Ik zou de Battlestar Galactica miniserie doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik een keer de zomergast zou zijn (), zou ik dat wel gedaan hebben. Jurassic Park ofzo. Gewoon, om een lange neus te maken naar alle kunstzinnige types die Zomergasten volgen.
Het eerste fragment was echt briljant, maar denk niet dat ik het ga volgen vanavond, de acteurs mogen ze van mij altijd wel schrappen, vind ik het minst interessant. Er kunnen markante types tussenzitten, maar acteurs zijn meestal mensen die op hun interessantst zijn als ze door anderen geleefd worden (schrijver, regisseur) dan dat ze zelf interessant leven.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
Bulgaars volksdansen van de Tros, veel te volks
Dat mag dit seizoen wel. 2 leeghoofden op 4 gasten. Dat is niet een gewenste verhouding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het verplicht om cynisch en negatief te posten in deze topics?
Ik had eigenlijk helemaal geen topic willen openen, daar houd ik niet van. Doe ik het toch, had jij het al gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Sorry voor je topic speknek, was niet m'n bedoeling, je weet
Wat wil je anders met zo'n groot kind aan tafel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Waarom is ze een verademing?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind JBL vooral compleet energieloos en traag van begrip. Maar wat is Annet een verademing... nú al. Hopen dat ze nog een beetje los komt straks.
V.
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gastenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Een kijkje in de ziel van Annet nogwat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gasten
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Roi het volgende:
Erg matig tot nu toe, ik ga deze niet verder kijken.
Uitstraling. Dat mens is gewoon goed, ze praat leuk, ze vertelt leuk. Een verademing.quote:
Ik zat het net te denken, wat een ander tijdsbeeld is dit meteen, in je hoofd zag het er allemaal veel vlotter uit. Maar als ik mijn eigen foto's uit die tijd terug zie...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat zagen mensen er in 1985 toch geweldig gekleed en geklapt en bebrild uit.
Ik ben dat helemaal vergeten totdat ik dit soort beelden zie en denk: oh jee, zo'n trui had ik toen ook.
Nee, maar zometeen komt er echt wel wat recenters...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind haar ook wel een leuk mens hoor! Maar fragmenten die vooral in je herinnering leuk zijn, zijn voor de kijker niet zo interessant.
Dat is een hele openbaring voor jequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou....25 jaar geleden werden er dus ook shitprogramma's gemaakt.
Morgen ga ik iemand interviewen over een van de geweldigste televisie-uitzendingen ooit... ook 25 jaar geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou....25 jaar geleden werden er dus ook shitprogramma's gemaakt.
Ik denk ook altijd van was iedereen zo in die tijd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat zagen mensen er in 1985 toch geweldig gekleed en gekapt en bebrild uit.
Ik ben dat helemaal vergeten totdat ik dit soort beelden zie en denk: oh jee, zo'n trui had ik toen ook.
De Soundmixshiow met Gerard Joling?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef Verbal het volgende:
Morgen ga ik iemand interviewen over een van de geweldigste televisie-uitzendingen ooit... ook 25 jaar geleden
Dus alles was er al 25 jaar geleden...
V.
Nee, nóg geweldigerquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
De Soundmixshiow met Gerard Joling?
Vertel, vertel !quote:
Ik kreeg serieus kotsneigingen.quote:
Er is maar 1 troll en dat ben jij tot nu toe met dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik durf te wedden dat die trol ook vol zit met pus anders kies je niet dit soort fragmenten.
quote:
Ik durfde niet alles te kijken, maar van wat ik zag werd ik toch een beetje misselijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Teteteterek het volgende:
serieus de eerste keer dat ik echt onpasselijk wordt van een filmpje
Dat was de pus.quote:
Je had het toch over 1985?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op nou... wat was in 1995 nou de geweldigste tv-uitzending?
V.
Eh dat mag wel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Blote borsten mogen om 9 uur niet, maar dit mag blijkbaar wel.
Ajax-Milanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op nou... wat was in 1995 nou de geweldigste tv-uitzending?
V.
Ik heb het niet snel, maar dit vond ik echt goor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet smerig vond.
Ik vind ook niet veel smerig. Heb nog nooit iets gezien wat ik niet smerig vond eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel, maar dit vond ik echt goor.
Tieten zie ik gewoon in Nederlandse films die om 20.00 beginnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...dit lijkt me een 18+ moment, dat achter de decoder hoort.
Annet ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk hoe puur en eerlijk dit wordt bereid. Ik krijg er honger van
Elstedentocht?quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast!
Dus 1985 was meer dan de ui
V.
Dat verhaal van 't Hart over die ratten was nog mooierquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef BradleyQ het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Marianne Thieme. Ik hoop dat ze op vakantie is.
Ik heb het ook wel zwaar...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef BradleyQ het volgende:
Wat heb ik een medelijden met Marianne Thieme. Ik hoop dat ze op vakantie is.
Geweldig heerlijk fragmentquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Verbal het volgende:
Ik vind mijn eigen puistjes uitknijpen, of die van mijn vrouw, geen enkel probleem. Maar dit ga ik niet kijken...
(mijn vrouw wel, en die is geschokt). Lijkt wel een mayonaisezakje...
V.
Dabedoelik...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef MrJones het volgende:
Meer gelachen na een uur Malherbe dan na 37 jaar Cornelisse.
Ja ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind dat zo leuk als ze Jelle met de voornaam aanspreekt: 'Ja Jelle, zo gebeurde dat!"
Toen was ik op vakantie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat verhaal van 't Hart over die ratten was nog mooier
Moederlijk, vinnik, maar op een lieve manier...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ookWilde het net zeggen, ze klinkt als een lerares ofzo
Mee eens.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Verbal het volgende:
Uitstraling. Dat mens is gewoon goed, ze praat leuk, ze vertelt leuk. Een verademing.
V.
Die is zelf heel erg saai.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Reya het volgende:
Frans Bromet moet nodig eens zelf zomergast worden.
Dat is behoorlijk vervelend, inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
De pseudo-psycholoog JBC komt weer omhoog.
Stiften!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een Debiteuren Crediteuren fragmentje.
Alleen al daarom hou ik van Malherbe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
De rode draad in deze uitzending is wel eten.
En de keuzefilm ook al.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
De rode draad in deze uitzending is wel eten.
Ja maar je moet niet te ver gaan, als de gast dat niet wil. Dat blokkeert alleen maar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef speknek het volgende:
Die pseudo-psychiatrie is een beetje jammer, maar aan de andere kant, Zomergasten draait om videofragmenten die op een of andere manier belangrijk zijn voor de zomergast, dus wat existentieel gepsychologiseer hoort er ook gewoon bij.
IK vind hem niet goed voor dit programmaquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
De pseudo-psycholoog JBC komt weer omhoog.
Beetje gênant. Maakt niet uit dat je dik bent.. maar om dan de hele avond over eten te praten.. zo vooroordeel bevestigend.quote:
ik vind dat wel meevallen nu hoor. Af en toe even ongemakkelijk (maar dat vind ik niet verkeerd), maar het zit niet in de weg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet te ver gaan, als de gast dat niet wil. Dat blokkeert alleen maar.
Maakt toch niet uit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beetje gênant. Maakt niet uit dat je dik bent.. maar om dan de hele avond over eten te praten.. zo vooroordeel bevestigend.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:42 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Malherbe in Abel, zie het verschil in omvang.
Hij valt mij steeds meer tegen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef maril het volgende:
IK vind hem niet goed voor dit programma
De depressie ging JBC ook niet uit de weg, dus wie weet wat hij haar nog gaat vragen over het meest in het oog springende.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef Modus het volgende:
"Eet je vaak troostvoer?"
Ehhh te makkelijk..
je zou er puisten van krijgen.quote:
Ja, heerlijk.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij valt mij steeds meer tegen.
Hij is zelf te lichtgewicht en heeft te weinig bagage en stelt steeds van die vreselijk voor de hand liggende vragen.
En als een gast dan iets interessants dreigt te zeggen pikt ie het net niet op en vraagt ie dan weer niet door.
Volgens mij zijn ze daar al weer voorbij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat je over ballet wilt praten, maar nu gaan we je overgewicht aan de kaak stellen.
Dat is met elke vrouwelijke Zomergast.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom lijken sommige mensen hier toch zo geobsedeerd door de lichamelijke omvang van Annet??![]()
Adams Apples![]()
briljante film
![]()
Ook die hebben we gezien en Jeg elsker Dansk.quote:
Ik heb hem van mijn moeder gekregen, die is helemaal fan van de filmquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook die hebben we gezien en Jeg elsker Dansk.![]()
Dus Jelle ga lekker Russisch lullen.
Komt door Jelle. Hij stelt bij ieder fragment vraagjes als 'zoek jij vaak troost in veel eten?' en 'kun je als dikkertje wel goed dansen?' waardoor de aandacht naar haar postuur verschuift.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom lijken sommige mensen hier toch zo geobsedeerd door de lichamelijke omvang van Annet??![]()
Heb er niet veel gezien, maar die ik gezien heb waren ongelofelijk goed.quote:
Bijna alles al eens gezien.quote:
...over leeghoofden gesproken...(!)quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat het al volgende week was. Paul Verhoeven.
Misschien was jij wel degene die naast haar zatquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Ringo het volgende:
16, in de bioscoop, te Rotterdam. Herkenbaar..
Mooi man, dat Amerikaanse accent dat hij nu heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...over leeghoofden gesproken...(!)
Denk dat je hem nu behoorlijk onderschat eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hmm weet niet.. tot nu toe trekt het me nog niet echt om helemaal te zien geloof ik..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
Als jullie hem nog nooit gezien hebben echt straks kijken naar La Grand Bouffe.
Lijkt me geen film die ik af ga kijken als ik eerlijk ben, niet mijn smaak vrees ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
Als jullie hem nog nooit gezien hebben echt straks kijken naar La Grand Bouffe.
Nee, dat was wel iets later.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien was jij wel degene die naast haar zat
Als je van lekker eten houdt hoort ie op je ooit geziene lijstje te staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me geen film die ik af ga kijken als ik eerlijk ben, niet mijn smaak vrees ik.
It's not about the plot.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Fijn dat ze het zo lekker verklappen.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind JBL vooral compleet energieloos en traag van begrip. Maar wat is Annet een verademing... nú al. Hopen dat ze nog een beetje los komt straks.
V.
TAV houdt meer van vies etenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je van lekker eten houdt hoort ie op je ooit geziene lijstje te staan.
irritant ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Fijn dat ze het zo lekker verklappen.
Eh, je kunt veel over Verhoeven zeggen, plat, smerig, hoogdraverig, maar iemand die afgestudeerd is in de wis-en natuurkunde en vaste gast bij The Jesus Seminar leeghoofdig noemen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, zat net te kijken dat Jacob Derwig ineens zoveel ouder lijkt geworden in vgl met deze film.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Die kerel aan tafel en Halina spelen nu allebei in In Therapie
Hallina speelt in alles.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Die kerel aan tafel en Halina spelen nu allebei in In Therapie
quote:
Ja Annet heeft persoonlijkheid.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
Ze is en blijft leuk,![]()
Wat een verschil met vorige week.
Echt he! Het is gewoon echt vervelend. Ze is een goed actrice, maar echt, de overkill!!quote:
quote:SIR EDMOND EDMUND HILLARY FFS
Ik zie het al vanaf het beginquote:
Vooral dat ze in veel films speelt met Carice, alsof ze hun vriendschap moeten bewijzen door met elkaar in films te spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt he! Het is gewoon echt vervelend. Ze is een goed actrice, maar echt, de overkill!!
Ik vind sowieos elke BN'er die op twitter zit een aandachthoer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral dat ze in veel films speelt met Carice, alsof ze hun vriendschap moeten bewijzen door met elkaar in films te spelen.
Ik vind haar geweldig, maar het loopt niet omdat ie de verkeerde dingen eruit lichtquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind haar niks. En helaas sluiten ze niet op elkaar aan.
Ik ook, tot het puistenfragment.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig, maar het loopt niet omdat ie de verkeerde dingen eruit licht
juist daarom dus wel leuk imoquote:
Je moeder heeft een goede smaak.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh.. The Band..Nog iets wat mijn moeder erg tof vind
Sinds wanneer weet jij iets van muziekquote:
Sinds 1843.quote:
Nja, ik weet het niet. Hij doet het niet zo goed als ik gehoopt had, maar hij verknalt het ook niet zoals sommige van zijn voorgangers deden. Heel mager zesje wat mij betreft. Hij komt zo ongelofelijk emotieloos over, dat nekt hem.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
Conclusie nog meer bevestigd na deze aflevering. Geef Jelle een enkeltje Vladiwostok.
Annet vindt het geil.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dit is dan wel weer echt onmeunige schijtmuziek.
Tot 1843 bedoel jequote:
Je doet je usernaam wel eer aan. Wat een humor.quote:
Ik neem aan dat jij het begin van de uitzending gezien hebt waar dit fragment in zat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je doet je usernaam wel eer aan. Wat een humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |