abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85326433
Sluit ik hem weer :(
pi_85326480
Braam
Bluezz..

t zit in de letter denk ik, lapo-hunters!
:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:11:51 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85326510
Ze schrok ervan. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85326599
Tietjes *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85326609
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
Ze schrok ervan. :D
dat heb ik ook altijd als ik hem per ongeluk blijk te sluiten :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:16:38 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85326782
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Tietjes *O*
Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?

Het wachten is nu nog op CyberDutchman.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85326903
_O-
pi_85327134
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik dacht al. Met welk triggerwoord lokken we P. hierheen ?

Het wachten is nu nog op CyberDutchman.

:7

Fotoclub-foto's zijn weer naar de afdrukcentrale. Hopelijk morgen klaar :9 Nog maar een slokje whisky :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85327434
ik huil weer even in bed.... jemig, ben ook veels te zwak en gevoelig :(

sinds april een date waarvan ik steeds meer het gevoel kreeg dat hij mij niet zo leuk vind als ik zou willen. hij zei niet veel maar ik dacht altijd; 'dat is zn karakter' en het leuk vinden van hem overheerste bij mij. waarom weet ik niet. veel afspraken werden verzet of niet eens afgezegd en 2 maanden lopen zeuren wanneer ie mee kon naar antwerpen en er uiteindelijk uit kunnen trekken dat ie antwerpen niet zo leuk vind. allemaal heel vermoeiend en als ik wilde praten omdat ik niet zeurderig wilde doen maar gewoon hoopte dat ie open en duidelijk kon zijn het een stuk makkelijker praten is. 4 maanden toch achter em aan gegaan en blijven bellen. teveel aandacht gegeven terwijl ik eigenlijk hoop ik meer waard ben dan dat (als hij weer zo vreemd doet).
nu afgelopen donderdag boos geworden vanwege antwerpen en duidelijk verteld dat ik er veel meer aan had als hij het direct zei want dan ging ik wel alleen en hoefde ik niet iedere keer te verzetten. tussendoor in die 4 maanden heeft hij wel eens gezegd en gesmst dat ie me leuk vind of mist en dan was voor mij gelijk alles weer goed.. pff...

en sinds donderdag niks meer gehoord. gisteren en vandaag gebeld maar niet opgenomen of teruggebeld/gesmst dus ik denk dat dit het einde is. ben blij dat hij niks meer zegt want zo kom ik er vanaf, ook al vind ik t stom als mensen je negeren omdat ze daar zin in hebben. ik hoop voor hem dat als de tijd rijp is hij een leuk meisje ziet op wie hij echt verliefd word. dan gaat het vast beter en word ie gelukkig

ik hou het er maar op dat dit voor mij niet opgaat. helaas vinden de jongens die ik leuk vind mij niet leuk genoeg. weet niet of ik nog hoop moet houden want iedere keer teleurgesteld worden kwetst me. nu heb ik tranen terwijl date er niet mee zit. maar vooral tranen omdat ik 4 maanden zoveel aandacht gegeven heb voor niks, en ik zelf dus zo stom ben. als ik wat minder aardig word; misschien staan ze dan voor me in de rij hihi.
als ik mensen gelukkig met elkaar zie ben ik blij maar voel me soms verdrietig dat dit voor mij niet opgaat.

sorry, wilde even mijn verhaal kwijt terwijl ik bezig was met in slaap vallen. even tranen vegen en morgen weer een nieuwe dag.
welterusten iedereen :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85327515
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Braam
Bluezz..

t zit in de letter denk ik, lapo-hunters!
weer net te laat thuisgekomen :(
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:29:59 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85327534
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik huil weer even in bed.... jemig, ben ook veels te zwak en gevoelig :(

-knip-
Was dat dezelfde waar je het eerder over had die nu ook weer z'n ex-vriendin haar spullen in huis had genomen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_85327618
Regen! En zo slapen :)

Morgen eerst werken, en dan naar de verjaardag van oma. w/
pi_85327653
Golfer; klopt ja

het komt wel weer goed met me. heb ergere dingen overleefd :)
en kan het ergens kwijt (hier) O+
pi_85327696
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
Regen! En zo slapen :)

Morgen eerst werken, en dan naar de verjaardag van oma. w/
gefeli en een fijne avond alvast!
pi_85327706
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry, wilde even mijn verhaal kwijt terwijl ik bezig was met in slaap vallen. even tranen vegen en morgen weer een nieuwe dag.
welterusten iedereen :*
Niks sorry !

Jij bent hier meer dan welkom om je verhaal kwijt te kunnen, dat weet je :Y

En ik vind het echt heel rot voor je -O- dus ga maar lekker slapen. En als je morgen vrij bent, ga bewegen ! ff keihard sporten om je frustraties er uit te rammen !

truste en sterkte meid :{
pi_85327756
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Niks sorry !

Jij bent hier meer dan welkom om je verhaal kwijt te kunnen, dat weet je :Y

En ik vind het echt heel rot voor je -O- dus ga maar lekker slapen. En als je morgen vrij bent, ga bewegen ! ff keihard sporten om je frustraties er uit te rammen !

truste en sterkte meid :{
dankjewel (glimlach door traan heen :) )
ik moet werken helaas maar morgenavond rammen op de tennisbaan ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:39:56 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85327991
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; klopt ja

het komt wel weer goed met me. heb ergere dingen overleefd :)
en kan het ergens kwijt (hier) O+
Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.
En schrijf het maar lekker van je af hoor. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_85328135
ach FF dat is eens en nooit meer.
Volgende keer herken je dit soort sukkels op mijlen !

Sterkte met de traantjes.
pi_85328218
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dankjewel (glimlach door traan heen :) )
ik moet werken helaas maar morgenavond rammen op de tennisbaan ;)
Gaat helemaal goed komen met jou :D

Zo'n eikel van een vent laat je toch jou dagen niet verpesten !

Ben je veel te AWESOME voor....

En CAKE ! want cake maakt alles goed ! dus CAKE !
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:49:06 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85328410
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:

[..]

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85328452
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
weer een iliusie minder

:'(
pi_85328856
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja... Ik snap je verdriet, maar die relatie was al een tijdje wat kansloos. Althans zoals jij het beschreef.
En schrijf het maar lekker van je af hoor. :*
is inderdaad zo. ben veels te zwak geweest.
en AnneX; ik heb dat altijd al gehad dat ik dat rook maar wilde dan toch proberen maar mijn gevoel liet me dus niet in de steek uiteindelijk ;) . iedere keer na zo'n ervaring verban ik de mannen weer tot ik weer wil proberen en weer een verkeerd iemand voor mij tegenkom. dat zet je toch aan het denken
pi_85328882
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:

[..]

we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk dan :)
pi_85328919
oja mn eigen ondertitel haha. niet te lang treuren, gewoon lachen. alles komt goed :Y
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:00:25 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85328937
Sommige vrouwen trekken nou eenmaal foute mannen aan.
Dat moet ook, want dan blijven de goede mannen over voor de rest. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_85328976
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Sommige vrouwen trekken nou eenmaal foute mannen aan.
Dat moet ook, want dan blijven de goede mannen over voor de rest. :6
:D
ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
pi_85329033
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ze zijn niet per definitie fout, maar zoeken toch geen relatie en/of vinden mij gewoon niet leuk genoeg maar zeggen dat niet
Dus fout :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:03:35 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85329077
quote:

Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.
Komt goed, echt wel!
Poef.....gone! ©golfer
pi_85329084
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

we hebben toevallig cakejes. neem ik morgen mee naar mn werk dan :)
Ik zal eens een cake voor je bakken

*Cake-meester meld zich*
pi_85329158
quote:

[..]

en houden je dan aan het leintje :') sorry, I made a funny o|O

Dus mannen die je aan het lijntje houden zijn fout !

eerlijke mannen is alles dat telt ! alhoewel hun gedrag ook niet altijd goed is -O-
pi_85329162
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dus fout :P
hihi :)
pi_85329190
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Je komt vanzelf echt opeens wel de ware tegen. Eentje die je niet alleen om je lichaam en de seks, maar ook voor de rest serieus neemt en waardeert.
Komt goed, echt wel!
nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me? ;)
pi_85329209
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:03 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik zal eens een cake voor je bakken

*Cake-meester meld zich*
lekkeeerrrr :9 :o
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:07:39 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85329259
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:

nah zeg je dat over 10 jaar nog steeds tegen me? ;)
Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_85329341
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Vast wel. Als je met je 5 kinderen van allemaal verschillende mannen en de 6e op komst achter de winkelwagen loopt. :P
:D _O-
pi_85329356
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Braamyo het volgende:

en houden je dan aan het leintje :') sorry, I made a funny o|O

Laat kaas het maar niet horen ;)
pi_85329404
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekkeeerrrr :9 :o
Dat moet je nog maar afwachten

*begint cake-plan op te stellen*
pi_85329544
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laat kaas het maar niet horen ;)
:o _O- _O- scherp!
pi_85329754
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o _O- _O- scherp!
Heel scherp idd :o
pi_85329965
:o Dat ziet toch iedereen meteen :? :{w
pi_85330178
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
:o Dat ziet toch iedereen meteen :? :{w
Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerde :P
pi_85330295
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uiteraard, maar jij was de eerste die reageerde :P
O-) :Y ja zo zit het iid :')
pi_85330356
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O-) :Y ja zo zit het iid :')
:D ;)

CIS-tijd hier trouwens *O* Nog ff snel voor ik ga slapen O-) OVer 6 uur gaat de wekker weer voor een enerverend dagje op kantoor ;)
pi_85330441
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gewoon een spinaziesalade met geitenkaas en walnoten en dan appel of zo en een honingdressing, kan natuurlijk ook :Y Lekker knapperig vers broodje er bij.. jum! ;)
Zoiets heb ik wel eens gemaakt en was zeker goed eetbaar, maar ik vind veel salades niet voldoen voor een avondmaal. :P

Nu een boterham met spinazie en komijnenkaas. Spinazie is een bazengroente want je kan er alles mee maken.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85331141
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:36 schreef rijsttafel het volgende:
Nu een boterham met spinazie en komijnenkaas. Spinazie is een bazengroente want je kan er alles mee maken.
Dat is absoluut waar.. :Y
Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is :9 :9
Lekker met citroenkip :9
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:07:15 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85331574
FF, dus je hebt liggen grienen in bed om die waardeloze sukkel die jij graag je vriend wil zien ipv gezellig met mij een minimeet te houden? :') Vrouwen, ik ga ze ooit nog wel begrijpen. :') ik begrijp het wel hoor :@

Redelijk goeie dag gehad. Weer een beetje 'in touch' :') met de Chinese roots. Ook middels meegereisde oom wat dieper in het verleden van m'n ouders gewroet. Volgens hem was mijn vader een echte 'badass boy' toen hij mijn moeder ontmoette, maar daar is nu echt niks meer van te merken omdat duidelijk m'n ma de baas is in huis. _O-

Tevens erg lekker gegeten vandaag. Eerst bij Alfred's Diner in Alphen ad Rijn met een *uitstekende* brunch, beste die ik gehad heb. En 's avonds mosselen bij Alle Hens, wat ook erg leuk was.

Culinair (pics volgen) en soul searching gewijs een uitstekende dag ^O^ alhoewel ik als kers op de taart FF aan het eind nog wel had willen opvrolijken :)
Confidence through competence
pi_85331781
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Moet weer eens die ovenbereiding maken: ovenplaat/schaal insmeren met olie en een knoflookteen er overheen halen (of even uitpersen). Verse spinazie er over verdelen, mozzarella, parmezaan en pijnboompitten er over verdelen en met nog wat olie besprenkelen. Dan even in de oven tot de spinazie geslonken is :9 :9
Klinkt ook niet verkeerd. :s)

Maar ik bedenk me dat m'n oven het niet meer zo goed doet, dus dat het waarschijnlijk geen ovengerecht gaat worden morgen. Misschien wat hier als laatste hoofdgerecht staat proberen:

http://lh5.ggpht.com/_85r(...)uE/s640/Ziltmenu.jpg

Kwam ik in dit topic tegen: Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar

Klinkt ook wel eetbaar, dacht ik zo :D
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85332001
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Lekker voor verderop in de week :9
Goeie dag Steer, vooral het soulsearchen ^O^
ik zou mijn moeder wel eens het boek : Mam, vertel eens in willen laten vullen, ik denk dat ze er nu te zwak voor is geworden en dan nog zal ze nooit hele waarheden opschrijven denk ik :')

* Bluezz gaat ook weer de wekker zetten en 4 dagen werken. Mét stagiare :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:22:09 #49
55709 Stereotomy
pi_85332131
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Goeie dag Steer, vooral het soulsearchen ^O^
ik zou mijn moeder wel eens het boek : Mam, vertel eens in willen laten vullen, ik denk dat ze er nu te zwak voor is geworden en dan nog zal ze nooit hele waarheden opschrijven denk ik :')
Gezellig, die stagiaire :9~ (bij stagiaire zie ik altijd iets :9~ voor me :? )

En ja, ik heb ook maar eens direct op de man af gevraagd aan m'n oom (hij zat alleen bij mij in de auto van Alphen naar Scheveningen) of m'n zus nou eigenlijk een 'ongelukje' was van m'n ouders (we schelen 10 jaar en m'n ouders waren heel jong toen ze haar kregen). Die vraag werd enorm ontweken :') dus dat zegt ook alweer genoeg. Ik laat het aan m'n zus of die het wil weten ooit, die schijnt het nooit gevraagd te hebben aan iemand, en eigenlijk maakt het voor haar ook niet zoveel uit. Ondanks dat ze de eerste 13 jaar van haar leven dáár is opgevoed door m'n oma en opa en pas daarna naar Nederland is gekomen. _O-
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:23:37 #50
55709 Stereotomy
pi_85332173
Oh en Bloes, nogmaals een :* voor jullie cadeaus aan je moeder. :Y Ik had gister mobiel vrij kort teruggelezen en de foto gezien. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')