abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85595790
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
Het opbouwen en afbreken duurt natuurlijk wel meer dan 1 dag.

Zou er persoonlijk ook niet blij mee zijn als op mijn vakantiepark een dance-feestje zou worden georganiseerd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85595810
goedemorgen :@

leuk zon festival op de camping :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:08:33 #53
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85596717
wat een fucking debiel management ben je dan om zo'n festival op je familiecamping te organiseren :')
alles voor het geld.

En wat een jostie, die "manager" met zijn vrije dag :') in het hoogseizoen... hahaha
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:11:36 #54
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85596749
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
daar gaat het niet om..
als jij een camping boekt om er een week tussen uit te gaan..
En vervolgens bij aankomst zie je allemaal hekken de helft van de camping afsluiten, en het meer er bij, dit terwijl je daar niet op gerekend hebt, en je ook niet geïnformeerd bent, zou ik ook gaan klagen.
Het moest rust zijn een weekje op vakantie voor mijn gevoel, en helemaal met kinderen. Maar vervolgens rijden elke dag bulldozers af en aan om een mooi hakkebar feestje te organiseren, met allemaal pillen...

not done :{w
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:02:02 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85597750
Opbouwen van zon festivalterrein kost zeker een week. Is overal zo, ook in Nederland. Veel bouwverkeer. Stukken camping afgesloten week lang. De zondag zelf tienduizenden mensen op de camping.

Je betaalt 1200 euro voor 2 weken een caravan huren. Dan mag je ook vakantierust verwachten. Die mensen kregen terecht hun geld terug. Die manager had een deal moeten maken met Alberto en dat gezin: ik geef 1200 terug + een week volgend jaar gratis in het hoogseizoen als jullie nu de boel niet verder ophitsen en je mond houden.

Nu deden ze moeilijk en kunnen 400 gasten volgend jaar gratis terugkomen. Want zoiets gaat als een lopend vuurtje de camping over.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:02:58 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85597767
Dat stel dat ipv een appartement een zolder kreeg met een gezamenlijk dak vol rottend voedsel was ook bizar trouwens
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:03:21 #57
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85597777
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Opbouwen van zon festivalterrein kost zeker een week. Is overal zo, ook in Nederland. Veel bouwverkeer. Stukken camping afgesloten week lang. De zondag zelf tienduizenden mensen op de camping.

Je betaalt 1200 euro voor 2 weken een caravan huren. Dan mag je ook vakantierust verwachten. Die mensen kregen terecht hun geld terug. Die manager had een deal moeten maken met Alberto en dat gezin: ik geef 1200 terug + een week volgend jaar gratis in het hoogseizoen als jullie nu de boel niet verder ophitsen en je mond houden.

Nu deden ze moeilijk en kunnen 400 gasten volgend jaar gratis terugkomen. Want zoiets gaat als een lopend vuurtje de camping over.
en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:05:04 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85597802
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:03 schreef Olle. het volgende:

[..]

en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....
Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:07:46 #59
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85597849
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.
klopt helemaal!
Maar als je van die droeftoeters daar hebt lopen zoals die manager met zijn wekelijkse vrije dag, kun je ook weinig verwachten :')
pi_85597874
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Dat stel dat ipv een appartement een zolder kreeg met een gezamenlijk dak vol rottend voedsel was ook bizar trouwens
Terwijl dat apartement op zoover dan wel weer een redelijke score had (vind ik leuk om altijd gelijk ff te checken), gewoon gevalletje pech dus, zoals de hoteleigenaar al had gezegd :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:12:43 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85597932
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Olle. het volgende:

[..]

klopt helemaal!
Maar als je van die droeftoeters daar hebt lopen zoals die manager met zijn wekelijkse vrije dag, kun je ook weinig verwachten :')
Bizar ja. Een vrije dag in het hoogseizoen. Het was half juli en dan die vrije dag claimen. Maar goed, die 2e man was dus weer de chef van die manager en die begon bijna te huilen. Iedereen een nieuwe vakantie aanbieden was bizar, dat kan je nooit verkopen aan je directie. Dat wordt ontslag want alle gezinnen gaan zich melden bij de receptie.
pi_85618538
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:42:46 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85620132
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
:D

alhoewel je wel een beetje gelijk hebt..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 03:56:08 #64
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85635133
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Er zijn organisaties die dat doen. Die willen het stil afhandelen. En Alberto gaat dan ook gewoon weg als het is geregeld.
pi_85850331
weer begonnen!
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:44:43 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85850372
Voice over:
ALBERTO IS WOEDEND

En dan reclame :'(
pi_85851080
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_85863880
Die Turkse chick zag er best goed uit. O-)
pi_85863919
PARDON?!
pi_85863999
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Salatrel het volgende:
PARDON?!
Gister niet gekeken?
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:30:57 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85864087
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Gister niet gekeken?
PARDON?
pi_85864232
Heb het gister niet gezien. Ga zo maar eens sbs6 programma gemist kijken. Is toch een en al regen buiten.
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:40:37 #73
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85864319
Club pineta ben ik zelf ook geweest 5 jaar geleden :)
Eerst ook een kut kamer, na enig geklaag en geschreeuw niets klaar weten te spelen bij het management. via de reisorganisatie een goeie mooie kamer weten te bemachtigen.
pi_85867458
Eerst weet niet hoeveel zeiken en moeilijk doen over licht dat is uitgevallen tijdens zwaar weer,
en daarna genoegen nemen met dat de reisorganisatie er 'naar gaat kijken' . :')
pi_85869281
[quote]Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef Breekfast het volgende:
Eerst weet niet hoeveel zeiken en moeilijk doen over licht dat is uitgevallen tijdens zwaar weer,
en daarna genoegen nemen met dat de reisorganisatie er 'naar gaat kijken' . :')
[/quote

Inderdaad. Alberto moest even weer scoren. Hij stond alleen maar met stemverheffing te praten en liet die reisleidster niet eens uitpraten. Sterker nog ze kwam niet eens aan het woord. Als ze iets wilde zeggen schreeuwde hij er direct weer doorheen. En dan vind hij het nog vreemd ook dat ze wegloopt. Ik had hetzelfde gedaan.
pi_85881033
Net of je wat kan doen tegen slecht weer en stroomuitval.
pi_85881347
En dan die gillende turkse meid opeens :D
pi_85881811
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef Doler12 het volgende:
En dan die gillende turkse meid opeens :D
't was verder "absoluut geen klein kind meer ofzo" want ja, ze had gestudeerd. Maar geef haar 2 spinnen en een hotel eigenaar die der stem verheft en ze zit in een hoekje
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:04:12 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85881944
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
[POLL]De Fok! eindbaas: Halve finale 1

STEM ALBERTO!

en quote dit bericht!
pi_85922768
tvp
  maandag 20 september 2010 @ 13:40:41 #81
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86634418
Sinds wanneer zoent Alberto de gasten? Nouja, 2 mooie meiden van 20, ik snap t wel maar het is out of character :P
  maandag 20 september 2010 @ 13:42:10 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86634469
Oh nu ook een vrouw van 40 :o
pi_86638154
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
Sinds wanneer zoent Alberto de gasten? Nouja, 2 mooie meiden van 20, ik snap t wel maar het is out of character :P
Mooie meiden?

:')
pi_86884137

Dat hier nog geen topic voor is zeg. Naast "Oh Oh Cherso" ( ^O^ ) is 'Red mijn vakantie' een van de andere weinig programma's waar ik wekelijks toch wel een uurtje aan leedvermaak voor reserveer. Ik merk de laatste weken echter dat ik nog maar weinig medelijden kan opbrengen met de arme vakantiegangers, die in dit programma hun beklag doen over rampzalige vakanties.

Waarom?

Verwachten mensen anno 2010 nu echt nog dat je voor omgerekend 300 euro voor een hele week in Spanje, een of andere splinternieuwe, luxe bungalow tot je beschikking krijgt waar je van alle gemakken (bijv. apparatuur) voorzien bent? :D Tering wat zijn sommige lui toch dom en naïef. :r Als je nou 1000 euro voor een week in een vierstellen hotel hebt neergelapt waar achteraf blijkt dat er niet goed schoongemaakt wordt, tot daar aan toe. Dan heb je inderdaad reden tot zeiken. Maar deze mensen boeken allemaal bewust een drie- of zelfs tweesterren-appartement (2! :') ) of een budgetcamping ergens op een uithoek in LLoret de Mar en verwachten er van alle luxe voorzien te worden. ;(

Ook zitten er tegenwoordig fragmentjes in het programma waar Rob "Daar word ik niet vrolijk van" de Geus willekeurige campings, wegrestaurants en pompstations bezoekt, om daar te muggenziften. Heel af en toe wel eens terecht (bijvoorbeeld in restaurants in Turkijke waar salade in bakken van 20 °C 'gekoeld' wordt), maar meestal volledig absurd. Nou wordt het in zo'n TV programma als "Red mijn vakantie" of "De smaakpolitie" allemaal wel heel gemakkelijk gezegd dat je etenswaren op niet meer dan 7 °C mag bewaren, of dat bepaalde elke dag gepoetst moeten worden. Maar iedereen die wel eens een (bij)baan in de horeca heeft gehad, weet wel hoe onmogelijk is om zeer regelmatig elk hoekje van een restaurant/cafe/pand te kunnen poetsen. Dat komt met name door de tijdsdruk die veel horecagelegenheden al hebben vanwege de 1001 absurde regeltjes en wetten in de horecabranche. Ook die ernstige sfeer die altijd gewekt wordt wanneer Rob weer eens een salade vindt die een paar graadjes te warm is (zoals 9 °C en 11 °C in Blijdorp in de aflevering van vandaag :') ), alsof mensen er doodziek van worden of zo. :')

Maar waar ik me de laatste tijd toch steeds meer aan stoor, is de brutale en vooral asociale manier van communiceren van Alberto Stegeman. :r Alberto is al bij voorbaat geïrriteerd naar de reisleiders waar die op af stapt, nog voordat die het (vaak verklarende) verhaal aangehoord heeft van deze mensen. Ook onderbreekt hij ze al voordat ze maar een zin afgemaakt hebben, met behoorlijk aangedikte 'argumenten'. |:(

Net zoals in de afleveringen van vandaag: 7 kei stoere gastjes uit Venlo jeweetz kwamen terecht in een appartement dat inderdaad kei ranzig was. Goed, dat kamertje was geen toppunt van hygiëne van wat ik kon zien op de beelden, maar goed, wat wil je ook voor 400 euro per persoon voor 10 dagen in LLoret de Mar. :') Deze 7 knapen waren nogal gepikeerd over het feit dat hun reisleider hen vertelde, dat ze in eerste instantie maar bij de hotelreceptie moesten klagen. Logisch zou je zeggen, dat zou ik zelf ook in zo'n situatie doen. Maar nee, de knapen (en dus ook meneer Stegeman) waren van mening dat de reisleiding het maar moest oplossen. Dus werd weer meteen met zijn achten vrij confronterend op een reisleider afgestapt, die het waarschijnlijk al druk genoeg heeft met honderd en één andere klachten van incapabele en ontevreden tokkies. Deze reisleider, die uiteraard nogal schrok, kon nog geen zin afmaken, of Alberto onderbrak de arme drommel weer met irrelevant, subjectief geblér. Ik kreeg echt serieus een beetje medelijden met die reisleider. Ook als de reisleider nota bene met de leiding / het kantoor aan het bellen is om een oplossing te zoeken, gaat Alberto Stegeman gewoon door met het ridiculiseren en bekritiseren van de reisleider. :')

Nou goed, mijn 2 cents. Wat vindt Fok! er van? :P
pi_86884750
Zie slowchat ;) Daar is zondag Sbs6 avond :')

[TV SC #67] [SBS] de bende van Heerlen vindt het ranzig
pi_86884845
Die Alberto staat ook gewoon 1 centimeter van die man af in zijn gezicht te schreeuwen, dat helpt ook niet.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:24:49 #87
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87274338
Heb me geergerd aan die gehandicapten in Volendam. Oke, er was een foutje gemaakt. Krijgen ze ene mooie gelijksvloers huisje aan de dijk, gaan ze voor ze er hebben gekeken weer zeiken dat het niet past, Alberto weer naar de receptie, dan samen toch maar kijken en het past en ze hebben een leuke vakantie.
pi_87427056
aflevering van gister was weer om te huilen zeg.
Alberto gaat eerst reisleiders pesten met zijn arrogante gedrag.

Dan komt er op het laatst een echt probleem. (failliesement van reisbureau....familie is 26000 kwijt)
en Alberto kan helemaaaal niets maar dan ook niets doen.
1x aankloppen bij de reisbureau dat vanzelfsprkend dicht is (duh)
en dan een filmpje laten zien over de SGR.

en op het eind? Familie moet nog een keer geld lappen voor de tickets....
En alberto? Die kan op niemand kwaad worden want er zijn geen reisleiders natuurlijk of hotelmanagers aanwezig
pi_87446843
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef YebCar het volgende:
aflevering van gister was weer om te huilen zeg.
Alberto gaat eerst reisleiders pesten met zijn arrogante gedrag.

Dan komt er op het laatst een echt probleem. (failliesement van reisbureau....familie is 26000 kwijt)
en Alberto kan helemaaaal niets maar dan ook niets doen.
1x aankloppen bij de reisbureau dat vanzelfsprkend dicht is (duh)
en dan een filmpje laten zien over de SGR.

en op het eind? Familie moet nog een keer geld lappen voor de tickets....
En alberto? Die kan op niemand kwaad worden want er zijn geen reisleiders natuurlijk of hotelmanagers aanwezig
Vondi k ook een beetje een slap item inderdaad, er is heul geen vakantie gered :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:42:18 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87451548
Vond het ook de minste aflevering van dit seizoen. Die meiden kwamen al snel bij elkaar, toffe reisleidster trouwens. De rest was het bekijken niet waard.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:02:45 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_87453841
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:59 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vondi k ook een beetje een slap item inderdaad, er is heul geen vakantie gered :')
Niet door Alberto althans. Dat hij die opdracht geaccepteerd heeft :|W Op het moment dat je "faillissement" hoort dan weet je gewoon dat je een schuldeiser bent, wat neerkomt op achteraan in de rij aansluiten, wat weer neerkomt op kunnen fluiten naar je centen.

Als Alberto slim was geweest had hij de opdracht geaccepteerd voor UiN en een onderzoek gedaan naar misbruik van bepaalde logo's op websites.
pi_87459567
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef Maraca het volgende:

[..]Als Alberto slim was geweest had hij de opdracht geaccepteerd voor UiN en een onderzoek gedaan naar misbruik van bepaalde logo's op websites.
UiN?

Misbruik van logo's levert nou niet bepaald spannende tv op....
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:48:45 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87459648
De makers leunen dit jaar veel te veel op het valse sentiment. Gehandicapt kind, autistisch kind midden in Salou, een spastische vrouw die te beroerd is het alternatief in Volendam te bekijken en achteraf er blij mee is. Jongeren die voor 200 euro voor 2 weken verwachten alleen maar luxe te hebben. Doe mij boze campinggasten zoals met dat dansfeest.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:14:18 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_87460504
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef DroogDok het volgende:

[..]

UiN?

Misbruik van logo's levert nou niet bepaald spannende tv op....
Undercover in Nederland. En als Alberto malafide bedrijfjes gaat confronteren dan is dat best leuk :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:15:16 #95
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87460531
Elke zomer gaan er reisburo's failliet, niet echt boeiend.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:16:00 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_87460569
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:15 schreef Stefan het volgende:
Elke zomer gaan er reisburo's failliet, niet echt boeiend.
Nou ja, niet alleen reisbureaus, maar ook andere keurmerken bijvoorbeeld. En het hoeft niet het hele programma te zijn, een gedeelte is ook prima O+
pi_87461339
Altijd leuk als Alberto zijn woede niet kwijt kan :D
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:33:59 #98
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87665395
Ik vond er wederom niks aan. Zoekgeraakte koffers en met 2 mensen die al terugzijn een D reizenfiliaal binnenwandelen.
pi_87674882
Jammer dat het weer afgelopen is. We hebben weer een aantal epische woorden gehoord van Alberto en Rob

Alberto::
Pardon Pardon?!!!!
Kijk daar nou kijk daar nou!
Haal die kinderen uit het water man
Dit nooit meer!

Rob:
Kippenvel over mijn billen
Bloed toppunt van ranzigheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: