quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetzelfde terugdoen? LOLquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
Ik denk dat niemand je bezoek bij de IKEA wat kan schelen Genus.
Jawel, hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
Ik denk dat niemand je bezoek bij de IKEA wat kan schelen Genus.
Ja.quote:
quote:
Waar? Ik schiet 'm neer.quote:
Zie je nou wel, Tjeerd.quote:
Je gaat naar de IKEAquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je nou wel, Tjeerd.
Gewoon, hij klaagde de hele tijd dat het te druk was.Niks boeiends, maar ik ergerde me er wel aan.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef GenusButeo het volgende:
Heb je het nu over de tohumlar die Zel heeft uitgedeelde aan iedereen?
Daarom.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je gaat naar de IKEAdaar is het altijd druk.
Dan moet ik mezelf neerschieten, want ik was Ermeni tohumu.quote:
Wat??quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Sinan maar ik weet het niet zeker.
Ohnooquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet ik mezelf neerschieten, want ik was Ermeni tohumu.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef GenusButeo het volgende:
Heb je het nu over de tohumlar die Zel heeft uitgedeeld aan iedereen?
Ah nu snap ik het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça & ik zijn dan Ermeni tohumu, omdat Azeri.
Burakius was de enige echte Rus tohumu.
zG. noemt ze wel 's Chinees, dus die is Çin tohumu.
Sinan, jij bent dan Kürt tohumu.
En de rest is allemaal Yunan tohumu.
Misal?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
Ik leer wel een beetje Azeri door Yahsi Cazibe.
Het is een knoflook gekkie, geen ui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wat nu op?quote:
Oh oke, dan ga ik over 10 min. wel kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, nu is er reclame.
#levenloosheid #ramadan
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is een knoflook gekkie, geen ui.Ze behoren wel tot dezelfde familie.
Ja, echt heel flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest wel glimlachen, laat dat een troost zijn.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Gelukkig hebben we knoflook, zodat het minder flauw is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, echt heel flauw.Ik moest wel glimlachen, laat dat een troost zijn.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we knoflook, zodat het minder flauw is.![]()
SNAP JE?!
![]()
Weer met Asuman Krause? Ik vind haar zo leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
Er is wel Fear Factor op Star. Met slangen enzo.
Jup! En ze doet het weer goed.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weer met Asuman Krause? Ik vind haar zo leuk.
Die ga ik onthouden.quote:
Misschien moet ik vaker vasten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Je bent zo grappig de laatste tijd. Die opmerking over kontplassen deed 'm ook al gisteren.
quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:12 schreef GenusButeo het volgende:
Heb je het nu over de tohumlar die Zel heeft uitgedeeld aan iedereen?
Wij zeggen nooit 'yahşi'.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:04 schreef GenusButeo het volgende:
Slayage, ik denk dat we ongeveer dezelfde smaak hebben in muziek.Jij vond Regina Spektor ook goed, toch?
Tori Amos.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
rock chicks zijn coollaatst ben ik naar tori amos geweest in caprera, ze was weer uber as always
oktober meen ik, in hmh met metropole orkest, daar ben ik ook bij uiteraardquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tori Amos.Ze heeft in november weer een optreden in Nederland toch? Weet niet meer waar, maar die wil ik wel bijwonen.
Ken je Joanna Newsom, btw?
Oja, dat was het, met het Metropole Orkest.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
oktober meen ik, in hmh met metropole orkest, daar ben ik ook bij uiteraard![]()
nee die ken ik niet, dat wordt effe googlen, cat power vind ik ook "tof"haar heb ik ook een keer live gezien, hele goeie entertainer ook
Dit dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:52 schreef zarGon het volgende:
Zo, ik kan mijn studenten OV-chipkaart weer gebruiken. Het gevoel is heerlijk, voelt net zoals het legen van volle blaas.
Ramadanquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Samenvatting van de laatste tig topics?
