Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?
Het wachten is nu nog op CyberDutchman.
weer net te laat thuisgekomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Braam
Bluezz..
t zit in de letter denk ik, lapo-hunters!
Was dat dezelfde waar je het eerder over had die nu ook weer z'n ex-vriendin haar spullen in huis had genomen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik huil weer even in bed.... jemig, ben ook veels te zwak en gevoelig![]()
-knip-
gefeli en een fijne avond alvast!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
Regen! En zo slapen
Morgen eerst werken, en dan naar de verjaardag van oma.
Niks sorry !quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry, wilde even mijn verhaal kwijt terwijl ik bezig was met in slaap vallen. even tranen vegen en morgen weer een nieuwe dag.
welterusten iedereen
dankjewel (glimlach door traan heenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niks sorry !
Jij bent hier meer dan welkom om je verhaal kwijt te kunnen, dat weet je![]()
En ik vind het echt heel rot voor jedus ga maar lekker slapen. En als je morgen vrij bent, ga bewegen ! ff keihard sporten om je frustraties er uit te rammen !
truste en sterkte meid
Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; klopt ja
het komt wel weer goed met me. heb ergere dingen overleefd
en kan het ergens kwijt (hier)![]()
Gaat helemaal goed komen met jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel (glimlach door traan heen)
ik moet werken helaas maar morgenavond rammen op de tennisbaan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met jou![]()
Zo'n eikel van een vent laat je toch jou dagen niet verpesten !
Ben je veel te AWESOME voor....
En CAKE ! want cake maakt alles goed ! dus CAKE !
is inderdaad zo. ben veels te zwak geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.
En schrijf het maar lekker van je af hoor.
we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk danquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met jou![]()
Zo'n eikel van een vent laat je toch jou dagen niet verpesten !
Ben je veel te AWESOME voor....
En CAKE ! want cake maakt alles goed ! dus CAKE !
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Sommige vrouwen trekken nou eenmaal foute mannen aan.
Dat moet ook, want dan blijven de goede mannen over voor de rest.
Dus foutquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
Ik zal eens een cake voor je bakkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk dan
en houden je dan aan het leintjequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.
Komt goed, echt wel!
lekkeeerrrrquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zal eens een cake voor je bakken
*Cake-meester meld zich*
Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt.
Laat kaas het maar niet horenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Braamyo het volgende:
en houden je dan aan het leintjesorry, I made a funny
![]()
Heel scherp iddquote:
Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerdequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerde
quote:
Zoiets heb ik wel eens gemaakt en was zeker goed eetbaar, maar ik vind veel salades niet voldoen voor een avondmaal.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon een spinaziesalade met geitenkaas en walnoten en dan appel of zo en een honingdressing, kan natuurlijk ookLekker knapperig vers broodje er bij.. jum!
Dat is absoluut waar..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:36 schreef rijsttafel het volgende:
Nu een boterham met spinazie en komijnenkaas. Spinazie is een bazengroente want je kan er alles mee maken.
Klinkt ook niet verkeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar..![]()
Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is![]()
Lekker met citroenkip![]()
Lekker voor verderop in de weekquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is absoluut waar..![]()
Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is![]()
Lekker met citroenkip![]()
Gezellig, die stagiairequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie dag Steer, vooral het soulsearchen
ik zou mijn moeder wel eens het boek : Mam, vertel eens in willen laten vullen, ik denk dat ze er nu te zwak voor is geworden en dan nog zal ze nooit hele waarheden opschrijven denk ik
Spleekt jouw zus net zo goed Nedellands als jij, Steel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ondanks dat ze de eerste 13 jaar van haar leven dáár is opgevoed door m'n oma en opa en pas daarna naar Nederland is gekomen.
Jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Spleekt jouw zus net zo goed Nedellands als jij, Steel?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
JepAccentloos, groot vocabulaire.
Het was het kado van mijn broer,wij hadden er niets mee te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Bloes, nogmaals eenvoor jullie cadeaus aan je moeder.
Ik had gister mobiel vrij kort teruggelezen en de foto gezien.
En helemaal zo goed. Mijn oma is beter op de hoogte van de politiek in binnen- en buitenland dan ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Feli LieWij moeten het nog maar zien te halen
Ja, ze woont nu nog zelfstandig. Al komt er wel 's ochtends, 's middags en 's avonds thuiszorg. Koken doet ze ook nog wel een deel van de week.quote:
Je bent heibel aan het trappen? Coolquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Alweer op het werkie
Benieuwd wat voor reacties ik krijg op de pittige mail van vrijdag richting zorgmanager & hoofd maatschap dat het zo niet langer kan met die overvolle spreekuren
ah duidelijke signalen dus afgegeven, in uitgespelde vormquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Benieuwd wat voor reacties ik krijg op de pittige mail van vrijdag richting zorgmanager & hoofd maatschap dat het zo niet langer kan met die overvolle spreekuren
Misschien ben je overtennist.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! slecht geslapen zeg... ik denk dat ik heel snel mn mail eruit gooi en tot 1 uur vrijneem als dat lukt. ffies bijslapen want ik voel me behoorlijk slecht nu en moet vnv tennissen
En meteen antwoord :quote:
quote:Goedemorgen Bloes
Bedankt voor je mail, natuurlijk is het bekend, maar wel heel goed om het onder de aandacht te blijven brengen. Hoe lang denk je dat we van te voren de roosters moeten openen om deze klachten te verminderen? Het is natuurlijk ook heel vervelend als er veel roosters open zijn, maar ook veel verzet moet worden omdat de cardiologen vrij willen voor congres etc.
Waar ligt volgens jou de goede grens. Ik hoor graag van je.
overtennistquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:10 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien ben je overtennist.![]()
Goedzo Bloes, LAAT ZE MAAR EENS WETEN WIE DE BAAS IS.
Gefeliciteerd LieLie met je oma, ik ga geen opmerking maken over mijn garnaal vanochtend.![]()
@golfer, goed cadeau van je broer dan
DE
Ah, jammer altijd he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen heibel geworden, dus mijn mail was weer té ISFJ
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Geen heibel geworden, dus mijn mail was weer té ISFJ
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:12 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Goed idee van de persoon die met die Kika pluisdingen is gekomen!
vriendelijk antwoord op een vriendelijke mail. fijn ook dat ze jou vragen of jij misschien iets weetquote:
Dat valt me dus mee, meestal wordt het ter kennisgeving aangenomen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vriendelijk antwoord op een vriendelijke mail. fijn ook dat ze jou vragen of jij misschien iets weet
Nieuwe spullen kopen is altijd goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
MogguhWij gaan zo eens naar Obelink (kampeergigant in WInterswijk). We moeten onze uitrusting hier en daar aanvullen/vervangen.. Lekker kansloos shoppen dus
![]()
En ik wil een andere LowlandstentVorig jaar een goedkoop koepeltje gekocht omdat mijn tunneltent het jaar er voor 'gewond' is geraakt maar ik vond het een onding! En veel te klein! Dus nu gaan we een andere tent kopen als het goed is.
![]()
Kansloos shoppen? Lekker in de opruiming lijkt mequote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
MogguhWij gaan zo eens naar Obelink (kampeergigant in WInterswijk). We moeten onze uitrusting hier en daar aanvullen/vervangen.. Lekker kansloos shoppen dus
![]()
En ik wil een andere LowlandstentVorig jaar een goedkoop koepeltje gekocht omdat mijn tunneltent het jaar er voor 'gewond' is geraakt maar ik vond het een onding! En veel te klein! Dus nu gaan we een andere tent kopen als het goed is.
![]()
WBquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen
weer terug in NL en aan het werk
das wel handig ja, als je straks ook wat muren en een plafond hebt enzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:07 schreef Bluezz het volgende:
Yeah, het gaat echt gebeuren, er wordt nu geinventariseerd wat er meegaat naar ons nieuwe onderkomen![]()
Automatisering is al langs geweest en 'hotelzaken' (vind ik altijd zo'n leuk woord voor wat ze doen).
Nu het gebouw nog
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
best goed hoormaar vast niet zo goed als dat jij t in Azie had
![]()
mag ik volgende keer mee?
D-H is nu 30 dus een oude bedaarde man hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!
achter op de rugzakquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
best goed hoormaar vast niet zo goed als dat jij t in Azie had
![]()
mag ik volgende keer mee?
de sugar daddyquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
D-H is nu 30 dus een oude bedaarde man hoor
haha J. was geen player hoor... mocht ie willenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je net de ene player afgezworen, wil je al met de volgende mee!
oh bah, die zou ik echt met mijn dodelijke blik aankijken van: "wat mot je hier? wegwezen goorlap"quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
achter op de rugzak
[..]
de sugar daddy
zag je genoeg daar in Vietnam
het zijn je collega's dus dan weten ze ook de consequenties als je dat moet doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje man...leuk dat werken, maareh...eerst krijg ik een collega die een portretshoot nodig heeft voor zijn eigen bedrijfje en dan de grote IT-baas die een statie-portret wil voor bij een uitnodiging voor een presentatieZo kom ik natuurlijk noooooooooit aan werk toe
Goed werk, DEquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
wb D-H
net hardgelopen, voor t eerst achter elkaar zonder wandelen. Ging lekker. 33 minuten gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |