abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86187422
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
Machinima is niets anders als een genre. Het woord heeft niet echt iets te maken met dat youtube kanaal. Ik denk dat ze bedoelde dat het nu heel gemakkelijk is om dat soort films te maken.
Maar zelfs dan nog. De record optie zou heel weinig nut hebben als je er verder niks mee kan, behalve zelf naar kijken.
Je wilt het natuurlijk showen, wat het logisch maakt dat je het op youtube etc. kan zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_86187460
quote:
Lekker op tijd, is ook niet de 100e keer ofzo :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86187692
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Maar zelfs dan nog. De record optie zou heel weinig nut hebben als je er verder niks mee kan, behalve zelf naar kijken.
Je wilt het natuurlijk showen, wat het logisch maakt dat je het op youtube etc. kan zetten.

SPOILER
Je kan de bestanden ook uploaden naar een server van activision of treyarch. Dan kunnen andere mensen ze ook afspelen en aanklikken op een website zodat ze gedownload worden als je het spel opstart. Er komt dan net zoals in Halo een menuutje waar je dingen van je vrienden kan bekijken enzo. Volgens mij heb ik ze ook horen vertellen over een soort pagina die iedere speler kan bekijken waar je je dingen op kan zetten.
pi_86187845
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je kan de bestanden ook uploaden naar een server van activision of treyarch. Dan kunnen andere mensen ze ook afspelen en aanklikken op een website zodat ze gedownload worden als je het spel opstart. Er komt dan net zoals in Halo een menuutje waar je dingen van je vrienden kan bekijken enzo. Volgens mij heb ik ze ook horen vertellen over een soort pagina die iedere speler kan bekijken waar je je dingen op kan zetten.
Oh, dat wist ik niet.
Naja, tot nu toe is het nog steeds veel speculatie, zoveel info is er niet vrijgegeven.
Zelf ben ik van plan om hem wel te pre- orderen voor de PC paar weken voor release.

Nou, bedankt voor de info :)
pi_86187984
Volgens mij zeggen ze er in deze video het een en ander over. Ik ga hem niet nog een keer helemaal bekijken dus misschien is het de verkeerde video O-)

pi_86188050
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dan ga ik er wel eentje kopen denk ik. Thanks Stoma. Wordt ff een avondje niet stappen dan ;D
pi_86188386
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

SPOILER
Gewoon een keer goed luisteren, dan had je het antwoord geweten ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86204576

;)
pi_86209043
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:41 schreef Funkel het volgende:
[ afbeelding ]

;)
Hahaha nice :D
pi_86209431
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:41 schreef Funkel het volgende:
[ afbeelding ]

;)
I lol'd :D
pi_86266848
Geen stopping power heeft mij doen besluiten deze game te kopen.

filmpje omdat het kan

pi_86274369
Die vlammenwerper ziet er ergerlijk uit ;(
pi_86274753
Blijf toch vinden dat het er allemaal wel gaaf uitziet :D
Maar waarschijnlijk ben ik na een paar maanden weer net zo hard aan het schelden als nu :') (of niet stoma? :') )
pi_86275069
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:55 schreef Michhas het volgende:
Blijf toch vinden dat het er allemaal wel gaaf uitziet :D
Maar waarschijnlijk ben ik na een paar maanden weer net zo hard aan het schelden als nu :') (of niet stoma? :') )
Ik irriteer me nu al aan die laffe rc autootjes :{
pi_86275082
Allicht :Y
pi_86276424
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Die vlammenwerper ziet er ergerlijk uit ;(
Ik voorzie nu al campers om een hoekje met een vlammenwerper.. }:|
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_86276443
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ik irriteer me nu al aan die laffe rc autootjes :{
Ik een beetje, maar ben benieuwd of je ze kapot kan schieten, en zo ja hoe makkelijker want daar word nergens over gesproken
pi_86276561
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Ik voorzie nu al campers om een hoekje met een vlammenwerper.. }:|
Duidelijk :Y
pi_86276570
Ik neem aan dat een kogel zon dingetje wel opblaast. Net zoals bij c4 en claymores enzo.
pi_86282001
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Ik neem aan dat een kogel zon dingetje wel opblaast. Net zoals bij c4 en claymores enzo.
Dat gaat alleen iets minder makkelijk denk ik. Dat kut autootje beweegt nogal onverwacht enzo hehe.
pi_86282436
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:

[..]

Dat gaat alleen iets minder makkelijk denk ik. Dat kut autootje beweegt nogal onverwacht enzo hehe.
Ben je genaaid als dat ding op je af komt en je hebt een M14 ;(
pi_86282573
Hier staat overigens alle info op van de wapens etc.

http://www.cod7blackops.com/

En ik weet nu al welke 5 wapens ik ga gebruiken voor mijn eerste 5 classes.

Famas
AK- 47
AK- 74u
RPK
Dragunov

Het boeit me geen flikker, al zijn deze guns bagger zoals de F2000, ik ga ze gewoon gebruiken voor de sfeer :)
pi_86283007
Hacker | Hacker Pro

Ability: This works like SitRep from Modern Warfare 2. Hacker allows you to detect enemy explosives and equipment like Tactical Insertions, Camera Spikes, Jammers, etc.

This highlights them with a red color.

Pro Ability: Allows you to booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly

Die vind ik wel grappig! :P claymores van de tegenstander ombouwen tot je eigen claymores :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')