Ik zou de Battlestar Galactica miniserie doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik een keer de zomergast zou zijn (), zou ik dat wel gedaan hebben. Jurassic Park ofzo. Gewoon, om een lange neus te maken naar alle kunstzinnige types die Zomergasten volgen.
Het eerste fragment was echt briljant, maar denk niet dat ik het ga volgen vanavond, de acteurs mogen ze van mij altijd wel schrappen, vind ik het minst interessant. Er kunnen markante types tussenzitten, maar acteurs zijn meestal mensen die op hun interessantst zijn als ze door anderen geleefd worden (schrijver, regisseur) dan dat ze zelf interessant leven.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
Bulgaars volksdansen van de Tros, veel te volks
Dat mag dit seizoen wel. 2 leeghoofden op 4 gasten. Dat is niet een gewenste verhouding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het verplicht om cynisch en negatief te posten in deze topics?
Ik had eigenlijk helemaal geen topic willen openen, daar houd ik niet van. Doe ik het toch, had jij het al gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Sorry voor je topic speknek, was niet m'n bedoeling, je weet
Wat wil je anders met zo'n groot kind aan tafel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Waarom is ze een verademing?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind JBL vooral compleet energieloos en traag van begrip. Maar wat is Annet een verademing... nú al. Hopen dat ze nog een beetje los komt straks.
V.
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gastenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Een kijkje in de ziel van Annet nogwat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gasten
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Roi het volgende:
Erg matig tot nu toe, ik ga deze niet verder kijken.
Uitstraling. Dat mens is gewoon goed, ze praat leuk, ze vertelt leuk. Een verademing.quote:
Ik zat het net te denken, wat een ander tijdsbeeld is dit meteen, in je hoofd zag het er allemaal veel vlotter uit. Maar als ik mijn eigen foto's uit die tijd terug zie...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat zagen mensen er in 1985 toch geweldig gekleed en geklapt en bebrild uit.
Ik ben dat helemaal vergeten totdat ik dit soort beelden zie en denk: oh jee, zo'n trui had ik toen ook.
Nee, maar zometeen komt er echt wel wat recenters...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind haar ook wel een leuk mens hoor! Maar fragmenten die vooral in je herinnering leuk zijn, zijn voor de kijker niet zo interessant.
Dat is een hele openbaring voor jequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou....25 jaar geleden werden er dus ook shitprogramma's gemaakt.
Morgen ga ik iemand interviewen over een van de geweldigste televisie-uitzendingen ooit... ook 25 jaar geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nou....25 jaar geleden werden er dus ook shitprogramma's gemaakt.
Ik denk ook altijd van was iedereen zo in die tijd?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat zagen mensen er in 1985 toch geweldig gekleed en gekapt en bebrild uit.
Ik ben dat helemaal vergeten totdat ik dit soort beelden zie en denk: oh jee, zo'n trui had ik toen ook.
De Soundmixshiow met Gerard Joling?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef Verbal het volgende:
Morgen ga ik iemand interviewen over een van de geweldigste televisie-uitzendingen ooit... ook 25 jaar geleden
Dus alles was er al 25 jaar geleden...
V.
Nee, nóg geweldigerquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
De Soundmixshiow met Gerard Joling?
Vertel, vertel !quote:
Ik kreeg serieus kotsneigingen.quote:
Er is maar 1 troll en dat ben jij tot nu toe met dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik durf te wedden dat die trol ook vol zit met pus anders kies je niet dit soort fragmenten.
quote:
Ik durfde niet alles te kijken, maar van wat ik zag werd ik toch een beetje misselijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Teteteterek het volgende:
serieus de eerste keer dat ik echt onpasselijk wordt van een filmpje
Dat was de pus.quote:
Je had het toch over 1985?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op nou... wat was in 1995 nou de geweldigste tv-uitzending?
V.
Eh dat mag wel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Blote borsten mogen om 9 uur niet, maar dit mag blijkbaar wel.
Ajax-Milanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op nou... wat was in 1995 nou de geweldigste tv-uitzending?
V.
Ik heb het niet snel, maar dit vond ik echt goor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet smerig vond.
Ik vind ook niet veel smerig. Heb nog nooit iets gezien wat ik niet smerig vond eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel, maar dit vond ik echt goor.
Tieten zie ik gewoon in Nederlandse films die om 20.00 beginnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...dit lijkt me een 18+ moment, dat achter de decoder hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |