Zelfde users, zelfde onderwerp in de TVSC, alleen buiten de zondagavond gaat het ook over andere dingenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Stefan het volgende:
Jammer, want de wegmisbruikers-redmijnvakantie reeks was top.
PARDON???quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:45 schreef Leipo666 het volgende:
wat een bout programma,
logisch dat mensen in de verdediging springen als zo'n gozer al op de 2e dag voor je neus staat (dus die mensen bellen echt al de 1e dag zonder eerst de organisatie zelf te bellen) en vol in de aanval gaat zonder eerst normaal te vragen of er een oplossing mogelijk is
Maar dit kan je wel aan je vrienden navertellenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef Doler12 het volgende:
Je denkt als zestien jarige een leuke bijbaantje gevonden te hebben, staat opeens Alberto en crew voor de stoep
Dat komt wel voor, maar er zijn ook wel mensen die wel tig keer contact hebben opgenomen met de betreffende reisorganisatie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:45 schreef Leipo666 het volgende:
wat een bout programma,
logisch dat mensen in de verdediging springen als zo'n gozer al op de 2e dag voor je neus staat (dus die mensen bellen echt al de 1e dag zonder eerst de organisatie zelf te bellen) en vol in de aanval gaat zonder eerst normaal te vragen of er een oplossing mogelijk is
Dit programma is een groot reclameblok van/voor Zoover. Maar die bouwput, dat zie je niet aankomen. Echt belachelijk, afgrond, losse kabels, putten en beton, dat ze daar mensen in durven te zetten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:38 schreef DroogDok het volgende:
Kijken die mensen niet op Zoover voor ze boeken ofzo?
Precies wat ze willen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit van Zoover gehoord.
Nee hoor, er zijn zoveel sites met ervaringen, wat is er zo speciaal aan Zoover?quote:
Erg handig, ik gebruik t zelf voor ik een hotel boek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit van Zoover gehoord.
Maar zoals ik hierboven al vroeg, waarom persé die.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Erg handig, ik gebruik t zelf voor ik een hotel boek.
Dat je "zelfs" gebruikt wekt de indruk, dat je nogal onder de indruk bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zoveel sites met ervaringen, wat is er zo speciaal aan Zoover?
Van wat? Ja dat iedereen dat kent en kiest en ermee aan komt zetten terwijl er zoveel sites zijn, maar nee deze is heilig!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat je "zelfs" gebruikt wekt de indruk, dat je nogal onder de indruk bent.
![]()
Het waren ook tokkies hequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
Ze waren al een week bezig het terrein op te bouwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
Het opbouwen en afbreken duurt natuurlijk wel meer dan 1 dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
daar gaat het niet om..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Opbouwen van zon festivalterrein kost zeker een week. Is overal zo, ook in Nederland. Veel bouwverkeer. Stukken camping afgesloten week lang. De zondag zelf tienduizenden mensen op de camping.
Je betaalt 1200 euro voor 2 weken een caravan huren. Dan mag je ook vakantierust verwachten. Die mensen kregen terecht hun geld terug. Die manager had een deal moeten maken met Alberto en dat gezin: ik geef 1200 terug + een week volgend jaar gratis in het hoogseizoen als jullie nu de boel niet verder ophitsen en je mond houden.
Nu deden ze moeilijk en kunnen 400 gasten volgend jaar gratis terugkomen. Want zoiets gaat als een lopend vuurtje de camping over.
Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....
klopt helemaal!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.
Terwijl dat apartement op zoover dan wel weer een redelijke score had (vind ik leuk om altijd gelijk ff te checken), gewoon gevalletje pech dus, zoals de hoteleigenaar al had gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Dat stel dat ipv een appartement een zolder kreeg met een gezamenlijk dak vol rottend voedsel was ook bizar trouwens
Bizar ja. Een vrije dag in het hoogseizoen. Het was half juli en dan die vrije dag claimen. Maar goed, die 2e man was dus weer de chef van die manager en die begon bijna te huilen. Iedereen een nieuwe vakantie aanbieden was bizar, dat kan je nooit verkopen aan je directie. Dat wordt ontslag want alle gezinnen gaan zich melden bij de receptie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt helemaal!
Maar als je van die droeftoeters daar hebt lopen zoals die manager met zijn wekelijkse vrije dag, kun je ook weinig verwachten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
Er zijn organisaties die dat doen. Die willen het stil afhandelen. En Alberto gaat dan ook gewoon weg als het is geregeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
PARDON?quote:
't was verder "absoluut geen klein kind meer ofzo" want ja, ze had gestudeerd. Maar geef haar 2 spinnen en een hotel eigenaar die der stem verheft en ze zit in een hoekjequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef Doler12 het volgende:
En dan die gillende turkse meid opeens
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
[POLL]De Fok! eindbaas: Halve finale 1
STEM ALBERTO!
en quote dit bericht!
Mooie meiden?quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Sinds wanneer zoent Alberto de gasten? Nouja, 2 mooie meiden van 20, ik snap t wel maar het is out of character
Vondi k ook een beetje een slap item inderdaad, er is heul geen vakantie geredquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef YebCar het volgende:
aflevering van gister was weer om te huilen zeg.
Alberto gaat eerst reisleiders pesten met zijn arrogante gedrag.
Dan komt er op het laatst een echt probleem. (failliesement van reisbureau....familie is 26000 kwijt)
en Alberto kan helemaaaal niets maar dan ook niets doen.
1x aankloppen bij de reisbureau dat vanzelfsprkend dicht is (duh)
en dan een filmpje laten zien over de SGR.
en op het eind? Familie moet nog een keer geld lappen voor de tickets....
En alberto? Die kan op niemand kwaad worden want er zijn geen reisleiders natuurlijk of hotelmanagers aanwezig
Niet door Alberto althans. Dat hij die opdracht geaccepteerd heeftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vondi k ook een beetje een slap item inderdaad, er is heul geen vakantie gered
UiN?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]Als Alberto slim was geweest had hij de opdracht geaccepteerd voor UiN en een onderzoek gedaan naar misbruik van bepaalde logo's op websites.
Undercover in Nederland. En als Alberto malafide bedrijfjes gaat confronteren dan is dat best leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
UiN?
Misbruik van logo's levert nou niet bepaald spannende tv op....
Nou ja, niet alleen reisbureaus, maar ook andere keurmerken bijvoorbeeld. En het hoeft niet het hele programma te zijn, een gedeelte is ook primaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:15 schreef Stefan het volgende:
Elke zomer gaan er reisburo's failliet, niet echt boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |