1) Vanky.quote:2 dagen later kreeg ik een reactie terug, wie ik ben? Waarom ik dat vraag? Hoe ik aan haar mailadres raak? Wat ik van haar wil?
Jij hebt mensenkennisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:43 schreef vosss het volgende:
[..]
1) Vanky.
2) Omdat je haar kenkerhard in den aars wilt neuken.
3) Dat heeft ze je zelf gegeven.
4) Zie 2.
Hoezo precies moet dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
Maar nu moet ik wel contact met haar maken, dus hoe zou ik dat het best doen.
En ik wil geen klacht aan mijn been.
Waarom moet je wel contact met haar maken? Laat haar met rust. Ze heeft gewoon geen interesse in jou. Frustiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Je krijgt van haar een bonnetje met gegevens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Ik zeg het je toch net >.> gewoon zeggen dat iemand anders die email heb gegeven... je hebt toch niet in die email gezegd welke info je nog meer allemaal van der hebt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Niks moet, gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jij hebt mensenkennis
Ze keek me aan in mijn ogen en keek wel verleidelijk toen ze daar stond.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom moet je wel contact met haar maken? Laat haar met rust. Ze heeft gewoon geen interesse in jou. Frustie
Professioneler met je werk omgaan.quote:Wat moet ik doen?
Hyves dan maar he. slimmekke.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Vanky het volgende:
[..]
Ze keek me aan in mijn ogen en keek wel verleidelijk toen ze daar stond.
Zij weet niet dat ik haar die mail stuur. Ik heb haar naam en mail overgeschreven omdat ik dat bonnetje moest indienen bij mijn werkgever!
En ik wist sowieso dat ik er spijt van zou krijgen, dus heb ik het maar gedaan!
Facebook vond ik niet.
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef superworm het volgende:
Lieve/beste ...,
Noem me onbevangen of naïef, wellicht zelfs brutaal, toch kan ik er niet omheen. Toen jij je met je bonnetje bij mijn kraampje aandiende, met je gewillige zaadvragende ogen ne zwijgend maar o zo brutaal uitdagend je daar op het strand anaal te nemen, je te brutaliseren op een manier die nog nooit is vertoond op de Costa del Snol, met je golvende haarlokken en pronte aarsje, je appeltjes van borsten verpakt in dat natte, keiharde tepels tonende pakje van je, o God ..., ik geloof dat dit een liefdesverklaring is. Persoonlijk wil ik twee kinderen, maar als je met één of drie genoegen neemt is dat prima. Graag ontvang ik je bankrekeningnummer om de 3.000 euro over te maken. Als we komende maandag de knoop doorhakken is het gratis. Spreken we om twaalf uur af voor het gemeentehuis? Ik hoor nog van je.
Voor altijd de jouwe,
...
Het is drie uur. Wat heb ik te verliezen, zeg me wat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.
Het gaat hem om kut. dus ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuurlijk...zoveel tekst om allen maar kutreacties te krijgen, je moet het maar willen.
Hmmm..daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is drie uur. Wat heb ik te verliezen, zeg me wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |