Ja, snap ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
En hebben ze toch de Tactical Insertion erin gelaten..
Geloof er geen flikker van, ik geloof dat ze 3 kwart niet bekijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt blijkbaar een optie om een clip te reporten. Dan kijken ze naar wat de mensen in die clip doen en dan kunnen ze het gespuis bannen.
Dan ken je Treyarch niet, en wat er voor hun op het spel staatquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van, ik geloof dat ze 3 kwart niet bekijken.
sommige gasten die willen alleen maar nadelen zien om niks te hoeven kopenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut TT.
Met alleen maar nadelen juist.
Anders krijg je nooit je vooroordeel bevestigd....quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef rubje het volgende:
[..]
sommige gasten die willen alleen maar nadelen zien om niks te hoeven kopen
Dan moeten de spelers tegen wie je speelde wel heel slecht zijn, want quicksopen en laat staan no- scopen is echt wel moeilijk hoor, al helemaal om het te leren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef opastokvis het volgende:
da's wel jammer ja.
ik gebruikte voorheen eigenlijk nooit sniper, maar heb een vriend eens laten zien hoe belachelijk makkelijk dat noscopen was. haalde nog een betere score als gemiddelde ook.
no-scopen is voornamelijk kans. Je weet niet waar je kogel heen gaat. Iedereen die no-scopen aangrijpt om aan te tonen hoe "goed" ze zijn faalt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dan moeten de spelers tegen wie je speelde wel heel slecht zijn, want quicksopen en laat staan no- scopen is echt wel moeilijk hoor, al helemaal om het te leren.
Ook dit. Ik heb wel geleerd hoe je moet quickscope, maar heel goed ben ik er niet in. Als iemand met een ACR op me zit te schieten, lukt het me bijna nooit om hem te raken met een quickscope.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
no-scopen is voornamelijk kans. Je weet niet waar je kogel heen gaat. Iedereen die no-scopen aangrijpt om aan te tonen hoe "goed" ze zijn faalt.
Er is eigenlijk nog amper iets over de game bekend en bijna niemand heeft het nog gespeeldquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Maar is het nou een aanrader om Black Ops te kopen? Ik heb gehoord dat de game niet zo heel goed is.
Vooral niet kopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Maar is het nou een aanrader om Black Ops te kopen? Ik heb gehoord dat de game niet zo heel goed is.
Zou zeggen kijk alle filmpjes en oordeel zelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef noobr het volgende:
Jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |