Het opbouwen en afbreken duurt natuurlijk wel meer dan 1 dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
daar gaat het niet om..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Dat hele festival was toch maar 1 dag? Ik zie, buiten dat die vrachtwagens door het water rijden met zwemmende kids, niet echt het probleem? Dan ga je die dag ff met je gezin uit eten in 't dorp en naar een bioscoop ofzo?
en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Opbouwen van zon festivalterrein kost zeker een week. Is overal zo, ook in Nederland. Veel bouwverkeer. Stukken camping afgesloten week lang. De zondag zelf tienduizenden mensen op de camping.
Je betaalt 1200 euro voor 2 weken een caravan huren. Dan mag je ook vakantierust verwachten. Die mensen kregen terecht hun geld terug. Die manager had een deal moeten maken met Alberto en dat gezin: ik geef 1200 terug + een week volgend jaar gratis in het hoogseizoen als jullie nu de boel niet verder ophitsen en je mond houden.
Nu deden ze moeilijk en kunnen 400 gasten volgend jaar gratis terugkomen. Want zoiets gaat als een lopend vuurtje de camping over.
Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
en niet te vergeten de uitzending van gisteren die de camping in mijn ogen niets goeds heeft gedaan....
klopt helemaal!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die organisaties gaan helemaal verkeerd om met Alberto. Ze moeten meteen het gezin compenseren. Kost hen misschien een paar 100 euro maar het voorkomt onrust bij andere vakantiegangers en voorkomt naamschade.
Terwijl dat apartement op zoover dan wel weer een redelijke score had (vind ik leuk om altijd gelijk ff te checken), gewoon gevalletje pech dus, zoals de hoteleigenaar al had gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef Stefan het volgende:
Dat stel dat ipv een appartement een zolder kreeg met een gezamenlijk dak vol rottend voedsel was ook bizar trouwens
Bizar ja. Een vrije dag in het hoogseizoen. Het was half juli en dan die vrije dag claimen. Maar goed, die 2e man was dus weer de chef van die manager en die begon bijna te huilen. Iedereen een nieuwe vakantie aanbieden was bizar, dat kan je nooit verkopen aan je directie. Dat wordt ontslag want alle gezinnen gaan zich melden bij de receptie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt helemaal!
Maar als je van die droeftoeters daar hebt lopen zoals die manager met zijn wekelijkse vrije dag, kun je ook weinig verwachten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
Er zijn organisaties die dat doen. Die willen het stil afhandelen. En Alberto gaat dan ook gewoon weg als het is geregeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Dat is wel vaak het domme van die organisaties. Als ze aan het begin tegen Alberto zeggen: "Ok, nu ff luisteren...geef ons 20 minuten en we redden het en maken het ok met de familie, dan kan jij verder je snavel houden en is het opgelost", zou ze zo enorm veel overdreven alberto-gedoe besparen. Maar dat zal dan natuurlijk ook niet op tv komen, ik denk daarom ook dat er genoeg managers zijn die zoiets tegen Alberto gezegd hebben.
PARDON?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |