ik huil weer even in bed.... jemig, ben ook veels te zwak en gevoelig
sinds april een date waarvan ik steeds meer het gevoel kreeg dat hij mij niet zo leuk vind als ik zou willen. hij zei niet veel maar ik dacht altijd; 'dat is zn karakter' en het leuk vinden van hem overheerste bij mij. waarom weet ik niet. veel afspraken werden verzet of niet eens afgezegd en 2 maanden lopen zeuren wanneer ie mee kon naar antwerpen en er uiteindelijk uit kunnen trekken dat ie antwerpen niet zo leuk vind. allemaal heel vermoeiend en als ik wilde praten omdat ik niet zeurderig wilde doen maar gewoon hoopte dat ie open en duidelijk kon zijn het een stuk makkelijker praten is. 4 maanden toch achter em aan gegaan en blijven bellen. teveel aandacht gegeven terwijl ik eigenlijk hoop ik meer waard ben dan dat (als hij weer zo vreemd doet).
nu afgelopen donderdag boos geworden vanwege antwerpen en duidelijk verteld dat ik er veel meer aan had als hij het direct zei want dan ging ik wel alleen en hoefde ik niet iedere keer te verzetten. tussendoor in die 4 maanden heeft hij wel eens gezegd en gesmst dat ie me leuk vind of mist en dan was voor mij gelijk alles weer goed.. pff...
en sinds donderdag niks meer gehoord. gisteren en vandaag gebeld maar niet opgenomen of teruggebeld/gesmst dus ik denk dat dit het einde is. ben blij dat hij niks meer zegt want zo kom ik er vanaf, ook al vind ik t stom als mensen je negeren omdat ze daar zin in hebben. ik hoop voor hem dat als de tijd rijp is hij een leuk meisje ziet op wie hij echt verliefd word. dan gaat het vast beter en word ie gelukkig
ik hou het er maar op dat dit voor mij niet opgaat. helaas vinden de jongens die ik leuk vind mij niet leuk genoeg. weet niet of ik nog hoop moet houden want iedere keer teleurgesteld worden kwetst me. nu heb ik tranen terwijl date er niet mee zit. maar vooral tranen omdat ik 4 maanden zoveel aandacht gegeven heb voor niks, en ik zelf dus zo stom ben. als ik wat minder aardig word; misschien staan ze dan voor me in de rij hihi.
als ik mensen gelukkig met elkaar zie ben ik blij maar voel me soms verdrietig dat dit voor mij niet opgaat.
sorry, wilde even mijn verhaal kwijt terwijl ik bezig was met in slaap vallen. even tranen vegen en morgen weer een nieuwe dag.
welterusten iedereen