Het is jammer van de 3 verloren dagen, want dat was toch al gauw weer de helft van mijn reis. Maar verder was het tof om zo'n ex-sovjetstaat te bezoeken.quote:
Oké cool.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is jammer van de 3 verloren dagen, want dat was toch al gauw weer de helft van mijn reis. Maar verder was het tof om zo'n ex-sovjetstaat te bezoeken.
Oh, en Georgiërs hebben net zo'n harde G als Nederlanders.
Een lekker dagje fokken.quote:
Vanaf vandaag jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Lees ik nu dat mijn ov-kaart gewoon weer geldig is? Heb ik wéér voor niks een kaartje gekocht.
Je broertje mag niet weten dat je op fok! zit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef IHVK het volgende:
Ous gespot in de biebik liep bijna tegen hem aan maar ik kon niks zeggen want broertje
Dat is wel minder ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Samenvatting van mijn reis:
Dag 1: aangekomen + de stad verkend
Dag 2: tour gemaakt en wat oude kerken en kastelen bekeken + de stad ingegaan
Dag 3: naar een natuurreservaat gegaan en daar in (volgens mijn reisgenoten het schoonste ter wereld) gezwommen
Dag 4: vriend van vriend ziek met buikgriep
Dag 5: vriend ziek met buikgriep
Dag 6: wik ziek met buikgriep
Dag 7: Nog meer kerken en kastelen bekeken
Van het oorspronkelijke plan qua reizen (batumi) is dus weinig van terecht gekomen, maar de volgende keer beter.
Kloptquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je broertje mag niet weten dat je op fok! zit?
Goed zo, behoed hem voor het kwaad dat fok heet.quote:
Goed dat je het zegt, ik was het vergeten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:52 schreef zarGon het volgende:
Zo, ik kan mijn studenten OV-chipkaart weer gebruiken. Het gevoel is heerlijk, voelt net zoals het legen van volle blaas.
Linkjes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Een of andere FOK! minirel over GeKruldeMondhoek die ene Vinniee heeft gedumpt voor ene Drummingod. Vinniie post emofoto's en Wolvendagen loopt te stoken.![]()
Aldus een rondgang van een paar minuten langs KLB SC topics![]()
Tenks, GB.quote:
quote:
HAHA WIK HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA WIK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Deze "grap" had je kunnen verwachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
HAHA WIK HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA WIK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Nee.
Klopt, soms vergeet ik gewoon hoe debiel mensen kunnen zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze "grap" had je kunnen verwachten.
Zonder debielen zou het leven minder leuk zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, soms vergeet ik gewoon hoe debiel mensen kunnen zijn.
Klopt, zo moest ik natuurlijk keihard lachen om je garp.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zonder debielen zou het leven minder leuk zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef IHVK het volgende:
Ous gespot in de biebik liep bijna tegen hem aan maar ik kon niks zeggen want broertje
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus jij was die dude die mij de hele aankeek met een kleine jongenIk dacht dat ik er als een mongool bij liep (niet dat het niet zo is
)
Ik keek je zo sneaky aan , maar zo lang dat je het niet zou vergeten inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus jij was die dude die mij de hele tijd aankeek met een kleine jongenIk dacht dat ik er als een mongool bij liep (niet dat het niet zo is
)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Je liep erbij alsof je in de war was en iemand zocht.
Heb je zo´n eilandjeskapsel genomen? Misschien was dat het dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus jij was die dude die mij de hele tijd aankeek met een kleine jongenIk dacht dat ik er als een mongool bij liep (niet dat het niet zo is
)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je zo´n eilandjeskapsel genomen? Misschien was dat het dan.
Hé, daar staat een copyright op, hè.quote:
Tactisch.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, had met studiegenoten afgesproken die niet kwamen opdagen. Uiteindelijk zaten ze in de kroeg op de begane grond. Toen heb ik hun opgehaald en meegebracht naar de zesde verdieping. Ik ga niet in de kroeg zitten als ik vast.
De vraag is wat jij in de bieb deed als je niet ging leren, of ben je zo'n hangturkquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tactisch.
Maar jullie gingen nu al leren op de zesde?
Mwoah was aardig lang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh, heb mijn haren geknipt. Maar wel naar mijn mening iets te kort.
Ik gaf mijn broertje een rondleiding door the places to be.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vraag is wat jij in de bieb deed als je niet ging leren, of ben je zo'n hangturk?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik gaf mijn broertje een rondleiding door the places to be.
Ook bij zijn school (mijn oude school). Hij gaat maandag beginnen en hij moet wel alles weten natuurlijk.
Op de zesde verdieping is dat inderdaad zo. Daar staan namelijk geen boeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef GenusButeo het volgende:
In de bibliotheek kom je alleen maar om te leren of om te hangen. Er zijn geen boeken, of zo, wat denken jullie wel niet.
Aight, dan is het oké.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik gaf mijn broertje een rondleiding door the places to be.
Ook bij zijn school (mijn oude school). Hij gaat maandag beginnen en hij moet wel alles weten natuurlijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op de zesde verdieping is dat inderdaad zo. Daar staan namelijk geen boeken.
Zijn de bewaking en de grijze "sssssjt!"-muizen op vakantie danquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Vooral in mei en juni kom je op de zesde verdieping niet om te lerenJe wordt gewoon afgeleid daar.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tactisch.
Maar jullie gingen nu al leren op de zesde?
Werd afgeleid door Marokkaanse meiden die non-stop zaten te lachen, te eten en te praten (lees: Marokkaanse18) en daar deden ze geen flikker aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn de bewaking en de grijze "sssssjt!"-muizen op vakantie dan?
Oquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op de zesde verdieping is dat inderdaad zo. Daar staan namelijk geen boeken.
Je weet het.quote:
Je reinste discriminatie! En dit met ramadanquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Werd afgeleid door Marokkaanse meiden die non-stop zaten te lachen, te eten en te praten (lees: Marokkaanse18) en daar deden ze geen flikker aan
Ah, je studeert daar ook weleensquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:10 schreef IHVK het volgende:
Marokkanen praten echt veel als ik wil leren.
Ik hoef niet te discrimineren om te zeggen dat vrouwen veel praten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet het.
[..]
Je reinste discriminatie! En dit met ramadan?
Is dat de studieruimte bij jullie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:13 schreef GenusButeo het volgende:
In de centrale bibliotheek van Den Haag is het precies hetzelfde. Al die Marokkanen allochtonen op de vijfde verdieping.
Nee, dat de bewakers ze er niet uit gooien, maar dat als iemand van het mannelijke geslacht ook maar iets met z'n stoel schuift hij al bijna een knuppel in z'n nek heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoef niet te discrimineren om te zeggen dat vrouwen veel praten.
Jep.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
MBO'ers in de bieb, het heeft wel iets schattigs
O, hihihi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
Ik zal jullie een geheimpje vertellen. Ik ben nu in de bieb.
Ik wel. Een Marokkaan werd er uit gegooid omdat hij een bewaker uitschold toen hij hem netjes vroeg om buiten de studieruimte koeken te gaan etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:19 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij gaat het hier in de bieb er bijna altijd best gemoedelijk aan toe hoor. Het is gewoon alleen lastig als je aan dezelfde tafel zit, mja dan ga je maar naar boven. Immers je mag best een beetje praten in de bieb (buiten de studieruimte)
Ik heb in de studieruimte nog nooit een incident ofzo meegemaakt.
Oké.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wel. Een Marokkaan werd er uit gegooid omdat hij een bewaker uitschold toen hij hem netjes vroeg om buiten de studieruimte koeken te gaan eten. Hij werd para.
Hij smakte te hard met zijn koeken. Mensen gingen speciaal de vergaderingzalen in om van zijn gekraak en gesmak af te komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké.
Maar je mag hier toch eten gewoon?
Bij ons wel.quote:
Dan moet hij wel érg overdreven hebben zitten eten, of gewoon wel erg veel koeken mee hebben moeten nemen om dit te veroorzakenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij smakte te hard met zijn koeken. Mensen gingen speciaal de vergaderingzalen in om van zijn gekraak en gesmak af te komen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij ons wel.
MAAR HET ISRAMADAN DUIS HET MAG SOWIESO NIET DOOR AL DIE MOSLIMS OM JE HEEN SOZIALE KONTROLE HWWHWWEIEHEIHEIEHEEHEIHI
Ja gelukkig wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dat vreselijk irritante gehamer van die bouwput tegenover de bieb nou eindelijk opgehouden?
Sociale druk ous.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
Ik moest trouwens een vriend ophalen van Centraal en hij wou eten gaan halen bij de BK. Zag ik zoeen Somalische vrouw rustig een Crispy Chicken eten en ze keek heel onrustig om haar heen. Doe die hoofddoek dan af als je niet vast.
Dat werd tijd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.![]()
Nog 0! heipalen te gaan ! Staat er nu
Je vasten is nog steeds geldig, hoor. Tenzij je de afgelopen 40 dagen alcohol hebt genuttigd. Tenzij je bewust iets hebt gegeten. Tenzij je... andere dingen hebt gedaan.quote:
Verhuis naar de Randstad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:36 schreef Ayca het volgende:
Blijf het fascinerend vinden, die bibliotheken bij jullie ...
Andere dingen? Whut?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je vasten is nog steeds geldig, hoor. Tenzij je de afgelopen 40 dagen alcohol hebt genuttigd. Tenzij je bewust iets hebt gegeten. Tenzij je... andere dingen hebt gedaan.
Hoezo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:36 schreef Ayca het volgende:
Blijf het fascinerend vinden, die bibliotheken bij jullie ...
GEFAPT WHUEHEHEEH EINSS!!!!!111quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Andere dingen? Whut?
Alcohol heb ik niet genuttigd de afgelopen 40 dagen, heb ergens al uitgelegd waarom.
Ze woont in de Zaanstreek, zou ik alles in de Randstad ook fascinerend vinden.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze woont in de Zaanstreek, zou ik alles in de Randstad ook fascinerend vinden.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Maar alleen omdat het kutbier was, dus als het goedbier was had je het wel gedaan?
Hier (in het prachtige Alkmaar dus) ga je naar de bieb als je boeken wilt lenen. Je gaat naar binnen zoekt je boeken en gaat weer naar buiten.quote:
In woon niet in de Zaanstreek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze woont in de Zaanstreek, zou ik alles in de Randstad ook fascinerend vinden.
Verhuis naarquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier (in het prachtige Alkmaar dus) ga je naar de bieb als je boeken wilt lenen. Je gaat naar binnen zoekt je boeken en gaat weer naar buiten.
De bieb is in Rotterdam een sociale hotspot. Vooral voor allochtonen, omdat zij het geld niet hebben om in die koffiezaakjes te meeten waar de hockeykakkers hun tijd verdrijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier (in het prachtige Alkmaar dus) ga je naar de bieb als je boeken wilt lenen. Je gaat naar binnen zoekt je boeken en gaat weer naar buiten.
Je mag ook niet fappen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Kende die regel niet dat je 40 dagen voor de Ramadan niet gedronken of gefapt mag hebben.
Sinds wanneer is dat een pluspunt voor Ayça?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Verhuis naarRotterdam
. Fred Tevens wonen hier ook de meeste Turken van Nederland hier.
Kutbieb hebben jullie dan, bij ons heb je zelfs een gameshoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
En voor oude schakers die zich publiekelijk zich willen laten vernederen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
De bieb is in Rotterdam een sociale hotspot. Vooral voor allochtonen, omdat zij het geld niet hebben om in die koffiezaakjes te meeten waar de hockeykakkers hun tijd verdrijven.
PES2010 op de jongerenvloerquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kutbieb hebben jullie dan, bij ons heb je zelfs een gameshoek. Verloedering van het bibliotheekconcept.
Ja.. vind dat nou niet meteen een reden om naar Rotterdam te verhuizen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Verhuis naarRotterdam
. Fred Tevens wonen hier ook de meeste Turken van Nederland hier.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Kende die regel niet dat je 40 dagen voor de Ramadan niet gedronken of gefapt mag hebben.
Hoor die vooroordelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
De bieb is in Rotterdam een sociale hotspot. Vooral voor allochtonen, omdat zij het geld niet hebben om in die koffiezaakjes te meeten waar de hockeykakkers hun tijd verdrijven.
Spelen ze altijd 20 minuten voor sluitingstijd afquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
Dames en heren de bibliotheek gaat over enkele ogenblikken sluiten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
40 dagen niet gefapt? Volgens mij is dat een hoax
Befehl ist Befehl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
Dames en heren de bibliotheek gaat over enkele ogenblikken sluiten.
Wat een achtergestelde bibliotheken daar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt hequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een pluspunt voor Ayça?
Ja dat is wel logisch.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Je mag nooit drinken of fappen, maar als je drinkt is je bloed wel 40 dagen lang onrein. Dat geldt niet voor fappen, dan bega je alleen een zonde, maar je vasten blijft wel geldig zolang je het maar na zonsondergang doet.
Cyberimam hiero.
Ohnee het is een mooie bieb hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een achtergestelde bibliotheken daar.
Jij rebel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:47 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk is het wel #tuig als je uit de bieb gegooid wordt, moet ik wchten tot ze iets zeggen?
Holy shit, dat heb ik zelf nog niet 's gedronken. Baas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:47 schreef o.us het volgende:
Toen ik in Çesme was dronk ik dit:
[ afbeelding ]
Wie is hier de baas, neger.
Petjes die geen PS3 kunnen betalen playen altijd PES-toernooitjes daar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:50 schreef GenusButeo het volgende:
WTF, een gamehoek in de bibliotheek?
Stout, hoor. Geef dan het goede voorbeeld aan je broertje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:47 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk is het wel #tuig als je uit de bieb gegooid wordt, moet ik wchten tot ze iets zeggen?
Petjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Petjes die geen PS3 kunnen betalen playen altijd PES-toernooitjes daar.
Oh dat is wel handig ja..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:52 schreef o.us het volgende:
Omdat gratis internet en films downloaden. Iedereen kan/mag daar internetten.
Ga zo eten bij tante. Was nutteloos om weer helemaal naar huis te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
Maar je zit nu in de bieb te fokken? Waarom
Turken vergeten heel vaak werkwoorden, wisten jullie dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
Broertje is allang weg. Mja ik toch maar gewoon weg hier.
Okequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga zo eten bij tante. Was nutteloos om weer helemaal naar huis te gaan.
Maybequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
Ayça, kom studeren in Rotterdam.
En wik, accepteer me eens op Last FM. Stoute jongen.
Helemaal niet, je moet daarvoor lid zijn om het te gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:52 schreef o.us het volgende:
Omdat gratis internet en films downloaden. Iedereen kan/mag daar internetten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef IHVK het volgende:
Ik doe alleen maar logische dingen , Zie je wel.
Nee je moet je laptop meenemen en zo een bonnetje uitprinten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet daarvoor lid zijn om het te gebruiken.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maybe
Your musical compatibility with LaandeRemy is VERY LOW
Check deze dan de hele tijd lobbyen voor R'dam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
Beneden kan je bij de touchscreenautomaten gastcodes uitprinten. Dus je hoeft geen lid te zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet daarvoor lid zijn om het te gebruiken.
Wat praat je, jongen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je moet je laptop meenemen en zo een bonnetje uitprinten.
Kom op dan! *klapt in z'n handen: PATS*quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Kom niet praten over de bieb met mij jongu
Dat dus. Slecht excuus. Bovendien zijn icafe's voor ontwikkelingslanden waar internet bagger isquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Your musical compatibility with Ayca1993 is Super
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Hoe heet ook alweer dat ene nummer , dat ze op t Tr nieuws als achtergrond gebruiken?
Welke?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Hoe heet ook alweer dat ene nummer , dat ze op t Tr nieuws als achtergrond gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |