abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:57:48 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85317240
quote:
Zigeuners vinden stelen in Vlaamse warenhuizen makkelijker

LEBBEKE - Twee Nederlandse zigeunervrouwen en een man stonden in Dendermonde terecht voor een waslijst aan diefstallen in warenhuizen van de groep Colruyt. Ze reisden speciaal naar Vlaanderen om de goederen te stelen.
'Het is in Vlaamse warenhuizen veel makkelijker en je wordt niet zo snel betrapt', gaf één van de vrouwen toe.

Toch liepen de drie Nederlandse winkeldieven in het Colruyt-warenhuis in Lebbeke op 8 september tegen de lamp. De winkeldetective kon ze op heterdaad betrappen toen ze de goederen uit de rekken stalen. Bij het verlaten van het warenhuis werden ze door de politie opgepakt en later door de Dendermondse onderzoeksrechter De Leenheer aangehouden.

In draagzakken onder hun rokken verborgen de vrouwen de gestolen goederen. Het ging om voedingswaren, schoonheidsproducten maar ook heel wat dvd's en inktpatronen voor printers.

In de auto van het drietal vond de politie nog veel meer gestolen producten. Blijkbaar hadden de dieven een afnemer voor schoonheidsartikelen, dvd's en inktpatronen. De buit bedroeg in totaal zo'n 6.000 euro. Alle goederen bleken gestolen in warenhuizen van de groep Colruyt in België. Daarop wezen de prijslabels en een lijst achter het zonnescherm van de auto met adressen van zo'n 13 Colruyt-vestigingen. Tien warenhuizen stonden daarop al aangekruist.

Bekentenissen

Aanvankelijk ontkenden de drie de winkeldiefstallen, maar gaven die voor de rechtbank uiteindelijk toch toe.

'Ik heb er veel spijt van. Het was ook uit wanhoop omdat we geen geld meer hadden om onze drie kinderen eten te geven', verklaarde Jasmyn B. (21) uit Rosmalen. Haar man Dragan G. (24) zat naast haar op de betichtenbank en was veel minder spraakzaam. De man bleek in Nederland al een strafblad te hebben voor allerhande diefstallen en zeer zware misdrijven.

Derde betichte Juci J. (20) uit 's Hertogenbosch stond hoogzwanger voor de rechter. Volgende maand moet de vrouw bevallen. 'Ze wou trouwen voor de bevalling maar dat kan nu niet. En dat is al een zware straf, want voor Roma-zigeuners is zoiets een schande', pleitte haar advocaat.

Volgens rechter Rober had de vrouw daar veel vroeger aan moeten denken. Het openbaar ministerie eiste voor de drie één jaar cel. Vonnis op 24 oktober. (dbs)
Dit kwam ik toevallig tegen toen ik op zigeuners in Rosmalen aan het googelen was. Niet supernieuw meer maar wel leuk.
Denkt die zigeunerin nu echt dat de rechter gelooft dat ze in Nederland onvoldoende geld krijgen om hun kinderen te eten te geven? :') Ik weet in ieder geval dat er in Rosmalen een paar van de grootste villa's (op de Eikenlaan) bewoond worden door zigeuners. Cash betaalt! Waarbij het UWV de uitkering gewoon blijft doorbetalen. Of het deze zigeuners betreft weet ik dan weer niet.

Ook grappig dat ze op heterdaad betrapt worden, de speciale zakken onder hun rokken volgestopt met allerhande winkelwaar, evenals hun auto, en dat ze in eerste instantie toch stug blijven ontkennen. Dat geloof je toch niet! Alhoewel je er in Nederland wel mee weg kunt komen, de Belgen zijn niet zo gek.
The End Times are wild
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:59:25 #2
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85317290
Dit kwam ik toevallig tegen toen ik op zigeuners in Rosmalen aan het googelen was.

:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:59:54 #3
285521 Sigma22
The Future Is Bright
pi_85317305
Ach zigeuners. Al sinds de middeleeuwen uitgekotst door Europa. En met reden.

Een van de vele zegeningen van open grenzen. :7
pi_85317319
waarom google je op zigeuners rosmalen?

zin in goedkope sex met een minderjarig meisje })
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:02:55 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85317405
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef eeevaaa het volgende:
waarom google je op zigeuners rosmalen?

zin in goedkope sex met een minderjarig meisje })
Nee, ik had er een verhaal over gehoord en wilde kijken of dit idd zo was. Dat verhaal vond ik niet, maar wel het bovenstaande.
The End Times are wild
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:04:23 #6
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85317467
Zigeuners horen geen uitkering te krijgen maar zouden allemaal onopvallend gevolgd moeten worden, en voor elke overtreding van de wet de maximale straf krijgen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:05:28 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85317502
Grootste nieuwswaarde van dit topic is dat ts googlde op Zigeuners en Rosmalen. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85317548
Roma zigeuners ;( Dat is het grootste tuig in heel Europa zon beetje?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_85317552
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, ik had er een verhaal over gehoord en wilde kijken of dit idd zo was. Dat verhaal vond ik niet, maar wel het bovenstaande.
welk verhaal had je gehoord?>
pi_85317584
Tsja, het romantische beeld wat ik van zigeuners had is stukje bij beetje toch wel aan het verdwijnen... :'(
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:08:02 #11
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85317603
Het enige volk dat nog kutter is dan marokkanen.
pi_85317639
quote:
Derde betichte Juci J. (20) uit 's Hertogenbosch stond hoogzwanger voor de rechter. Volgende maand moet de vrouw bevallen. 'Ze wou trouwen voor de bevalling maar dat kan nu niet. En dat is al een zware straf, want voor Roma-zigeuners is zoiets een schande', pleitte haar advocaat.
Prachtig. :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:09:06 #13
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85317645
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:07 schreef fleur_rebelle het volgende:
Tsja, het romantische beeld wat ik van zigeuners had is stukje bij beetje toch wel aan het verdwijnen... :'(
achja, geen zigeuner is Esmeralda en geen marokkaan aladin...
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:11:07 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85317715
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Prachtig. :D
Het is geen schande om wekelijks op rooftocht te gaan, maar bevallen voordat je getrouwd bent kan echt niet!
The End Times are wild
pi_85317877
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:09 schreef Hysj het volgende:

[..]

achja, geen zigeuner is Esmeralda en geen marokkaan aladin...
_O-
pi_85318142
ze rijden in dikke bakken. dragen rokken, kijken chagrijnig, voelen zich nomaden maar worden door gemeenten in kleine huisjes gestopt, de kinderen spijbelen, de meisjes moeten jong van school, de jongens stelen fietsen van leeftijdsgenootjes, hard schreeuwen op straat, dikke pakken geld komen tevoorschijn uit broekzakken.

in mijn woonplaats heb je 500 van die klootzakken. bij die sinti heb je nog wel wat leuke muzikanten, maar die Roma zijn toch raar volk...
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:51:27 #17
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85319061
Er waren er toch veel afgemaakt in het Oostblok tijdens wo 2.
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:55:46 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85319233
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:51 schreef Hysj het volgende:
Dat valt nog mee. De prioriteit lag op de Joden. En omdat Roemenië bij de As was aangesloten (dus bij Hitler), werden de zigeuners in Roemenië als een binnenlandse aangelegenheid beschouwd.
Voor het oog van het kerkvolk heeft Antonescu er een paar aan Hitler gegeven, maar de massa kwam de oorlog relatief ongeschonden door.
The End Times are wild
pi_85319650
Zigeuners :') Uitschot :r
  † In Memoriam † zondag 15 augustus 2010 @ 20:09:35 #20
230491 Zith
pls tip
pi_85319849
Welkom in het Zigeuner-Genocide topic :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:11:34 #21
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85319941
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:09 schreef Zith het volgende:
Is er al een gironummer voor geopend?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:12:01 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85319958
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:09 schreef Zith het volgende:
Het is opmerkelijk dat ieder topic over zigeuners (wat meer als grappig bedoeld was) op de eerste pagina al uitdraait op genocide-aanbevelingen.
Wat ook opmerkelijk is, is dat je over Joden al helemaal niet over genocide mag praten, dat het zelfs bij Marokkanen al snel op een slotje of ban komt, maar als het zigeuners betreft is genocide bepleiten inmiddels wel weer salonfähig geworden.
The End Times are wild
pi_85320362
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dit kwam ik toevallig tegen toen ik op zigeuners in Rosmalen aan het googelen was.

:')
:D
pi_85321868
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

:D
quote:

[..]

Even de moeite nemen om iets verder te lezen. :)
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:51:35 #25
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_85321987
quote:
Wat mogen we daar uit afleiden? :X
Qui habet aures audiendi audiat
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:51:57 #26
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_85322003
Ach ja, de overheid steelt ook om de kinderen van anderen eten te geven... :')
pi_85322099
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

[..]

Even de moeite nemen om iets verder te lezen. :)
Nah ik vind lachen leuker.
pi_85327802
quote:

[..]

Als die verhalen negatief zijn kloppen ze. Ze bedreigen je zelfs als je op de kermis in de botsauto's tegen ze aangeknald bent :') En ik kan 't weten, kom uit dat kutdorp :+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:39:34 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85327974
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als die verhalen negatief zijn kloppen ze. Ze bedreigen je zelfs als je op de kermis in de botsauto's tegen ze aangeknald bent :') En ik kan 't weten, kom uit dat kutdorp :+
Dat weet ik, Bijdehand. Ik ben er opgegroeid.

Maar klopt het nu dat een aantal zigeuners dure villa's aan de Eikenlaan en de voormalige Oude baan bewoont?
The End Times are wild
pi_85328087
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat weet ik, Bijdehand. Ik ben er opgegroeid.

Maar klopt het nu dat een aantal zigeuners dure villa's aan de Eikenlaan en de voormalige Oude baan bewoont?
Ehm dat moet haast wel. Ze zijn weg uit die grote witte villa tegenover de Shell (je weet wel waar ik bedoel). Nu woont er zo'n gezin bij ons in de straat en de rest zit in een villa in de straat van het Wapen van Rosmalen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:54:17 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85328647
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ehm dat moet haast wel. Ze zijn weg uit die grote witte villa tegenover de Shell (je weet wel waar ik bedoel). Nu woont er zo'n gezin bij ons in de straat en de rest zit in een villa in de straat van het Wapen van Rosmalen.
Die villa waar eerst die wijnhandel zat? Dat is toch pas aan de andere kant van de A2?

Maar het klopt dus wel. Vreemd dat ze in villa's wonen en tegelijkertijd uitkeringstrekker zijn en tegelijkertijd iedere dag uit stelen kunnen gaan zonder dat er iets tegen ondernomen wordt.
The End Times are wild
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:00:23 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85328935
het mooiste van die gasten is nog wel hun graftombe. te érg.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85329704
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef SimpelZat het volgende:
ik heb echt een pesthekel aan het gedrag van een meerderheid van bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland. Toch zijn we gelijkwaardig (zeker niet gelijk), maar ook op deze regel is een uitzondering en dat is zigeuners.

Vuilnis, stuk voor stuk. Goor, gewetenloos tuig wat overal in europa grote problemen veroorzaakt. Zakkenrollen, kinderen mishandelen, bedelen, etcetera. Goor tuig! En iedere roma doet er aan mee :r
Zit nou eenmaal in hun cultuur. Ze worden vanaf jongs af aan opgeleid om te stelen. Dit krijg je niet uit ze, zo gaat het al eeuwen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85330427
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:07 schreef fleur_rebelle het volgende:
Die olijke zigeuner jongleur mag in je geestesoog blijven bestaan hoor.
Hij jongleert met andermans bezittingen en afentoe verdwijnt er een object in zijn mouw.
Terwijl iedereen is afgeleid door zijn zijn potsierlijke escapades past zijn zus met de gouden oorringen een andere vorm van vingervlugheid toe op de jaszakken van de toeschouwers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vengerr op 15-08-2010 23:42:45 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:40:01 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85330563
jammer dat zigeuners niet meer zo zijn als de zigeuners uit kuifje en de juwelen van 'bianca castafiore'.
pi_85330750
Even er van uitgaande dat het werkelijk om het voeden van de kids ging:

Steel er maar op los. In een land waar overtollig voedsel vernietigd wordt of tot veevoeder gemalen wordt, hoeft niemand te verhongeren. Zeker kinderen niet.

Maar, gezien ze ook onbenullige zaken stalen lijkt het me een bullshit argument. Dus ophangen.
pi_85330867
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef Wijze_appel het volgende:

Steel er maar op los. In een land waar overtollig voedsel vernietigd wordt of tot veevoeder gemalen wordt, hoeft niemand te verhongeren. Zeker kinderen niet.

Maar, gezien ze ook onbenullige zaken stalen lijkt het me een bullshit argument. Dus ophangen.
Een man van extremen zie ik.

*edit*
Mijn excuses.
Een appel van extremen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:50:22 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85330914
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef Wijze_appel het volgende:

Jij hebt tenminste een duidelijke mening. Je zou rechter moeten worden, dan duurden die zaken ook niet zo lang en werd veel geld bespaard. En iedereen wist waaraan hij toe was.
The End Times are wild
pi_85330985
quote:
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef tisauch het volgende:

[..]

Wat mogen we daar uit afleiden? :X
Er werden er veel geraakt door oogstmachines terwijl ze graan stalen voor hun uitgehongerde kinderen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:54:23 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331079
Oh man, ik zie Wijze Appel als rechter al helemaal voor me.
Komen er wat van die havenloze zigeuners voor zijn rechtbank. Hebben we weer gestolen.
Wijze Appel: Waarom hebben jullie dan gestolen?
Zigeunerin: Om onze arme kindjes te eten te geven.
WA: Steel er dan maar op los zou ik zeggen. In een land waarin bla bla ....
Aanklager: Maar ze stalen ook inktcartridges en parfum.
WA: Dan is het een ander verhaal. Naar de galg met ze!! Case closed.
The End Times are wild
pi_85331144
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:54 schreef LXIV het volgende:
Oh man, ik zie Wijze Appel als rechter al helemaal voor me.
Komen er wat van die havenloze zigeuners voor zijn rechtbank. Hebben we weer gestolen.
Wijze Appel: Waarom hebben jullie dan gestolen?
Zigeunerin: Om onze arme kindjes te eten te geven.
WA: Steel er dan maar op los zou ik zeggen. In een land waarin bla bla ....
Aanklager: Maar ze stalen ook inktcartridges en parfum.
WA: Dan is het een ander verhaal. Naar de galg met ze!! Case closed.
2 minuutjes. En ik drink er ondertussen nog koffie bij ook.
pi_85331227
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste een duidelijke mening. Je zou rechter moeten worden, dan duurden die zaken ook niet zo lang en werd veel geld bespaard. En iedereen wist waaraan hij toe was.
Ik zou het wel weten.

stap 1: Stoppen met werken.
stap 2: Kind adopteren / verwekken / stelen.
stap 3: Kind ondervoed laten worden.
stap 4: Alles stelen wet los en vast zit met de zegen van een zeer wijze appel.
pi_85331257
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:58 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten.

stap 1: Stoppen met werken.
stap 2: Kind adopteren / verwekken / stelen.
stap 3: Kind ondervoed laten worden.
stap 4: Alles stelen wet los en vast zit met de zegen van een zeer wijze appel.
Je wilt niet werken en bent uitvreter? Ophangen.

Record: 17 seconden. (en een slok koffie)
pi_85331412
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je wilt niet werken en bent uitvreter? Ophangen.

Record: 17 seconden. (en een slok koffie)
Maar edelachtbare hoe kan ik het helpen dat de staat accordeon spelen niet als een vaste occupatie ziet?
Mijn zoon Hewlett Packard moet iedere dag verse toner eten!
pi_85331437
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:02 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Maar edelachtbare hoe kan ik het helpen dat de staat accordeon spelen niet als een vaste occupatie ziet?
Mijn zoon Hewlett Packard moet iedere dag verse toner eten!
Vonnis was al uitgesproken. Wegwezen, next.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:04:18 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331467
Ja, je moet wel consequent zijn en geen draaier. Anders gaan ze met je sollen.
The End Times are wild
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:04:47 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85331485
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Vonnis was al uitgesproken. Wegwezen, next.
lol. zo maakt men mensen monddood, als ze zelfs niet meer over het vonnis kunnen lullen.
pi_85331518
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:04 schreef LXIV het volgende:
Ja, je moet wel consequent zijn en geen draaier. Anders gaan ze met je sollen.
Precies. Voor dat "grijze gebied" waar je met veel dom gelul nog emotie los kunt weken moet je bij die linkse rechters zijn. Ik ben kort van stof en rechtvaardig.
pi_85331551
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. zo maakt men mensen monddood, als ze zelfs niet meer over het vonnis kunnen lullen.
Mogen ze wel. Buiten op de stoep. Ga daar maar janken.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:06:51 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331553
Als je echt zeker van je zaak wil zijn dan zorg je dat ze al hangen voordat ze hun mond open hebben kunnen doen om tegen het vonnis in beklag te gaan.
Dan steek je ze bij aanvang van de rechtzaak met hun kop alvast door de strop terwijl ze op een klapluik staan. En na het uitspreken van "ophangen" druk je meteen op het knopje.
Dan heb je nooit commentaar.
The End Times are wild
pi_85331571
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Zijn methodes zijn draconisch en wreed maar wel efficient.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:07:20 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331579
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:05 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Precies. Voor dat "grijze gebied" waar je met veel dom gelul nog emotie los kunt weken moet je bij die linkse rechters zijn. Ik ben kort van stof en rechtvaardig.
Streng maar rechtvaardig zou ik zeggen.
The End Times are wild
pi_85331641
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:06 schreef LXIV het volgende:
Als je echt zeker van je zaak wil zijn dan zorg je dat ze al hangen voordat ze hun mond open hebben kunnen doen om tegen het vonnis in beklag te gaan.
Dan steek je ze bij aanvang van de rechtzaak met hun kop alvast door de strop terwijl ze op een klapluik staan. En na het uitspreken van "ophangen" druk je meteen op het knopje.
Dan heb je nooit commentaar.
Jah, en verdachten kletsen en buigen het verhaal toch naar eigen straatje.
Beetje lik-op-stuk zou Nederland sieren.
pi_85331656
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die villa waar eerst die wijnhandel zat? Dat is toch pas aan de andere kant van de A2?

Maar het klopt dus wel. Vreemd dat ze in villa's wonen en tegelijkertijd uitkeringstrekker zijn en tegelijkertijd iedere dag uit stelen kunnen gaan zonder dat er iets tegen ondernomen wordt.
Als je van de Harense Smid daarzo naar het Wapen rijdt, en dan een stukje doorrijden. Dus wel langs de A59.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:10:16 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331697
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je van de Harense Smid daarzo naar het Wapen rijdt, en dan een stukje doorrijden. Dus wel langs de A59.
Over de parallelweg neem ik aan? Langs die straat heb ik de krant nog bezorgd. Dan weet ik wel waar ongeveer.
The End Times are wild
pi_85331723
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:07 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Zijn methodes zijn draconisch en wreed maar wel efficient.
Yup.

Mijn vonnis in jouw kwestie zou zijn:
Half jaar brommen en kinderen niet ontvangen. Ga maar janken en voel de pijn maar.
Na dat half jaar 3 maanden gekorte uitkering waarbij je na 3 maand werk moet hebben. Desnoods uitzendwerk. Anders weer half jaar brommen met dezelfde condities.

Hoppatee, voelen zul je.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:12:19 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85331784
Ik dacht dat het bij jou altijd óf vrijspraak of onmiddelijke ophanging zou zijn. Nu kom je weer met die halfslachtige tussenoplossingen...
The End Times are wild
pi_85331840
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:12 schreef LXIV het volgende:
Ik dacht dat het bij jou altijd óf vrijspraak of onmiddelijke ophanging zou zijn. Nu kom je weer met die halfslachtige tussenoplossingen...
Werkelijk ophangen? Hmm, moordenaars wel.
Maar voor stelen van voedsel gaat wat te ver.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:14:49 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85331883
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:06 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Mogen ze wel. Buiten op de stoep. Ga daar maar janken.
fok!stoep.
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:34:22 #60
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85332592
Volgens mij zijn dit ook die zigeuners die je in Frankrijk op de binnenwegen proberen aan te houden (doen alsof ze pech hebben of een ziek iemand bij zich hebben en dringend hulp behoeven), als je dus zo stom bent om te stoppen, roven ze je hele auto leeg :') Rondom steden (in de voorgebieden) in Frankrijk hebben zij overal nederzettingen. Da's best eng. Wij gingen richting een vrij grote stad en kwamen in zo'n nederzetting terecht. Overal vuilnis en zotzooi en daar tussen tenten, sleurhutten en dus zij, die je met net iets teveel belangstelling staan te bekijken. Ik dus deuren op slot gehouden en snel weer een weg daaruit gezocht :') We zijn maar door gereden tot het volgende restaurant langs de peage.

Maar als de overheid in Frankrijk probeert om die nederzettingen op te doeken, krijg je meteen weer allerlei mensenrechtenorganisaties die het een schande vinden. Je weet gewoon niet wat je ziet bij zo'n nederzetting; totaal gesloopte auto's, gewoon soms half op de weg, oude koelkasten en vriezers die rondslingeren, bergen vuilinszakken, tussen alle bomen plastic lappen opgehangen tegen de regen of zon en het gevolg van dit soort nederzettingen is dat de mensen die in de woningen (meestal flats) in die buitenwijken wonen en bedrijven die daar gevestigd zijn, allemaal vertrekken. Tussen die nederzettingen en de eigenlijke stad komt dus een soort onbewoond "niemandsland" te liggen en dat is nog beangstigender en deprimerender.
pi_85334894
Ze beginnen er in ieder geval mee, de helft van de 300!!! illegale kampementen met in totaal zo'n 15.000 illegale Roma worden opgedoekt en teruggestuurd naar land van herkomst, in de meeste gevallen betreft dat Roemenie. Dat andere landen dit voorbeeld snel mogen volgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 augustus 2010 @ 01:56:56 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85335105
Het zijn me ook een stel hyena's bij elkaar. :').

Zigeunermuziek. ^O^.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 16 augustus 2010 @ 01:58:55 #63
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85335157
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:47 schreef Hathor het volgende:
Ze beginnen er in ieder geval mee, de helft van de 300!!! illegale kampementen met in totaal zo'n 15.000 illegale Roma worden opgedoekt en teruggestuurd naar land van herkomst, in de meeste gevallen betreft dat Roemenie. Dat andere landen dit voorbeeld snel mogen volgen.
Maar het is zowat een onmogelijke taak. Zodra ze ermee beginnen krijg je hier beelden op tv te zien van zielige kindjes die geen woonplaats meer hebben en wordt iedereen opgeroepen vooral te helpen want die gemene Fransen zijn wel heel asociaal 8)7 Dat land is natuurlijk ook zo groot; ze op de ene plek wegsturen, zorgt ervoor dat ze op de andere plek weer hun nederzetting opbouwen. Ik vond het vooral heel bedreigend en beangstigend over komen. En vooral toen ik erachter kwam (al rijdend langs de Franse binnenwegen) dat ze alleen proberen de auto's met buitenlands kenteken aan te houden. Voor mij reed een Fransman, achter mij ook. Toen wij dus passeerden, probeerden ze onze aandacht te trekken. Toen ik in mijn spiegel keek, zag ik dat ze dat niet deden bij de (ws lokale Fransman) die achter mij reed. Dat vond ik vreemd en toen ik later zwager aan de telefoon had (die daar dus woont) drukte hij mij op het hart vooral niet te stoppen, want dan ben je echt de klos.

Ik hoorde trouwens dat zulke praktijken hier in Brabant, Limburg en Zeeland ook al spelen...... Geweldig, dat verenigd Europa en die open grenzen :')
pi_85335467
Het is maar een kleine rondreizende groep die het bederft voor de rest. O-)
pi_85335871
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:58 schreef childintime het volgende:

[..]

Maar het is zowat een onmogelijke taak. Zodra ze ermee beginnen krijg je hier beelden op tv te zien van zielige kindjes die geen woonplaats meer hebben en wordt iedereen opgeroepen vooral te helpen want die gemene Fransen zijn wel heel asociaal 8)7 Dat land is natuurlijk ook zo groot; ze op de ene plek wegsturen, zorgt ervoor dat ze op de andere plek weer hun nederzetting opbouwen. Ik vond het vooral heel bedreigend en beangstigend over komen. En vooral toen ik erachter kwam (al rijdend langs de Franse binnenwegen) dat ze alleen proberen de auto's met buitenlands kenteken aan te houden. Voor mij reed een Fransman, achter mij ook. Toen wij dus passeerden, probeerden ze onze aandacht te trekken. Toen ik in mijn spiegel keek, zag ik dat ze dat niet deden bij de (ws lokale Fransman) die achter mij reed. Dat vond ik vreemd en toen ik later zwager aan de telefoon had (die daar dus woont) drukte hij mij op het hart vooral niet te stoppen, want dan ben je echt de klos.

Ik hoorde trouwens dat zulke praktijken hier in Brabant, Limburg en Zeeland ook al spelen...... Geweldig, dat verenigd Europa en die open grenzen :')
Tsja, jammer genoeg werken die beelden wel, ook al weet iedereen dat die zielige dakloze kindjes je met speels gemak je portemonee afhandig maken als je even niet oplet. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_85336382
Ze bezetten gewoon de snelweg. O-)
pi_85336720
Ja 2007...daag. En even bezemen geloof ik
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')