekje
Ben jij zo iemand die zegt : Je moet niet denken?quote:
té lieve loempia.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ik eigenlijk ook doen ja maar kan dat blijkbaar niet zo makkelijk uit mn hoofd zetten. ik probeer hard wat leuks te doen maar blijft toch spoken en als dat vaak voorkomt denk ik toch: "nou ik bel, ben ik daar ook weer vanaf"
ik heb al eens eerder gezegd hier dat ik een laffe loempia ben
Omdat je efficient wil werken maar zo'n stagiaire een blok aan je been is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
stagiare is gearriveerd, waarom hou ik daar toch niet vankind kan er ook niks aan doen eigenlijk
Te lieve mannen krijgen ook niks hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
té lieve loempia.
Hup, zijn kansen zijn verkeken !
Want dit blijft zeiken: mannen met ex-en.
mannen met kinderen... nog erger?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
té lieve loempia.
Hup, zijn kansen zijn verkeken !
Want dit blijft zeiken: mannen met ex-en.
regel 1: dat jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je efficient wil werken maar zo'n stagiaire een blok aan je been is?
Kan me nog een foto van een Bloes herinneren mét bril in de trein in een verpleegsterskostuum.
heb je ook al een grotere tent gekocht?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:11 schreef Aure het volgende:
Hoi
Ik heb weer nieuwe schoenen gekochtMaar ze zijn wel leuk
Zo maar ff mn lowlandsgarderobe bij elkaar zoeken. Ben ik vast weer een uur mee bezig
Getrouwde mannen met kleinkinderen. Dat zijn de aller-ergste.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
mannen met kinderen... nog erger?
Ik slaap al in een 3persoonstentquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je ook al een grotere tent gekocht?
halloo???? wil je elke avond 2 mannen uitnodigen dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik slaap al in een 3persoonstent(alhoewel ik betwijfel of er 3 inpassen, maar 2 moet makkelijk kunnen
)
Serieus.....kap hier nou meequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat moet er eentje uit de heel oude doosch zijn, want ze heeft de afgelopen jaren nooit een unifrom aangehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me nog een foto van een Bloes herinneren mét bril in de trein in een verpleegsterskostuum.
Foei !quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ik eigenlijk ook doen ja maar kan dat blijkbaar niet zo makkelijk uit mn hoofd zetten. ik probeer hard wat leuks te doen maar blijft toch spoken en als dat vaak voorkomt denk ik toch: "nou ik bel, ben ik daar ook weer vanaf"
ik heb al eens eerder gezegd hier dat ik een laffe loempia ben
Aure is een kloon van Lay.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halloo???? wil je elke avond 2 mannen uitnodigen dan?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet er eentje uit de heel oude doosch zijn, want ze heeft de afgelopen jaren nooit een unifrom aangehad.
Trekt de slagtand uit je olifantengeheugenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat je efficient wil werken maar zo'n stagiaire een blok aan je been is?
oh dat weet ik wel hoor. ik moet niet persé een relatie met iemand, dat is het niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Serieus.....kap hier nou meeJe kan wel doorgaan, maar dit gaat echt op 10x niets uitlopen. Zelfs ik ben niet zo wanhopig
En een relatie is niet heilig hoor. Wel prettig, maar niet heilig.....
Neequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halloo???? wil je elke avond 2 mannen uitnodigen dan?
leuk toch, zulke foto's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet er eentje uit de heel oude doosch zijn, want ze heeft de afgelopen jaren nooit een unifrom aangehad.
praat je je er maar onderuit!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:19 schreef Aure het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb die tent van mn broer gekregen, dus waarom zou ik een nieuwe kopen
En het is zo'n quickpitch ding dus dat is voor iemand zoals mij wel makkelijk
Welquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:19 schreef LieLie het volgende:
Wel een jurkje, niet een jurkje, wel een jurkje, niet een jurkje
jemig zeg.... doe maar even helemaal geen eieren. misschien over een week kun je wel tegen een roereiquote:
ah joh die krijgen we allemaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Hou es op om het over mijn ouwe doosch te hebben ja
ja zal wel te veel geweest zijn, gisteren soufflé met ei natuurlijk... ei in gerechten gaat gelukkig wel goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig zeg.... doe maar even helemaal geen eieren. misschien over een week kun je wel tegen een roerei
Laat dude er ff buiten zegquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef Braamyo het volgende:
Foei !niet meer bellen....
![]()
En loempia's zijn niet laf ! Ik heb namelijk nog nooit een loempia gezien die ergens voor wegrende ! Dus jij bent heul goed instaat die dude links te laten liggen en nooit meer een telefoon/email/hyves/msn/skype/pm waardig te gunnen !
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ah joh die krijgen we allemaal
gelukkig kan ik wel ei verwerken die je gebruikt als je iets klaarmaakt, zoals gisteren de soufflé dus dat is mooiquote:
nou als ik dat (voor de grap) zeg tegen mannen dan krijg ik dat -vrouwen zijn toch geemancipeerd- verhaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
FF!! Een man hoort achter jou aan te lopen, je constant willen zien/spreken/voelen en je op een voetstuk te plaatsen! Dump die lambal toch, er zijn heus waar leuke mannen op aarde. Echt! (mijn mening hoor)
Hoivanaf m'n werk; ik ben klaar.
Volgens mij heeft iedereen hier inmiddels wel foto's van mij (gezien)quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
N0pe ik kan het tegendeel bewijzen !
Ik heb foto's !
als je behoefte aan ei hebt maak je quichequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig kan ik wel ei verwerken die je gebruikt als je iets klaarmaakt, zoals gisteren de soufflé dus dat is mooi
Jah, maar hoeveel mensen hebben die foto's zelf gemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen hier inmiddels wel foto's van mij (gezien)
oh nou zeg..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou moet ik nog 2,5 uur hier zitten en ik weet niet zo goed waarvoorHet wordt wel betaald, dus dat is tenminste iets
OMG zijn er foto's van mij gemaakt toen ik dronken wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, maar hoeveel mensen hebben die foto's zelf gemaakt
quiche staat voor ergens deze week wel op mijn planning jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je behoefte aan ei hebt maak je quiche
Jaja, ik denk dat je nu ook wel het grote punt heb opgenoemd waarom je zoveel niet meer wistquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:32 schreef Aure het volgende:
[..]
OMG zijn er foto's van mij gemaakt toen ik dronken wasWeer een gaatje in mn geheugen opgevuld
Zet je telefoon uit !quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh nou zeg..![]()
ik ga hier wel afsluiten en thuis verder.
(slapen hehe, en iedere keer wakker worden als ik word gebeld)
vrouwquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja.. oh ik hoop niet dat hij dat zo ziet. ik moet er wel mee leven dat de problemen met zn ex voorgaan. ex-en![]()
mocht blijken dat hij me toch niet leuk vind dan ga ik even bokstrainen om woede eruit te gooien
Is er nooit admin op de opnamequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou moet ik nog 2,5 uur hier zitten en ik weet niet zo goed waarvoorHet wordt wel betaald, dus dat is tenminste iets
Hoi Aurequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Aure het volgende:
[..]
He DH, jij ook weer hier
Hoe was je vakantie? Of staat dat al ergens beschreven?
Oke! Ben benieuwd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoi Aure
De vakantie was geweldig. Nog geen verslag. moeten wel wat foto's bij
Doe eens pics van beide?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:19 schreef LieLie het volgende:
Wel een jurkje, niet een jurkje, wel een jurkje, niet een jurkje
owja... heb er echt 4 keer overheen moeten lezen voordat ik het zagquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zegt ergens in je post 'dude' tegen haar
snappie?
Minilot! Maar die is hier niet zo vaakquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche! Dat is al heel lang geleden.
Heeft er iemand een geweldig Quiche recept?
Vrouwen *willen* dat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
FF!! Een man hoort achter jou aan te lopen, je constant willen zien/spreken/voelen en je op een voetstuk te plaatsen! Dump die lambal toch, er zijn heus waar leuke mannen op aarde. Echt! (mijn mening hoor)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heel grappig hoor, heel grappig![]()
Heb je m'n vakantiefoto's al bekeken?
Die zalmsoufflé komt uit de nieuwste Delicious!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef AnneX het volgende:
DE als je uitgelezen bent : vertel eens hoe dat met "dubbelgebakken" zalm zit, please.
of een linkje naar het recept.
Ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen.
En verder: realiseer ik mij dat ik mijzelve bruut in de sc cul heb gestort.
Na 5 jaar ! fokken ( én lurken) dacht ik mij niet te hoeven voorstellen.
Ook omdat ik sommige users (her) ken uit andere topics als Flora.
Nou ja, als je vragen hebt, dan lees ik het wel.
Voldoe je aan Lein's 20/20 regel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef AnneX het volgende:
DE als je uitgelezen bent : vertel eens hoe dat met "dubbelgebakken" zalm zit, please.
of een linkje naar het recept.
Ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen.
En verder: realiseer ik mij dat ik mijzelve bruut in de sc cul heb gestort.
Na 5 jaar ! fokken ( én lurken) dacht ik mij niet te hoeven voorstellen.
Ook omdat ik sommige users (her) ken uit andere topics als Flora.
Nou ja, als je vragen hebt, dan lees ik het wel.
Die rode helmquote:
hoe gaat diequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voldoe je aan Lein's 20/20 regel?
Maximaal 20 taalfouten per fokbericht voordat ze overweegt om je te verwennen.quote:
Nou, hij plaatst me wel op een voetstukquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen *willen* dat.![]()
Maar Ross doet eigenlijk geen van dat in extreme mate en is gewoon zichzelf, toch?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die rode helm
BARCELONA
Millau, die brug vind ik erg mooi over dat dal.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maximaal 20 taalfouten per fokbericht voordat ze overweegt om je te verwennen.
Ai.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij plaatst me wel op een voetstukEn wil me zoveel mogelijk zien, spreken, voelen en vindt het maar niks als ik nachtdiensten heb en hij alleen moet slapen.
Aww zo liefquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij plaatst me wel op een voetstukEn wil me zoveel mogelijk zien, spreken, voelen en vindt het maar niks als ik nachtdiensten heb en hij alleen moet slapen.
Idd, staat in de delicious van deze maand, kan t wel overtikken een keer, vanavond ofzo als iemand daar behoefte aan heeft.?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die zalmsoufflé komt uit de nieuwste Delicious!
Ik mag/kan nog niet alles, dus alles wat ik moet plannen is gebeurd. Kan ook niet verder vooruit plannenquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ai.Dan geef ik nog maximaal 6 maanden voor jullie relatie voordat je hem beu bent.
na 20 bier een iq van 20?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voldoe je aan Lein's 20/20 regel?
Oh gelukkig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
welnee, dat raak ik helemaal niet beu
En we hebben genoeg ruzie als tegengas
Ik kan m ook zo scannen eventueel, scheelt jouw werkquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Idd, staat in de delicious van deze maand, kan t wel overtikken een keer, vanavond ofzo als iemand daar behoefte aan heeft.?
Oh das een lief idee, tnx!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan m ook zo scannen eventueel, scheelt jouw werk
Ik mag geen zware dingen van m tillen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
funnyquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag geen zware dingen van m tillen.
Nu al niet, wordt wat als ik ooit zwanger raak
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef LieLie het volgende:
Ik mag geen zware dingen van m tillen.
Nu al niet, wordt wat als ik ooit zwanger raak
Handig iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin had een man die niet wilde dat ze alleen over straat ging als het donker was. Was ook zo geweldig in de winter
Toen ik nog spaans deed en om 11 's avonds alleen op het station aankwam haalde hij me wel opquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin had een man die niet wilde dat ze alleen over straat ging als het donker was. Was ook zo geweldig in de winter
Vind ik niet zo raar hoor. de mr is ook zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toen ik nog spaans deed en om 11 's avonds alleen op het station aankwam haalde hij me wel op
Deed ik ook altijd met mijn ex.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toen ik nog spaans deed en om 11 's avonds alleen op het station aankwam haalde hij me wel op
oh heerlijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Weer thuis.
Kolereherrie want bij de buren zijn ze met een drilboor een muur ofzo aan het slopen.
Ja is lekker thuiskomen. Eerst op het werk het luchtcirculatiesysteem gestoord en iedereen dus al duf en met koppijn aan het werk en dan thuis die herrie daarna. Ideale manier om weer even tot rust te komen.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Weer thuis.
Kolereherrie want bij de buren zijn ze met een drilboor een muur ofzo aan het slopen.
ooh aan de aspirine dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja is lekker thuiskomen. Eerst op het werk het luchtcirculatiesysteem gestoord en iedereen dus al duf en met koppijn aan het werk en dan thuis die herrie daarna. Ideale manier om weer even tot rust te komen.
Nou, als ik even wil slapen dan zet ik echt mijn telefoon uit hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
zo ik lig ff in bed... tot half 6
ik word vast 100x gebeld maar ach.. moet werken he
Er zit geen 'flapje' voor het raampje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Tentje is echt super!we hadden hem binnen 4 minuten staan, en goed strak en zo!
En die raampjes gaan we met duct tape dicht plakken
Lowlands kan niet zonder duct tape (oehoee hoe!)
![]()
Nee, stom he!?! Welke idioot dat toch bedacht heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit geen 'flapje' voor het raampje?Vaag
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
zo ik lig ff in bed... tot half 6
ik word vast 100x gebeld maar ach.. moet werken he
Beter teveel dozen dan te weinig. Ik ga er ook nog tig nodig hebben voor de rotzooi die ik tijdelijk bij mijn ouders verzameld heb.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef flying-dutchman het volgende:
vandaag mijn manchetknopen binnen gehad
![]()
nog even 10 dozen erbij geregeld, want het is toch meer dan ik dacht
Heb je zoveel manchetknopen, dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef flying-dutchman het volgende:vandaag mijn manchetknopen binnen gehad
![]()
nog even 10 dozen erbij geregeld, want het is toch meer dan ik dacht
Dat dacht ik in eerste instantie ookquote:
Je moest eens weten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het toch niet weer over die ouwe doosch he
Wat, nog meer ondergoed?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
zo meeste lowlandsaankopen zijn alweer gedaan
Hmm ik koop meestal even zo'n minishampoo & douchegel en zo'n dunne regenponcho (just in case). En pleister/paracetamol als ik niet meer zoveel heb liggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, nog meer ondergoed?
Maar even serieus: wat voor aankopen moet een mens doen voor lowlands?
bij de action wat meuk gekochtquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, nog meer ondergoed?
duk-tape - tent - slaapzak - slaapmatje - drank ,in blikjes, flessen gaan stuk - fris drank - paar flessen water, is altijd handig - Een tas vol voedsel, van koekjes tot krentenbollen, dingen die niet tempratuurs gevoelig zijn - kleding die vies mag worden - een campingstoel - kussen - 2/3 paar schoenen, of een set waterdichte kisten - tandenborstel - tandpasta - haarborstel - shampoo - wc papier - plastic bordjes/bestek - zonnebrandquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, nog meer ondergoed?
ik gebruik echt niets aan drugs, hell ik ben niet eens dronken op lowlandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:58 schreef Aure het volgende:
Oja en mn sigaretjes (hoef ik daar niet in de rij te staan) en meestal hop ik nog even de coffeeshop in vlak voordat we weggaan![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik gebruik echt niets aan drugs, hell ik ben niet eens dronken op lowlands
ik drink wel wat biertjes maar vind cola daar vaak lekkerder, of vorig jaar aan de redbull, was geen succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik drink meestal ook niet zo heel veel op lowlands. Heb geen zin om het te verpesten door een enorme kater. Maar s'avonds bij de tent even een jointje roken vind ik altijd wel fijnEn harddrugs doe ik niet.
je vergeet condooms.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef Braamyo het volgende:
duk-tape - tent - slaapzak - slaapmatje - drank ,in blikjes, flessen gaan stuk - fris drank - paar flessen water, is altijd handig - Een tas vol voedsel, van koekjes tot krentenbollen, dingen die niet tempratuurs gevoelig zijn - kleding die vies mag worden - een campingstoel - kussen - 2/3 paar schoenen, of een set waterdichte kisten - tandenborstel - tandpasta - haarborstel - shampoo - wc papier - plastic bordjes/bestek - zonnebrand
Dat snap ik dan weer niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet zoveel dat hij er rekening mee gaat houden
Ook daar kan Aure over mee praten
Nou, ik begrijp best dat je er niet aan denkt of zo, maar condooms bij je hebben kan altijd een keer van pas komen mocht er plots een enorme vonk overspringen en je elkaar de kleren van het lijf wilt rukken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef Braamyo het volgende:
Niet zoveel dat hij er rekening mee gaat houden
Ook daar kan Aure over mee praten
Turf jij het?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem geen condooms mee. ik neuk al 16 maanden niet dus de kans dat t daar gebeurt acht ik vrij nihil
Zal je zien dat je een leuke gozer tegen komtquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem geen condooms mee. ik neuk al 16 maanden niet dus de kans dat t daar gebeurt acht ik vrij nihil
Ik had het over een Aure met een kater zo groot als een opgeblaze luchtbalon die sprak toen ik haar op de trein zette: *Ik vind het echt heel stoer van je dat je niet geprobeert hebt sex met mij te hebben*quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Aure het volgende:
Oh wacht je hebt het vast over het extra tweede bed wat klaar stond toen ik kwam stappen!![]()
Maar zo hoort het ook vind ikMannen moeten er niet van uitgaan dat er geneukt gaat worden als een vrouw met ze gaat stappen
nee maar zolang is het over tussen mij en exscharrel dus dan is t niet heel moeilijk na te gaan hequote:
dan hoop ik voor m dat hij condooms heeft maar zoals ik al zei acht ik die kans zeer nihilquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Zal je zien dat je een leuke gozer tegen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |