Je kan tegen V zeggen dat het eenmalig was, volgens mij was dat toch al de opzet maar ik denk dat V gekrenkt is in z'n mannelijkheid door die slappe en jou toch wil bewijzen dat hij wel degelijk sex met je kan hebben maar dan zonder D.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef HoneyPop het volgende:
Goeiemorgen!
Nou t is weekend en dan gebeuren altijd de leuke dingetjes zeg maar![]()
Goed, ik zat lekker met 2 vrienden in te drinken, maar op gegeven moment waren we
te zat/lui om nog uit te gaan. Dus besloten we er zelf maar een feestje van te maken![]()
N trio was het idee, en mij sprak het wel aan, zoiets moet je gewoon proberen dacht ik.
Nou mijn vrienden ( V&D) hadden er wel zin in. Met D neuk ik wel vaker aangezien
hij mn scharrel is. V ken ik al heel lang dus het was een beetje ongemakkelijk om opeens
zoiets met hem te doen. Zo dacht hij er blijkbaar ook over, want na 5 minuten werd ie al
weer slap. Gebrek aan privacy, zei hij.
Ik en D. hebben het samen maar afgemaakt.
Maar nu heb ik V geloof ik valse hoop gegeven.. Ik ben zeg maar totaal niet tot hem aangetrokken..
Normaal komen we elkaar alleen maar toevallig tegen, maar nu belt en smst ie telkens,
wat moet ik hiermee aan?
En hebben jullie nog tips om een trio wél goed te laten verlopen?![]()
Vast bedankt!
Jammer genoeg niet. (Klein trauma)quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef Efilcaz het volgende:
Je hebt je interesse getoond en nou denkt hij dat jij makkelijk te scoren bent.
Als je weer met die twee zelfde mensen datgene opnieuw wilt proberen dan moet je de volgende tips eens lezen (succes niet gegarandeerd)
Tip 1: Doe het met hem apart, laat hem aan jou gewennen.
Tip 2: Vraag tijdens het 'doen' of hij ook die trio nog wel eens wil proberen.
Maar heb zelf eerder het gevoel dat dit een verzonnen topic is
Je zegt het niet in een paar zinnen, je laat het blijken in een goed gesprek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef HoneyPop het volgende:
Maar hoe zeg je zoiets zonder zn mannelijkheid nog verder te krenken dan?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan ook geen stijve houden als ik zat ben. Laat staan als er een andere kerel over m'n schouder staat mee te kijken
Score!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Wacht even, in je fotoboek staat dat je een relatie hebt en samenwonend bent en dan scharrel je met D en laat V meeneuken?
Wat vind jouw vriend hiervan?
Tis ofwel een slet ofwel een leugenaar(ster), of een combinatie van beide.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Wacht even, in je fotoboek staat dat je een relatie hebt en samenwonend bent en dan scharrel je met D en laat V meeneuken?
Ik ga voor slet, dat vind ik wel geil.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Tis ofwel een slet ofwel een leugenaar(ster), of een combinatie van beide.
Of ze woont samen met haar poes, en dan is het plotseling toch wel eng dat ze een relatie daarmee heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ga voor slet, dat vind ik wel geil.
Oh sjitquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Inmiddels wel, begrijp ik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:44 schreef HoneyPop het volgende:
Ik was 15, en mn vriend 22,
t is nu 2 jaar later en we wonen samen en hebben t hartstikke leuk!
(oja, mn vriend had ook een aantal jaren neuk-en-gebruik-alles-wat-los-en-vast-zit achter de rug, ik heb hier gewoonweg geen behoefte aan, en voel t ook niet opkomen ofzo)
In dat geval heeft vosss vanavond iets te doen.quote:
Normaal zou ik voor die laatste optie gaan, tact is niet mn sterkste punt, vandaar dit topic.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:25 schreef MHD83 het volgende:
Ga zo onduidelijk mogelijk zijn, of beter nog: zeg helemaal niks tegen hem. De aandacht doet jou stiekem best goed.
Of ga heel duidelijk zijn. Zeg in korte zinnen heel duidelijk waar het op staat. Zeg desnoods dat ie compleet mag oprotten als hij niet normaal gaat doen.
Dat zijn grofweg de 2 opties die je hebt. De laatste optie is een stuk vriendelijker.
Waarom? in 2007 was het 2 jaar geleden dat je 15 was.quote:
Kijk nou HoneyPop, hij is vandaag ook nog eens erg scherp.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? in 2007 was het 2 jaar geleden dat je 15 was.
Dat maakt jou nu 19 of 20 of iets in die buurt.
Daar heb je heul geen pasje voor nodig
Joe, 18. Weetikveel, probeer me er ook alleen maar onderuit te lullen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? in 2007 was het 2 jaar geleden dat je 15 was.
Dat maakt jou nu 19 of 20 of iets in die buurt.
Daar heb je heul geen pasje voor nodig
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Kijk nou HoneyPop, hij is vandaag ook nog eens erg scherp.
Heb je alleen maar profijt van vanavond.
Trio met vosss dan maarquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:39 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Joe, 18. Weetikveel, probeer me er ook alleen maar onderuit te lullen.
Gelukkig heb ik niet met dat soort gevoelens te maken, vind beide jongens erg aardig enzo, maar dat was het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb dat 2 keer gehad, beiden keren met mijn ex en een vriendin van mij. Het is op dat moment heel leuk, en je moet goed overleggen van te voren, gewoon pijlen in hoeverre diegene daar ook behoefte aan hebben, op den duur lukt het dan wel. Maar ik raad het af, sterker nog ik denk dat dat één van de grootste redenen is dat ik nu geen relatie meer heb, het doet wel wat met je gevoel. Op dat moment is het leuk, maar de weken daarna ga je er toch overna denken. Beter met twee totaal onbekende meisjes.
Heb jij ff mazzel dan dat je zonder zit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Relaties, waarom lijken ze zo verdomd ingewikkeld. Ik word al moe als zulke verhalen lees
Of je in dit verhaal nu van een relatie kunt spreken...quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Relaties, waarom lijken ze zo verdomd ingewikkeld. Ik word al moe als zulke verhalen lees
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dan dat je zonder zit.
Niet bepaaldquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Of je in dit verhaal nu van een relatie kunt spreken...
lijkt me viesquote:
Sowieso niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Schenkstroop het volgende:
shut up.
als ik relaties aanga zul je zien. helemaal gevrijwaard van al die ingewikkelde buuullshit.. fuckeduck.
als ze dat niet zou kunen handlen is ze gewoon een bekormpen trutje dat niet veel kan hebben of niet slim genoeg is om zoiets van een bepaald perspectief te kunnen bezien waardoor het allemaal reuze meevalt. wat ook zo is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Als ze ooit achter je fok account komt en jouw gemiddelde topic leest_!
Ik denk dat een niet-bekrompen trutje je al snel iemand zou vinden die constant om medelijden vraagt. Een bekrompen trutje zou wellicht denken "so be it."quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
als ze dat niet zou kunen handlen is ze gewoon een bekormpen trutje dat niet veel kan hebben of niet slim genoeg is om zoiets van een bepaald perspectief te kunnen bezien waardoor het allemaal reuze meevalt. wat ook zo is.
Dit is de vreemdste conclusie wat ik ooit heb gelezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
nee die zijn mekaar al aan het pm-en voor een afspraakje. en zoniet gaat vosss mijn comment als excuus gebruiken om haar te pmen met de vraag. dusss. mooie mensen hebben het makkelijk in het leven /toppickaap.
Die wil dus ook een trioquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
haha, topickaap door Schenkstroop.
Daar zijn vosss en HoneyPop mooi klaar mee.
Hmpf, ik heb het gewoon goed voor mekaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:33 schreef mymoodfentje het volgende:
man-man-vrouw is geen trio.
vrouw-man-vrouw, dat is een trio.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Hmpf, ik heb het gewoon goed voor mekaar
Mee eens. dat MV met nóg een M erbij klopt niet helemaal voor mijn gevoel ofzo. V+V(+M) is veel natuurlijker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:33 schreef mymoodfentje het volgende:
man-man-vrouw is geen trio.
vrouw-man-vrouw, dat is een trio.
TS is 18 en ze doet al trio's, Vind je niet dat zij het al goed vor mekaar heeft tan?quote:
Maar heb je je laten sandwichen dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:35 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Hmpf, ik heb het gewoon goed voor mekaar
Als je een jongen bent misschien wel ja, mij leek met 2 jongens toch een stukje leukerquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mee eens. dat MV met nóg een M erbij klopt niet helemaal voor mijn gevoel ofzo. V+V(+M) is veel natuurlijker.
Nou zover was het dus niet gekomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Maar heb je je laten sandwichen dan?
Een echte hetero man leent zich daar niet voor
misschien wilde V gewoon niet van achteren naar binnen, omdat je je billen niet goed gewassen had?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nou zover was het dus niet gekomen![]()
op het moment suprême werd het V teveel.
Agossie dat kan ik wel begrijpen denk ik. Je kan niet verwachten dat een pielemans op commando hard wordt en ook blijft onder alle omstandigheden.. dat snappen vrouwen nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nee hij mocht in het andere gaatjequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
misschien wilde V gewoon niet van achteren naar binnen, omdat je je billen niet goed gewassen had?
Gangbangs zijn voor latente homo's, want een echte kerel krijgt 'm echt niet omhoog met zoveel andere kerels om hem heen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit is geen trio meer, dit wordt een heuse gangbang op TS...
fascinerend..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit is geen trio meer, dit wordt een heuse gangbang op TS...
Jongen, doe niet zo zielig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Agossie dat kan ik wel begrijpen denk ik. Je kan niet verwachten dat een pielemans op commando hard wordt en ook blijft onder alle omstandigheden.. dat snappen vrouwen niet
fack. dat zou nog welleens goed kunnen..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Adfundum het volgende:
Hij wil gewoon alsnog bewijzen dat ie het wel kan. Het idee dat jij misschien denkt dat hij niet kan presteren kan hij niet uit zijn hoofd zetten, dus totdat hij zijn mannelijkheid aan jou bewezen heeft blijft hij zeuren.
ik heb al een sexdate met haar, gratis en voor niets!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Schenkstroop het volgende:
nu gaat ts heel veel pm's krijgen...
lucky you. ik ga binnenkort naar een thuis-ontvangst dame. vraagt er 125 voor. extra's zijn tussen 25 en 50. tsja.. das weer mijn leven he.. verschil moet er zijn /zielligquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik heb al een sexdate met haar, gratis en voor niets!
Sommige mannen hebben daar last van. Faalangst heet dat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je geen hoofdletters gebruikt en je jezelf te zielig vindt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
lucky you. ik ga binnenkort naar een thuis-ontvangst dame. vraagt er 125 voor. extra's zijn tussen 25 en 50. tsja.. das weer mijn leven he.. verschil moet er zijn /ziellig
Als dat echt zo is. wat zijn vrouwen dan over het algemeen vet egocentrisch of zie ik dat verkeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar last van. Faalangst heet dat.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hem niet moet. Als vrouw wil je goed genomen worden door een stoere vent. En niet door een mietje die hem niet overeind kan houden bij de aanblik van je genotsgaatje.
Administratieve mededeling.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar last van. Faalangst heet dat.![]()
Ik kan wel begrijpen dat je hem niet moet. Als vrouw wil je goed genomen worden door een stoere vent. En niet door een mietje die hem niet overeind kan houden bij de aanblik van je genotsgaatje.
Ga jij anders even met een heel dik mokkel waarbij je helemaal niks kan vinden door de vetrollen. Maar dan ook niet wegrennen, anders ben je ook egocentrisch.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als dat echt zo is. wat zijn vrouwen dan over het algemeen vet egocentrisch of zie ik dat verkeerd.
Whehehe, jij bent grappig man. Je lijkt Freek de Jonge wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Administratieve mededeling.
Sollicitaties dienen via de PM ingediend te worden, anders worden ze niet behandeld
Uh ja, dat kan ik me ook wel een beetje voorstellen. Wat wil je eigenlijk nu nog van V. Dat hij de volgende keer jou wel de sterren van de hemel laat zien? En misschien is hij sowieso nog niet zo ervaren, bovendien schrikken mannen sowieso altijd van meiden die hen zo n beetje het bed intrekken en bij wijze van spreken opeten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Jij hebt goed geleerd voor je theorie denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef defamai het volgende:
Het is algemeen bekend dat, zeker vanuit een man, vriendschap en seks niet samen gaan.
met keurige aanhef en voorzien van duidelijke foto.. naakt!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Administratieve mededeling.
Sollicitaties dienen via de PM ingediend te worden, anders worden ze niet behandeld
damn wat weten jullie meisjes dat altijd zo goed. het klinkt nog loigisch ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:22 schreef MidnightB00m het volgende:
"Oh God! How stupid can you be? The third person's always supposed to be a stranger!"
Ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:07 schreef jaha het volgende:
[..]
Uh ja, dat kan ik me ook wel een beetje voorstellen. Wat wil je eigenlijk nu nog van V. Dat hij de volgende keer jou wel de sterren van de hemel laat zien? En misschien is hij sowieso nog niet zo ervaren, bovendien schrikken mannen sowieso altijd van meiden die hen zo n beetje het bed intrekken en bij wijze van spreken opeten...
Merciquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
met keurige aanhef en voorzien van duidelijke foto.. naakt!
(zo ts leef je uit)
he, kan je niet tegen naakt dan. wel trio's ?quote:
Luister (lees) eens, ik gebruik D voor de seks en hij gebruikt mij voor de seks. Toevallig houden we ook van dezelfde films en hetzelfde bier. Het kán.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef defamai het volgende:
TS is een beetje goedkoop naar mijn mening. En dom. Het is algemeen bekend dat, zeker vanuit een man, vriendschap en seks niet samen gaan.
ja pcies. de regel is vermeend aantal bedpartners meisje *8 +8 als margequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja pcies. de regel is vermeend aantal bedpartners meisje *8 +8 als marge
Oke, mijn geschiedenis dan maarquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja pcies. de regel is vermeend aantal bedpartners meisje *8 +8 als marge
Ja, waar blijft jou foto dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
he, kan je niet tegen naakt dan. wel trio's ?
Nee, dat was vosss al.quote:
Wat een ervaringquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oke, mijn geschiedenis dan maar:
14 jaar: Honeypop heeft haar eerste vriendje, die haar ontmaagd terwijl ze naar een slipknot poster staarde![]()
15 jaar: Honeypops maakt een einde aan haar eerste relatie omdat ze verliefd werd op een ander, waarmee ze op 16 jarige leeftijd ging samenwonen.
18 jaar: Na 3 jaar is ook deze relatie niet meer te redden en Honeypop is single en neukt dr nog 3.
Omdat het (eindelijk) kan.
sorry t zijn er 5, maar eentje was zo klein dat ik die niet meetel
Ja nee pff.. ik ben niet geinteresseerd. sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ja, waar blijft jou foto dan?
Ik heb ook niets aan dit topic
23quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een ervaring
En hoe oud was die gozer waarmee je op je 16e mee ging samenwonen, die was op zn minst 18 denk ik?
U. G. L. Y. You ain't got no alibi... nouja vul zelf maar inquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja nee pff.. ik ben niet geinteresseerd, sorry.
Ik quote dit maar even, want eindelijk krijg je de kans om gratis over iemand heen te gaan, vervolgens sla je het gewoon keihard af. haha ik zei keihardquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja nee pff.. ik ben niet geinteresseerd. sorry![]()
Gelukkig ben ik een aandachtshoer..quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Re het volgende:
oh gossie, een meisje wat sex heeft en heel gefrustreerd mannelijk FOK! duikt er weer boven op
en dat doet ons allen deugdquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:07 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een aandachtshoer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Het is triest I know. maar wat doe je tegen instinctquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Re het volgende:
oh gossie, een meisje wat sex heeft en heel gefrustreerd mannelijk FOK! duikt er weer boven op
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:Als je echt een eerlijk antwoord wil op de vraag of je dr uit ziet, ben je bij mij aan het juiste adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alleen dat gezeik kunnen we niets meeMisschien heb je wel een vertekend zelfbeeld ofzo,
who knows..
Dat gebeurd niet alleen op fok hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:06 schreef Re het volgende:
Voor wat hoort watquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, maar echt ik ben niet interessant. maar krijg ik nog wel een en face fototje van je zodat ik kan vergeljiken met die van mary?![]()
hmz...quote:
Je kunt later nog altijd aan bejaardenseks doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben best jaloers. 18 en dan al trio's. mijn leven trekt aan me voorbij.. eenzaam.... /zielig.
Waarom wachten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Je kunt later nog altijd aan bejaardenseks doen.
Nee, mijn scharrel, das heul wat anders.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef Costarican het volgende:
Heeft je vriendje je gewoon laten neuken met iemand anders?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook eenzaam.. trouwen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben best jaloers. 18 en dan al trio's. mijn leven trekt aan me voorbij.. eenzaam.... /zielig.
das wel in ene een hele grote stap. ik pas even "vind je dat erg"?quote:
GAST WAT DOE JE NOU!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
das wel in ene een hele grote stap. ik pas even "vind je dat erg"?
Mensen die dom en naief zijn en schijnbaar thuis alles niet op de rails hebben maar daar wel mee te koop lopen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oke, mijn geschiedenis dan maar:
14 jaar: Honeypop heeft haar eerste vriendje, die haar ontmaagd terwijl ze naar een slipknot poster staarde![]()
15 jaar: Honeypops maakt een einde aan haar eerste relatie omdat ze verliefd werd op een ander, waarmee ze op 16 jarige leeftijd ging samenwonen.
18 jaar: Na 3 jaar is ook deze relatie niet meer te redden en Honeypop is single en neukt dr nog 3.
Omdat het (eindelijk) kan.
sorry t zijn er 5, maar eentje was zo klein dat ik die niet meetel
Mensen die een perfect leven hebben en te weinig hersencellen hebben om empathie op te brengenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die dom en naief zijn en schijnbaar thuis alles niet op de rails hebben maar daar wel mee te koop lopen.![]()
![]()
![]()
ja, ik begon al een beetje vlieft te wordenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
das wel in ene een hele grote stap. ik pas even "vind je dat erg"?
Empathie voor mensen die daarmee te koop lopen en erover praten alsof het niets is, hoe kun je dat hebben? Geen perfect leven, maar ik vind het dan ook niet nodig om kansloze acties van mij stoer te vinden en op een forum te plaatsen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Mensen die een perfect leven hebben en te weinig hersencellen hebben om empathie op te brengen![]()
![]()
![]()
.... ja, en dan wordt ie net als Schenkstroop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
anders loopt die kerel rond met een gedeukte ego en een put vol onzekerheid enzo.
Ja want iedere goos wil uit medelijden genaait wordenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
.... ja, en dan wordt ie net als Schenkstroop.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben!!!
wat, ben je een lesbi?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef HoneyPop het volgende:
Tevens zou ik er nóg een trauma aan overhouden, ik ben net pas uit de ontkenningsfase gekropen
De meeste mannen zal het aan hun reet roesten waarom ze genaaid worden, als ze maar...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ja want iedere goos wil uit medelijden genaait worden![]()
Tevens zou ik er nóg een trauma aan overhouden, ik ben net pas uit de ontkenningsfase gekropen
Nee, maar ik ben er wel achter gekomen dat het klopt dat mensen mooier ogen als je teveel bier op hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
wat, ben je een lesbi?
[interessante topicwending]
Fact!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
De meeste mannen zal het aan hun reet roesten waarom ze genaaid worden, als ze maar...
Dat is al bekend sinds 1865.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel achter gekomen dat het klopt dat mensen mooier ogen als je teveel bier op hebt
och de smoesjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel achter gekomen dat het klopt dat mensen mooier ogen als je teveel bier op hebt
GAST zit je nu ook nog eens hard to get te spelen?!quote:
Ik vind het stoer hoe ik het gedaan heb, maargoed als je alle details niet kent (ouders die niet meer voor je kunnen zorgen etc.) kun je t idd als een tokkie-actie gezien. Maar ondertussen heb ik wél mn leven op het goede spoor kunnen zetten en was ik de beste op school en ben ik toegelaten op het HBO, en dat 200 km van huis af als 16 jarig huisvrouwtje. Nou sorry hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Empathie voor mensen die daarmee te koop lopen en erover praten alsof het niets is, hoe kun je dat hebben? Geen perfect leven, maar ik vind het dan ook niet nodig om kansloze acties van mij stoer te vinden en op een forum te plaatsen.
Ik lig hier onder mn bureau te creperen, serieusquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
GAST zit je nu ook nog eens hard to get te spelen?!
quote:
Waar hééft hij het over ik probeer helemaal niet hard to get te spelen ik heb hoofdpijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:07 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik lig hier onder mn bureau te creperen, serieus![]()
Kvoel me afgewezen schenk..
Ik vind het echt hilarisch hoe kut mn leven isquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar hééft hij het over ik probeer helemaal niet hard to get te spelen ik heb hoofdpijn.
btw netjes honeypops. het lijken mij namelijk allemaal mooie ervaringen, met vriendje 1 en samenwonen op je 16e en nu HBO etc. mits je dat zelf ook zo ervaart uiteraard
Met 2 mannen? Nee, dank je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:19 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch hoe kut mn leven is![]()
![]()
Zou je ook eens moeten uitproberen
Pcies. en dan wordt er eentje nog verliefd ook nadat ie je naakt heeft gezien. en hij kreeg em niet omhoog en dat was dan jouw schuld omdat hij zich onzeker voelde. pffffff..... wat een last.quote:
he, begrijp ik hieruit dat je dus niet met trots terugkijkt op wat je allemaal hebt meegemaakt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:19 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch hoe kut mn leven is![]()
![]()
Zou je ook eens moeten uitproberen
Ja echt, en hij was nog wel gebleekt....quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pcies. en dan wordt er eentje nog verliefd ook nadat ie je naakt heeft gezien. en hij kreeg em niet omhoog en dat was dan jouw schuld omdat hij zich onzeker voelde. pffffff..... wat een last.
*hap*quote:
Hm.. I don't know, het lijkt allemaal voor niets te zijn so what's the use?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
he, begrijp ik hieruit dat je dus niet met trots terugkijkt op wat je allemaal hebt meegemaakt?
Niet wordt... dat was ie sowieso al, anders was ie geen "goede vriend" geweest. Friend zone, jeweets. Dus die gast mag eindelijk aan haar zitten, moet ie haar delen en krijgt ie 'm niet omhoogquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pcies. en dan wordt er eentje nog verliefd ook nadat ie je naakt heeft gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |