ja natuurlijk zit dat in elke editie van het spel, de special edition krijgt een echt (in reallife dus) speelgoedautootje erbij waar ze leuk hun kleine broertje mee kunnen laten spelen of stiekum onder rokjes kunnen gluren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik bedoelde of dat bestuurbare auto IN het SPEL ook gewoon in de normale versie zit voor de multiplayer anders is toch oneerlijk.
Ja inderdaad, maar dat kan niet altijd. Wat wel altijd leuk was om met je honden mee te rennen, lekker makkelijk kills pakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef mash_ het volgende:
Als je honden hoort, loop naar een hoek waar ze maar van 1kant kunnen komen en wacht ze opwerkt heel goed
Ja dat staat er inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef porsche1 het volgende:
http://denachtvlinders.nl/2010/zombies-call-of-duty-black-ops/
Gaf mij een gevoel van dat alleen de speciale editie het kreeg.
Ik schrok al.quote:On August 12th 2010, Nazi Zombies was accidentally confirmed by a Gamestop employee to be returning with the four maps in Call of Duty: World at War upgraded with the Black Ops engine. The maps would be part of the Hardened and Prestige Editions.[4] The return of the game mode and the four maps were soon after officially confirmed by Josh Olin on Twitter.[5]It is unknown if WWII or Cold War weapons would be used, or if weapons such as the Wunderwaffe DG-2 and the Monkey Bomb would appear in the earlier maps. It is also unknown if new maps will be included in Call of Duty: Black Ops either on the disc or as a DLC code.
Mediaoffer 30euro ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef Roces18 het volgende:
Waar kan je het goedkoopst in NL alvast pre-orderen , niet dat ik volgende maand hem goedkoper heb.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik zie hem daar voor 47,65 ps3
want ps3 is de bom
srry dat ik gespamd hebtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:32 schreef opastokvis het volgende:
hou gewoon budgetgaming.nl in de gaten, ik hoop stiekum op nog goedkoper![]()
MW2 heb ik destijds bij gamesshoppen.nl gepreorderd, die had ik toen een paar dagen voor de release al in huis, dat was wel grappig, zeker toen ook de stats niet gereset bleken te worden.
Heb toen wel messages uitgezet, ik werd platgespamt door jaloerse nerdjes.
Waar precies?quote:
Blister is brakquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef Xblister het volgende:
lol, dit word dus weer campen alom..
Michas is een echte man speelt mw2quote:
Xblister speelt óók mw 2quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Michas is een echte man speelt mw2![]()
haphapquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Xblister speelt óók mw 2
Xblister kan niet lezen want er staat Michhas en niet Michas
QFTquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je honden hoort, loop naar een hoek waar ze maar van 1kant kunnen komen en wacht ze opwerkt heel goed
Ah oke thanks, en hoef je dat dan dus niet meer per wapen te unlocken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
Extra bullet penetration, zoals FMJ
Precies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah oke thanks, en hoef je dat dan dus niet meer per wapen te unlocken?
ja echt bagger, vandaar dat zo veel mensen het spelen, en het nog steeds spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waaruit maak je op dat ik dit spel ga aanschaffen?En MW II was inderdaad regelrechte bagger. Trek je conclusie.
Ja daarom is het wel een uitermate slecht gebalanceerd spel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja echt bagger, vandaar dat zo veel mensen het spelen, en het nog steeds spelen
Kan wel wezen,quote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja daarom is het wel een uitermate slecht gebalanceerd spel?
ja dat is het. maar als het leuk is om te spelen, dan is het toch niet bagger? je vermaakt je er toch mee. dat is toch waarom je een spel koopt?quote:Op zondag 5 september 2010 13:02 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja daarom is het wel een uitermate slecht gebalanceerd spel?
Preciesquote:Op zondag 5 september 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan wel wezen,
Het gaat om dat het leuk is om met een groep te spelen.
dat is waarquote:Op zondag 5 september 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan wel wezen,
Het gaat om dat het leuk is om met een groep te spelen.
En meteen uploadenquote:Op zondag 5 september 2010 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
Voel me vies dat ik toch stiekem wel benieuwd ben naar deze game.
Vooral door:
opnemen van matches
geen stoppingpower
rpg systeem van upgrades
(en dat er beweert wordt dat het meer balanced is)
Inderdaad. Er is iets zoals teveel realisme. Bij sommige games kan je het heel realistisch maken en dan is het toch leuk. Bij andere games moeten dingen iets minder realistisch zijn, om meer fun te krijgen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat is het. maar als het leuk is om te spelen, dan is het toch niet bagger? je vermaakt je er toch mee. dat is toch waarom je een spel koopt?
Op 2:08 ziet het er wel wat raar uit, lijkt net of ie rechtdoor schiet bij die 2e kill ondanks dat het wapen omlaag gericht lijkt te staan.quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef RijstNatie het volgende:
Niet nodig. Elke game die je speelt wordt automatisch opgenomen en opgeslagen. Deze kan je dus later bewerken, stukken uit halen. Zo kun je hele games terugkijken en posten op youtube, maar je kan ook stukjes uit verschillende games halen en monteren en zo een video maken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand meer over die recording optie die in Black Ops zit? Ik twijfel om een Hauppauge recorder aan te schaffen, maar weet niet of dat nodig is door de nieuwe optie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Your_mother_in_law op 07-09-2010 23:20:19 ]Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Ja, vraag het aan de beste vriend van de mensheid, Google!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand meer over die recording optie die in Black Ops zit? Ik twijfel om een Hauppauge recorder aan te schaffen, maar weet niet of dat nodig is door de nieuwe optie..
Wat een profquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan zoiets niet naar youtube uploaden. Het moet eerst gerenderd worden. Hij slaat een potje op in een klein bestand. Alleen de gebeurtenissen in de game worden opgeslagen. Dat komt niets in de buurt van een video die je kan afspelen.
Ze hebben expliciet gezegd dat je de footage kan gebruiken om je eigen youtube videos te maken. In hun eigen woorden: 'Now everybody can make their own machinima's' (machinima is die grote gaming channel op youtube). Dus het zal ook wel betekenen dat je niet extra dingen nodig hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan zoiets niet naar youtube uploaden. Het moet eerst gerenderd worden. Hij slaat een potje op in een klein bestand. Alleen de gebeurtenissen in de game worden opgeslagen. Dat komt niets in de buurt van een video die je kan afspelen.
Tenzij het spel het op een of andere manier het ook op kan slaan als een videobestand kan het dus niet. Als het wel zou kunnen zou het baanbrekend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze hebben expliciet gezegd dat je de footage kan gebruiken om je eigen youtube videos te maken. In hun eigen woorden: 'Now everybody can make their own machinima's' (machinima is die grote gaming channel op youtube). Dus het zal ook wel betekenen dat je niet extra dingen nodig hebt.
Het zal dus waarschijnlijk gewoon als videobestand opgeslagen worden als je klaar bent met het maken van een video ingame.Met de term 'machinima' wordt misschien niet dat gaming channel bedoeld denk ik. De term 'machinima' staat gewoon voor filmpjes die gemaakt zijn van games.. Dus je kan wel je eigen machinima maken ja, omdat je het opneemt. Maar dat wil niet gelijk zeggen dat het ook naar youtube oid kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daadwerkelijk een video bestand uit dat spel krijgt dan is dat iets compleet nieuws. Voor zover ik weet hebben ze zoiets niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:16 schreef Parvus het volgende:
Stoma weet je het zeker of denk je dat het zo is? Anders haal ik er wel een.
Maar zelfs dan nog. De record optie zou heel weinig nut hebben als je er verder niks mee kan, behalve zelf naar kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
Machinima is niets anders als een genre. Het woord heeft niet echt iets te maken met dat youtube kanaal. Ik denk dat ze bedoelde dat het nu heel gemakkelijk is om dat soort films te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Lekker op tijd, is ook niet de 100e keer ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Berend. het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog. De record optie zou heel weinig nut hebben als je er verder niks mee kan, behalve zelf naar kijken.
Je wilt het natuurlijk showen, wat het logisch maakt dat je het op youtube etc. kan zetten.Je kan de bestanden ook uploaden naar een server van activision of treyarch. Dan kunnen andere mensen ze ook afspelen en aanklikken op een website zodat ze gedownload worden als je het spel opstart. Er komt dan net zoals in Halo een menuutje waar je dingen van je vrienden kan bekijken enzo. Volgens mij heb ik ze ook horen vertellen over een soort pagina die iedere speler kan bekijken waar je je dingen op kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan de bestanden ook uploaden naar een server van activision of treyarch. Dan kunnen andere mensen ze ook afspelen en aanklikken op een website zodat ze gedownload worden als je het spel opstart. Er komt dan net zoals in Halo een menuutje waar je dingen van je vrienden kan bekijken enzo. Volgens mij heb ik ze ook horen vertellen over een soort pagina die iedere speler kan bekijken waar je je dingen op kan zetten.
Dan ga ik er wel eentje kopen denk ik. Thanks Stoma. Wordt ff een avondje niet stappen dan ;Dquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan de bestanden ook uploaden naar een server van activision of treyarch. Dan kunnen andere mensen ze ook afspelen en aanklikken op een website zodat ze gedownload worden als je het spel opstart. Er komt dan net zoals in Halo een menuutje waar je dingen van je vrienden kan bekijken enzo. Volgens mij heb ik ze ook horen vertellen over een soort pagina die iedere speler kan bekijken waar je je dingen op kan zetten.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog. De record optie zou heel weinig nut hebben als je er verder niks mee kan, behalve zelf naar kijken.
Je wilt het natuurlijk showen, wat het logisch maakt dat je het op youtube etc. kan zetten.Gewoon een keer goed luisteren, dan had je het antwoord gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik irriteer me nu al aan die laffe rc autootjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:55 schreef Michhas het volgende:
Blijf toch vinden dat het er allemaal wel gaaf uitziet
Maar waarschijnlijk ben ik na een paar maanden weer net zo hard aan het schelden als nu(of niet stoma?
)
Ik voorzie nu al campers om een hoekje met een vlammenwerper..quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Die vlammenwerper ziet er ergerlijk uit
Ik een beetje, maar ben benieuwd of je ze kapot kan schieten, en zo ja hoe makkelijker want daar word nergens over gesprokenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik irriteer me nu al aan die laffe rc autootjes
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al campers om een hoekje met een vlammenwerper..
Dat gaat alleen iets minder makkelijk denk ik. Dat kut autootje beweegt nogal onverwacht enzo hehe.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem aan dat een kogel zon dingetje wel opblaast. Net zoals bij c4 en claymores enzo.
Ben je genaaid als dat ding op je af komt en je hebt een M14quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat gaat alleen iets minder makkelijk denk ik. Dat kut autootje beweegt nogal onverwacht enzo hehe.
Ja, snap ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
En hebben ze toch de Tactical Insertion erin gelaten..
Geloof er geen flikker van, ik geloof dat ze 3 kwart niet bekijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt blijkbaar een optie om een clip te reporten. Dan kijken ze naar wat de mensen in die clip doen en dan kunnen ze het gespuis bannen.
Dan ken je Treyarch niet, en wat er voor hun op het spel staatquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van, ik geloof dat ze 3 kwart niet bekijken.
sommige gasten die willen alleen maar nadelen zien om niks te hoeven kopenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut TT.
Met alleen maar nadelen juist.
Anders krijg je nooit je vooroordeel bevestigd....quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef rubje het volgende:
[..]
sommige gasten die willen alleen maar nadelen zien om niks te hoeven kopen
Dan moeten de spelers tegen wie je speelde wel heel slecht zijn, want quicksopen en laat staan no- scopen is echt wel moeilijk hoor, al helemaal om het te leren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef opastokvis het volgende:
da's wel jammer ja.
ik gebruikte voorheen eigenlijk nooit sniper, maar heb een vriend eens laten zien hoe belachelijk makkelijk dat noscopen was. haalde nog een betere score als gemiddelde ook.
no-scopen is voornamelijk kans. Je weet niet waar je kogel heen gaat. Iedereen die no-scopen aangrijpt om aan te tonen hoe "goed" ze zijn faalt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dan moeten de spelers tegen wie je speelde wel heel slecht zijn, want quicksopen en laat staan no- scopen is echt wel moeilijk hoor, al helemaal om het te leren.
Ook dit. Ik heb wel geleerd hoe je moet quickscope, maar heel goed ben ik er niet in. Als iemand met een ACR op me zit te schieten, lukt het me bijna nooit om hem te raken met een quickscope.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
no-scopen is voornamelijk kans. Je weet niet waar je kogel heen gaat. Iedereen die no-scopen aangrijpt om aan te tonen hoe "goed" ze zijn faalt.
Er is eigenlijk nog amper iets over de game bekend en bijna niemand heeft het nog gespeeldquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Maar is het nou een aanrader om Black Ops te kopen? Ik heb gehoord dat de game niet zo heel goed is.
Vooral niet kopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Maar is het nou een aanrader om Black Ops te kopen? Ik heb gehoord dat de game niet zo heel goed is.
Zou zeggen kijk alle filmpjes en oordeel zelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |